Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 - dostępność i zakup w Polsce.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3348 odpowiedzi w tym temacie

#976 Serwuskm

Serwuskm
  • 309 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 04 października 2012 - 11:16

Panowie jak wygląda dostępność iPhone 5 białego w T-mobile w woj śląskim.


Zapewne nie ma. Ale tak ciezko zadzwonic?

#977 Shalatar PL

Shalatar PL
  • 67 postów
  • SkądOśw

Napisano 04 października 2012 - 11:29

Do mnie już dzisiaj dojdzie (przyszedł sms od orange o wysyłce) a zamawiałem w poniedziałek. Oczywiście na stronie orange.pl nic dalej nie pisze o zamówieniu a na maila żadnego potwierdzenia. Jeśli ktoś się martwi że przesyłka nie dojdzie to nie ma o co. Mam tylko nadzieję że nie będzie rys (wziąłem czarnego) bo inaczej będę oddawać raczej kurierowi prosto...

#978 porter_1983

porter_1983
  • 364 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 04 października 2012 - 11:46

Zapewne nie ma. Ale tak ciezko zadzwonic?


Dzwonili do mnie z tmobile zamówiłem ;-) i mieli jeszcze raz oddzwonić poinformować o wysyłce minęły już 3 dni i echo :-/

#979 Serwuskm

Serwuskm
  • 309 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 04 października 2012 - 11:59

Dzwonili do mnie z tmobile zamówiłem ;-) i mieli jeszcze raz oddzwonić poinformować o wysyłce minęły już 3 dni i echo :-/

No to nas się pytasz kiedy ci wysla zamowienie? O_o

#980 porter_1983

porter_1983
  • 364 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 04 października 2012 - 13:13

hhehe not zastanawiam się czy nie olać sprawy i nie poszukać w jakimś salonie :P podjechać podpisać co trzeba ;-) i już

#981 Therioon

Therioon
  • 4 281 postów
  • SkądZ brzucha:)

Napisano 04 października 2012 - 13:18

Spokojnie wytrzymuje mi 2 dni więc jest ok, oczywiście 3g wyłączone

#982 Shunkan

Shunkan
  • 85 postów

Napisano 04 października 2012 - 13:27

Dzwonili do mnie z tmobile zamówiłem ;-) i mieli jeszcze raz oddzwonić poinformować o wysyłce minęły już 3 dni i echo :-/


Jak dzwoniłem wczoraj przedłużać umowę to otrzymałem wiadomość, że na magazynie nie ma i oczekują na dostawę od poniedziałku. Z tego co widziałem doszły 32GB i 64GB. Ja zamówiłem 16, nie wiem jak Ty. Mam otrzymać wiadomość nt. wysyłki w piątek.

#983 Serwuskm

Serwuskm
  • 309 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 04 października 2012 - 13:34

A ja wciaz czekam az dowiozą do salonow orange :(

#984 skosu

skosu
  • 260 postów
  • SkądKielce, PL

Napisano 04 października 2012 - 14:09

Ja również, zapewniali mnie, że jest w transporcie, nawet jeśli jest on z zagranicy to na pewno kurierem, a więc do poniedziałku powinien być. Mówili nawet, że może w piątek już będzie, ale jeszcze do mnie zadzwonią w każdym razie.

#985 mar99

mar99
  • 829 postów
  • SkądKraków

Napisano 04 października 2012 - 14:45

Mam pytanie do tych, którzy anulowali zamówienie w AOS. Wczoraj przez przypadek sprawdzając stan zamówienia na iP4 kliknąłem przez chwilowego laga "Usuń pozycję" i przerzuciło mnie to logowania konta, chociaż zamawiałem jako gość. Dodam, że nie było pytania "Czy na pewno... itp". Nie dostałem też żadnej wiadomości na maila ani na telefon. Dzisiaj ok. 12 jeszcze normalnie widniało zamówienie, lecz teraz po kliknięciu w mailu na numer zamówienia otwiera się strona AOS i komunikat: "Przepraszamy.Wystąpił problem z Twoim żądaniem. Spróbuj ponownie później." Czy to oznacza, że anulowało mi zamówienie? Jeżeli tak to trudno, zamówię jeszcze raz, ale kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy na konto?

#986 Ileev

Ileev
  • 137 postów
  • SkądŻory, PL

Napisano 04 października 2012 - 14:54

Mam pytanie do tych, którzy anulowali zamówienie w AOS.
Wczoraj przez przypadek sprawdzając stan zamówienia na iP4 kliknąłem przez chwilowego laga "Usuń pozycję" i przerzuciło mnie to logowania konta, chociaż zamawiałem jako gość. Dodam, że nie było pytania "Czy na pewno... itp". Nie dostałem też żadnej wiadomości na maila ani na telefon. Dzisiaj ok. 12 jeszcze normalnie widniało zamówienie, lecz teraz po kliknięciu w mailu na numer zamówienia otwiera się strona AOS i komunikat: "Przepraszamy.Wystąpił problem z Twoim żądaniem. Spróbuj ponownie później." Czy to oznacza, że anulowało mi zamówienie? Jeżeli tak to trudno, zamówię jeszcze raz, ale kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy na konto?



Nie anulowałeś zamówienia. Miałem przed chwilą ten sam komunikat jednak teraz już wszystko działa dobrze.

#987 Hemos.

Hemos.
  • 21 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 04 października 2012 - 14:56

Przepraszamy. Wystąpił problem z Twoim żądaniem. Spróbuj ponownie później. Nie anulowałem zamówienia i mam ten sam komunikat...

#988 darqha

darqha
  • 119 postów
  • SkądMielec, Poland

Napisano 04 października 2012 - 15:04

Oby nie wydłużyli czasu oczekiwania ;)

#989 mar99

mar99
  • 829 postów
  • SkądKraków

Napisano 04 października 2012 - 15:08

Ok, dzięki Panowie. U mnie nadal błąd. Mam nadzieję, że to przez zmianę statusu na "Przygotowanie do wysyłki" ;)

#990 Ileev

Ileev
  • 137 postów
  • SkądŻory, PL

Napisano 04 października 2012 - 15:08

Mi się raz ładują zamówienia do końca, a raz występuje błąd, ale wtedy kiedy działa to z tego co widziałem w moim przypadku nic się nie zmieniło. Możliwe po prostu, że wprowadzają jakieś małe zmiany na stronie czy coś..

#991 tomi676

tomi676
  • 229 postów
  • SkądKraków

Napisano 04 października 2012 - 15:21

Sieć PLAY, To jest jakaś porażka człowiek chce sobie przedłużyć umowę wraz z telefonem i nic. Brak telefonów na stanie... Według mnie jak się nie ma produktu to się go nie reklamuję, proste. W Krakowie PUSTKI nie ma i nie wiadomo kiedy w ogóle będzie :/

#992 Serwuskm

Serwuskm
  • 309 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 04 października 2012 - 17:11

ORANGE - NIE MA PEWNOSCI ZE TELEFONY DOTRĄ DO SALONOW W TYM TYGODNIU

#993 porter_1983

porter_1983
  • 364 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 04 października 2012 - 17:52

Ciekawe jak z wysylka z tmobile :-) kiedy ruszy .

#994 ppludrok

ppludrok
  • 9 postów

Napisano 04 października 2012 - 18:24

Iphone5 A ja w Łodzi w T-Mobile nie miałem problemów z czarnymi. Zażyczyłem sobie jednak białego i 2 dni musiałem czekać aż sprowadzą z innego punktu. Wizualnie nowy iphone - bajka absolutna a technicznie ciężko różnice zauważyć poza lichymi mapami. Zawsze miałem białe telefony ale jak na żywo porównałem obydwa to żałuję, że nie wziąłem czarnego. Pzdr !

#995 trudny81

trudny81
  • 20 postów

Napisano 04 października 2012 - 18:34

Dzwonilem kilka razy na infolinie Orange w celu przeniesienia numeru z t- mobile i maja niezły tam bałagan. Raz dowiedziałem sie ze nie mogą przyjąć zamówienia bo nie maja kart nano sim,innym razem ze przez telefon nie mogę przenieść numeru z iphonem bo do tego potrzebują większej weryfikacji ale przez internet mogę spróbować, a dzisiaj dowiedziałem sie ze nie maja telefonów i nawet nie mogą zarezerwować go dla mnie ani przedzwonic jak bedzie dostępny, poleciła mi konsultanta abym sam sprawdzał dostepnosc telefonu rowniez na internecie i wtedy do nich zadzwonił,to ja sie pytam po co oni tam są?

#996 porter_1983

porter_1983
  • 364 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 04 października 2012 - 18:39

Ja czarnego oglądałem na żywo i zamówiłem białego :-)

#997 dziubek123

dziubek123
  • 79 postów

Napisano 04 października 2012 - 19:17

Zamówiłem w T-Mobile we wtorek, pani powiedziała że jak tylko się pojawią na magazynie (może jeszcze w tym tygodniu) to dostanę wiadomość SMS i telefon będzie mi wysłany w ciągu 2 dni roboczych. Wielka niespodzianka bo sms'a nie dostałem a dziś rano kurier mi przywiózł telefon (dwa dni od zamówienia).

#998 tomekb1978

tomekb1978
  • 33 postów
  • Płeć:

Napisano 04 października 2012 - 19:18

Nano sim nie jest w Tmobile do odebrania tylko trzeba za to zapłacić 30 PLN - również byłem zdziwiony...

#999 corba

corba
  • 242 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 04 października 2012 - 19:19

Tak sobie poobserwowałem co się dzieje u opów i postanowiłem, że mam ich w głębokim poważaniu...przedłużam umowę w abo Firma Bez Ograniczeń za 79pln z 2GB internetu na 12m bez telefonu i poczekam spokojnie aż ipek pojawi się w MM.

#1000 qubuss

qubuss
  • 518 postów
  • SkądKońskie, PL

Napisano 04 października 2012 - 19:33

Nano sim nie jest w Tmobile do odebrania tylko trzeba za to zapłacić 30 PLN - również byłem zdziwiony...


To samo miałem, zmieniając zwykłą na micro sim, 30 zł doliczone do rachunku...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych