Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ponowne pobranie/ściąganie aplikacji/gier/muzyki/filmów/& … z iTunes Store Redownload


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
108 odpowiedzi w tym temacie

#51 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 30 sierpnia 2012 - 23:38

Gdzie jest ta ikonka purchased w iTunes na iPhonie bo nie widzę.

#52 karol14

karol14
  • 173 postów
  • SkądDziałdowo, Poland

Napisano 31 sierpnia 2012 - 08:02

macieks72 - na dolnej belce, druga od prawej :P mi ię pojawiła po wyłączeniu i włączeniu programu ponownie. Trochę chamskie jest z ich strony, że najpierw nam dali automatyczne pobieranie, potem tą funkcję wyłączyli. "Kto daje i zabiera, ten się w piekle poniewiera" ;)

#53 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 01 września 2012 - 00:59

No ja tego nie mam, a przypadkiem nie trzeba mieć tego iTunes Match, albo coś innego włączyć?

#54 kryl4

kryl4
  • 39 postów

Napisano 01 września 2012 - 09:14

iTunes Match nie ma z tym nic wspólnego, spróbuj wylogowac się, przy ponownym zalogowaniu wybrać utworzenie nowego Apple ID, wybrać USA, resztę danych wpisać obojętnie jakie, aby tylko system przepuścił dalej, przy wyborze płatności anulować zakładanie nowego Apple ID i zalogować się swoim. Mi to pomogło miesiąc temu, jak uruchomili usługi.

#55 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 01 września 2012 - 12:37

Ale mi rada, dziękuję, normalnie mistrz porad jesteś. Nie będę zakładał nowych kont, a juz napewno nie w USA, nawet wylogowywać mi się nie chce. Nie działa i tyle, może to kiedyś zrobią jak należy.

#56 kryl4

kryl4
  • 39 postów

Napisano 01 września 2012 - 14:08

A w którym miejscu radzę Ci zakładać nowe konto w USA? No, ale skoro nawet wylogować Ci się nie chce to nie narzekaj, że nie masz ikony Purchased.

#57 Macminik

Macminik
  • 107 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 września 2012 - 12:31

A ja informuje iż jusz wszystko działa. Ponowne pobieranie, automatyczne na iTunes a nawet na iPhone z iOS 6.0 beta 4

#58 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 05 września 2012 - 12:34

Czy na iPhone/iPad w Ustawieniach/Store masz muzykę? Tak jak to było przed awarią? Ja obecnie nadal mam tylko ksiązki i programy.

#59 Solos

Solos
  • 227 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 05 września 2012 - 15:17

Ja też mam nadal tylko książki i programy.

#60 Spaykus

Spaykus
  • 8 postów

Napisano 05 września 2012 - 20:38

Zdaje się, że mam podobny problem do przedstawionych tutaj. Na moim amerykańskim koncie kupiłem aplikację (grę). Następnie usunąłem ją z dysku i przy próbie ponownej instalacji jedyne co widzę, to podaną cenę (ot, tak jakbym nigdy nie dokonał zakupu). Zakładka Purchased jest pusta, iCloud nie było wcześniej włączone. Czy macie jakiś pomysł na rozwiązanie tej sytuacji? Oczywiście poza pisaniem maila do Apple. Sprawdziłem jeszcze poprzednie zakupy z poziomu aplikacji na PC - tutaj wszystko jest na swoim miejscu. W najgorszym wypadku ściągnę po prostu aplikację za pośrednictwem komputera.

#61 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 05 września 2012 - 22:55

Zdaje się, że mam podobny problem do przedstawionych tutaj. Na moim amerykańskim koncie kupiłem aplikację (grę). Następnie usunąłem ją z dysku i przy próbie ponownej instalacji jedyne co widzę, to podaną cenę (ot, tak jakbym nigdy nie dokonał zakupu). Zakładka Purchased jest pusta, iCloud nie było wcześniej włączone. Czy macie jakiś pomysł na rozwiązanie tej sytuacji? Oczywiście poza pisaniem maila do Apple.

Sprawdziłem jeszcze poprzednie zakupy z poziomu aplikacji na PC - tutaj wszystko jest na swoim miejscu. W najgorszym wypadku ściągnę po prostu aplikację za pośrednictwem komputera.


A używasz kilku kont czy tylko jednego? Zobacz w swoim koncie historie zakupów jeżeli będzie tam ta aplikacja to kliknij na cenę->kup i po chwili wyskoczy że będzie to za free bo już kupiłeś...miałem tak ostatnio z jedną aplikacją. Jak już mnie zalogowało przy "zakupie" ponownym to wszystko wróciło do normy.

#62 Spaykus

Spaykus
  • 8 postów

Napisano 06 września 2012 - 06:25

A używasz kilku kont czy tylko jednego? Zobacz w swoim koncie historie zakupów jeżeli będzie tam ta aplikacja to kliknij na cenę->kup i po chwili wyskoczy że będzie to za free bo już kupiłeś...miałem tak ostatnio z jedną aplikacją. Jak już mnie zalogowało przy "zakupie" ponownym to wszystko wróciło do normy.


Dwóch - polskiego i amerykańskiego. Myślałem o tym, aczkolwiek bałem się, że gdybym potwierdził zakup, bo ściągnęłoby mi kasę z konta raz jeszcze. Jasne, mógłbym wtedy napisać do Apple i wyjaśnić sprawę - raczej nie byłoby problemu ze zwrotem, niemniej wolałem tego uniknąć ;)

#63 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 06 września 2012 - 18:39

Dwóch - polskiego i amerykańskiego. Myślałem o tym, aczkolwiek bałem się, że gdybym potwierdził zakup, bo ściągnęłoby mi kasę z konta raz jeszcze. Jasne, mógłbym wtedy napisać do Apple i wyjaśnić sprawę - raczej nie byłoby problemu ze zwrotem, niemniej wolałem tego uniknąć ;)


na 99.999999% nie zapłacisz tylko musisz wiedzieć na którym koncie to zakupiłeś i oczywiście na nie się zalogować

#64 Spaykus

Spaykus
  • 8 postów

Napisano 06 września 2012 - 19:07

na 99.999999% nie zapłacisz tylko musisz wiedzieć na którym koncie to zakupiłeś i oczywiście na nie się zalogować


Tak, o tym pamiętam. Zresztą przy potwierdzaniu wyświetla się adres e-mail. Tak tytułem dygresji: mierzi mnie ten wymóg zatwierdzenia hasłem każdego ściągnięcia z iS. Nawet darmowego.

#65 karol14

karol14
  • 173 postów
  • SkądDziałdowo, Poland

Napisano 07 września 2012 - 14:08

Tak tytułem dygresji: mierzi mnie ten wymóg zatwierdzenia hasłem każdego ściągnięcia z iS. Nawet darmowego.


Od iOS 6, z tego co pamiętam, przy pobieraniu aktualizacji nie trzeba będzie podawać hasła :P

#66 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 07 września 2012 - 14:51

To byl chyba chwilowy błąd iOS6, że nie trzeba było.

#67 dm76

dm76
  • 2 445 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 września 2012 - 15:21

To chwilowy błąd byłby ogłaszany jako ficzer w oficjalnych komunikatach?

#68 mr_dos

mr_dos
  • 4 postów

Napisano 08 września 2012 - 07:43

Mnie także wszystko wróciło do normy i na iPhonie i na iPadzie (iOS 5.1.1 polskie konto) Ale jjakoś mniej chętnie kupuję muzykę. Hmm.. chyba niesmak pozostał ;)

#69 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 08 września 2012 - 08:11

U mnie jeszcze nie widoczna muzyka w store na iPhonie. Może dlatego, że mam iTunes Match?

#70 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 08 września 2012 - 22:04

W ipadzie już działa a Iphone nie.

#71 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 09 września 2012 - 08:28

Na iPhonie właśnie mi się pojawiła "Muzyka".

#72 karol14

karol14
  • 173 postów
  • SkądDziałdowo, Poland

Napisano 09 września 2012 - 10:12

U mnie już też wszystko w porządku, widocznie Apple nie może się zdecydować ;P

#73 crazyperson1

crazyperson1
  • 146 postów

Napisano 21 listopada 2012 - 00:23

Być może jest to złe miejsce do zadania tego pytania, lecz nie chcę zakładać nowego tematu. Czy ktoś wie, co stało się z FIFA 12 w App Store? Przez przypadek usunąłem ją ze swojego telefonu i chciałem wgrać na nowo, a tu zonk... Nie ma już tej aplikacji. Przecież jeszcze mamy 2012 rok... Swojego czasu zapłaciłem za tą app całkiem sporo i teraz nie mogę z niej korzystać... O co chodzi?

#74 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 listopada 2012 - 09:13

Chodzi o to, że została zastąpiona FIFĄ 13. Jeżeli nie miałeś jej w iTunes, to niestety z AppStore już jej nie ściągniesz.

#75 iSorry

iSorry
  • 36 postów

Napisano 21 listopada 2012 - 10:29

To niech Apple oddaje kasę tymbardziej że promuje backup w icloud, a nie fizyczny przez itunes na dysku.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych