Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Dlaczego mój następny komputer to nie będzie Mac...


  • Please log in to reply
357 replies to this topic

#176 marad_co

marad_co
  • 450 posts
  • SkądEU

Posted 22 August 2007 - 23:37

Kupowac za granica, nie dawac zarobic w PL kretaczom, potem o ile mniejsze problemy z gwarancja sa

#177 toki

toki
  • 1211 posts
  • SkądPL

Posted 23 August 2007 - 21:34

w Polsce ogólnie tak jest że jak chcesz kupić to Cię po d..ie całują a jak potem coś się psuje to wypad bo już kupiłeś. Niestety jeszcze długo poczekamy aż to się zmieni

#178 zebda

zebda
  • 106 posts
  • SkądŁódź

Posted 23 August 2007 - 22:35

A jak sie ta polrocza gwarancja na wymienione czesci ma do praw kosumenta? Czy przypadkiem nie musza dawac na rok? Podobnie nie kumam czemu gwarancja na kompa jest roczna a nie dwu letnia - niby na sprzet w UE spzedawany to powinno byc minimum (a moze sie myle?). No i pozostaje jeszcze rekojmia od ktorej SAD uwolnic sie nie moze...

#179 gooroo30

gooroo30
  • 304 posts
  • SkądGrudziądz

Posted 23 August 2007 - 22:50

nie muszą . Masz fakturę , masz 3 m-ce rękojmii . Dalej "całuj psa w nos" dobra wola sprzedającego ...

#180 Karmel

Karmel
  • 5 posts
  • SkądWawa

Posted 29 August 2007 - 10:31

Apple nie dla polaków. Serwis Appla w Polsce to MASAKRA!!! Mam problem z matrycą z kupionym w kwietniu 2007 MacBookiem. Dzwonię do serwisu ale oni nie odbierają telefonów o czym uprzedziła mnie jakaś babeczka w sekretariacie. Dowiedziałem się też że serwis pracuje w godzinach 10.30-17.00 pon-pt. Opowiadam jej o problemie...a Pani spokojnie mówi. Pan przywiezie. Po 14 dniach zdiagnozujemy problem i albo naprawimy sami albo trzeba będzie czekać dłużej. Ale ja pracuję i nie stać mnie na oddanie kompa na dwa tygodnie (i to w najlepszym razie). Proszę grzecznie o zweryfikowanie problemu - może trzeba po prostu zamówić matrycę i wtedy przywiozę kompa... Takie rozwiązanie nie jest możliwe - słyszę w odpowiedzi. KUPOWANIE NOWEGO MACA W POLSCE NIE MA SENSU!!! Wracam skruszony do PCetów bo przy takim trybie obsługi zbankrutuję. 2 tygodnie mogę czekać na zabawkę ale nie na narzędzie pracy. Sugestia dla Appla w Polsce - może zatrudnić ludzi na 8 godzin???

#181 tiggernick

tiggernick
  • 172 posts

Posted 29 August 2007 - 11:12

Jezu , jaki ze mnie głupek. Ja te Maki w Polsce kupuję od 1996 i kupuję i nic nie wiem o tym że to bez sensu. Jak ten gość co został Mamamuszi. :)

#182 PavelM

PavelM
  • 1535 posts
  • SkądKraków

Posted 29 August 2007 - 11:17

Tak, tylko Canon ma konkurencja jaka: Nikon (tez 1 serwis na PL), Sony (1 serwis na PL) itd itd.
Tymczasem, peceta naprawisz w duzym miescie na kazdym rogu. To jest ta roznica.


No tak, chociaż z tym też różnie bywa...
http://www.wgk.com.p...pic.php?t=31565

Serwis Acer na Polskę mieści się w ... Brnie (o ile ta informacja jest jeszcze aktualna) :-)

Z drugiej strony, porównanie z Acer to marne pocieszenie. ;-)

#183 zdenek117

zdenek117
  • 394 posts
  • SkądLublin

Posted 29 August 2007 - 11:50

Akurat Acery mają złą opinie, a laptop mojego brata właśnie z tej firmy, śmiga bez najmniejszych problemów od ponad 2 lat! Chyba wszystko zależy od szczęścia. Ze sprzętem każdej firmy.

#184 toki

toki
  • 1211 posts
  • SkądPL

Posted 29 August 2007 - 12:46

notebook benq joybook mojego szwagra (wcale nie jakiś tam drogi bo kosztował chyba 2300zł). Padły jak to się potem okazało pamięci. Serwis door-to-door, zamówił i na następny dzień kurier odebrał komputer. Za 4 dni zdziwienie bo dzwoni kurier że ma przesyłkę. Wymienione to co padło, dziękujemy, przepraszamy. Coś więcej w tym temacie??? A to tylko głupie Benq...

#185 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4943 posts
  • SkądKraków, PL

Posted 29 August 2007 - 14:19

Ale ja pracuję i nie stać mnie na oddanie kompa na dwa tygodnie (i to w najlepszym razie).
Proszę grzecznie o zweryfikowanie problemu - może trzeba po prostu zamówić matrycę i wtedy przywiozę kompa...
Takie rozwiązanie nie jest możliwe - słyszę w odpowiedzi.

Wracam skruszony do PCetów bo przy takim trybie obsługi zbankrutuję.
2 tygodnie mogę czekać na zabawkę ale nie na narzędzie pracy.


Przecież kupując go znałeś warunki gwarancji.
Jak chciałeś serwis w 48h u siebie w domu czy biurze to trzeba było kupić Della Latitude albo Fujitsu-Siemensa Lifebook S. Ewentualnie HP Compaqa, Lenovo lub Toshibę z rozszerzeniem gwarancji.

notebook benq joybook mojego szwagra (wcale nie jakiś tam drogi bo kosztował chyba 2300zł). Padły jak to się potem okazało pamięci. Serwis door-to-door, zamówił i na następny dzień kurier odebrał komputer. Za 4 dni zdziwienie bo dzwoni kurier że ma przesyłkę. Wymienione to co padło, dziękujemy, przepraszamy. Coś więcej w tym temacie??? A to tylko głupie Benq...


Takie mało znane marki jak BenQ czy Brother starają się przyciągnąć klientów jakością obsługi.

#186 Ruczaj

Ruczaj
  • 3528 posts
  • SkądPoznan

Posted 29 August 2007 - 17:27

Akurat Acery mają złą opinie, a laptop mojego brata właśnie z tej firmy, śmiga bez najmniejszych problemów od ponad 2 lat! Chyba wszystko zależy od szczęścia. Ze sprzętem każdej firmy.


Exactly - moja zona ma Asusa, wszyscy zachwalalai ze super firma, ze super plyty glowne - i spalila sie jej plyta glowna po paru miesiacach od zakupu :)

#187 jhartman

jhartman
  • 668 posts

Posted 29 August 2007 - 19:28

Takie mało znane marki jak BenQ czy Brother starają się przyciągnąć klientów jakością obsługi.


A wo domyśle miało być: "a taki światowiec jak apple może mieć klientów gdzieś i oferować obsługę pod psem?" A może niepotrzebnie łącze problem złej obsługi gwarancyjnej w Polsce z Apple bo przecież u nas rządzi mafia sadystów....

#188 Scypin

Scypin
  • 299 posts

Posted 29 August 2007 - 20:07

apple sam daje dobra obsluge (co prawda przez to maja wygorowane wymagania ale to co innego) przeciez, ale co innego sad

#189 uaru

uaru
  • 256 posts
  • SkądWrocław, Haga, Sendai, Tokyo

Posted 29 August 2007 - 20:49

apple sam daje dobra obsluge (co prawda przez to maja wygorowane wymagania ale to co innego) przeciez, ale co innego sad

w lipcowym numerze magazynu Macworld zajmowano się właśnie awaryjnością maków.

generalnie, na serwis nikt nie narzekał, ani na tempo, ani na jakość. ba, w podsumowaniu wręcz napisano, że serwis jest jedną z mocniejszych stron Apple.
jeden człowiek, wspomniany w artykule, miał probemy, bo coś płyta mu szwankowała - to wymienili mu model, i ponieważ trafił na czas upgrade'u, dostał model nowszy. w sierpniowym numerze jakiś czytelnik zauważył, że żadna łaska, bo skoro się trzy razy fatygował do serwisu, to należało mu się, bo ile to czasu przecież stracił...

jedno tylko charakterystyczne było, co gwoli ścisłości trzeba zauważyć, że większość tych zadowolonych klientów serwisu miało wykupiony AppleCare.

#190 im@t

im@t
  • 147 posts

Posted 29 August 2007 - 22:59

panowie , ja tez sie zalilem juz na serwis sadu w innym temacie. komputer( macbook pro ) oddalem 7.08 i do dzis go nie widzialem i jeszcze dlugo nie zobacze... po 2 miesiacach uzytkowania (bez jednego dnia) padla plyta glowna... usterka zostala zdiagnozowana 12 dnia roboczego , bo namietnie dzwonilem do serwisu zapytac co i jak... pani powiedziala ze czesci trzeba sprowadzic i bede musial poczekac, ile nie wiadomo, ale widzac opieszalosc pracownikow mysle ze kolejne 2 tygodnie to minimum . katastrofa. nie ma sensu wspominac o laptopie asusa ktory smiga juz 2.5 roku bez najmniejszej usterki , to elektronika , wszystko sie moze zepsuc, mozemy jedynie narzekac na to, ze w tak swietnej firmy na jaka sie kreuje apple sprawy serwisowe sa zalatwiane w taki a nie inny sposob...jak bede mial wiecej czasu to sklece jakiegos maila do apple zeby pozalic sie na jakosc obslugi, moze cos to zmieni. ps. czy ktos moze orientuje sie czy jest mozliwosc zamiany z doplata na ten nowszy model macbooka pro ;)

#191 b.milewski

b.milewski
  • 4486 posts
  • SkądGlasgow

Posted 29 August 2007 - 23:29

Dla czego? przede wszystkim z powodu systemu, od początku mojej styczności z komputerami pracowałem na Windows, po tym czasie mam już serdecznie dość wirusów, formatów, niezgodności sprzętowej, szukania sterowników, problemów ze sterownikami itp. Kolejnym argumentem jest przepiękny jak dla mnie design, uwielbiam minimalizm i mac właśnie taki jest, bez zbędnych idiotycznych świecidełek, diodek, obklejonych nalepkami obudów itp.

#192 przemekf

przemekf
  • 1308 posts
  • SkądŁódź

Posted 30 August 2007 - 08:25

Gdybym przeczytał ten topic wcześniej - z pewnością nie zdecydowałbym się na zakup Maka :( Wszystko jestem w stanie zrozumieć, ale z Waszych informacji wynika, że serwis w Polsce jest nieudolny. W końcu ile można czekać na naprawę sprzętu? Każda szanująca się firma dba o klientów i stara się związać ich z marką. Nie ma nic lepszego niż lojalny klient...

#193 Przemek

Przemek
  • 622 posts
  • SkądWarszawa

Posted 30 August 2007 - 08:57

Szanowny imienniku:) Zauważ że ludzie czekają, klną ale czekają. Czy nie jest to przykład LOJALNEGO klienta? Cóż może być piękniejszego dla firmy? BTW jak już mówisz o szybkim serwisie ze świata PC, zapytam podchwytliwie, gdzie jest polski serwis ACERA?

#194 Rafał P

Rafał P



  • 6849 posts

Posted 30 August 2007 - 08:59

W Czechach chyba..?

#195 Chilon

Chilon
  • 1930 posts

Posted 30 August 2007 - 09:01

, zapytam podchwytliwie, gdzie jest polski serwis ACERA?


Z tego co wiem to we Wrocławiu :)

#196 Rafał P

Rafał P



  • 6849 posts

Posted 30 August 2007 - 09:04

EEE, siostra mojej kolezanki pytala sie co jesli jej Acer padnie - oni na to,ze wysylaja do serwisu w Czechach..

#197 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1852 posts
  • SkądOstrów Wielkopolski

Posted 30 August 2007 - 09:07

Z tego co wiem to we Wrocławiu :)

Z tego co ja wiem, serwis ACERA znajduje sie w Czechach ...a czas naprawy wynosi prawie tyle cos w SADzie ;)

#198 Przemek

Przemek
  • 622 posts
  • SkądWarszawa

Posted 30 August 2007 - 09:08

Oooo:) Ostatnio podobno mieli serwis w anglii:)

#199 przemekf

przemekf
  • 1308 posts
  • SkądŁódź

Posted 30 August 2007 - 09:20

Szanowni Koledzy Jeśli już mamy porównywać serwisy - bierzmy pod uwagę produkty z tego samego przedziału cenowego. Z pewnością Acer to nie ten segment co Apple ;)

#200 Witos

Witos
  • 4400 posts

Posted 30 August 2007 - 09:27

Szanowni Koledzy

Jeśli już mamy porównywać serwisy - bierzmy pod uwagę produkty z tego samego przedziału cenowego.
Z pewnością Acer to nie ten segment co Apple ;)

Masz rację, jednak to Polska przecież. Tu nie ważne kto jaką ma markę, olewamy go tak samo ( mam na myśli serwisy) W Polsce to my jesteśmy PANY !

Podoba mi się "wędrujący" serwis ACER'a, raz w Anglii raz w Czechach :)




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users