Ponowne pobranie/ściąganie aplikacji/gier/muzyki/filmów/& … z iTunes Store Redownload
#26
Napisano 20 sierpnia 2012 - 20:35
#27
Napisano 20 sierpnia 2012 - 22:02
Dear Karol,
This is Khaidem from iTunes Store Customer Support.
Thank you for the enquiry. Your inquiry is very important to me, so I have requested assistance with the issue you reported. You will receive an email after the matter has been investigated and further information is available.
Thank you for your patience. Apple wants your iTunes experience to be as enjoyable as possible.
Może chociaż tym razem coś się ruszy. Jak widać wszystko zależy od tego, na kogo się trafi. Podobnie jak u nas w Polsce w BOKach. Każdy mówi co innego
#28
Napisano 21 sierpnia 2012 - 16:24
#29
Napisano 21 sierpnia 2012 - 16:46
#30
Napisano 21 sierpnia 2012 - 18:16
#31
Napisano 21 sierpnia 2012 - 18:19
#32
Napisano 21 sierpnia 2012 - 18:36
Coś na ten temat ma być wiadomo w poniedziałek lub wtorek, "inżynierowie" pracują już nad tym.
Poniedziałek lub wtorek przyszłego tygodnia? Bo dzisiaj już wtorek jest.
Nie rozumiem jak mozna było wyłączyć a teraz nie umieć włączyć... Masakra jakaś
#33
Napisano 21 sierpnia 2012 - 19:05
#34
Napisano 21 sierpnia 2012 - 19:07
#35
Napisano 21 sierpnia 2012 - 19:29
#36
Napisano 21 sierpnia 2012 - 20:44
#37
Napisano 21 sierpnia 2012 - 20:57
#38
Napisano 21 sierpnia 2012 - 23:07
U mnie iTunes Match też działa. Raz mi się zawiesił i nie chciał pobrać piosenek, ale wystarczyło wyłączyć aplikacje Muzyka i iTunes, włączyć ponownie i śmiga.
Na komputerze w ogole nie mam zakładki Match, natomiast na AppleTV po chwili wyskakuje komunikat, że nie udało się odtworzyć wybranej zawartości i tak już od tygodnia.
#39
Napisano 24 sierpnia 2012 - 09:59
Apple is currently working toward a resolution for this issue and I have forwarded the information off to the specialized engineering team. That said once I hear back from them, I will get back to you as soon as possible!
#40
Napisano 24 sierpnia 2012 - 10:00
Na komputerze w ogole nie mam zakładki Match, natomiast na AppleTV po chwili wyskakuje komunikat, że nie udało się odtworzyć wybranej zawartości i tak już od tygodnia.
Wczoraj ikona itunes match się pojawiła przy okazji wywołania opcji aktualizuj itunes match.
#41
Napisano 25 sierpnia 2012 - 10:25
#42
Napisano 27 sierpnia 2012 - 11:02
#43
Napisano 27 sierpnia 2012 - 14:15
#44
Napisano 27 sierpnia 2012 - 23:07
#45
Napisano 28 sierpnia 2012 - 12:34
#46
Napisano 28 sierpnia 2012 - 17:20
#47
Napisano 28 sierpnia 2012 - 18:06
#48
Napisano 30 sierpnia 2012 - 15:39
Wszystko się wyjaśniło, dzisiaj dostałem maila, że już naprawili usterkę i zakładka Purchased normalnie pokazuje się w iTunes Store, ALE automatyczne pobieranie nie działa w naszym kraju (iTunes Store: How to enable Automatic Downloads - tutaj pod gwiazdką numer 2 jest info, w jakich krajach działa automatyczne pobieranie). Odpisałem, że ta funkcja działała, ale potem została zabrana, na co dostałem tylko odpowiedź typu pitu-pitu. Jak ktoś ma ochotę sobie przeczytać, wklejam ten fragment:
I know that iTunes is going to continue to be a pleasant experience for you, and I hope that you continue to enjoy the many features that we offer. Keep in mind that we're always updating what's available so there's always new and exciting things to look out for.
#49
Napisano 30 sierpnia 2012 - 19:18
#50
Napisano 30 sierpnia 2012 - 19:21
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych