Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5S - Pierwsze wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2007 odpowiedzi w tym temacie

#876 Mati1135

Mati1135
  • 93 postów

Napisano 06 grudnia 2013 - 17:37

Napisałeś sam, że konsultant zlecił wymianę na nową sztukę, więc czemu ma być refurb? Jeśli nie minęło 14 dni od daty otrzymania tego, którego odsyłasz to dostajesz nowy zafoliowany egzemplarz zwłaszcza, że dostałeś maila informujacego o nowym zamówieniu. ;)

#877 pendolino

pendolino
  • 373 postów

Napisano 06 grudnia 2013 - 17:53

Wiem, wiem, ale w takiej sytuacji powinni mieć zafoliowane sztuki, które przeszły dodatkową kontrolę jakości i lecą na wymiany wadliwych egzemplarzy. Bo jak okaże się, że znowu będzie bubel to będę znowu zwracał, nie odpuszczę.

#878 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 06 grudnia 2013 - 18:02

Mi dzisiaj Konsultant z AOS zlecił wymianę na nową sztukę. Jeden kurier przyjedzie zabrać tego iPhone'a (cały komplet) i cały komplet przyjedzie do mnie. Pytanie teraz jak sprawdzić czy będzie to nowa sztuka czy refurb?

Dstałem z AOS dwa maile - jeden zwrotu, drugi - zamówienia telefonu. Czas dostawy 11-13 grudnia.

Update:

Właśnie dostałem takiego maila z AOS:

"Bardzo przepraszam za przeoczenie. Oczywiście wymieniane telefony są nowe z magazynu, z którego wysyłamy nowe zamówienia."

Pozdrawiam,
Łukasz


To jest zupełnie inna sytuacja, nie dotyczy ona niezgodności towaru z umową tylko wewnętrznych praktyk stosowanych w Apple Store ;)

#879 Kronos_Iphone

Kronos_Iphone
  • 354 postów
  • Skądopolszczyzna

Napisano 06 grudnia 2013 - 18:09

Przepraszam za lamerskie pytanie ale AOS to skrót od .... ? Pyta były posiadacz androidów.

#880 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 grudnia 2013 - 18:12

Przepraszam za lamerskie pytanie ale AOS to skrót od .... ? Pyta były posiadacz androidów.


Apple Online Store.

#881 Radi-83

Radi-83
  • 250 postów

Napisano 06 grudnia 2013 - 18:17

Przepraszam za lamerskie pytanie ale AOS to skrót od .... ? Pyta były posiadacz androidów.


AOS = Apple Online Store

#882 Q_ba_d

Q_ba_d
  • 165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 grudnia 2013 - 18:46

Koledzy a co w przypadku gdy telefon mam przez kogoś kupiony w aos?? Sam mogę dokonać wymiany czy ta osoba musi to zrobić??

#883 Mati1135

Mati1135
  • 93 postów

Napisano 06 grudnia 2013 - 19:26

Wiem, wiem, ale w takiej sytuacji powinni mieć zafoliowane sztuki, które przeszły dodatkową kontrolę jakości i lecą na wymiany wadliwych egzemplarzy. Bo jak okaże się, że znowu będzie bubel to będę znowu zwracał, nie odpuszczę.


W sumie niestety tak to wygląda, w zeszłym roku wymieniałem ip5 3 razy, każda wymiana była poprzedzona mailem informującym o złożeniu nowego zamówienia, a telefony były z puli przeznaczonej na normalne zamówienia. Ogólnie to powinni wszystkie jakoś lepiej sprawdzać, żeby takie sytuacje nie miały miejsca.

#884 Arturo90

Arturo90
  • 252 postów
  • SkądSpain

Napisano 07 grudnia 2013 - 09:56

dzisiaj bede w apple store, zobaczymy czy dostane nowka sztuke wzamian za mojego 5s z grzechoczacym przyciskiem power.

#885 Q_ba_d

Q_ba_d
  • 165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 grudnia 2013 - 13:18

a co w przypadku gdy telefon mam przez kogoś kupiony w aos?? Sam mogę dokonać wymiany czy ta osoba musi to zrobić??Mam wszystkie dokumenty transportowe do telefonu/fakturę. Jedynie telefon został zakupiony przez kolegę.

#886 5b46927ee6

5b46927ee6
  • 483 postów
  • Płeć:

Napisano 07 grudnia 2013 - 13:39

Zakup na dane Twoje czy jego?

#887 l.gajewski

l.gajewski
  • 801 postów

Napisano 07 grudnia 2013 - 13:39

a co w przypadku gdy telefon mam przez kogoś kupiony w aos?? Sam mogę dokonać wymiany czy ta osoba musi to zrobić??Mam wszystkie dokumenty transportowe do telefonu/fakturę. Jedynie telefon został zakupiony przez kolegę.


Jeśli będziesz chciał dokonać zwrotu i zamówienia nowej sztuki to konieczne jest zrobienie tego z poziomu profilu na AOS, z którego było zamówienie.

#888 Q_ba_d

Q_ba_d
  • 165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 grudnia 2013 - 14:55

Niestety zakup na dane znajomego. Czyli wszystko znajomy musi dokonać tak??

#889 5b46927ee6

5b46927ee6
  • 483 postów
  • Płeć:

Napisano 07 grudnia 2013 - 17:14

W świetle prawa to on jest właścicielem tego telefonu.

#890 santiago

santiago
  • 14 postów
  • SkądWrZ, Wlkp.

Napisano 07 grudnia 2013 - 18:39

W iSpot powiedzieli mi, że nowe partie telefonów (poprawione) będą po nowym roku, teraz wszystko idzie z magazynu i nie koniecznie będą to modele bez grzechocącego sleep buttona.

#891 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 grudnia 2013 - 18:42

W iSpot powiedzieli mi, że nowe partie telefonów (poprawione) będą po nowym roku, teraz wszystko idzie z magazynu i nie koniecznie będą to modele bez grzechocącego sleep buttona.


A śwista siedzi i zawija... nie wierz co mówi pan pracujący za ladą w jakimś sklepie, skąd on może wiedzieć co Apple zmienił w technologii produkcji.

#892 santiago

santiago
  • 14 postów
  • SkądWrZ, Wlkp.

Napisano 07 grudnia 2013 - 19:00

Fakt, nie ma co wierzyć. Podobno wg niego telefony są poprawiane. Ile w tym prawdy nie wiadomo..

#893 artme

artme
  • 86 postów
  • SkądWarsaw

Napisano 07 grudnia 2013 - 21:49

Noooo.... caly czas siedza i poprawiaja. Do tego edycja marcowa bedzie jeszcze lepsza od styczniowej...:lol: ech te teorie spiskowe przekazywane przez gluchy telefon...:shock:

#894 Arturo90

Arturo90
  • 252 postów
  • SkądSpain

Napisano 08 grudnia 2013 - 00:24

No i nie dostalem nowego iphona. zaoferowali mi 5s ktory niby jest nowy ale moze miec uzywana plyte glowna. tak powiedzial koles z apple. w sumie to we wszystkich ten przycisk sie ruszal. przy okazji kupilem ipada mini retine :)

#895 Q_ba_d

Q_ba_d
  • 165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 grudnia 2013 - 00:26

Czy komuś z powodu grzechotki w przycisku sleep po 14 dniach wymieniono na nowy egzemplarz?? Chodzi mi o zakup w aos

#896 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 08 grudnia 2013 - 00:36

No i nie dostalem nowego iphona. zaoferowali mi 5s ktory niby jest nowy ale moze miec uzywana plyte glowna. tak powiedzial koles z apple. w sumie to we wszystkich ten przycisk sie ruszal. przy okazji kupilem ipada mini retine :)

Proponowałbym oddać sprzęt z tytułu niezgodności towaru z umową/ rękojmią, jeśli zakup był na firmę. Istnieje możliwość wywalczenia nowego, zafoliowanego telefonu. Wiem, powtarzam się.

#897 Arturo90

Arturo90
  • 252 postów
  • SkądSpain

Napisano 08 grudnia 2013 - 00:38

dokladnie koles mi powiedzial ze jezeli bym oddal go przed koncem 14stu dni to daliby mi nowego. ale teraz juz nie chce telefonu z plyta glowna ktora nie jest fabrycznie nowa

- - - Połączono posty - - -

a dodatkowa ciekawostka. ze przy zakupie ipada mini w apple store koles zagwarantowal mi 2 lata gwarancji tzn drugi rok to rekojmia jesli sie nie myle.

- - - Połączono posty - - -

no ale co mi z tej gwarancji jak ip5s grzechotke dalej mam. wszystkie ktore sprawdzalem mialy tak samo nawet 5c troszke.

#898 Kronos_Iphone

Kronos_Iphone
  • 354 postów
  • Skądopolszczyzna

Napisano 08 grudnia 2013 - 07:52

W Polsce produkty Apple maja 2 lata gwarancji. Jest nawet taki komunikat na infolini Apple. Wynika to z wewnętrznych przepisów unijnych i obowiązuje tez w Szwajcarii.

#899 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 08 grudnia 2013 - 10:10

Gwarancja Apple to 12 miesięcy, a niezgodność towaru z umową to 24 miesiące ( jeśli jesteś konsumentem ). Jestem ciekawy, czy ktoś po 12 miesiącach zgłaszał Apple o wadzie i dostał refuba/ nowego iPhone'a.

#900 Kronos_Iphone

Kronos_Iphone
  • 354 postów
  • Skądopolszczyzna

Napisano 08 grudnia 2013 - 10:26

Połącz się z infolinią Apple 00800 441. 875 jest tam mowa o gwarancji wynikającej z przepisów działających w obrębie UE i Szwajcarii.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych