Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zapomniałem udzielonych odpowiedzi do pytań zabezpieczających Apple ID w iTunes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#76 mckaczka

mckaczka
  • 188 postów
  • SkądTychy

Napisano 06 maja 2014 - 22:23

Jakie pytania sa do nas kierowane* żeby potwierdzić tożsamosć? Ogólnie jak wyglada rozmowa?

#77 OzzyMac

OzzyMac
  • 324 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 maja 2014 - 18:19

Dopytują o możliwe odpowiedzi ale jak nic nie wychodzi to wysyłają kody na urządzenia wpięte pod konto. Po potwierdzeniu kodów restartują konto i wuala. Mam konto w USA dzwoniłem za darmo do polskiego Apple.

#78 zakino

zakino


  • 10 510 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 11 sierpnia 2014 - 21:33

Ja ostatnio też musiałem zresetować do starego konta o którym sobie przypomniałem. Ogólnie rozmowa jak zwykle super, trochę sobie w międzyczasie pożartowalismy z Panią. 5 minut i załatwione.
  • eualex lubi to

#79 Barti131

Barti131
  • 4 postów

Napisano 07 października 2014 - 11:55

Witam, a jak sprawdzić jakie urządzenie miałem podpięte pod konto ? Niestety zapomniałem pytań i wymagają numer seryjny urządzenia. Problem jest taki, że używałem tylko jednego i nie pasuje ten nr seryjny, zresztą z tego co kojarzę nie kojarzyłem żadnego urządzenia z tym kontem.

#80 nemesis

nemesis
  • 364 postów
  • SkądPoznań/Berlin

Napisano 13 listopada 2014 - 21:32

Dla osob ktore maja konto w USA z fake danymi tak jak to sie zakladalo kiedys jak jeszcze u nas nie bylo mozna :P. Zadzownilem sobie dzisiaj na Apple Care US i bez problemu babeczka pomogła. Zadnych pytan o adres zamieszkania czy cokolwiek takze na luzie :)

#81 ben191

ben191
  • 124 postów

Napisano 22 maja 2015 - 17:18

Potwierdzam !

Też ostatnio zdarzyło mi się zapomnieć tych pytań i po zmianie na nowego iphone chcialem zakupic zawartosc juz w aplikacji, wiec odpadala wersja z pobraniem w Itunes.

Telefon do polskiego oddzialu, pani poprosila o maila, kazala sie zalogowac na stronie appleid.apple.com/pl wygenerowac kod dla niej po czym zadala tylko pytanie czy ew pamietam ktores z 3 pytan, osobiscie udzielilem odpowiedzi na jedno bo tylko to pamietalem, weryfikacja sukcesywna kolejnym krokiem bylo ponowne zalogowanie sie na strone Appleid.apple.com/pl i udzielenie odpowiedzi na wybrane przez siebie nowe pytania ew mozliwosc dodania maila ratunkowego i daty urodzin.

 

Osobiscie polecalbym przed telefonem zalogowac sie w Itunes i sprawdzic w zakladce informacje o koncie nasze dane aby przy rozmowie z konsultantem od poczatku udzielic danych personalnych z owego konta ;)

 

P.S Operuje dość dobrze językiem angielskim ale szczerze nie wyobrażam sobie rozmowy z konsultantka w dodatku z amerykanskim akcentem i sluchanie tych wszystkich informacji, może akurat trafiłem na bardzo rozgadana damę która poinformowała nawet o opcjach weryfikacji dwu etapowej co już było większym zagadnieniem ...

 

Pozdrawiam !


Użytkownik ben191 edytował ten post 22 maja 2015 - 17:24


#82 korbs

korbs
  • 8 postów

Napisano 02 maja 2020 - 06:42

Po przeczytaniu lektury wniosek, że mam dwa wyjścia:

 

1) nr: 008004411875

2) https://support.apple.com/pl-pl/HT201485

 

czy po skonfigurowaniu uwierzytelniania dwupoziomowego można wrócić do tematu owych nieszczęsnych pytań czy one przestaja mieć znaczenie?

 

W sumie wątek ma już 5 lat, czy istnieje inne rozwiązanie, najchętniej bez kosztów dodatkowych?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych