Zapomniałem udzielonych odpowiedzi do pytań zabezpieczających Apple ID w iTunes
#76
Napisano 06 maja 2014 - 22:23
#77
Napisano 14 maja 2014 - 18:19
#78
Napisano 11 sierpnia 2014 - 21:33
- eualex lubi to
#79
Napisano 07 października 2014 - 11:55
#80
Napisano 13 listopada 2014 - 21:32
#81
Napisano 22 maja 2015 - 17:18
Potwierdzam !
Też ostatnio zdarzyło mi się zapomnieć tych pytań i po zmianie na nowego iphone chcialem zakupic zawartosc juz w aplikacji, wiec odpadala wersja z pobraniem w Itunes.
Telefon do polskiego oddzialu, pani poprosila o maila, kazala sie zalogowac na stronie appleid.apple.com/pl wygenerowac kod dla niej po czym zadala tylko pytanie czy ew pamietam ktores z 3 pytan, osobiscie udzielilem odpowiedzi na jedno bo tylko to pamietalem, weryfikacja sukcesywna kolejnym krokiem bylo ponowne zalogowanie sie na strone Appleid.apple.com/pl i udzielenie odpowiedzi na wybrane przez siebie nowe pytania ew mozliwosc dodania maila ratunkowego i daty urodzin.
Osobiscie polecalbym przed telefonem zalogowac sie w Itunes i sprawdzic w zakladce informacje o koncie nasze dane aby przy rozmowie z konsultantem od poczatku udzielic danych personalnych z owego konta
P.S Operuje dość dobrze językiem angielskim ale szczerze nie wyobrażam sobie rozmowy z konsultantka w dodatku z amerykanskim akcentem i sluchanie tych wszystkich informacji, może akurat trafiłem na bardzo rozgadana damę która poinformowała nawet o opcjach weryfikacji dwu etapowej co już było większym zagadnieniem ...
Pozdrawiam !
Użytkownik ben191 edytował ten post 22 maja 2015 - 17:24
#82
Napisano 02 maja 2020 - 06:42
Po przeczytaniu lektury wniosek, że mam dwa wyjścia:
1) nr: 008004411875
2) https://support.apple.com/pl-pl/HT201485
czy po skonfigurowaniu uwierzytelniania dwupoziomowego można wrócić do tematu owych nieszczęsnych pytań czy one przestaja mieć znaczenie?
W sumie wątek ma już 5 lat, czy istnieje inne rozwiązanie, najchętniej bez kosztów dodatkowych?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych