Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zapomniałem udzielonych odpowiedzi do pytań zabezpieczających Apple ID w iTunes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#26 d112

d112
  • 30 postów

Napisano 04 października 2012 - 15:37

Zadzwoniłem właśnie z telefonu PLAY na polską infolinie, byłem pewien, że połączenie jest darmowe, po 20minutach coś mnie rozłączyło i się okazało, że mi pożarło 80zł !!!! Konsultant Apple chciał mnie przełączyć do działu amerykańskiego, mam numer sprawy i mam oddzwonić, tylko jak to zrobić żeby było za darmo ? Bo z PLAY się okazuje 4zł za minute, a stacjonarnego nie mam. Wie ktoś może, czy w orange, t-mobile albo plus, jest to za darmo, zaraz bym skoczył do sklepu i kupił kartę.

#27 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 04 października 2012 - 16:29

Zadzwoniłem właśnie z telefonu PLAY na polską infolinie, byłem pewien, że połączenie jest darmowe, po 20minutach coś mnie rozłączyło i się okazało, że mi pożarło 80zł !!!! Konsultant Apple chciał mnie przełączyć do działu amerykańskiego, mam numer sprawy i mam oddzwonić, tylko jak to zrobić żeby było za darmo ? Bo z PLAY się okazuje 4zł za minute, a stacjonarnego nie mam. Wie ktoś może, czy w orange, t-mobile albo plus, jest to za darmo, zaraz bym skoczył do sklepu i kupił kartę.


Reklamuj w play. Chyba tylko Play okrada ludzi za połączenia z darmowymi infoliniami 00800 ...

#28 karuzel91

karuzel91
  • 81 postów

Napisano 08 października 2012 - 08:43

Witam, mam panowie podobny problem co wy... Zapomniałem odpowiedzi na pytania zabezpieczające i mi zablokowali konto na 8 godzin, ale co najlepsze... Później zresetowałem hasło w celu przywrócenia AppleID i od razu zmieniłem te pytania! A teraz znów wyświetlają się te, na które nie znam odpowiedzi... Rozumiem, że pomoże tylko kontakt z Supportem? Da się to załatwić "mailowo"? Bo mój angielski nie jest zbyt dobry, żeby dzwonić do nich. Jest jakiś sposób na to?

#29 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 15 października 2012 - 12:20

Również mam ten sam problem. Da się jakoś zresetować te pytania? Na infolinie nie moge zadzwonić, chyba zablokowane połączenia mam z 00800.

#30 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 15 października 2012 - 13:10

również mam ten sam problem. Da się jakoś zresetować te pytania? Na infolinie nie moge zadzwonić, chyba zablokowane połączenia mam z 00800.


To odblokuj i zadzwoń.

#31 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 15 października 2012 - 13:28

Ciekawi mnie tylko czemu niektórzy mają opcje zmienienia pytań zabezpieczających a niektórzy tej opcji na swoim koncie nie mają. Na polska infolinie nie mozna zadzwonić w tej sprawie jeśli konto mam na dane US? Z sieci Plus połączenie nie jest możliwe, z telefonii stacjonarnej u mnie też nie idzie (TP chyba blokuje połączenie z 00800).


Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami jęz. polskiego! plmax.


#32 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 15 października 2012 - 14:11

Ja nie mam ani z TP ani z Plusa ani z Orange problemów na zadzwonienie na 00800, ale jeżeli masz konto w US to musisz dzwonić na infolinię amerykańską.

#33 karuzel91

karuzel91
  • 81 postów

Napisano 16 października 2012 - 16:38

Czy infolinia jest bezpłatna? Czy koszt jest normalnie naliczany? Dodam, że będę dzwonił z UK.

#34 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 października 2012 - 18:13

Czy infolinia jest bezpłatna? Czy koszt jest normalnie naliczany? Dodam, że będę dzwonił z UK.


Sprawdź w cenniku Twojego operatora.

#35 karuzel91

karuzel91
  • 81 postów

Napisano 16 października 2012 - 19:17

Czyli jednak nie jest bezpłatna skoro sugerujesz sprawdzenie cennika.

#36 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 października 2012 - 19:33

Trudno, żeby amerykańska infolinia była darmowa dla Polaków. Amerykanie też nie dzwonią za darmo do Polski. Nie mam pojęcia jakie opłaty Twój operator bierze nawet za lokalne połączenia, to skąd mam wiedzieć ile Ci policzy za połączenie do USA. Może nic a może kosmiczne pieniądze. Od tego masz właśnie cenniki. Pomyśl...

#37 lokutus

lokutus
  • 8 postów

Napisano 20 października 2012 - 01:12

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie. Pozwoli to na łatwiejsze zrozumienie tego, co chcesz przekazać.
Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].

#38 chudziel

chudziel
  • 9 postów

Napisano 23 listopada 2012 - 00:52

Problem z pytaniami zabezpieczającymi Apple ID

Witam,

dosłownie przed momentem zakupiłem na allegro giftcarda za 10$, wprowadziłem kod do itunes, któryzostał zaakceptowany. Jedyny problem polega na tym, że przy zakupie płatnej aplikacji App store prosi mnie o odpowiedź na pytania zabezpieczające, której za chiny nie pamiętam. Czy cokolwiek da się na to poradzić? Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Post został przeniesiony do istniejącego tematu. eualex.

#39 pikolo75

pikolo75
  • 341 postów
  • SkądWęgorzewo, Poland

Napisano 23 listopada 2012 - 16:07

Kup na Iurządzeniu a potem zaloguj się w Itunes potem opcja sklep i sprawdź dostępność pozycji do pobrania i automatycznie ci pobierze .

#40 chudziel

chudziel
  • 9 postów

Napisano 23 listopada 2012 - 20:45

Niestety, wyświetla mi się komunikat, że wszystkie zakupy zostały już pobrane.

#41 michak80

michak80
  • 430 postów
  • SkądKijów ( Ukraina )

Napisano 23 listopada 2012 - 20:58

Chyba jedyny sposób to telefon na infolinię. Ja również zapomniałem tych odpowiedzi. Niestety zmieniłem komputer oraz iPhona i teraz nie mogę nic kupić. Z moim angielskim niestety słabo i się raczej nie dogadam. Będę musiał kogoś poprosić, aby pogadał za mnie :)
Dodam, że pisałem do supportu i odpowiedzieli, że trzeba dzwonić.

Zdanie rozpoczynamy wielką literą.
Przeczytaj koniecznie TO.
plmax



#42 pikolo75

pikolo75
  • 341 postów
  • SkądWęgorzewo, Poland

Napisano 23 listopada 2012 - 21:11

U mnie to działa , próbowałem wielokrotnie przywrócić zapomniane hasło i tylko w ten sposób kupuję w App Store.

#43 chudziel

chudziel
  • 9 postów

Napisano 23 listopada 2012 - 21:15

Apple też mi odpisało, że trzeba dzwonic.. Czyli krótko mówiąc 37 zł poszło w ... ? Bo jak mam płacić za połączenie na tą infolinie to chyba wole założyć nowe konto.

#44 michak80

michak80
  • 430 postów
  • SkądKijów ( Ukraina )

Napisano 23 listopada 2012 - 22:13

Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na założenie nowego konta, bo na tym wydałem już przez kilka lat około 300$ i szkoda by było to stracić.


Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami jęz. polskiego! eualex.


#45 chudziel

chudziel
  • 9 postów

Napisano 23 listopada 2012 - 22:26

Ja mam o tyle lepszą sytuację, że z racji tego, że od tygodnia jestem posiadaczem Ipada, to chciałem po raz pierwszy zakupić płatną aplikacje.. Dobrze, że nie podkusiło mnie żeby kupić droższego Giftcarda..

#46 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 23 listopada 2012 - 22:27

Pytania to pikus, problem będzie jak Cię przepytają z adresu, numeru telefonu, kodu pocztowego i innych lewych informacji, które musiałeś podać aby założyć konto...

#47 chudziel

chudziel
  • 9 postów

Napisano 23 listopada 2012 - 22:30

Noo, ale byłby polew... haha

#48 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 23 listopada 2012 - 23:14

Pytania to pikus, problem będzie jak Cię przepytają z adresu, numeru telefonu, kodu pocztowego

Te informacje są dostępne po zalogowaniu się do https://appleid.appl.../MyAppleId.woa/ ...

i innych lewych informacji, które musiałeś podać aby założyć konto...

... niestety - a może "stety" nie ma tam informacji np. o dacie urodzenia, którą wprowadziliśmy.

= Zalecam przeczytanie http://myapple.pl/ip...html#post359323 i zgodnie z tym postem utworzenie adresu ratunkowego (email) - ponoć wtedy, ma się szansę na reset pytań zabezpieczających (choć nie sprawdzałem czy to działa). Krokiem piwerszym w tym przypadku, aby zresetować pytania: jest skorzystanie z opcji przypomnienia hasła - na adres ratunkowy i wtedy zalogowanie się do konta.
Spoiler


#49 chudziel

chudziel
  • 9 postów

Napisano 24 listopada 2012 - 09:59

Niestety z taką opcją się nie spotkałem podczas podawania tego adresu ratunkowego.

#50 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 24 listopada 2012 - 14:26

Ale adresu ratunkowego nie mozna utworzyć mając już stworzone Apple ID chyba, przynajmniej ja nie mogę.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych