Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 - Pierwsze wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1823 odpowiedzi w tym temacie

#426 msd15

msd15
  • 13 postów
  • SkądDania, Randers

Napisano 07 października 2012 - 12:55

Mam pytanie do ludzi ktorzy zamowili w AOS 28 wrzesnia, czy ktokolowiek moze juz dostal swojego iphona? Albo czy chociaz zmienil sie komus status zamowienia ? Sory za OT :)

#427 konio124

konio124
  • 670 postów

Napisano 07 października 2012 - 13:39

Bardzo w to wątpię kolego, u mnie nic się nie zmieniło oprócz tego że oddali mi pieniądze.

#428 iAndrzej

iAndrzej
  • 932 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 07 października 2012 - 13:43

Mnie też oddali. Nie bardzo rozumiem ale zamówienie nadal istnieje na moim koncie

#429 dameon

dameon
  • 1 353 postów
  • SkądLublin

Napisano 07 października 2012 - 13:43

Poza tym Apple za rok czy dwa i tak znów pewnie zmieni proporcje.


Słyszałem gdzieś, że według Steve Jobs'a iPhone 5 miał być ostatnim iPhone'm, w co jednak średnio mi się chce wierzyć

Co do iPhone'a 5 - nie miałem jeszcze okazji go trzymać w ręce, ale widziałem kilka recenzji i mimo wszystko jest to moim zdaniem duży krok w przód - począwszy od wielkości wyświetlacza po szybkość

#430 DevilsMU

DevilsMU
  • 33 postów

Napisano 07 października 2012 - 13:58

Bardzo w to wątpię kolego, u mnie nic się nie zmieniło oprócz tego że oddali mi pieniądze.


Oddali bo zrezygnowales z zamowienia, czy sami anulowali ? :o

#431 piotresce

piotresce
  • 1 568 postów
  • Płeć:

Napisano 07 października 2012 - 14:05

Ja wczoraj wzialem do reki iP4S i po tygodniu uzywania iP5 ten pierwszy wydawal mi sie komicznie maly, gruby i ciężki :mrgreen: A ekran przysparza o klaustrofobie pomimo ze przeciez duzo mniejszy nie jest ;) Tydzien obcowania z iP5 wystarczyl aby odzwyczaic sie od serii 4. Wczoraj czulem sie jak bym podrozowal wehikulem czasu do epoki kamienia lupanego :P:cool:


Mam bardzo podobne wrażenia,choć z 4 nadal mam do czynienia...

#432 vinci

vinci
  • 2 693 postów
  • SkądPoznań

Napisano 07 października 2012 - 14:10

Mnie też oddali.
Nie bardzo rozumiem ale zamówienie nadal istnieje na moim koncie

A mi nigdy nie zablokowali pieniędzy :D Tylko 1zł zablokowali :D

#433 konio124

konio124
  • 670 postów

Napisano 07 października 2012 - 14:28

Oddali bo zrezygnowales z zamowienia, czy sami anulowali ? :o


Nie rezygnowałem , zamówienie jest nadal aktualne , po prostu oddali mi pieniądze bez podawanie przyczyny , być może pobiorą ponownie przed wysyłką.
Dzwoniłem , pytałem i zapewniają iż z moim zamówieniem jest wszystko w porządku.

#434 Waski14

Waski14
  • 33 postów

Napisano 07 października 2012 - 16:53

Ponawiam pytanie, wie ktoś z czego są zrobione te wstawki w tylnej obudowie na górze i na dole, czy jest to szkło czy plastik:)?

#435 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 października 2012 - 16:57

Szkło, przynajmniej tak czuć.

#436 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 07 października 2012 - 17:19

Czy ktoś się orientuje czy wsparcie techniczne infolinii Appla jest także dla telefonów zakupionych u operatora? Chcę zadzwonić w sprawie mojego ekranu iPhone 5- screen problem - YouTube

#437 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 października 2012 - 17:21

Czy ktoś się orientuje czy wsparcie techniczne infolinii Appla jest także dla telefonów zakupionych u operatora? Chcę zadzwonić w sprawie mojego ekranu iPhone 5- screen problem - YouTube


Nie, wsparcie urządzeń kupionych u operatora zapewnia operator, kiedyś to ćwiczyłem. Chcieli mnie wysłać na drzewo, ale ponieważ miałem jeszcze przysługujące wsparcie na AppleTV, więc zgłoszenie podpieli pod ATV bo się dało akurat.

#438 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 07 października 2012 - 17:24

Na Apple TV mam wsparcie jeszcze, ale chyba ekranu nie da się podpiąć pod to. Jak mam iść do Tmobile i tłumaczyć o co biega to dziękuje.

#439 piotresce

piotresce
  • 1 568 postów
  • Płeć:

Napisano 07 października 2012 - 17:38

Czy ktoś się orientuje czy wsparcie techniczne infolinii Appla jest także dla telefonów zakupionych u operatora? Chcę zadzwonić w sprawie mojego ekranu [url=http://www.youtube.com/watch?v=CEpx0O3FGdU]iPhone 5- screen problem - YouTube[/url]


To się nadaje do wymiany a nie telefonicznego wsparcia.Poczytaj najpierw co oferują telefonicznie....

#440 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 07 października 2012 - 17:42

To się nadaje do wymiany a nie telefonicznego wsparcia.Poczytaj najpierw co oferują telefonicznie....


Ale może uzyskać mógłbym odpowiedz, że to naturalne lub możliwe do wyeliminowania aktualizacją softu. Swego czasu w Nexusach 7 też migotały ekrany przez problemy z czujnikiem światła.

#441 piotresce

piotresce
  • 1 568 postów
  • Płeć:

Napisano 07 października 2012 - 17:47

Ale może uzyskać mógłbym odpowiedz, że to naturalne lub możliwe do wyeliminowania aktualizacją softu. Swego czasu w Nexusach 7 też migotały ekrany przez problemy z czujnikiem światła.

No chyba ze chcesz czekać na update jeśli rzeczywiście to jest powodem.Ja bym wymienił na nowy.

#442 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 07 października 2012 - 17:51

No chyba ze chcesz czekać na update jeśli rzeczywiście to jest powodem.Ja bym wymienił na nowy.


Gdybym kupił w ASO tak bym zrobił. Ale kupiłem w Tmobile w Polsce. Więc mogę oddać do operatora a oni odsyłają do Regenersis na ekspertyzę. Będę czekał i czekał i nie wiadomo co będzie na końcu.

#443 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 07 października 2012 - 17:53

Gdybym kupił w ASO tak bym zrobił. Ale kupiłem w Tmobile w Polsce. Więc mogę oddać do operatora a oni odsyłają do Regenersis na ekspertyzę. Będę czekał i czekał i nie wiadomo co będzie na końcu.


...a na koniec dostaje się refuba.

#444 piotresce

piotresce
  • 1 568 postów
  • Płeć:

Napisano 07 października 2012 - 17:55

Gdybym kupił w ASO tak bym zrobił. Ale kupiłem w Tmobile w Polsce. Więc mogę oddać do operatora a oni odsyłają do Regenersis na ekspertyzę. Będę czekał i czekał i nie wiadomo co będzie na końcu.


W Uk nie ma znaczenia czy kupię u operatora czy w Apple store.Z miejsca wymieniają.W Pl jest inaczej?Rozumiem że to nie ich sklep ale skoro reseller to raczej podobne zasady powinni mieć...

#445 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 07 października 2012 - 18:05

W Uk nie ma znaczenia czy kupię u operatora czy w Apple store.


W Polsce nie ma Apple Store. Jest tylko możliwość zakupu on line w ich sklepie internetowym i zwrot w ciągu 14 dni.

#446 piotresce

piotresce
  • 1 568 postów
  • Płeć:

Napisano 07 października 2012 - 18:08

W Polsce nie ma Apple Store. Jest tylko możliwość zakupu on line w ich sklepie internetowym i zwrot w ciągu 14 dni.


To porażka...

#447 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 07 października 2012 - 18:09

To porażka...


NOOO :)

#448 macowiec1999

macowiec1999

    Apple Reviews PL

  • 642 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, PL

Napisano 07 października 2012 - 18:51

To moja fotka słuchawek. Są naprawdę świetne!
Posted Image

A tu tył telefonu. Ani jednej rysy, czy skazy:
Posted Image

A tu przód:
Posted Image

A tu od takie sobie z dołu:
Posted Image

#449 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2 209 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 07 października 2012 - 18:53

Gdybym kupił w ASO tak bym zrobił. Ale kupiłem w Tmobile w Polsce. Więc mogę oddać do operatora a oni odsyłają do Regenersis na ekspertyzę. Będę czekał i czekał i nie wiadomo co będzie na końcu.


A - O - S .. no ilez mozna ....................

#450 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 07 października 2012 - 19:06

A - O - S .. no ilez mozna ....................


Ale chyba problemu ze zrozumieniem nie ma.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych