Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5S - Pierwsze wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2007 odpowiedzi w tym temacie

#1201 Clevland

Clevland
  • 416 postów

Napisano 26 grudnia 2013 - 15:22

Miałem wymienionych kilka sztuk iP5S z innych powodów.

Jakie miałeś problemy z ip5s?

#1202 pontonix

pontonix
  • 196 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 grudnia 2013 - 16:03

Przypominam, że iPhone 5S to tylko telefon.. A niektórzy sie zachowują jakby od NASA dostali kawałek księżyca

#1203 l.gajewski

l.gajewski
  • 801 postów

Napisano 26 grudnia 2013 - 17:13

Przypominam, że iPhone 5S to tylko telefon.. A niektórzy sie zachowują jakby od NASA dostali kawałek księżyca


Tak, każdy to wie, ale to nie tłumaczy przymykania oczu na fuszerki. Mnie w moim 5s coś się zaczęło psuć solidnie. Jak odpalam aparat to co 3-4 raz telefon się resetuje a bateria czasem przy 35% spada do 0. Po 5 minutach udaje się włączyć telefon i wtedy jest znów około 40%.

Ktoś ma coś podobnego? Przywrócenie nic nie dało.

#1204 Igito

Igito
  • 43 postów
  • SkądAleksandrów Łódzki

Napisano 26 grudnia 2013 - 17:34

To wygląda na poważniejszy problem z softem. Ja bym to jutro zgłosił na Twoim miejscu i telefon by był na przyszły tydzień. Takie coś to nie jakiś tam cykający przycisk i nie powinno mieć miejsca.

#1205 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 26 grudnia 2013 - 18:30

A czy przedłużony czas na zwrot = przedłużonemu czasowi na wymianę wadliwego iPhone ? Telefon odebrany od kuriera 10 grudnia zamawiamy w AOS DE Czy AOS PL może zrobić problem z wymianą iPhone kupionego w AOS DE ?

#1206 Jorga

Jorga
  • 148 postów
  • SkądGrodzisk Mazowiecki, PL

Napisano 26 grudnia 2013 - 18:42

Panowie, nie chce tu nikogo urazić, ale spójrzmy na to z tej strony... Każdy psioczy na np. S4, że wiesza, że to,że tamto, a ciekaw jestem czy mają oni takie problemy jak użytkownicy 5S.

#1207 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 26 grudnia 2013 - 19:04

Wymieniłem 3 sztuki: 1. Telefon źle spasowany, ekran i obudowa "pstrykała", 2. Kurz pod szkiełkiem aparatu, 3. Power po kilku dniach co jakiś czas nie działał za pierwszym razem.

#1208 Igito

Igito
  • 43 postów
  • SkądAleksandrów Łódzki

Napisano 26 grudnia 2013 - 19:28

@SeNuke, tak to idzie w parze. Mnie poinformowano, że telefon zakupione od 1 listopada do 25 grudnia można wymieniać do początku stycznia, bez wyjątku. Myślę, że problem nie istnieje. Jeśli chodzi o strony to zmienia się tylko domena no i mamy tutaj w Polsce ludzi odpowiedzialnych za nasz service etc. Ale to nadal Apple Inc. więc powinni mieć dostęp do baz danych wszystkich zakupionych iPhonów, przynajmniej na terenie Europy. Myślę, że bez problemu przyjmą Twoje zgłoszenie, najwyżej wyręczą Cię i sami przekażą polecenie do AOS DE.

#1209 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 26 grudnia 2013 - 19:49

@SeNuke, tak to idzie w parze. Mnie poinformowano, że telefon zakupione od 1 listopada do 25 grudnia można wymieniać do początku stycznia, bez wyjątku. Myślę, że problem nie istnieje. Jeśli chodzi o strony to zmienia się tylko domena no i mamy tutaj w Polsce ludzi odpowiedzialnych za nasz service etc. Ale to nadal Apple Inc. więc powinni mieć dostęp do baz danych wszystkich zakupionych iPhonów, przynajmniej na terenie Europy. Myślę, że bez problemu przyjmą Twoje zgłoszenie, najwyżej wyręczą Cię i sami przekażą polecenie do AOS DE.

Tylko że problem w tym że ja go zamawiałem na niemiecki adres zamieszkania a teraz przez jakiś czas będę w Polsce i chciałbym załatwić to w polskim AOS i poprosić o wysyłkę na polski adres lecz nie wiem czy to przejdzie. Dane kupującego by były takie same tylko adres wysyłki inny.
Jak myślisz / myślicie ? Czy AOS na takie coś się zgodzi ?

#1210 kebapf

kebapf
  • 7 postów

Napisano 26 grudnia 2013 - 22:13

Trzęsąc moim starym iPadem 1 też słyszę klikanie przy przycisku power. PRZYPADEK? NIE SĄDZĘ

#1211 Arturo90

Arturo90
  • 252 postów
  • SkądSpain

Napisano 26 grudnia 2013 - 22:18

Trzęsąc moim starym iPadem 1 też słyszę klikanie przy przycisku power. PRZYPADEK? NIE SĄDZĘ



w mini retina wszystkie mi grzechoczą ale mam to gdzies,

#1212 Igito

Igito
  • 43 postów
  • SkądAleksandrów Łódzki

Napisano 27 grudnia 2013 - 00:53

@SeNuke, jak dzwonisz na infolinie Apple to podajesz im serial number oraz imię i nazwisko. Na tej podstawie weryfikują czy mają przyjemność rozmawiać z prawidłową osobą. Jeśli zażyczysz sobie wymiany telefonu, możesz podać im nowy adres wysyłki albo np zmienić e-mail do powiadomień. Pewnie poproszą Cię o podanie tego z pierwszej wysyłki, więc jak nie pamiętasz to sobie spisz na kartce. Powodzenia :)

#1213 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 27 grudnia 2013 - 11:20

@SeNuke, jak dzwonisz na infolinie Apple to podajesz im serial number oraz imię i nazwisko. Na tej podstawie weryfikują czy mają przyjemność rozmawiać z prawidłową osobą. Jeśli zażyczysz sobie wymiany telefonu, możesz podać im nowy adres wysyłki albo np zmienić e-mail do powiadomień. Pewnie poproszą Cię o podanie tego z pierwszej wysyłki, więc jak nie pamiętasz to sobie spisz na kartce. Powodzenia :)

Dzwoniłem do Apple i albo zostałem wprowadzony w błąd albo Pan rozmawiający ze mną mało wiedział bo najpierw próbowali mi wmówić że mój iPhone jest z sieci O2 a następnie jak już dopatrzyli się ze jednak nie to powiedzieli że 2 tygodnie od zakupu już minęły. Natomiast jak miłemu panu powiedziałem o przedłużonym czasie na zwrot / wymianę to powiedział tu cytuje "ahaa no to chyba że tak ..." ale iPhone był zakupiony w Niemczech więc można to załatwić tylko tam bo w Polsce istnieje tylko system naprawy iPhone'ów

PS. A pani która rozmawiała ze mną przed tym zacnym panem powiedziała że z wymianą nie powinno być problemu

#1214 tomek1574

tomek1574
  • 145 postów

Napisano 27 grudnia 2013 - 12:45

Ja swojego odebrałem 10 grudnia,a dzisiaj reklamowałem ze względu na nieszczęsny przycisk power.W przeciągu 48 godzin ma zadzwonić kurier żeby się umówić na odbiór,a nowego wyślą 30 grudnia.

#1215 Igito

Igito
  • 43 postów
  • SkądAleksandrów Łódzki

Napisano 27 grudnia 2013 - 18:41

Już samo to, że nie wiedział że można wymieniać do stycznia mówi nam, że słabo jest zorientowany. Do tego jak powiedział, według tego co mówisz, że w Polsce istnieje tylko system naprawy iPhonów.. Nie skomentuję. Dzwoń, aż Ci przyjmą xP Proś o innego konsultanta technicznego, na pewno nie mają tylko jednego na dany dzień. Jak czwarty z kolei Ci powie, że niestety się nie da, no to się nie da. Bo ja Ci też 100% pewności nie gwarantowałem xP Ale trzymam się nadal wersji, że powinni wymienić.

#1216 Dalvikir

Dalvikir
  • 168 postów
  • SkądPL

Napisano 27 grudnia 2013 - 23:56

Ja swojego odebrałem 10 grudnia,a dzisiaj reklamowałem ze względu na nieszczęsny przycisk power.W przeciągu 48 godzin ma zadzwonić kurier żeby się umówić na odbiór,a nowego wyślą 30 grudnia.


Kolejnego też dostaniesz z nieszczęsnym Power.

#1217 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 303 postów
  • Skądtowni?

Napisano 28 grudnia 2013 - 00:07

Kolejnego też dostaniesz z nieszczęsnym Power.


Jeszcze jeden przeczytam post o nieszczęsnym Power Buttom, który brzęczy to szału dostanę. Ludzie Wy naprawdę nie macie co innego roboty tylko machać iPhonem i dosłuchiwać się brzęczenia? Przecież normalny człowiek nie będzie zwracał na to uwagę, to że brzęczy jak machacie to normalna sprawa, jest to oddzielna część od obudowy i tyle, to nie problem, tak zawsze będzie i tego nie zmienicie. Zamiast cieszyć się że WAS stać na takie telefony i macie możliwość z nich korzystania to czepiacie się pierdoły, bo żaden z WAS podczas normalnego korzystania z telefonu tego nie słyszy, dopiero jak będziecie machać telefonem. Ludzie mają poważniejsze problemy na Świecie i sobie z tym muszą poradzić a WY psioczycie na jakiś kawałek plastiku, który i tak będzie brzęczał bo to oddzielna ruchoma część od obudowy i uświadomcie to sobie! Oddawanie telefonu z takiego powodu to totalna głupota, bo jak wspomniał Dalvikir - dostaniecie taką samą sztukę.

#1218 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 28 grudnia 2013 - 00:15

UP. No nie wiem, ja nie wyobrażam sobie aby podczas rozmowy słychać było brzęczenie. dlatego swoją sztukę zwróciłem.

#1219 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 303 postów
  • Skądtowni?

Napisano 28 grudnia 2013 - 00:21

UP.

No nie wiem, ja nie wyobrażam sobie aby podczas rozmowy słychać było brzęczenie. dlatego swoją sztukę zwróciłem.


Ok, nagrałeś to? Czy po prostu naczytałeś się na tym forum że Power to faktycznie problem i udzieliło Ci się?

#1220 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 28 grudnia 2013 - 00:23

Oddawanie telefonu z takiego powodu to totalna głupota, bo jak wspomniał Dalvikir - dostaniecie taką samą sztukę.


Albo gorszą.

#1221 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 28 grudnia 2013 - 00:29

Ok, nagrałeś to? Czy po prostu naczytałeś się na tym forum że Power to faktycznie problem i udzieliło Ci się?


Masz kolego ewidentnie problem, rozwiązania nie szukaj na forum...

Nic nie nagrywam, nie potrzebuje takiej formy dowartościowywania się i udowadniania innym, jakbyś miał trefny egzemplarz sam byś się przekonał. Chyba że używasz telefonu jak przystało na XXI wiek, czyli bez rozmów...lol...

#1222 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 303 postów
  • Skądtowni?

Napisano 28 grudnia 2013 - 00:35

Żadnym Twoim kolegą nie jestem i nie będę. A mogłeś nagrać, wtedy mógłbyś wrzucić i opisać swój problem że faktycznie taki jest, a tak jesteś kolejnym z tych narzekaczy że brzęczy, którzy machają telefonem. Mam iPhone 5S i uwierz mi że jak rzucę nim o podłogę to mogę uznać za problem że ekran pęknie czy rozleci się na części pierwsze?

#1223 satmar

satmar
  • 788 postów
  • SkądInowrocław

Napisano 28 grudnia 2013 - 01:07

A czy ta Pani na YT co tak trzęsła iphone to niemiała czasami początków Parkinsona? powinna sobie kupić 3310 :)

#1224 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 29 grudnia 2013 - 10:08

A tak na marginesie na rozładowanie emocji. Kto ma już dosyć problemów z iP5S. Mam alternatywę...Moto G:) Zamówiłem z amazon.uk wersje 16GB na prezent, koszt z dostawa do Polski i dodatkami poniżej 1 000 zł. Czysty android 4.3, już jest update do 4.4. Jedyny - to brak iOS. Ale śmiga wszystko szybciutko i wykonanie telefonu bardzo dobre. Ekran ponad 4 cale, można obsłużyć jedną ręką.

#1225 Mati1135

Mati1135
  • 93 postów

Napisano 29 grudnia 2013 - 14:29

Czy Wam też zdarzają się sporadyczne restarty 5s'a, u mnie stało się to już kilka razy w aplikacjach Apple, safari i wiadomości, telefon na ponad minutę się zawiesza, nie reagują żadne przyciski i dotyk, po czym pojawia się czarny ekran z logo Apple tak jak przy uruchamianiu urządzenia i po kilku sekundach wszystko wraca do normy, zastanawiam się czy jest to wina ios'a czy może problem leży w samym telefonie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych