

Skandaliczna obsługa klienta - Apple iSpot (Złote Tarasy) - NOT So Premium Reseller
#51
Napisano 09 maja 2012 - 16:20

#52
Napisano 09 maja 2012 - 16:32
Czyli już lepiej w media markcie kupować - tam bez problemu można zwrócić, wymienić sprzęt, a ceny iphona jak w ispocie czy AS.
Dla porównania - piszą ostatnio, że w USA w wielu apple storach zabrakło już iphone4 8GB i w razie przyniesienia uszkodzonej czwórki na gwarancji, wymieniają od ręki na 4s 16GB- ale u nas, polskim zwyczajem, liczy się tylko marża od każdej sprzedanej sztuki - nic a nic więcej.
Naprawdę jesteś kolejną osobą, która nie rozumie różnicy pomiędzy sklepem producenta, a pośrednika?
#53
Napisano 09 maja 2012 - 16:43
#54
Napisano 09 maja 2012 - 16:45
#55
Napisano 09 maja 2012 - 16:51
Nie. Media markt też nie jest producentem, a jakoś potrafi. To samo wielu pośredników w cywilizowanych krajach.
Jeśli do MM przyniesiesz sprzęt uszkodzony mechanicznie to nie wiem czy tak chętnie go wymienią na nową sztukę.
#56
Napisano 09 maja 2012 - 17:38
#57
Napisano 17 maja 2012 - 23:35
#58
Napisano 18 maja 2012 - 04:54
Ale wymienią jak otworzysz przy nich i będzie uszkodzona a w iSpocie NIE!
Nie rozśmieszaj mnie, nie mają prawa Ci wtedy nie wymienić. Jeśli otworzysz sprzęt przy sprzedawcy i okaże się uszkodzony mechanicznie czy technicznie to sprzedawca nie ma wyjścia. Musi Ci dać sprawny sprzęt, jeśli nie ma to oddać kasę. To chyba logiczne. żadne bajki typu musimy wysłać do serwisu tu nie mogą mieć miejsca. Niestety iSpot w tym przypadku opisanym wyżej ma 100%, bo klient opuścił sklep z towarem nie sprawdzając go w sklepie.
#59
Napisano 18 maja 2012 - 06:25
#60
Napisano 18 maja 2012 - 07:30
#61
Napisano 18 maja 2012 - 07:35
#62
Napisano 18 maja 2012 - 08:19
Tyle, że jak nie wymieni to będzie musiał zwrócić pieniądze.@up
Jeśli już piszesz, że nie maja prawa nie wymienić to podaj podstawę prawną. Wymiana, naprawa czy zwrot kasy po zakupie bez powoływania się kupującego na niezgodność towaru z umową lub gwarancję to tylko i wyłącznie dobra wola sprzedawcy - sprzedawca może, ale nie musi.
#63
Napisano 18 maja 2012 - 08:54
#64
Napisano 20 maja 2012 - 11:09
#65
Napisano 27 maja 2012 - 22:09
W Cortlandzie masz wysyłkę kurierem z opcją ustalenia pory odbioru z kurierem.mam pytanie kupował ktoś może w ispocie w Arkadii?? zamierzam tam kupić ipada jednak po tym co przeczytałem mam pewne obawy. nie chciałbym kupić uszkodzonego kota w worku. Dlatego zapytuję czy w ispocie jest możliwe sprawdzenie sprzętu pod względem mechanicznym przed zakupem?? Na apple store nie chce kupować bo ciągle jestem nieobecny w domu i ciężko będzie mi odebrać przesyłkę od kuriera.

#66
Napisano 27 maja 2012 - 23:35
mam pytanie kupował ktoś może w ispocie w Arkadii?? zamierzam tam kupić ipada jednak po tym co przeczytałem mam pewne obawy. nie chciałbym kupić uszkodzonego kota w worku. Dlatego zapytuję czy w ispocie jest możliwe sprawdzenie sprzętu pod względem mechanicznym przed zakupem?? Na apple store nie chce kupować bo ciągle jestem nieobecny w domu i ciężko będzie mi odebrać przesyłkę od kuriera.
Ja kupowałem i polecam, pierwszy iPad odpakowany w domu z wadami ekranu wymieniony, drugi uruchomiony w sklepie i po zabawie w domu oddany i zwrot kasy bez problemu.
Obsługa na poziomie Apple Store.
#67
Napisano 28 maja 2012 - 11:45
#68
Napisano 16 października 2012 - 07:36
#69
Napisano 16 października 2012 - 07:48
Ekipa z iSpot SCC to ludzie, którzy są mili jedynie w dzień dokonywania zakupów. W razie jakichkolwiek problemów, reklamacji okazują się byc całkowicie poza zainteresowaniem klientem i jego problemów. Dla nich stajesz się "niewygodnym człowiekiem" i do tego dają to cały czas do zrozumienia.
Praktycznie na jakikolwiek argument z naszej strony posypie sie lawina "wewnętrznej niemocy i wewnętrznych ustaleń".
Przestrzegam wszystkich przed tym miejscem. Moje doświadczenie oparte jest nie tylko na własnych spostrzeżeniach i doświadczeniach, ale i na opowiadaniach swoich znajomych.
Sam fakt, że sprzęt Twój leżał ponad tydzień do wysyłki zakrawa na kpinę.
Ale wiem coś o tym, bo ja czekałem od nich w sprawie serwisu iMac'a 2 tygodnie na telefon z informacją "co dalej" i się nie doczekałem, co chyba nikogo nie dziwi.
Nie byłem już dawno w iSpot SCC, uważam to miejsce za niesitniejące na mapie poszukiwań sprzętu czy akcesorii związanych z tematem Apple.
Przestrzegam wszystkich przed wchodzeniem do tego "salonu", poziom wiedzy w przypadku czegoś bardziej sensownego osób tam pracujących jest marny, a na pewno najgorszy ze wszystkich punktów jakie znam. A znam ich kilka z całej PL.
Dlatego iSpot Katowice SCC - NIE, NIE, NIE, NIE. Kilka osób, które znam jak słyszy coś na temat tego punktu / specjalnie nie napisze juz salonu/ to aż zaciska zęby ze złości.
#70
Napisano 16 października 2012 - 07:58
#71
Napisano 16 października 2012 - 08:00
Własnie o tym piszę...porażka, dno i 3 metry mułu!iSpot Silesia Katowice też jest jakąś porażka, pracują tam ludzie którzy chyba przyszli na zakupy do Tesco i przy okazji dostali prace w iSpot :/
Kiedys na moje pytanie "Jaka może być przyczyna, że Macbook się nie włącza?" dostałem odpowiedz... "Ze starości"
#72
Napisano 16 października 2012 - 08:01
z punktu widzenia prawa jest wszystko w porządku, bo klient oszukany wadliwym sprzętem może czekać na naprawę/wymianę tak długo jak sprzedający będzie zwlekał. Natomiast z punktu widzenia obsługi klienta jestem przyzwyczajony do zupełnie innego poziomu.
Pytanie, które mnie dręczy:
"Czemu iSpot, w którym zakupiłem iPada nie mógł mi dać nowego z chwilą pozytywnego rozpatrzenia mojej reklamacji?" Sprzedawcy w sklepie nie mogli mi na to pytanie odpowiedzieć niestety.
Problem generalnie dotyczy poziomu obsługi klienta w tych sklepach - jest typowo polski. To mi przypomina, jak się było traktowanym kupując sprzęt komputerowy w latach 90' - 00' gdzie sprzedawca robił łaskę, że siedział w sklepie, a reklamacje do droga przez mękę.
Jeszcze tylko jedna refleksja po przeczytaniu wątku. Rozpakowywanie sprzętu przy sprzedawcy - poważnie? a co to klient to złodziej i oszust, który kupuje sprzęt, rozpierdziela go po wyjściu i wymaga wymiany na nowy? Litości... wysoki poziom obsługi klienta właśnie na tym polega, że klient nie musi sie bać reklamacji, nie musi odpakowywać sprzętu przy sprzedawcy, a ten nie wypina się na niego w chwili gdy zgłasza usterkę, twierdząc że to on uszkodził sprzęt - a juz tym bardziej nie podjeście "nie rozpakowałeś, twoja wina, teraz się goń". Do poważnej obsługi klienta trzeba jednak dorosnąć i w końcu zaufać klientowi, że przychodzi do sklepu kupować produkt, by go używać, a nie uszkadzać. Oby jak najmniej polaczkowatych firm na naszym rynku.
Do poważnych zakupów też trzeba dorosnąć...
A każdy sprzedawca to oszust, który na każdym kroku chce tylko i wyłącznie wcisnąć Tobie uszkodzony sprzęt i bujać się później z marudzącym gościem, który codziennie wydzwania i przyłazi truć jakie to on ma prawa i co mu się należy? Litości...
Skoro Ty nazwałeś sprzedawcę oszustem, bo rzekomo umyślnie Tobie sprzedał wadliwy sprzęt to tak samo działa to w drugą stronę i mogą założyć, że Ty coś kombinujesz. Niestety oszustwa reklamacyjne, próby wyłudzeń nowego sprzętu czy naprawa sprzętu niezakupionego lub pogwarancyjnego to nie są incydentalne przypadki - polaczkowe kombinowanie.
Aż mi się przypomniało bezpodstawne pieniactwo u operatorów komórkowych: "bo ja jestem waszym abonamentem!" :cool:
#73
Napisano 16 października 2012 - 08:04
Co do czasu realizacji naprawy to ja w Cortland Katowice z 4S kupionym w AOS:
Poniedziałek po południu dostawa do serwisu z opisem problemów, w środę odbiór nowego telefonu po wymianie.
Jaki z tego morał: kupować w AOS, a serwisować w Cortland.
Tak, tyle tylko, że p.kierowniczka z Cortland Katowice i ekipa z tego salonu to ludzie, którzy wiedzą po co przychodzą do pracy, czym jest sprzęt Apple i kim jest klient.
A wiem, bo kupowałem tam kilka razy mn. MBP, Mac Prox2, Final Cut, Adobe Premiere i wiele innych akcesorii.
Wrażenie i odczucia poztywne na 100% za każdym razem. Nigdy nie stanowisz dla nich problemu, nawet gdy przychodzisz z problemem. Tam ludzie pracują z pasją i to widać.
Odwrotność tego znajdziemy w iSpot SCC. Klient wchodzi po zakup-skarbonka, klient wraca z problemem, a to świnia - jak smiał wrócić i zawracać dupę.
Wiecznie usmiechnięta z byle czego blondi, a najcześciej z własnego braku wiedzy z iSpot SCC, która ma pojęcie zerowe o sprzęcie i pracy w takim miejscu dodatkowo wnosi przytłaczające wrażenie "gdzie ja jestem"...
Porażka na maksa.
@Gieza zawsze dokonuje świadomego wyboru, nigdy nie kombinowałem z zakupionym produktem, a doświadczenie z iSpot SCC jest tragiczne. Natomiast iSpot Manufaktura Łódź to np. inna bajka. Ludzie wiedzą "o co chodzi".
Nawet jeśli nie pozwalaja im na to wewnętrzne przepisy (które też sa po to, by jak najbardziej ułatwić zycie firmie, nie klientowi) to świadomie informuja i wielu rzeczach, są pomocni i nie stwarzają dodatkowych, durnych problemów.
A na pewno nie wnoszą sztucznego zaintereoswania lub nie pokazują irytacji, bo masz jakiś problem ze sprzetem u nich zakupionym.
iSpot SCC wygląda na miejsce, w którym jak masz jakiś problem z zakupionym produktem w tym miejscu i przychodzisz do nich z tym, oni Ci mówią w domyśle "Twoja wina, bo po co to kupiłeś, trzeba było kupić coś innego/gdzie indziej, a nie zawracać nam tyłek".
#74
Napisano 16 października 2012 - 09:59
Do poważnych zakupów też trzeba dorosnąć...
A każdy sprzedawca to oszust, który na każdym kroku chce tylko i wyłącznie wcisnąć Tobie uszkodzony sprzęt i bujać się później z marudzącym gościem, który codziennie wydzwania i przyłazi truć jakie to on ma prawa i co mu się należy? Litości...
Skoro Ty nazwałeś sprzedawcę oszustem, bo rzekomo umyślnie Tobie sprzedał wadliwy sprzęt to tak samo działa to w drugą stronę i mogą założyć, że Ty coś kombinujesz. Niestety oszustwa reklamacyjne, próby wyłudzeń nowego sprzętu czy naprawa sprzętu niezakupionego lub pogwarancyjnego to nie są incydentalne przypadki - polaczkowe kombinowanie.
Aż mi się przypomniało bezpodstawne pieniactwo u operatorów komórkowych: "bo ja jestem waszym abonamentem!" :cool:
To nie jest bezpodstawne pieniactwo, tylko ocena poziomu obsługi klienta. Sprzedawanie uszkodzonego sprzętu czy wykonywanie niepełnowartościowej usługi jest oszustwem - bez względu na to, czy zostało to popełnione umyślnie, czy też nie. Pytanie, jak szybko i sprawnie usterka zostaje naprawiona i jak czuje się klient, który z taką usterką się zgłasza.
Ja poczułem się jak oszust, który zakupił sprzęt po to by go uszkodzić i wyłudzić sprawny (dwa tygodnie oczekiwania na rozpatrzenie sprawy - owszem ustawowe, no problem)
Niestety po sprawdzeniu, że sprzęt powinien zostać wymieniony - czas realizacji oraz poziom w jakim jestem obsługiwany przez pracowników firmy nie odpowiada mi i powoduje zdenerwowanie i frustrację.
Napisałem tutaj post, żeby ostrzec innych potencjalnych klientów, którym zależy na obsłudze klienta (i są gotowi za tą obsługę zapłacić w cenie towaru) aby omijali iSpot w Katowicach. Ponieważ cena towaru nie jest konkurencyjna, a obsługa klienta w innych miejscach z pewnością dużo bardziej profesjonalna.
Bez względu na to, czy ktoś inny próbował wcześniej oszukać iSpot - uczciwy klient powinien być zadowolony z obsługi i nie poczuć, że nie jest ważnym klientem. Jeżeli jest niezadowolony omija dany sklep, a nawet ostrzega innych przed daną sytuacją.
Ja należę do osób, które cenią sobie wysoki poziom sprzedaży - i kupuję tylko w miejscach, które wyznają zasadę, ze "zadowolenie naszych klientów jest naszym najwyższym dobrem". I jestem gotowy za tą obsługę zapłacić dodatkowo (to tak w ramach zarzutu, że nie dorosłem do zakupów, bo w rzeczy samej do zakupów kiepskiej jakości nie chce mi się dorastać)
#75
Napisano 25 października 2012 - 14:42
Gdybym tylko wcześniej odnalazł ten wątek. Niestety już za późno.
...
Pytanie, które mnie dręczy:
"Czemu iSpot, w którym zakupiłem iPada nie mógł mi dać nowego z chwilą pozytywnego rozpatrzenia mojej reklamacji?" Sprzedawcy w sklepie nie mogli mi na to pytanie odpowiedzieć niestety.
...
Możesz podać numer zlecenia serwisowego ?
White screen od death jest bardzo prostą usterką - z reguły po upadku/uderzeniu. W trosce o stałe podnoszenie jakości produktów z tego co wiem konstrukcja Apple została już odpowiednio poprawiona aby zminimalizować ryzyko pojawiania się takich usterek w przyszłości

Proszę wczuj się w rolę producenta. Problem rozwiązany w 30min i urządzenie gotowe do odsyłki do klienta. Sprzęt taki był wcześniej używany więc wiadomo zawsze posiada jakieś ryski itd. W przypadku wymiany na nowy pytanie co zrobić z tym starym noszącym ślady użytkowania ? Rozumiem całkowicie że fajnie byłoby dostawać wymianę na nowy, ale pomyśl że końcowo za tą nową sztukę i tak musieliby zapłacić wszyscy klienci :roll:
Całkowicie rozumiem wymianę w przypadku poważnych napraw ... gdzie czasami już prościej jest dać nowy a niżeli wymieniać całe wnętrzności ale w przypadku white screen of death koszt byłby niewspółmierny do realnej usterki.
Ja w takich sytuacjach aby choć trochę skompensować klientowi poniesione straty dorzucam jakiś kabelek extra albo ładowarkę - tego nigdy za wiele bo zawsze się przyadaje więcej w domu/pracy/dziewczyny ...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych