
iPhone 5 - dostępność i zakup w Polsce.
#2326
Posted 08 November 2012 - 17:56
#2327
Posted 08 November 2012 - 20:34

#2328
Posted 08 November 2012 - 20:47
#2329
Posted 08 November 2012 - 22:09
Czy brak dostępu do zamówienia w Apple Store, może mieć coś do czynienia z problemami w produkcji iPhone'a 5 ?? Wymyśliłem taką teorię spiskową przed chwilą i chcę ją potwierdzić lub znegować
Ja mam dostep do statusu zamowienia (jezeli o to chodzilo), wiec to raczej nie ma nic wspolnego z problemami w produkcji

#2330
Posted 08 November 2012 - 22:12
#2331
Posted 08 November 2012 - 22:19
Czy oferta od operatora iPhone 5 64GB 1800 zeta plus 100 abonamentu na 2 lata za 1000 min i 2GB netu jest Waszym zdaniem dobra, czy szukać dalej?
A jaki operator daje takie warunki? I czy to jest przedłużenie czy nowa umowa?
#2332
Posted 08 November 2012 - 22:21
#2333
Posted 08 November 2012 - 22:27
#2334
Posted 08 November 2012 - 22:46
- - - Połączono posty - - -
Wie ktoś może jak jest z dostępnością piątki w PLAY? Ma ktoś z was iphone z tej sieci? Jakieś opinie?
BTW właśnie teraz na orange jest czarna 5 32 GB
ktos chyba ostatnio napisal ze w plauy do konca roku ma byc lipa, ale ciezko mi w to wierzyc
#2335
Posted 08 November 2012 - 23:00

#2336
Posted 08 November 2012 - 23:17

#2337
Posted 09 November 2012 - 01:42
#2338
Posted 09 November 2012 - 08:33
#2339
Posted 09 November 2012 - 09:04
Wlasnie nie wiem, bo zamowiłem w 16 pazdziernku a jeszcze nie zmienil sie status. Powinnam dostać iPhone 5 w 12-16 listopadzie
Nie jesteś sam w oczekiwaniu w zamówieniu z dnia 16.10.2012. Też mam wciąż przetwarzanie pozycji.
#2340
Posted 09 November 2012 - 09:13
#2341
Posted 09 November 2012 - 12:11


#2342
Posted 09 November 2012 - 12:49
#2343
Posted 09 November 2012 - 12:58
26.10 przez telefon przedłużyłem 2 umowy firmowe. Pan po drugiej stronie usilnie namawiał mnie na 4s przekonując, że na magazynie mają te słuchawki we wszelkich wariantach pojemnościowych i kolorystycznych. Jako że byłem uparty na 5, postraszył mnie, że nie ma pojęcia kiedy mogą do mnie dotrzeć, twierdził że może to trwać miesiąc, albo nawet dopiero w przyszłym roku. Nie zraziłem się i czekałem. Jakie było moje zaskoczenie kiedy 30.10 dostałem sms-a, że wersja 16gb została do mnie wysłana (biała) - po 4 dniach od załatwienia przedłużenia umowy. Dzisiaj natomiast kolejna dobra informacja, właśnie dostałem sms-a że wersja 32gb (biała) została wysłana dla drugiej umowy. Czyli od 26 października na jeden telefon czekałem 4 dni (+2 dni dla firmy kurierskiej zanim do mnie zapukali), na drugi 14 dni (faktycznie kurier dostarczy go pewnie w poniedziałek albo wtorek).
Poprzedni telefon (biała 16) był z 42 tygodnia produkcji, wszystko pięknie się prezentuje, obejrzałem bardzo dokładnie. Ciekawe w jakim stanie przyjdzie moja biała 32.
Operatorom zależy na tym by wciskać ludziom stare złomy. Tak niestety jest i to nie tylko z iPhone'ami. Mój znajomy z pracy miał podobną historię. Przedłużał umowę i chciał Samsunga galaxy Ace 2, konsultantka go zapewniła, że niestety nie będą mieli tego telefonu w przeciągu najbliższych 2 miesięcy i żeby wziął Samsunga Galaxy Ace, no cóż zgodził się. Po kilku dniach zobaczył ofertę w tej sieci, że mają już Ace 2.
Niestety znajomy nie był tak rozważny jak Ty

Brawo za dążenie do swego.
#2344
Posted 09 November 2012 - 18:04
#2345
Posted 09 November 2012 - 18:42
Widzę że większość oczekujących poluje na telefon albo z Orange, albo z AOS. Ja podzielę się swoim doświadczeniem z T-Mobile.
26.10 przez telefon przedłużyłem 2 umowy firmowe. Pan po drugiej stronie usilnie namawiał mnie na 4s przekonując, że na magazynie mają te słuchawki we wszelkich wariantach pojemnościowych i kolorystycznych. Jako że byłem uparty na 5, postraszył mnie, że nie ma pojęcia kiedy mogą do mnie dotrzeć, twierdził że może to trwać miesiąc, albo nawet dopiero w przyszłym roku. Nie zraziłem się i czekałem. Jakie było moje zaskoczenie kiedy 30.10 dostałem sms-a, że wersja 16gb została do mnie wysłana (biała) - po 4 dniach od załatwienia przedłużenia umowy. Dzisiaj natomiast kolejna dobra informacja, właśnie dostałem sms-a że wersja 32gb (biała) została wysłana dla drugiej umowy. Czyli od 26 października na jeden telefon czekałem 4 dni (+2 dni dla firmy kurierskiej zanim do mnie zapukali), na drugi 14 dni (faktycznie kurier dostarczy go pewnie w poniedziałek albo wtorek).
Poprzedni telefon (biała 16) był z 42 tygodnia produkcji, wszystko pięknie się prezentuje, obejrzałem bardzo dokładnie. Ciekawe w jakim stanie przyjdzie moja biała 32.
I jeszcze małe pytanie w związku z tym - czy jeśli zobaczę jakąś skazę na telefonie która będzie się nadawała do reklamacji, to najlepiej od razu nie przyjmować telefonu od kuriera, bądź kazać mu spisać notatkę, czy brać telefon i reklamować bezpośrednio u Apple? Telefony kupione u operatora również podlegają tego typu wymianie?
Nie wiem czy miałeś farta czy to ja mam pecha, ja na czarnego 32GB czekam już chyba 4 tydzień, nawet nie pamiętam już dokładnie kiedy go zamówiłem i nic się nie dzieje. Cały czas cisza a na stronie status wysyłka w trakcie przygotowania.
#2346
Posted 09 November 2012 - 19:28
#2347
Posted 09 November 2012 - 19:33
#2348
Posted 09 November 2012 - 19:34
#2349
Posted 09 November 2012 - 23:09
#2350
Posted 09 November 2012 - 23:15
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users