
Skandaliczna obsługa klienta - Apple iSpot (Złote Tarasy) - NOT So Premium Reseller
#101
Napisano 30 listopada 2012 - 02:17
#102
Napisano 30 listopada 2012 - 11:51
#103
Napisano 30 listopada 2012 - 11:58
APR to jest pic na wodę z kasą w tle. Nie mogę niestety rozwinąć mojej wypowiedzi.Premium reseller zobowiązuje do czegoś czy to pic na wodę?
#104
Napisano 30 listopada 2012 - 12:52
#105
Napisano 30 listopada 2012 - 14:07
Mnie ostatnio rozbawili w iSpot w Katowicach, bo chciałem kupić jakaś obudowę do iPhone 5, znalazłem taką które mnie interesuje ale nie mogę jej nawet dotknąć, bo nie można otwierać opakowania. Pytam więc na jakiej podstawie mam określić czy obudowa mi sie podoba czy będzie dobrze wyglądać z moim iPhone? Dodam ze obudowa kosztowała ponad 100zł. Sprzedawczyni odpowiedziała ze muszę zaryzykować, że ona mi nie otworzy pudełka bo nie może! Więc ją pytam tzn. mam kupić kota w worku? Odpowiedziała że tak! Zapytałem czy mogę za nią zapłacić i jak mi sie nie spodoba to oddać? Odpowiedz NIE! Bo to będzie towar używany! I jeszcze z hasłem do mnie, czy Pan by chciał kupić otwarty produkt? Paranoja!
A teraz ty rozbawiasz mnie. Nie rozumiesz, że ona nie może (a raczej nie da rady) sprzedawać otwartego towaru? Co, otworzysz, pomacasz i powiesz "nie, nie podoba mi się, żegnam", a ona co ma zrobić z otwartym opakowaniem? Myślisz, że ktoś je kupi po tobie otwarte? Ja bym sobie zażyczył zamknięte. Jak istnieje taki przepis prawny, który pozwala na otworzenie (rozlakowanie, zniszczenie obudowy) i pomacanie towaru przed zakupem w sklepie to proszę podać.
#106
Napisano 30 listopada 2012 - 14:34
Myślisz, że ktoś je kupi po tobie otwarte?
O, ja bym chętnie kupił otwarty i wymacany produkt. Oczywiście po odpowiednio obniżonej cenie.
#107
Napisano 30 listopada 2012 - 15:12
#108
Napisano 30 listopada 2012 - 15:32
A teraz ty rozbawiasz mnie. Nie rozumiesz, że ona nie może (a raczej nie da rady) sprzedawać otwartego towaru? Co, otworzysz, pomacasz i powiesz "nie, nie podoba mi się, żegnam", a ona co ma zrobić z otwartym opakowaniem? Myślisz, że ktoś je kupi po tobie otwarte? Ja bym sobie zażyczył zamknięte. Jak istnieje taki przepis prawny, który pozwala na otworzenie (rozlakowanie, zniszczenie obudowy) i pomacanie towaru przed zakupem w sklepie to proszę podać.
Kupujesz zawsze w ciemno?? Chcesz przykłady? Proszę bardzo: SATURN, MEDIA MARKT w CORTLAND też nie miałem problemu nie raz.
Nie wiem jak Tobie ale mi się nie uśmiecha kupować obudowy za ponad 100 zł nie widząc jak wygląda na telefonie, jaka jest w dotyku itp. Jakieś pół roku temu sami mi proponowali jak kupowałem obudowę na 4S że mi ją wyciągną i pokażą jak wygląda na iPhone. Uważasz że wyciągnięta obudowa w celu jej zobaczenia będzie zniszczona?
#109
Napisano 30 listopada 2012 - 15:45
A teraz ty rozbawiasz mnie. Nie rozumiesz, że ona nie może (a raczej nie da rady) sprzedawać otwartego towaru? Co, otworzysz, pomacasz i powiesz "nie, nie podoba mi się, żegnam", a ona co ma zrobić z otwartym opakowaniem? Myślisz, że ktoś je kupi po tobie otwarte? Ja bym sobie zażyczył zamknięte. Jak istnieje taki przepis prawny, który pozwala na otworzenie (rozlakowanie, zniszczenie obudowy) i pomacanie towaru przed zakupem w sklepie to proszę podać.
Dokładnie tak jak napisała @pauli675 - powinni mieć na sklepie po 1-2 sztuki na pokaz/pomacanie/pomierzenie - czyli na tzw. straty i ewentualnie potem sprzedać to jako towar powystawowy po cenie niższej oczywiście. Chyba jak idziesz kupić np. buty to też oglądasz i mierzysz w sklepei przed zakupem, a nie dopiero w domu?
#110
Napisano 30 listopada 2012 - 15:58
#111
Napisano 30 listopada 2012 - 18:04
#112
Napisano 30 listopada 2012 - 18:14
#113
Napisano 30 listopada 2012 - 18:22
#114
Napisano 30 listopada 2012 - 18:39
#115
Napisano 30 listopada 2012 - 19:19
#116
Napisano 30 listopada 2012 - 19:43
Dokładnie tak jak napisała @pauli675 - powinni mieć na sklepie po 1-2 sztuki na pokaz/pomacanie/pomierzenie - czyli na tzw. straty i ewentualnie potem sprzedać to jako towar powystawowy po cenie niższej oczywiście. Chyba jak idziesz kupić np. buty to też oglądasz i mierzysz w sklepei przed zakupem, a nie dopiero w domu?
Buty to zły przykład, mogą nie pasować. Pokrowiec będzie na pewno pasował

#117
Napisano 30 listopada 2012 - 20:39
Buty to zły przykład, mogą nie pasować. Pokrowiec będzie na pewno pasował
.
E tam zły - pierwszy z brzegu wziąłem. Dobry jak każdy inny. Tak samo jak but może żle leżeć na nodze tak samo etui może żle leżec komuś w dłoni itp, itd. Wiadomo, że chodzi o to, że teoretycznie wszystko co jest na sprzedaż powinno być do oglądnięcia, dotknięcia, przymierzenia itp. moim zdaniem - ale w praktyce wiadomo jak jest czytając wcześniejsze posty forumowiczów.
#118
Napisano 01 grudnia 2012 - 00:45
#119
Napisano 01 grudnia 2012 - 00:58
#120
Napisano 01 grudnia 2012 - 10:55
...
A to cytat ze strony Apple "Apple Premium Resellers zostali uznani przez firmę Apple za zapewniających najwyższy poziom obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań, serwisu i wsparcia Apple." - szkoda tylko, że na stronie Jabłka nie ma, żadnego telefonu czy adresu e-mail gdzie można złożyć jakąkolwiek skargę.
Może tu contactus.pl@apple.com ??
A może czas na jakąś petycję z podpisami i prosto do Apple ??
#121
Napisano 02 grudnia 2012 - 09:19

#122
Napisano 02 grudnia 2012 - 09:39
#123
Napisano 02 grudnia 2012 - 10:24
#124
Napisano 02 grudnia 2012 - 10:40
#125
Napisano 02 grudnia 2012 - 13:12
W dniu 4 Maja 2012 o godzinie 13:50 kupiłem nowego iPad'a WiFi 4G 64GB White w salonie Apple iSpot (Premium Reseller) w Złotych Tarasach w Warszawie i wtedy zaczeło się piekło którego nie życzyłbym nikomu.
Po rozpakowaniu iPad'a okazało się że ma on wgniecenie na obudowie z tyłu (zdjęcie poniżej), niezwłocznie po zauważeniu wgniecenia wróciłem do salonu Apple iSpot (około godziny 14:40) i pokazałem to sprzedawcy od którego go kupiłem. Sprzedawca okazał się być kierownikiem salonu Apple iSpot. Poprosiłem Panią kierownik o wymianę iPada na inną sztukę, na co Pani kierownik odpowiedziała z uśmiechem że może przyjąć ode mnie iPada do serwisu który w przeciągu 2 tygodni stwierdzi czy dostanę nowego iPad'a czy ten zostanie naprawiony. Zaprotestowałem gdyż oczywiste było dla mnie że powinienem dostać nowego od ręki. Mój protest i żądanie wymiany iPad'a od ręki spowodowało że Pani kierownik przez około pół godziny dyskusji powtarzała w kółko to samo, próbując uzmysłowić mi że na nic moje starania gdyż ona musi trzymać się procedur i nie wymieni mi uszkodzonego produktu który był kupiony godzinę wcześniej. Po mimo moich próśb o pomoc w tej sytuacji Pani kierownik nie wykazała żadnej chęci rozwiązania tego problemu w inny sposób niż przyjęcie uszkodzonego iPad'a do serwisu.
[ATTACH=CONFIG]11015[/ATTACH]
Gdy poprosiłem Panią kierownik by zadzwoniła do swojego przełożonego, lub kogoś z biura by dowiedzieć się co mogła by zrobić w tej sytuacji, odpowiedziała że ona wie co ma robić i właśnie to robi.
Gdy zapytałem Panią kierownik o numer do jej przełożonego, odpowiedziała mi że jest to prezes spółki SAD i że nie życzy on sobie by ktoś do niego dzwonił.
Gdy zapytałem Panią kierownik o jakikolwiek numer pod który mógłbym zadzwonić i samemu spróbować wyjaśnić tę sytuację, odpowiedziała że mogę sobie sprawdzić na stronie Apple iSpot.
Gdy zapytałem Panią kierownik czy jeżeli bym otworzył iPad'a przy niej i okazało by się że jest on uszkodzony to czy by wtedy został on wymieniony od ręki, usłyszałem od niej że po zapłaceniu za produkt to już jest mój problem i że zaproponowała by mi to samo rozwiązanie, czyli przyjęcie iPada do serwisu.
Uznałem że dobrym wyjściem może być zadzwonienie na oficjalną infolinię Apple, co też zrobiłem i dowiedziałem się od bardzo miłego, profesjonalnego i pomocnego Pana Mirosława z infolinii że gdybym kupił iPad'a w oficjalnym Polskim sklepie internetowym Apple [URL="http://store.apple.com/pl"]Kupuj online w sklepie Apple Store - Apple Store (Polska)[/URL] to w sytuacji która mnie spotkała iPad zostałby wymieniony od ręki, ale ponieważ kupiłem iPad'a w Apple iSpot muszę załatwić to z nimi. Pan Mirosław był bardzo zdziwiony że tak zostałem potraktowany i że dla niego oczywistym jest to że iPad powinien być wymieniony od ręki. Przekazałem Pani kierownik czego dowiedziałem się na oficjalnej infolinii Apple, na co Pani kierownik powiedziała że Apple iSpot ma inne procedury niż oficjalny Apple.
Po pogodzeniu się z faktem że Pani kierownik nie ma zamiaru wymienić iPad'a na nowego od ręki, zapytałem ją czy jest możliwe przyśpieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia serwisowego, to usłyszałem że mogę sobie pojechać do autoryzowanego serwisu Apple iSource na ulicy Postępu 6 i może oni mi coś poradzą na mój problem.
Zupełnie bezsilny zaistniała sytuacją poprosiłem Panią kierownik o napisanie oświadczenia stwierdzającego że odmówiła mi wymiany iPada na nowego (zdjęcie poniżej) i o godzinie 15:40 pojechałem do autoryzowanego serwisu Apple iSource. Na szczęście Pani pracująca w serwisie jak i technik byli bardzo mili i profesjonalni, chociaż bezradni gdyż Apple iSource nie ma nic wspólnego z Apple iSpot. Będąc w serwisie zadzwoniłem do Pani kierownik z iSpot i przekazałem słuchawkę technikowi z serwisu, który próbował przekonać Pani kierownik by wymieniła iPada na nowego gdyż on nie byłby w stanie wydać opinii stwierdzającej że wgniecenie zostało zrobione po zakupie. Tak jak Pan Mirosław z oficjalnej infolinii Apple, technik z autoryzowanego serwisu iSource stwierdził że iPada powinien być wymieniony w salonie iSpot i że dziwi go fakt że tak się nie stało w tak oczywistej sytuacji.
[ATTACH=CONFIG]11014[/ATTACH]
Reakcja Pani kierownik salonu Apple iSpot (Premium Reseller) na zaistniałą sytuację i jej chęć pomocy była zupełnym przeciwieństwem tego co reprezentuje sobą marka Apple i jakości obsługi klienta jaką obdarzają swoich klientów sprzedawcy w oficjalnych salonach Apple na całym świecie. Mam nadzieję że oficjalny Apple pozbawi Apple iSpot bycia Premium Reseller'em, gdyż z premium mają oni bardzo mało wspólnego.
Gdybym kupił iPad'a w oficjalnym sklepie Apple to bym nie zmarnował całego dnia na walkę z nieuczciwym odsprzedawcą i nie musiałbym pisać tego posta. Dzisiejsze doświadczenie będzie dla mnie nauczką na przyszłość i przestrogą dla innych by uważali gdzie kupują produkty Apple.
Po dzisiejszych przejściach odradzam komukolwiek kupowanie produktów Apple w salonach Apple iSpot (Premium Reseller) jeżeli nie chcą żeby spotkało ich to co mnie, a zachęcam do kupowania bezpośrednio od Apple w ich oficjalnym Polskim sklepie internetowym [URL="http://store.apple.com/pl"]Kupuj online w sklepie Apple Store - Apple Store (Polska)[/URL]
Mam zamiar napisać jeszcze do oficjalnego Apple i dowiedzieć się co oni myślą o jakości obsługi klienta i praktykach jakie stosuje Apple iSpot. Mam nadzieję że jakoś zaregują na tak ewidentne szkodzenie marce Apple przez salon iSpot.
Jak na razie finał jest taki że jestem posiadaczem iPad'a z wgnieceniem na obudowie.
Witaj,
Kupiłem miesiąc temu w iSpot BlueCity iPada mini oraz Macbooka Air. To nie pierwsze moje zakupy u nich. Nigdy mi się na szczęście nic nie popsuło. Dlaczego o tym piszę? Przyłączam się do bojkotu sklepu iSpot i NIGDY nie dam im zarobić.
Czy wejdę tam jeszcze? Oczywiście! Będę macał, dotykał, oglądał. Ale zarobić już nie dam.
Michał
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych