
iPhone 5S - Pierwsze wrażenia
#926
Napisano 09 grudnia 2013 - 16:28
#927
Napisano 09 grudnia 2013 - 16:45
Ok, dzięki za informację. Telefon dziś zgłoszony do wymiany, tylko to pytanie mi umknęło dzwoniąc na infolinię. U mnie wymiana z powodu delikatnego luzu przycisku sleep/wake (trochę brzęczy), po za tym wszytko bardzo dobrze.
Nie chcę ciebie zamartwiać ale ok. 90% (ba chyba nawet 100%) mają luz sleep/wake i tak jest już od iP 4 :/
#928
Napisano 09 grudnia 2013 - 17:04
Nie chcę ciebie zamartwiać ale ok. 90% (ba chyba nawet 100%) mają luz sleep/wake i tak jest już od iP 4 :/
Ok, mój stary iP4 nie ma prawie tego luzu, sprawdzałem na innych iP5 S i mój ma wyraźnie większy luz. Nie jest to jakaś wielka wada, jakbym o tym nie przeczytał w internecie to bym nawet uwagi nie zwrócił

#929
Napisano 09 grudnia 2013 - 18:04
Jeżeli zostanie Ci przyznana wymiana to telefon jest wysyłany w najszybszym możliwym terminie, natomiast po zwrot zgłosi się kurier i umawiasz dogodny dla Ciebie termin odbioru, więc czasem może być tak, że będziesz mieć dwa telefony w domu, na odesłanie masz chyba max 2 tygodnie przynajmniej taki jest termin jeśli zwracasz, po zgłoszeniu Apple daje Ci 2 tygodnie na odesłanie sprzętu.
Jak jest przyznawana wymiana telefonu - w jakich przypadkach??
Czy w przypadku grzechotania w telefonie sleep/power button są wymieniane na nowe sprzęty??
#930
Napisano 09 grudnia 2013 - 18:50
#931
Napisano 09 grudnia 2013 - 20:16
Jak jest przyznawana wymiana telefonu - w jakich przypadkach??
Czy w przypadku grzechotania w telefonie sleep/power button są wymieniane na nowe sprzęty??
Według wpisów większości uznano reklamację związaną z grzechotaniem przycisku sleep, natomiast ja nie mogę potwierdzić, ponieważ nie dokonywałem wymiany 5s tylko zrobiłem zwrot, skoro we wszystkich tak jest to kolejna batalia z wymianami nie ma sensu, jakoś przeżyję bez 5s'a.

#932
Napisano 09 grudnia 2013 - 20:36
Nie mam juz zdrowia.
Wsadź w etui i po sprawie. Zresztą i tak trzeba go zabezpieczyć. Bez skojarzeń

#933
Gość_oneghost_*
Napisano 09 grudnia 2013 - 20:54
#934
Napisano 09 grudnia 2013 - 21:09

#935
Napisano 10 grudnia 2013 - 00:08

#936
Napisano 10 grudnia 2013 - 09:47
Z ciekawości sprawdziłem u siebie. Przycisk power faktycznie jest trochę luźny, ale nie upatruję w tym żadnego problemu zwłaszcza, że nie ma to wpływu na użytkowanie czy wygląd telefonu, więc nie rozumiem o co hałas
Wiem, że nie za bardzo jest się do czego przyczepić w 5S, bo sam z natury bywam marudny i szukałem jakichś wad, ale żeby robić aferę z delikatnego luzu w przycisku power, to mi do głowy nie wpadło.
Mój pochodzi z App Store z Drezna i też ma lekko grzechoczący Power. Ale czy to problem ... . .? Nie sądzę.
#937
Napisano 10 grudnia 2013 - 09:51
Nie chcę ciebie zamartwiać ale ok. 90% (ba chyba nawet 100%) mają luz sleep/wake i tak jest już od iP 4 :/
Na pewno nie jest to 100%. Ja mam iP5s szarego i u mnie trochę grzechocze sleep/wake, a żona ma iP5s srebrnego i u niej nie grzechocze.
#938
Napisano 10 grudnia 2013 - 09:53

#939
Napisano 10 grudnia 2013 - 09:58
#940
Napisano 10 grudnia 2013 - 12:20

#941
Napisano 10 grudnia 2013 - 14:17
A jak już ci grzechocze to:
Wyjąłeś mi to z ust.Wsadź w etui i po sprawie...
A co do wymiany u operatorów. Kupując dwa lata temu 4S dostałam wadliwego, T-Mobile bez problemu wymieniło na NOWY, ZAFOLIOWANY, zamówiony z magazynu Apple (czekałam na niego jakieś 4-5 dni). Może jestem podwójnie wyjątkowa.
#942
Napisano 10 grudnia 2013 - 15:01
Nie mam zdrowia to ja do Was już. 10 stron o tym, że przycisk grzechocze i o obawach, że może jak kupię to też grzechotkę. Jak nie kupisz to się nie dowiesz, bo nikt na forum ci tego nie powie. Mi akurat nie grzechocze nic oprócz soczewki, może jestem wyjątkowa.
Wyjąłeś mi to z ust.
A co do wymiany u operatorów. Kupując dwa lata temu 4S dostałam wadliwego, T-Mobile bez problemu wymieniło na NOWY, ZAFOLIOWANY, zamówiony z magazynu Apple (czekałam na niego jakieś 4-5 dni). Może jestem podwójnie wyjątkowa.
Nikt Ci nie każe czytać tego wątku jak nie masz już zdrowia do jego lektury. Dla przypomnienia - jest to wątek o pierwszych wrażeniach związanych z użytkowaniem 5S, a nie tym jaki jest Twój komfort psychiczny i kto i co Ci wyjąl z ust.
Jeśli masz sztukę bez wad to masz szczęście, tak samo jak z 4S'em, którego wymieniono Ci na nowego w pudełku.
Natomiast ten wątek służy do wymiany opinii i obiegu informacji i tego jakie są PIERWSZE wrażenia z użytkowania tego niesamowitego produktu Apple'a i trzymajmy się tego.
#943
Napisano 10 grudnia 2013 - 17:31
#944
Napisano 10 grudnia 2013 - 19:10
No i kurier nie przyjechał, także będzie jakaś rekompensata. Czy Wam też podwójnie pobrało środki za zakup telefonu w AOS? Aktualnie mam konto na minusie, istny cyrk.
Prawdopodobnie masz w "blokadach" na koncie te środki. Możesz to sprawdzić na koncie bankowym i infolini banku. Ja tak miałem właśnie i wyglądało to jakbym 2x zapłacił. Od daty zakupu AOS ma 14 dni na odblokowanie tych środków. Data odblokowania powinna też być wyświetlona, przynajmniej tak mam w mBanku.
#945
Napisano 10 grudnia 2013 - 19:51

#946
Napisano 10 grudnia 2013 - 20:07
#947
Napisano 10 grudnia 2013 - 20:12
#948
Napisano 10 grudnia 2013 - 20:14
#949
Napisano 10 grudnia 2013 - 20:17
#950
Napisano 10 grudnia 2013 - 21:00
Klamstwo. Kupujac iPhone w Apple Store mozesz go rowniez oddac bez podania przyczyny. Nawet na kazdym paragonie jest data do kiedy mozesz zwrocic sprzet. Dlaczego wprowadzasz w blad?Kupując w fizycznym sklepie nie masz opcji zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych