

iPhone 5 - Pierwsze wrażenia
#426
Napisano 07 października 2012 - 12:55

#427
Napisano 07 października 2012 - 13:39
#428
Napisano 07 października 2012 - 13:43
#429
Napisano 07 października 2012 - 13:43
Poza tym Apple za rok czy dwa i tak znów pewnie zmieni proporcje.
Słyszałem gdzieś, że według Steve Jobs'a iPhone 5 miał być ostatnim iPhone'm, w co jednak średnio mi się chce wierzyć
Co do iPhone'a 5 - nie miałem jeszcze okazji go trzymać w ręce, ale widziałem kilka recenzji i mimo wszystko jest to moim zdaniem duży krok w przód - począwszy od wielkości wyświetlacza po szybkość
#430
Napisano 07 października 2012 - 13:58
Bardzo w to wątpię kolego, u mnie nic się nie zmieniło oprócz tego że oddali mi pieniądze.
Oddali bo zrezygnowales z zamowienia, czy sami anulowali ?

#431
Napisano 07 października 2012 - 14:05
Ja wczoraj wzialem do reki iP4S i po tygodniu uzywania iP5 ten pierwszy wydawal mi sie komicznie maly, gruby i ciężki :mrgreen: A ekran przysparza o klaustrofobie pomimo ze przeciez duzo mniejszy nie jest
Tydzien obcowania z iP5 wystarczyl aby odzwyczaic sie od serii 4. Wczoraj czulem sie jak bym podrozowal wehikulem czasu do epoki kamienia lupanego
:cool:
Mam bardzo podobne wrażenia,choć z 4 nadal mam do czynienia...
#432
Napisano 07 października 2012 - 14:10
A mi nigdy nie zablokowali pieniędzyMnie też oddali.
Nie bardzo rozumiem ale zamówienie nadal istnieje na moim koncie


#433
Napisano 07 października 2012 - 14:28
Oddali bo zrezygnowales z zamowienia, czy sami anulowali ?
Nie rezygnowałem , zamówienie jest nadal aktualne , po prostu oddali mi pieniądze bez podawanie przyczyny , być może pobiorą ponownie przed wysyłką.
Dzwoniłem , pytałem i zapewniają iż z moim zamówieniem jest wszystko w porządku.
#434
Napisano 07 października 2012 - 16:53
#435
Napisano 07 października 2012 - 16:57
#436
Napisano 07 października 2012 - 17:19
#437
Napisano 07 października 2012 - 17:21
Czy ktoś się orientuje czy wsparcie techniczne infolinii Appla jest także dla telefonów zakupionych u operatora? Chcę zadzwonić w sprawie mojego ekranu iPhone 5- screen problem - YouTube
Nie, wsparcie urządzeń kupionych u operatora zapewnia operator, kiedyś to ćwiczyłem. Chcieli mnie wysłać na drzewo, ale ponieważ miałem jeszcze przysługujące wsparcie na AppleTV, więc zgłoszenie podpieli pod ATV bo się dało akurat.
#438
Napisano 07 października 2012 - 17:24
#439
Napisano 07 października 2012 - 17:38
Czy ktoś się orientuje czy wsparcie techniczne infolinii Appla jest także dla telefonów zakupionych u operatora? Chcę zadzwonić w sprawie mojego ekranu [url=http://www.youtube.com/watch?v=CEpx0O3FGdU]iPhone 5- screen problem - YouTube[/url]
To się nadaje do wymiany a nie telefonicznego wsparcia.Poczytaj najpierw co oferują telefonicznie....
#440
Napisano 07 października 2012 - 17:42
To się nadaje do wymiany a nie telefonicznego wsparcia.Poczytaj najpierw co oferują telefonicznie....
Ale może uzyskać mógłbym odpowiedz, że to naturalne lub możliwe do wyeliminowania aktualizacją softu. Swego czasu w Nexusach 7 też migotały ekrany przez problemy z czujnikiem światła.
#441
Napisano 07 października 2012 - 17:47
No chyba ze chcesz czekać na update jeśli rzeczywiście to jest powodem.Ja bym wymienił na nowy.Ale może uzyskać mógłbym odpowiedz, że to naturalne lub możliwe do wyeliminowania aktualizacją softu. Swego czasu w Nexusach 7 też migotały ekrany przez problemy z czujnikiem światła.
#442
Napisano 07 października 2012 - 17:51
No chyba ze chcesz czekać na update jeśli rzeczywiście to jest powodem.Ja bym wymienił na nowy.
Gdybym kupił w ASO tak bym zrobił. Ale kupiłem w Tmobile w Polsce. Więc mogę oddać do operatora a oni odsyłają do Regenersis na ekspertyzę. Będę czekał i czekał i nie wiadomo co będzie na końcu.
#443
Napisano 07 października 2012 - 17:53
Gdybym kupił w ASO tak bym zrobił. Ale kupiłem w Tmobile w Polsce. Więc mogę oddać do operatora a oni odsyłają do Regenersis na ekspertyzę. Będę czekał i czekał i nie wiadomo co będzie na końcu.
...a na koniec dostaje się refuba.
#444
Napisano 07 października 2012 - 17:55
Gdybym kupił w ASO tak bym zrobił. Ale kupiłem w Tmobile w Polsce. Więc mogę oddać do operatora a oni odsyłają do Regenersis na ekspertyzę. Będę czekał i czekał i nie wiadomo co będzie na końcu.
W Uk nie ma znaczenia czy kupię u operatora czy w Apple store.Z miejsca wymieniają.W Pl jest inaczej?Rozumiem że to nie ich sklep ale skoro reseller to raczej podobne zasady powinni mieć...
#445
Napisano 07 października 2012 - 18:05
W Uk nie ma znaczenia czy kupię u operatora czy w Apple store.
W Polsce nie ma Apple Store. Jest tylko możliwość zakupu on line w ich sklepie internetowym i zwrot w ciągu 14 dni.
#446
Napisano 07 października 2012 - 18:08
W Polsce nie ma Apple Store. Jest tylko możliwość zakupu on line w ich sklepie internetowym i zwrot w ciągu 14 dni.
To porażka...
#447
Napisano 07 października 2012 - 18:09
To porażka...
NOOO

#448
Napisano 07 października 2012 - 18:51

A tu tył telefonu. Ani jednej rysy, czy skazy:

A tu przód:

A tu od takie sobie z dołu:

#449
Napisano 07 października 2012 - 18:53
Gdybym kupił w ASO tak bym zrobił. Ale kupiłem w Tmobile w Polsce. Więc mogę oddać do operatora a oni odsyłają do Regenersis na ekspertyzę. Będę czekał i czekał i nie wiadomo co będzie na końcu.
A - O - S .. no ilez mozna ....................
#450
Napisano 07 października 2012 - 19:06
A - O - S .. no ilez mozna ....................
Ale chyba problemu ze zrozumieniem nie ma.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych