

iPhone 5S - Pierwsze wrażenia
#876
Napisano 06 grudnia 2013 - 17:37

#877
Napisano 06 grudnia 2013 - 17:53
#878
Napisano 06 grudnia 2013 - 18:02
Mi dzisiaj Konsultant z AOS zlecił wymianę na nową sztukę. Jeden kurier przyjedzie zabrać tego iPhone'a (cały komplet) i cały komplet przyjedzie do mnie. Pytanie teraz jak sprawdzić czy będzie to nowa sztuka czy refurb?
Dstałem z AOS dwa maile - jeden zwrotu, drugi - zamówienia telefonu. Czas dostawy 11-13 grudnia.
Update:
Właśnie dostałem takiego maila z AOS:
"Bardzo przepraszam za przeoczenie. Oczywiście wymieniane telefony są nowe z magazynu, z którego wysyłamy nowe zamówienia."
Pozdrawiam,
Łukasz
To jest zupełnie inna sytuacja, nie dotyczy ona niezgodności towaru z umową tylko wewnętrznych praktyk stosowanych w Apple Store

#879
Napisano 06 grudnia 2013 - 18:09
#880
Napisano 06 grudnia 2013 - 18:12
Przepraszam za lamerskie pytanie ale AOS to skrót od .... ? Pyta były posiadacz androidów.
Apple Online Store.
#881
Napisano 06 grudnia 2013 - 18:17
Przepraszam za lamerskie pytanie ale AOS to skrót od .... ? Pyta były posiadacz androidów.
AOS = Apple Online Store
#882
Napisano 06 grudnia 2013 - 18:46
#883
Napisano 06 grudnia 2013 - 19:26
Wiem, wiem, ale w takiej sytuacji powinni mieć zafoliowane sztuki, które przeszły dodatkową kontrolę jakości i lecą na wymiany wadliwych egzemplarzy. Bo jak okaże się, że znowu będzie bubel to będę znowu zwracał, nie odpuszczę.
W sumie niestety tak to wygląda, w zeszłym roku wymieniałem ip5 3 razy, każda wymiana była poprzedzona mailem informującym o złożeniu nowego zamówienia, a telefony były z puli przeznaczonej na normalne zamówienia. Ogólnie to powinni wszystkie jakoś lepiej sprawdzać, żeby takie sytuacje nie miały miejsca.
#884
Napisano 07 grudnia 2013 - 09:56
#885
Napisano 07 grudnia 2013 - 13:18
#886
Napisano 07 grudnia 2013 - 13:39
#887
Napisano 07 grudnia 2013 - 13:39
a co w przypadku gdy telefon mam przez kogoś kupiony w aos?? Sam mogę dokonać wymiany czy ta osoba musi to zrobić??Mam wszystkie dokumenty transportowe do telefonu/fakturę. Jedynie telefon został zakupiony przez kolegę.
Jeśli będziesz chciał dokonać zwrotu i zamówienia nowej sztuki to konieczne jest zrobienie tego z poziomu profilu na AOS, z którego było zamówienie.
#888
Napisano 07 grudnia 2013 - 14:55
#889
Napisano 07 grudnia 2013 - 17:14
#890
Napisano 07 grudnia 2013 - 18:39
#891
Napisano 07 grudnia 2013 - 18:42
W iSpot powiedzieli mi, że nowe partie telefonów (poprawione) będą po nowym roku, teraz wszystko idzie z magazynu i nie koniecznie będą to modele bez grzechocącego sleep buttona.
A śwista siedzi i zawija... nie wierz co mówi pan pracujący za ladą w jakimś sklepie, skąd on może wiedzieć co Apple zmienił w technologii produkcji.
#892
Napisano 07 grudnia 2013 - 19:00
#893
Napisano 07 grudnia 2013 - 21:49

#894
Napisano 08 grudnia 2013 - 00:24

#895
Napisano 08 grudnia 2013 - 00:26
#896
Napisano 08 grudnia 2013 - 00:36
Proponowałbym oddać sprzęt z tytułu niezgodności towaru z umową/ rękojmią, jeśli zakup był na firmę. Istnieje możliwość wywalczenia nowego, zafoliowanego telefonu. Wiem, powtarzam się.No i nie dostalem nowego iphona. zaoferowali mi 5s ktory niby jest nowy ale moze miec uzywana plyte glowna. tak powiedzial koles z apple. w sumie to we wszystkich ten przycisk sie ruszal. przy okazji kupilem ipada mini retine
#897
Napisano 08 grudnia 2013 - 00:38
- - - Połączono posty - - -
a dodatkowa ciekawostka. ze przy zakupie ipada mini w apple store koles zagwarantowal mi 2 lata gwarancji tzn drugi rok to rekojmia jesli sie nie myle.
- - - Połączono posty - - -
no ale co mi z tej gwarancji jak ip5s grzechotke dalej mam. wszystkie ktore sprawdzalem mialy tak samo nawet 5c troszke.
#898
Napisano 08 grudnia 2013 - 07:52
#899
Napisano 08 grudnia 2013 - 10:10
#900
Napisano 08 grudnia 2013 - 10:26
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych