Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zakładanie konta w iTunes Store & Jak założyć konto w iTunes Store?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1262 odpowiedzi w tym temacie

#926 radek96

radek96
  • 758 postów

Napisano 30 kwietnia 2011 - 00:46

Nie masz w spamie?

#927 komrat

komrat
  • 77 postów

Napisano 12 maja 2011 - 12:21

Witam mam taki problem. Od pewnego czasu, nie moge sciagnac ani aktualizowac aplikacji na iphonie. Stalo sie to nagle, jak sciagam na iphonie od dziewczyny (to samo konto) to wszystko gra a u mnie "invalid address tap continue to sign in" klikam continue. Wchodze na konto i sa moje dane, nie zmienione od okolo 3 lat. Konto US. Klikam done, pyta sie czy sciagnac jeszcze raz daje ok i znowu to samo. Ma ktos jakis pomysl? Z gory dzieki

#928 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 12 maja 2011 - 12:24

Apple zaczęło weryfikować adresy na kontach US, musisz podać jakiś prawdziwy zgodny co do adresu i kodu pocztowego.

#929 walcz

walcz
  • 61 postów
  • Skądmyapple.pl

Napisano 13 maja 2011 - 17:07

a mógłby ktoś podać jakiś adres w nowym jorku tak aby mnie nie wyrzucało tak jak kolega opisał z góry dziękuje

#930 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 maja 2011 - 17:10

tak google:
Contact us - NY Daily News

#931 walcz

walcz
  • 61 postów
  • Skądmyapple.pl

Napisano 13 maja 2011 - 17:22

i co bez problemu loguje sie na czyims adresie nikt tego nie zauwazy?

#932 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 maja 2011 - 17:26

i co bez problemu loguje sie na czyims adresie nikt tego nie zauwazy?


Przez miesiąc bez problemu ale pamiętaj, że raz w miesiącu Steve chodzi po mieszkaniach i sprawdza czy tam mieszkasz :)
Ja tak mam, Ty rób jak chcesz.

#933 walcz

walcz
  • 61 postów
  • Skądmyapple.pl

Napisano 13 maja 2011 - 17:28

tak czy inaczej dziekuje

#934 magdam

magdam
  • 29 postów

Napisano 13 maja 2011 - 19:09

a mnie ciekawi czym rozni sie appstore polskie od uk? czy tam sa tylkko polski programy czy jak? jakies ograniczenia dla Polakow? ;D

#935 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 maja 2011 - 19:11

Niczym. Developer decyduje na jakim rynku ma być gra oraz o promocjach. Plus giftcardy masz w UK, dodatkowa w UK jest dostępny iTunes Music Store, którego w Polsce przez wieki nie uświadczysz.

#936 magdam

magdam
  • 29 postów

Napisano 13 maja 2011 - 19:13

aha, dzięki ;) konto mam na uk, ostatnio miałam problemy z aktualizacjami programów ale pomogles z tym adresem ;) a te giftcardy to co to za wynalazek?

#937 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 13 maja 2011 - 19:15

Google nie jest taki trudny :)
Apple - Gift Cards
Szczególnie przy tak oczywistych sprawach ;)

#938 magdam

magdam
  • 29 postów

Napisano 13 maja 2011 - 19:16

własnie juz odpalilam to samo ;) dzięki !

#939 DonCorleone666

DonCorleone666
  • 365 postów
  • SkądKalisz

Napisano 15 maja 2011 - 23:42

aha, dzięki ;) konto mam na uk, ostatnio miałam problemy z aktualizacjami programów ale pomogles z tym adresem ;)

No wlasnie, sam mam z tym od jakiegoś czasu problem. Mam konto założone na New York, NY, telefon 212 i 7 cyfr, adres dałem broadway, drugi jest pusty i nie bangla.

#940 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 16 maja 2011 - 06:21

No wlasnie, sam mam z tym od jakiegoś czasu problem. Mam konto założone na New York, NY, telefon 212 i 7 cyfr, adres dałem broadway, drugi jest pusty i nie bangla.


Mam pytanie, jak rozumiesz pełny prawdziwy/istniejący adres?

#941 mac79

mac79
  • 12 postów
  • SkądSrodmiescie, Warszawa, Poland, Poland

Napisano 16 maja 2011 - 14:07

mialem podobny problem - i udalo sie!! Dzieki ;-)

#942 boorchymooha

boorchymooha
  • 3 postów

Napisano 02 czerwca 2011 - 11:08

Problem, Od jakiegos czasu system chce ode mnie weryfikacji metody płatności (poprzednia karta debetowa sie skończyła), nawet jeśli chcę ściągnąć darmową aplikację. Podaję numer nowej karty i za każdym razem dostaję komunikat, że zły jest "security code", czyli te trzy ostatnie cyferki z drugiej strony karty. Co ciekawe, próbowałem podac numery innych kart, którymi dysponuję i nic, kredytowej w ogóle nie przyjmuje a w debetowych za każdym razem odrzuca ze względu na "sec. code". Mój kumpel ma to samo. (Acha, jakis kontakt z ta karta jest bo dostaję smsy z banku, że za każdą próbą ściagają mi z kart 7,90 PLN. O co więc chodzi ???

#943 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 02 czerwca 2011 - 11:18

Problem,

Od jakiegos czasu system chce ode mnie weryfikacji metody płatności (poprzednia karta debetowa sie skończyła), nawet jeśli chcę ściągnąć darmową aplikację. Podaję numer nowej karty i za każdym razem dostaję komunikat, że zły jest "security code", czyli te trzy ostatnie cyferki z drugiej strony karty. Co ciekawe, próbowałem podac numery innych kart, którymi dysponuję i nic, kredytowej w ogóle nie przyjmuje a w debetowych za każdym razem odrzuca ze względu na "ces. code". Mój kumpel ma to samo. (Acha, jakis kontakt z ta karta jest bo dostaję smsy z banku, że za każdą próbą ściagają mi z kart 7,90 PLN. O co więc chodzi ???


Rozumiem, ze podpinasz polska kartę do polskiego konta ? wywaliłeś dane starej karty i wpisałeś ponownie wszystkie wymagane dane nowej karty ? Wpisałeś je poprawnie itp ?

#944 boorchymooha

boorchymooha
  • 3 postów

Napisano 02 czerwca 2011 - 11:33

podpiąłem polską kartę do polskiego konta, wywaliłem dane starej karty, wpisałem dane nowej. I guzik.

#945 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 02 czerwca 2011 - 11:38

Jaki błąd dostajesz że co jest nie tak ?

#946 boorchymooha

boorchymooha
  • 3 postów

Napisano 02 czerwca 2011 - 11:54

[url]http://imageshack.us/photo/my-images/863/20110602055.jpg[/url]

[url]http://imageshack.us/photo/my-images/543/20110602057.jpg/[/url]

co ciekawe, po kazdej próbie uwierzytelnienia karty za chwilę dostaje komunikat z banku:

[url]http://imageshack.us/photo/my-images/862/zdjcien.jpg/[/url]

a jeszcze ciekawsze, pomimo jakiegoś sygnału na karcie (czyli itunes łączy się) w historii rachunku nie mam żadnych ruchów na koncie

#947 roju

roju
  • 7 postów

Napisano 03 czerwca 2011 - 12:52

Mam pytanie odnośnie weryfikacji karty w polskim App Store.Otóż w zeszłym tygodniu w środę dodałem swoją e-kartę z mbanku do mojego konta.Karta została zatwierdzona i pobrało mi z niej ok. 8PLN.Problem jednak w tym,że dzisiaj mija 10 dzień i jeszcze nie dostałem zwrotu tych 8 złotych.Stąd też moje pytanie:ile maksymalnie może trwać taka weryfikacja karty i po jakim czasie App Store zwraca tą opłatę?

#948 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 03 czerwca 2011 - 12:59

14 dni jest w mBanku na zdjęcie blokady z transakcji internetowej. Nie martw się blokada zostanie ściągnięta a pieniądze wrócą na ekonto.

---------- Wpis dodano o 13:59 ---------- Poprzedni wpis dodano o 13:57 ----------

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

co ciekawe, po kazdej próbie uwierzytelnienia karty za chwilę dostaje komunikat z banku:



ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

a jeszcze ciekawsze, pomimo jakiegoś sygnału na karcie (czyli itunes łączy się) w historii rachunku nie mam żadnych ruchów na koncie

Zmień dane katy bezposrednio z appstore na kompie, za kazdym razem dostajesz inny komunikat, raz że zbliża się koniec daty ważności karty, raz że zły cvv. Dodaj nową kartę bezposrednio na kompie w appstore.

#949 look4me

look4me
  • 7 postów

Napisano 06 czerwca 2011 - 17:35

Dodaję kartę VISA, za każdym razem jest pokazywany błąd o błędnym CVV a mimo to za każdym razem blokowana jest na moim rachunku kwota 7,92zł karta nie jest dodana a już 50zł zablokowane!

#950 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 czerwca 2011 - 17:38

super. pisz do supportu.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych