

Skandaliczna obsługa klienta - Apple iSpot (Złote Tarasy) - NOT So Premium Reseller
#76
Napisano 25 października 2012 - 14:59

#77
Napisano 25 października 2012 - 15:09
Niedawno miałem okazję być przejazdem w Warszawie i wstąpiłem do iSpotu w Złotych. Obsługujących było 4 z czego tylko jeden miał jakiekolwiek pojęcie nt. Apple. Jeden ze sprzedawców miał problem z rozróżnieniem wielkości stojących obok siebie 11" i 13" Macbooka Air - posiłkował się opisówką. Generalnie nadawali się tylko do wycierania ekranów iPadów z odcisków palców macających dzieciaków.
W każdej firmie sprzedażowej, w której pracowałem wymuszaliśmy na Klientach otwarcie kartonu w sklepie by właśnie uniknąć takich sytuacji. iSpot też powinien tak funkcjonować.
Gieza dobrze prawi.
Ja też zawsze staram się otworzyć pudełko przy kliencie, włączyć urządzenie i pokazać jak skonfigurować WIFI ... o ile czas pozwala, nie jest to klient biznesowy który szybko bierze kilka sztuk i leci dalej.
Rozumiem Twoje rozgoryczenie Rerome. Jak dla mnie taka usterka powstaje przy złym spakowaniu akcesoriów kiedy pudełka są na paletach to źle ułozone akcesoria wgniatają obudowę. ... Ale to moje domniemania. Mam nadzieję, że końcowo doszliście do jakiegoś porozumienia ze sprzedawcą

#78
Napisano 25 października 2012 - 16:50
@ mariuszperlak
Możesz podać numer zlecenia serwisowego ?
White screen od death jest bardzo prostą usterką - z reguły po upadku/uderzeniu. W trosce o stałe podnoszenie jakości produktów z tego co wiem konstrukcja Apple została już odpowiednio poprawiona aby zminimalizować ryzyko pojawiania się takich usterek w przyszłości
Proszę wczuj się w rolę producenta. Problem rozwiązany w 30min i urządzenie gotowe do odsyłki do klienta. Sprzęt taki był wcześniej używany więc wiadomo zawsze posiada jakieś ryski itd. W przypadku wymiany na nowy pytanie co zrobić z tym starym noszącym ślady użytkowania ? Rozumiem całkowicie że fajnie byłoby dostawać wymianę na nowy, ale pomyśl że końcowo za tą nową sztukę i tak musieliby zapłacić wszyscy klienci :roll:
Całkowicie rozumiem wymianę w przypadku poważnych napraw ... gdzie czasami już prościej jest dać nowy a niżeli wymieniać całe wnętrzności ale w przypadku white screen of death koszt byłby niewspółmierny do realnej usterki.
Ja w takich sytuacjach aby choć trochę skompensować klientowi poniesione straty dorzucam jakiś kabelek extra albo ładowarkę - tego nigdy za wiele bo zawsze się przyadaje więcej w domu/pracy/dziewczyny ...
Problem został rozwiązany - niestety musieliśmy wykłócać się o wymianę sprzętu. Dostaliśmy nowy iPad.
Odpowiadając:
Jeżeli producent wysyła do klienta uszkodzony sprzęt to powinien liczyć się z kosztami takiego postępowania. Sam pracuję w fabryce produkującej części do samochodów i samolotów u nas takie coś by po prostu nie przeszło, że my naprawimy nową częśc, która dotarła do klienta uszkodzona - takie element trafia na złom. Klient otrzymuje nową część - a my zastanawiamy się jak uniknąć takiej sytuacji w przyszłości. I cały zakład dostaje premię, jeżeli poziom złomu jest na okreslonym poziomie.
Więc podpowiadam producentom z Cupertino/Chin i sprzedawcom z iSpota - sprzęt uszkodzony i naprawiany nie jest pełnowartościowym produktem i powieniem trafić albo na złom, albo na rynek wtórny jako sprzęt używany/przeceniony. Inne postępowanie jest zwykłym oszustwem.
Ja zapłaciłem za nowy sprzęt, a nie naprawiany. I tu ustawodawca całkowicie się ze mną zgodził dając do ręki przepis o "niezgodności towaru z umową" dając mi decyzje do podjęcia - o tym czy chce sprzęt nowy, czy naprawiany. Wziąłbym naprawiany, gdyby.. no własnie dodano mi ładowarkę, kabelek, dano kupon na zakupy w appstore - ergo zniżkę na używany/naprawiany sprzęt. Absolutnie nie mam zamiaru stawiać się na miejscu producenta, który produkuje buble i traktuje je jako pełnowartościowy sprzęt.
#79
Gość_oneghost_*
Napisano 25 października 2012 - 17:04
#80
Napisano 21 listopada 2012 - 16:50
#81
Napisano 29 listopada 2012 - 17:46
- - - Połączono posty - - -
btw jeśli ktokolwiek będzie mi wmawiał, że to pewnie ja upuściłam iphone'a albo nim rzucalam albo coś w tym stylu to wyślę im nagranie z kamery, ponieważ, mam niemiłą okazję pracować naprzeciwko tego ispota i mam nad sobą kamerę, która zapewne uwieczniła moment otwierania pudełka przeze mnie i żadnego upadku

#82
Napisano 29 listopada 2012 - 17:51
j najpierw kupiłam iphone'a 4s 16gb, przy czym pytając sprzedawcę czy będę mogla sobie dokupić kartę pamięci jeśli ta się okaże dla mnie zbyt mała, usłyszałam odpowiedź, że tak
To jakieś "jaja", kabaret czy ukryta kamera?
#83
Napisano 29 listopada 2012 - 18:11
Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie.
Pamiętaj, na tym forum bezwzględnie przestrzegamy zasad jęz. polskiego. Przeczytaj koniecznie TO.
- - - Połączono posty - - -
powiedziałam wyraźnie panu sprzedawcy że nie mam pojęcia na temat tego sprzętu i mimo to nic ciekawego się od niego nie dowiedziałam, pan kierownik dzisiaj powiedział, że pan XXX umiejiętnie zapytany umie udzielić odpowiedzi HAHAHA, TO JA MAM SIĘ JESZCZE WYPYTYWAĆ I PROSIĆ O INFORMACJE ŻAL, nawet nie macie pojęcia jaka jestem wściekła, wyszłam z salonu i podziękowałam im za zaje**** udane zakupy, w odpowiedzi usłyszałam my rownież albo coś podobnego żal
#84
Napisano 29 listopada 2012 - 18:25

#85
Napisano 29 listopada 2012 - 18:36
#86
Napisano 29 listopada 2012 - 18:41
A znajomym poradzę, żeby omijali ten sklep z daleka a dopóki mi złość nie minie i nie pokocham ipada na nowo to będę doradzała samsunga
To trochę głupie podejście. To tak jakbyś odradzała ludziom np.: Samsunga i kazała kupować iPada, bo np.: w jakimś Saturnie źle Cię potraktowali. Tutaj wina leży po stronie iSpotu (czyli SKLEPU), a nie producenta. Jak będziesz za granicą wejdź do Apple Store to zobaczysz jakie ta firma ma podejście. A ma na prawdę baaardzo dobre

#87
Napisano 29 listopada 2012 - 18:53
#88
Napisano 29 listopada 2012 - 19:01
#89
Napisano 29 listopada 2012 - 19:02
Niedawno właśnie kupowany był tam mój obecny komputer. Niestety ludzie tam pracujący bardzo zwracają uwagę na.... ubiór. Kiedy wszedłem tam z tatą, który nie był elegancko ubrany - jak przystaje (chyba w ich widzeniu) klientowi apple, tylko polar i jeansy, traktowany był średnio na zasadzie: pytanie - najkrótsza odpowiedź. Dopiero kiedy wyraził chęć zakupu atmosfera stała się milsza.Ekipa z iSpot SCC to ludzie, którzy są mili jedynie w dzień dokonywania zakupów.
Poza tym poziom wiedzy pracowników jest co najwyżej przeciętny. Co chwilę ktoś latał do kasy i podpytywał kolegów o informacje.
#90
Napisano 29 listopada 2012 - 19:03
Tylko dlaczego u nas nie ma bezpośrednio jabłka, tylko te ispoty? poza tym jakbłko poland powinno kontrolować te punkty, zgłoszę się do nich jeśli ispot mi odda uszkodzonego ipone'a i ciekawe jak oni się na to będą zapatrywali
Dlatego, że Polska nadal jest uznawana jako trzeci albo czwarty świat. Za granicą np. w USA (wiem z doświadczenia) wymieniliby Ci sprzęt na nowy z uśmiechem na twarzy i jeszcze przeprosili. No ale jesteśmy w Polsce......
#91
Napisano 29 listopada 2012 - 19:07
Niedawno właśnie kupowany był tam mój obecny komputer. Niestety ludzie tam pracujący bardzo zwracają uwagę na.... ubiór. Kiedy wszedłem tam z tatą, który nie był elegancko ubrany - jak przystaje (chyba w ich widzeniu) klientowi apple, tylko polar i jeansy, traktowany był średnio na zasadzie: pytanie - najkrótsza odpowiedź. Dopiero kiedy wyraził chęć zakupu atmosfera stała się milsza.
Poza tym poziom wiedzy pracowników jest co najwyżej przeciętny. Co chwilę ktoś latał do kasy i podpytywał kolegów o informacje.
Tak, to już dawno wiedziałem, że w iSpot SSC klientów traktuje się właśnie po tym jak wyglądają:-) Myślę, że to najgorszy sklep z produktami Apple w jakim kiedykolwiek byłem.
#93
Napisano 30 listopada 2012 - 00:27
Wszyscy dziwicie się, że autor tematu kupił Ipada w Ispocie a nie w Apple Store. Prawda jest taka, że jeżeli jesteś w gorącej wodzie kąpany i chcesz kupić sprzęt od ręki to pierwszą rzeczą jaką zrobisz to pójdziesz do Ispotu a nie zamówisz w internetowym sklepie.
Prawda jest taka, że potencjalnego klienta powinno g... obchodzić gdzie kupuje. Takie podejście do tematu nic nie wnosi, bo co ? studiujmy info w sieci, żeby się nie wpakować na minę ? To absurd.
#94
Napisano 30 listopada 2012 - 00:35

#95
Napisano 30 listopada 2012 - 00:53
#96
Napisano 30 listopada 2012 - 00:59
#97
Napisano 30 listopada 2012 - 01:05
#98
Napisano 30 listopada 2012 - 01:14
#99
Napisano 30 listopada 2012 - 01:26
#100
Napisano 30 listopada 2012 - 01:42
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych