
Flash Player na iPhone
#26
Napisano 13 sierpnia 2009 - 08:31
#27
Napisano 13 sierpnia 2009 - 09:57
#28
Gość_adi343_*
Napisano 10 września 2009 - 21:00
#29
Napisano 01 grudnia 2009 - 17:21
#30
Napisano 01 grudnia 2009 - 17:34
#31
Napisano 07 grudnia 2009 - 21:11

#32
Napisano 07 grudnia 2009 - 21:26

#33
Napisano 07 grudnia 2009 - 21:29
ja to ujmę tak - wiadomo że flash na OSX to g......jednym słowem,potrafi go konkretnie zamulić,wystarczy że oglądanie YT to katorga,może to i lepiej że na iPhoneOS jeszcze go nie....
Dokładnie, na maszynkach bez dwurdzeniowego procesora flash to już zupełnie bezużyteczna rzecz...
#34
Napisano 07 grudnia 2009 - 21:36
#35
Napisano 07 grudnia 2009 - 21:46

#36
Napisano 08 grudnia 2009 - 19:02

#37
Napisano 08 grudnia 2009 - 19:13
#38
Napisano 08 grudnia 2009 - 19:29
Właśnie, że sobie zaszkodzą, np. gry flash, oni raczej wolą mieć wszystko pod kontrolą, czyli tylko w AppStore ;]. Ja tam nawet nie chce flash'a, reklamy i inne badziewia, dziękuje, wolę bez ;D.
pozdrawiam, ed00c
Takie samo mam zdanie - ale przydała by się Opera na iP do zakładek itp.
#39
Napisano 08 grudnia 2009 - 19:33
Ja tam nawet nie chce flash'a, reklamy i inne badziewia, dziękuje, wolę bez ;D.
A jaki problem żeby dodali go z możliwością wyłączenia?

#40
Napisano 08 grudnia 2009 - 19:39
A jaki problem żeby dodali go z możliwością wyłączenia?
Mnie by się od czasu do czasu przydał bo korzystam z jednej strony gdzie bez flasha nie mogę wykonać pewnych operacji.
Właśnie, że sobie zaszkodzą, np. gry flash, oni raczej wolą mieć wszystko pod kontrolą, czyli tylko w AppStore ;]. Ja tam nawet nie chce flash'a, reklamy i inne badziewia, dziękuje, wolę bez ;D.
pozdrawiam, ed00c
#41
Napisano 08 grudnia 2009 - 19:41
#42
Napisano 08 grudnia 2009 - 19:58

#43
Napisano 08 grudnia 2009 - 20:03

#44
Napisano 09 grudnia 2009 - 11:15
problemów jest parę
po pierwsze - flash to raczej marna technologia (niepotrzebnie zasobożerna z coraz to nowszymi wersjami). Adobe nie potrafi zrobić porządnego flasha dla OS X'a, co dopiero jeżeli chodzi o jego okrojoną wersję?
po drugie - faktycznie: brak kontroli pewnie by bolał apple, ale...
po trzecie - te wszystkie flashowe gierki i tak byłyby bezużyteczne na iPhonie - multitouch? akcelerometr? jeżeli jeszcze kliknięcia myszki, czy strzałki można by jakoś podpiąć (pacnięcie, akcelerometr) to co z resztą klawiszy?
flash na iPhone miałby IMO zastosowanie jako 'odtwarzacz' video/muzyki. ale nadal pozostaje pierwszy problem. i fakt, że przynajmniej ja osobiście nie widzę zbytnio sensu - Safari (nawet ta na iPhone) wspiera html5 (który jest w powijakach) czyli między innymi tag
W zasadzie zgadzam się z Twoją wypowiedzią...
i tak "gierki" flash w wiekszości są beznadziejne...
a co jeżeli strona www jest wykonana w technologii flash ?
z pomocą przyszłoby - skyfire !
...
poczekamy zobaczymy
#45
Napisano 09 grudnia 2009 - 11:39



#46
Napisano 29 grudnia 2009 - 09:20
#47
Napisano 29 grudnia 2009 - 09:34
#48
Napisano 29 grudnia 2009 - 11:09
Co ten post wogole wnosi do tematu?
a ten?

wiem, mój też nic.
#49
Napisano 29 grudnia 2009 - 12:34
#50
Napisano 29 stycznia 2010 - 15:29
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych