Posted 25 November 2012 - 09:01
Litości, ciągle tylko te same pytania. A wystarczyłoby trochę przeczytać.
- Faktura pojawi się zaraz obok przycisku "Śledź przesyłkę" pod statusem wysłano. Póki się tam nie pojawi, kliknięcie po lewej stronie w "Drukuj faktury" wywala błąd.
- To że dostajecie maila o wysyłce wcale nie znaczy, że przesyłka została już wysłana. Oznacza to tyle, że jest spakowana i czeka na kuriera. Kiedy w "Twoje zamówienia" kliknie się na "Śledź przesyłkę" to łatwo można sprawdzić czy została już nadana. Jeśli nie, to "Our Delivery Reference Number" będzie taki sam jak "Tracking number". Po rzeczywistym nadaniu przesyłki "Tracking number" zmieni się na 9-cyfrowy. Śledzenie działa dopiero JAK PRZESYŁKA ZOSTANIE RZECZYWIŚCIE NADANA. Można sprawdzać na stronie TNT - z "Our Delivery Reference Number" trzeba wybierać "Uwagi klienta" a jeśli "Tracking number" jest już 9-cyfrowy to z " Numerem przesyłki".
- Nie liczcie na to, że jeśli zmienił się wam status na "Wysłano" w weekend to paczka rzeczywiście jest wysłana. Odebrana przez kuriera będzie dopiero w poniedziałek. Wystarczy sprawdzić tak jak wyżej - czy w "Śledź przesyłkę" jest 9-cyfrowy tracking number. Przez weekend nikt nie robi - moja paczka leży od piątku w Eurohubie w Liege, a jutro ma być w Krakowie...