
Ponowne pobranie/ściąganie aplikacji/gier/muzyki/filmów/& … z iTunes Store Redownload
#51
Napisano 30 sierpnia 2012 - 23:38
#52
Napisano 31 sierpnia 2012 - 08:02


#53
Napisano 01 września 2012 - 00:59
#54
Napisano 01 września 2012 - 09:14
#55
Napisano 01 września 2012 - 12:37
#56
Napisano 01 września 2012 - 14:08
#57
Napisano 05 września 2012 - 12:31
#58
Napisano 05 września 2012 - 12:34
#59
Napisano 05 września 2012 - 15:17
#60
Napisano 05 września 2012 - 20:38
#61
Napisano 05 września 2012 - 22:55
Zdaje się, że mam podobny problem do przedstawionych tutaj. Na moim amerykańskim koncie kupiłem aplikację (grę). Następnie usunąłem ją z dysku i przy próbie ponownej instalacji jedyne co widzę, to podaną cenę (ot, tak jakbym nigdy nie dokonał zakupu). Zakładka Purchased jest pusta, iCloud nie było wcześniej włączone. Czy macie jakiś pomysł na rozwiązanie tej sytuacji? Oczywiście poza pisaniem maila do Apple.
Sprawdziłem jeszcze poprzednie zakupy z poziomu aplikacji na PC - tutaj wszystko jest na swoim miejscu. W najgorszym wypadku ściągnę po prostu aplikację za pośrednictwem komputera.
A używasz kilku kont czy tylko jednego? Zobacz w swoim koncie historie zakupów jeżeli będzie tam ta aplikacja to kliknij na cenę->kup i po chwili wyskoczy że będzie to za free bo już kupiłeś...miałem tak ostatnio z jedną aplikacją. Jak już mnie zalogowało przy "zakupie" ponownym to wszystko wróciło do normy.
#62
Napisano 06 września 2012 - 06:25
A używasz kilku kont czy tylko jednego? Zobacz w swoim koncie historie zakupów jeżeli będzie tam ta aplikacja to kliknij na cenę->kup i po chwili wyskoczy że będzie to za free bo już kupiłeś...miałem tak ostatnio z jedną aplikacją. Jak już mnie zalogowało przy "zakupie" ponownym to wszystko wróciło do normy.
Dwóch - polskiego i amerykańskiego. Myślałem o tym, aczkolwiek bałem się, że gdybym potwierdził zakup, bo ściągnęłoby mi kasę z konta raz jeszcze. Jasne, mógłbym wtedy napisać do Apple i wyjaśnić sprawę - raczej nie byłoby problemu ze zwrotem, niemniej wolałem tego uniknąć

#63
Napisano 06 września 2012 - 18:39
Dwóch - polskiego i amerykańskiego. Myślałem o tym, aczkolwiek bałem się, że gdybym potwierdził zakup, bo ściągnęłoby mi kasę z konta raz jeszcze. Jasne, mógłbym wtedy napisać do Apple i wyjaśnić sprawę - raczej nie byłoby problemu ze zwrotem, niemniej wolałem tego uniknąć
na 99.999999% nie zapłacisz tylko musisz wiedzieć na którym koncie to zakupiłeś i oczywiście na nie się zalogować
#64
Napisano 06 września 2012 - 19:07
na 99.999999% nie zapłacisz tylko musisz wiedzieć na którym koncie to zakupiłeś i oczywiście na nie się zalogować
Tak, o tym pamiętam. Zresztą przy potwierdzaniu wyświetla się adres e-mail. Tak tytułem dygresji: mierzi mnie ten wymóg zatwierdzenia hasłem każdego ściągnięcia z iS. Nawet darmowego.
#65
Napisano 07 września 2012 - 14:08
Tak tytułem dygresji: mierzi mnie ten wymóg zatwierdzenia hasłem każdego ściągnięcia z iS. Nawet darmowego.
Od iOS 6, z tego co pamiętam, przy pobieraniu aktualizacji nie trzeba będzie podawać hasła

#66
Napisano 07 września 2012 - 14:51
#67
Napisano 07 września 2012 - 15:21
#68
Napisano 08 września 2012 - 07:43

#69
Napisano 08 września 2012 - 08:11
#70
Napisano 08 września 2012 - 22:04
#71
Napisano 09 września 2012 - 08:28
#72
Napisano 09 września 2012 - 10:12
#73
Napisano 21 listopada 2012 - 00:23
#74
Napisano 21 listopada 2012 - 09:13
#75
Napisano 21 listopada 2012 - 10:29
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych