Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ponowne pobranie/ściąganie aplikacji/gier/muzyki/filmów/& … z iTunes Store Redownload


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
108 odpowiedzi w tym temacie

#1 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 08 lutego 2012 - 10:34

Redownload: ponowne pobranie & ściąganie aplikacji & gier & muzyki & filmów & książek & … z iTunes Store:

Jeśli jesteś ciekaw jakiego typu treści mogą być pobranie w poszczególnych sklepach tutaj znajdziesz więcej informacji:
iTunes in the Cloud Availability English / iTunes in the Cloud availability by country

Dostępność usługi iTunes w chmurze
= w PL można pobierać ponownie tylko i wyłącznie /na dzień dzisiejszy/: aplikacje (z App Store), książki (z Books) oraz muzykę (Music).

Aby ponownie pobrać oferowane treści z iTunes Store: Downloading past purchases from the App Store, iBookstore, and iTunes Store.

Muzyka:

5. Czytałem że jak mam muzę kupioną w itunes a padnie mi dysk to nie będę mógł jej już ściągnąć z iTunes store jako "wcześniej zakupioną" tak jak programy i gry, nadal tak jest?

Po polsku: Pobieranie wcześniej zakupionych materiałów ze sklepów App Store, iBookstore i iTunes Store
Po angielsku: Downloading past purchases from the App Store, iBookstore, and iTunes Store
... warto też zapoznać się z: iTunes Store: jakiego typu elementy mogę kupić w swoim kraju?

Jeśli masz konto w polskim iTunes można pobierać bezpłatnie zakupioną wcześniej muzykę przez zakładkę "Purchased" . Na stronach supportu apple możesz zapoznać się z przejrzystą rozpiską co i gdzie jest dostępne do ponownego pobrania bez opłaty. Dostępność usługi iTunes w chmurze i funkcji iTunes Match.



Filmy:

Jeśli kupiłem kiedyś filmy w HD 720p to czy mogę ściągnąć teraz wersję 1080p? Oczywiście bez dodatkowych płatności/ponownego kupienia ich.

Watpie by Apple zaoferowalo taka mozliwosc. Jesli kupiles kiedys za darmo plyte DVD, to plyty BD za darmo nie dostaniesz...

iTunes in the Cloud Availability English
Some previously purchased movies may not be available in iTunes in the Cloud.

Aktualnie w polskim iTunes Store nie ma opcji pobrania ponowanie za darmo, wcześniej zakupionego filmu.
W USA można pobrać ponownie filmy - bez ponownej opłaty korzystając z iCloud - z zastrzeżeniem, że nie każdy film może być pobrany. Wątpię, aby obejmowało to inną rozdzielczość. W USA można ponownie pobierać (bez opłaty): Muzyka, Teledyski, Programy TV (nie mylić z filmami), Filmy, Aplikacje, Książki.



Tematy pokrewne:
Świeży system a aplikacje z iTunes
Czy muszę płacić ponownie za gry i programy z iTunes Store po restore?
iTunes - ponowne pobranie zakupionych utowrów i aplikacji
Wymienność aplikacji między iPhone'm oraz iPad'em & ponowne pobieranie z App Store
ETC. było to poruszane wiele razy.


2012/10/06 Post został zaktualizowany.

#2 untaztood

untaztood
  • 566 postów

Napisano 19 lipca 2012 - 20:56

iTunes Match jest już dostępne w Polsce. Polecam modernizację tematu.

#3 kryl4

kryl4
  • 39 postów

Napisano 16 sierpnia 2012 - 21:55

Nie wiem, jak u innych, ale u mnie iTunes in the cloud przestało działać. Sprawdzałem na dwóch różnych iPhonach i w ustawieniach - Store w pobieraniu automatycznym nie ma Muzyki, są tylko aplikacje i książki. W iTunsie na iPhonie nie ma zakładki Purchased. Podobnie w iTunsie na kompie nie mam zakładki Muzyka w Purchesed ani w sklepie ani w ustawieniach nie mq opcji włączenia. Wszystko wygląda, jak przed włączeniem opcji iTunes in the cloud w Polsce. Ktoś wie co się dzieje?

#4 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 17 sierpnia 2012 - 08:32

U mnie też nie znikło, ale to przypadkiem nie jest tak po kupnie iTunes Match? Zakupiłem ostatnio i znikło, przed był iTunes in the cloud.

#5 kryl4

kryl4
  • 39 postów

Napisano 17 sierpnia 2012 - 09:07

No własnie nie. Ja zaraz po włączeniu w Polsce iTunes in the cloud dla muzyki, kupiłem iTunes Match i do tej pory mogłem korzystać z obu możliwości. Mój brat nie ma wykupionego iTunes Match, a też nie może pobrać wcześniej kupionych piosenek.

#6 Michał Grzyb

Michał Grzyb
  • 11 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 17 sierpnia 2012 - 11:40

Nie można, nie działa - na dzisiaj Cześć. U mnie jest tak samo. Wczoraj zniknęła Muzyka z Purchased w iTunes (na komputerze) oraz automatyczne pobieranie muzyki w iPhonie. Przed wczorajszym dniem pobieranie działało w komputerowym iTunes, w iPhonie nigdy nie działało.

#7 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 17 sierpnia 2012 - 12:08

Działało na Iphone i ipadzie, a teraz zniknęło.

#8 karol14

karol14
  • 173 postów
  • SkądDziałdowo, Poland

Napisano 17 sierpnia 2012 - 12:13

Może dodają jakąś nową funkcjonalność do sklepu? Tak BTW to wyczytałem gdzieś, że podobno Apple negocjuje wprowadzenie do naszego iTunes Store treści regionalnych (czytaj: polskich wersji filmów).

#9 Qwuark

Qwuark
  • 11 postów

Napisano 17 sierpnia 2012 - 12:31

Mam to samo. Zniknelo Purchased dla Muzyki. Jakies 3 dni temu kupilem kilka piosenek i wtedy jeszcze wszystko dzialalo, dzien pozniej juz nie.

#10 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 17 sierpnia 2012 - 14:14

Ja myślałem, że ma to coś wspólnego z kupieniem iTunes Match. Widocznie coś robią, nie jestem sam ;P

#11 karol14

karol14
  • 173 postów
  • SkądDziałdowo, Poland

Napisano 18 sierpnia 2012 - 10:04

Ktoś z Was pisał już może w tej sprawie do supportu iTunes?

#12 kryl4

kryl4
  • 39 postów

Napisano 19 sierpnia 2012 - 10:20

Pisałem, ale dostałem odpowiedź, że mogą mi umożliwić ponowne pobranie konkretnych piosenek... odpowiedź standardowa typu kopiuj-wklej. Napisałem jeszcze raz tłumacząc "wielkimi" literami, w czym rzecz. Czekam na odpowiedź. Coś długo im te zmiany zajmują. Zaczęło może już u kogoś działać?

#13 karol14

karol14
  • 173 postów
  • SkądDziałdowo, Poland

Napisano 19 sierpnia 2012 - 16:24

Dzisiaj dostałem odpowiedz, że generalnie wszystko działa i mam się wylogować z iTMS, zamknąć program, włączyć ponownie i zalogować się. Wg supportu to powinno pomóc, ale to i tak nic nie da...

#14 Macminik

Macminik
  • 107 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 sierpnia 2012 - 16:55

No właśnie, jeszcze tydzień temu pobierałem piosenki ponownie, ale okazało się, że połowa połowa z nich kończy się po około jednej minucie a dalej cisza. Więć wykasowałem te nie działające i.... nie mam opcji sciągania ponownie muzyki a trwa to już prawie tydzień. Opisałem problem do supportu to pewna Michelle napisała mi że.... "Musze mieć połączenie z internetem" normalnie Nobla da Michell za niesamowite odkrycie !!! Dziś wysłałem jej łopatologicznie, ze zrzutami ekranu bo jak wiadomo, amerykanie to naród mający problemy ze słowem pisanym, więc może obrazkowo zatrybi.... Wkurza mnie to, bo 68 piosenek poszło się paść.... czyli jakies 68 Euro.....

---------- Wpis dodano o 15:55 ---------- Poprzedni wpis dodano o 15:48 ----------

Nie działa.... Support nie wie o czym pisze... Co ciekawe na stronie
Apple - iCloud - Tak skonfigurujesz iCloud na wszystkich swoich urządzeniach.

w opisie konfiguracji iTunes do automatycznego pobierania zakupionych treście są zakładki Mzuzyka, Programy, Książki... tak było ale teraz są tylko Programy i Ksiązki sprawdzcie sami (krok 3)

#15 wierciu

wierciu
  • 254 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 sierpnia 2012 - 17:29

Bylem dzisiaj w sklepie appla ale oni nic nie wiedza o tym co sie dzieje. Na ich telefonach w zakladce STORE jest mozliwosc synchronizacji muzyki.. Ktos wie co sie dzieje??

#16 kryl4

kryl4
  • 39 postów

Napisano 19 sierpnia 2012 - 19:23

Jest może ktoś na forum, komu wszystko działa poprawnie?

#17 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 19 sierpnia 2012 - 19:48

Po pierwsze nie ma sklepu Apple'a w Polsce, po drugie pewnie mają konta na US i im działa, a to chodzi pewnie o POLSKIE konta i nam dali Music w iCloud, ale widać że odebrali, bądź coś padło.

#18 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 19 sierpnia 2012 - 19:49

Prędzej coś padło, niczego nie odebrali. Poczekajmy spokojnie.

#19 Macminik

Macminik
  • 107 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 sierpnia 2012 - 21:39

Ja rozimię ze cos moze pasc i rozumie ze trzeba to cos naprawic... ale to padniecie trwa juz tydzien.....

---------- Wpis dodano o 20:39 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:13 ----------

Właśnie genIalna Michelle mi napisała. Oba z obrazków tez nie trybi. Każe mi kliknąć w coś czego na na nich nie ma. Proponowała bym częściej robił backup No Apple nie odpowiada za utracone dane. Wyjaśnia ze być może ich nie da się realiach bo już są niedostępne. Super Nirvana jest niedostępna ?? Tuna Turner, Steve Vai także ? I wszystkich 52 wykonawców jakich miałem tez ??? Przepraszam kogo oni zatrudniają w tym supporcie ? Bo wiadra kalatepy wydaje się być bardziej Inteligętne...

#20 Macminik

Macminik
  • 107 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 sierpnia 2012 - 09:14

Michelle chyba jednak miała mnie już dość bo kazała mi otworzyć iTunes na iPhonie kliknąć w Download i wtedy iPhone zapytał mnie o hasło do ID Apple i wszystko, absolutnie wszystko zaczęło się ściągać od nowa. Trwało to ponad godzinę bo instalowal aplikacje jak leci wszystkie a co jakiś czas iPhone krzyczał ze mało miejsca więc śmieci trzeba było usuwać. Tak odzyskaniem swoje piosenki i dzwonki i wszystko zgrałem już na kilka komputerów. Jednakże nadal mnie nie zadowala to, ze opcja Purchased nie działa. Michelle twierdzi ze sprawdzała i wszystko w Polsce powinno być ok a jak nie to mam dzwonić do supportu w Appla.

#21 michalgrafik

michalgrafik
  • 58 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 20 sierpnia 2012 - 09:27

ja mam ten sam problem, zniknęło przed wczoraj automatyczne pobieranie muzyki i przywracanie zakupionych utworów, programy i książki działają ok...

#22 Macminik

Macminik
  • 107 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 sierpnia 2012 - 12:56

Dziś dzwoniłem do naszego, lokalnego supportu w Polsce i bardzo sympatyczna Pani usiłowali rozpraciwać temat. Jednak jej się nie udało. Przyznaje, że rozmawiałem z nią i widać było że wie o co chodzi. Niestety problem leży gdzieś poza jej zasięgiem i zostanie przekazany do działu technicznego. Ale nikt jeszcze tego nie zgłaszał więc proponuje by pomęczyć ich telefonami bo pohedyńcze zgłoszenie to niewiele ale jak bedzie ich wiecej to już problem jest.

#23 kryl4

kryl4
  • 39 postów

Napisano 20 sierpnia 2012 - 13:51

Dzowniłem, otrzymałem informacje, że problem jest im znany. Swoją drogą, na początku zapytano mnie o numer seryjnych telefonu. Po podaniu, otrzymałem informacje, że nie został zakupiony w u nich i pomocy muszę szukać u operatora. Dobrze, że mam drugiego iphona kupionego w Apple store. Już to widzę, jak konsultant Tmobile udziela mi wsparcia w tym zakresie... ;)

#24 Macminik

Macminik
  • 107 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 sierpnia 2012 - 14:23

Tak z tym przerzucaniem do operatora to też lekka przesada. Moja żona kupiła nowego od gościa co kupił je w Orange ale my Jesteśmy w T-mobile. Chcieliśmy się dowiedzieć czy da się zrobić tak aby po przypadkowym naciśnueciu na pocztę głosową się nie łączył z poczta. Apple - proszę dzwonić do Orange. Orange - nie jest pani w naszej sieci proszę dzwonić do T-mobile. T-mobile - telefon nie jest od nas proszę dzwonić do producenta. Zwariować można. Ale zrobiłem nalazły aferę i u Apple ze nie przyznaje się do swoich produktów i w T-mobile i ... Dowiedziałem się ze się nie da nic zrobić. Wracając do głównego tematu, kroki wskazane mi przez nasza Panią nie pomogły więc sprawa skierowana do działu technicznego.

#25 karol14

karol14
  • 173 postów
  • SkądDziałdowo, Poland

Napisano 20 sierpnia 2012 - 16:57

Dzisiaj odpisałem do mojego Khaidema, zobaczymy, czy on zakuma o co chodzi ;) dołączyłem 3 screenshoty także nie powinien mieć już żadnych wątpliwości. Swoją drogą ciekawe, że ci wszyscy mailowi supporterzy mają problemy ze zrozumieniem podstawowych problemów i jeszcze próbują z nas robić debili.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych