Jakie miałeś problemy z ip5s?Miałem wymienionych kilka sztuk iP5S z innych powodów.

iPhone 5S - Pierwsze wrażenia
#1201
Napisano 26 grudnia 2013 - 15:22
#1202
Napisano 26 grudnia 2013 - 16:03
#1203
Napisano 26 grudnia 2013 - 17:13
Przypominam, że iPhone 5S to tylko telefon.. A niektórzy sie zachowują jakby od NASA dostali kawałek księżyca
Tak, każdy to wie, ale to nie tłumaczy przymykania oczu na fuszerki. Mnie w moim 5s coś się zaczęło psuć solidnie. Jak odpalam aparat to co 3-4 raz telefon się resetuje a bateria czasem przy 35% spada do 0. Po 5 minutach udaje się włączyć telefon i wtedy jest znów około 40%.
Ktoś ma coś podobnego? Przywrócenie nic nie dało.
#1204
Napisano 26 grudnia 2013 - 17:34
#1205
Napisano 26 grudnia 2013 - 18:30
#1206
Napisano 26 grudnia 2013 - 18:42
#1207
Napisano 26 grudnia 2013 - 19:04
#1208
Napisano 26 grudnia 2013 - 19:28
#1209
Napisano 26 grudnia 2013 - 19:49
Tylko że problem w tym że ja go zamawiałem na niemiecki adres zamieszkania a teraz przez jakiś czas będę w Polsce i chciałbym załatwić to w polskim AOS i poprosić o wysyłkę na polski adres lecz nie wiem czy to przejdzie. Dane kupującego by były takie same tylko adres wysyłki inny.@SeNuke, tak to idzie w parze. Mnie poinformowano, że telefon zakupione od 1 listopada do 25 grudnia można wymieniać do początku stycznia, bez wyjątku. Myślę, że problem nie istnieje. Jeśli chodzi o strony to zmienia się tylko domena no i mamy tutaj w Polsce ludzi odpowiedzialnych za nasz service etc. Ale to nadal Apple Inc. więc powinni mieć dostęp do baz danych wszystkich zakupionych iPhonów, przynajmniej na terenie Europy. Myślę, że bez problemu przyjmą Twoje zgłoszenie, najwyżej wyręczą Cię i sami przekażą polecenie do AOS DE.
Jak myślisz / myślicie ? Czy AOS na takie coś się zgodzi ?
#1210
Napisano 26 grudnia 2013 - 22:13
#1211
Napisano 26 grudnia 2013 - 22:18
Trzęsąc moim starym iPadem 1 też słyszę klikanie przy przycisku power. PRZYPADEK? NIE SĄDZĘ
w mini retina wszystkie mi grzechoczą ale mam to gdzies,
#1212
Napisano 27 grudnia 2013 - 00:53

#1213
Napisano 27 grudnia 2013 - 11:20
Dzwoniłem do Apple i albo zostałem wprowadzony w błąd albo Pan rozmawiający ze mną mało wiedział bo najpierw próbowali mi wmówić że mój iPhone jest z sieci O2 a następnie jak już dopatrzyli się ze jednak nie to powiedzieli że 2 tygodnie od zakupu już minęły. Natomiast jak miłemu panu powiedziałem o przedłużonym czasie na zwrot / wymianę to powiedział tu cytuje "ahaa no to chyba że tak ..." ale iPhone był zakupiony w Niemczech więc można to załatwić tylko tam bo w Polsce istnieje tylko system naprawy iPhone'ów@SeNuke, jak dzwonisz na infolinie Apple to podajesz im serial number oraz imię i nazwisko. Na tej podstawie weryfikują czy mają przyjemność rozmawiać z prawidłową osobą. Jeśli zażyczysz sobie wymiany telefonu, możesz podać im nowy adres wysyłki albo np zmienić e-mail do powiadomień. Pewnie poproszą Cię o podanie tego z pierwszej wysyłki, więc jak nie pamiętasz to sobie spisz na kartce. Powodzenia
PS. A pani która rozmawiała ze mną przed tym zacnym panem powiedziała że z wymianą nie powinno być problemu
#1214
Napisano 27 grudnia 2013 - 12:45
#1215
Napisano 27 grudnia 2013 - 18:41
#1216
Napisano 27 grudnia 2013 - 23:56
Ja swojego odebrałem 10 grudnia,a dzisiaj reklamowałem ze względu na nieszczęsny przycisk power.W przeciągu 48 godzin ma zadzwonić kurier żeby się umówić na odbiór,a nowego wyślą 30 grudnia.
Kolejnego też dostaniesz z nieszczęsnym Power.
#1217
Napisano 28 grudnia 2013 - 00:07
Kolejnego też dostaniesz z nieszczęsnym Power.
Jeszcze jeden przeczytam post o nieszczęsnym Power Buttom, który brzęczy to szału dostanę. Ludzie Wy naprawdę nie macie co innego roboty tylko machać iPhonem i dosłuchiwać się brzęczenia? Przecież normalny człowiek nie będzie zwracał na to uwagę, to że brzęczy jak machacie to normalna sprawa, jest to oddzielna część od obudowy i tyle, to nie problem, tak zawsze będzie i tego nie zmienicie. Zamiast cieszyć się że WAS stać na takie telefony i macie możliwość z nich korzystania to czepiacie się pierdoły, bo żaden z WAS podczas normalnego korzystania z telefonu tego nie słyszy, dopiero jak będziecie machać telefonem. Ludzie mają poważniejsze problemy na Świecie i sobie z tym muszą poradzić a WY psioczycie na jakiś kawałek plastiku, który i tak będzie brzęczał bo to oddzielna ruchoma część od obudowy i uświadomcie to sobie! Oddawanie telefonu z takiego powodu to totalna głupota, bo jak wspomniał Dalvikir - dostaniecie taką samą sztukę.
#1218
Napisano 28 grudnia 2013 - 00:15
#1219
Napisano 28 grudnia 2013 - 00:21
UP.
No nie wiem, ja nie wyobrażam sobie aby podczas rozmowy słychać było brzęczenie. dlatego swoją sztukę zwróciłem.
Ok, nagrałeś to? Czy po prostu naczytałeś się na tym forum że Power to faktycznie problem i udzieliło Ci się?
#1220
Napisano 28 grudnia 2013 - 00:23
Oddawanie telefonu z takiego powodu to totalna głupota, bo jak wspomniał Dalvikir - dostaniecie taką samą sztukę.
Albo gorszą.
#1221
Napisano 28 grudnia 2013 - 00:29
Ok, nagrałeś to? Czy po prostu naczytałeś się na tym forum że Power to faktycznie problem i udzieliło Ci się?
Masz kolego ewidentnie problem, rozwiązania nie szukaj na forum...
Nic nie nagrywam, nie potrzebuje takiej formy dowartościowywania się i udowadniania innym, jakbyś miał trefny egzemplarz sam byś się przekonał. Chyba że używasz telefonu jak przystało na XXI wiek, czyli bez rozmów...lol...
#1222
Napisano 28 grudnia 2013 - 00:35
#1223
Napisano 28 grudnia 2013 - 01:07

#1224
Napisano 29 grudnia 2013 - 10:08
#1225
Napisano 29 grudnia 2013 - 14:29
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych