Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zapomniałem udzielonych odpowiedzi do pytań zabezpieczających Apple ID w iTunes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#51 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 24 listopada 2012 - 14:52

Ale adresu ratunkowego nie mozna utworzyć mając już stworzone Apple ID chyba, przynajmniej ja nie mogę.


1 Logujemy się: https://appleid.appl.../MyAppleId.woa/.
2 Przechodzimy do zakładki: "Hasło i zabezpieczenia"
3 Wpisujemy odpowiedzi na pytania ... wyświetlają się pytania, a poniżej mamy: "Ratunkowy adres e-mail" - ustawiamy go (w razie potrzeby). Jeśli nie znamy odpowiedzi, to na tę opcję już jest za późno → kontakt z support-em.

#52 gegu12

gegu12
  • 26 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 grudnia 2012 - 16:40

Problem z kupieniem aplikacji. Witam, Mój problem polega na kupnie aplikacji z appstore. Kiedyś wszystko fajnie mi śmigało i mogłem kupić wszystko. Po zmianie banku i równoczesnej zmianie danych na appstore wyskakuje mi taki oto komunikat:[ATTACH=CONFIG]12551[/ATTACH] Dziwne, bo nie podawałem takich pytań przy rejestracji... Co mam zrobić ?

#53 marek.k

marek.k
  • 69 postów

Napisano 05 grudnia 2012 - 16:43

Na początek wstaw obrazek na którym będzie cokolwiek widać.

#54 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 05 grudnia 2012 - 23:40

Witam,
Mój problem polega na kupnie aplikacji z appstore.
Kiedyś wszystko fajnie mi śmigało i mogłem kupić wszystko. Po zmianie banku i równoczesnej zmianie danych na appstore wyskakuje mi taki oto komunikat:[ATTACH=CONFIG]12551[/ATTACH]
Dziwne, bo nie podawałem takich pytań przy rejestracji... Co mam zrobić ?

Napewno na którymś etapie korzystania z: Apple ID/iTunes dostarczyłeś im odpowiedzi. Lepiej spróbuj sobie przypomnieć je, bo droga do uzyskania pełnego dostępu do konta nie jest usłana różami > kontakt z iTunes Support.

#55 pikolo75

pikolo75
  • 341 postów
  • SkądWęgorzewo, Poland

Napisano 29 grudnia 2012 - 21:37

Mam pytanie . Jak i gdzie mogę zmienić "Ratunkowy adres e-mail" bo na podany nic nie dochodzi . Jak bym podał inny to bym mógł zresetowć i podać nowe .

#56 Axellvak

Axellvak
  • 1 938 postów
  • Płeć:
  • SkądEarth

Napisano 29 grudnia 2012 - 21:57

iTunes support.

#57 pikolo75

pikolo75
  • 341 postów
  • SkądWęgorzewo, Poland

Napisano 29 grudnia 2012 - 22:05

Przez www czy trzeba do nich zadzwonić ?

#58 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 29 grudnia 2012 - 22:09

https://appleid.appl.../MyAppleId.woa/ Logujesz się, przechodzisz do zakładki: "Password and Security" odpowiadasz na pytania zabezpieczjące - i wtedy masz możliwość go edytować - zmienić.
Jeśli odpowiedzi nie znamy - support ... ponoć i tak pytają m.in. o odpowiedzi na nasze pytania zabezpieczjące.

Przez www czy trzeba do nich zadzwonić ?


Odpowiedź znajduje się w poście: http://myapple.pl/ip...tml#post1873044 #5.

#59 pikolo75

pikolo75
  • 341 postów
  • SkądWęgorzewo, Poland

Napisano 29 grudnia 2012 - 22:12

No to lipa bo właśnie chcę zmienić pytania zabezpieczające więc klikam "Ratunkowy adres e-mail" , problem w tym że na podany adres nic nie dochodzi więc przechlapane.

#60 qele

qele
  • 4 postów

Napisano 20 stycznia 2013 - 11:12

problem w tym że na podany adres nic nie dochodzi więc przechlapane.

Mam podobny problem.

#61 pikolo75

pikolo75
  • 341 postów
  • SkądWęgorzewo, Poland

Napisano 20 stycznia 2013 - 19:54

Mam podobny problem.


No to witam w klubie.

#62 qele

qele
  • 4 postów

Napisano 24 stycznia 2013 - 16:44

Po tel. do Apple US konto zostało odblokowane. Teraz mogę w każdej chwili zmienić dane jak i pytania zabezpieczające, także jedynym wyjściem jakie było to telefon do US i tak też sprawę załatwiłam. Pozdrawiam

#63 ŁysyAK

ŁysyAK
  • 107 postów
  • SkądŁódź, Poland

Napisano 05 sierpnia 2013 - 15:52

Zapomnialem odpowiedzi do " rescue questions" Nie mam podanej karty , jest opcja bez , wczesniej juz kupowalem appki i nie bylo problemow , jednak teraz kupilem 15$ itunes giftcard i app store zada ode mnie odpowiedzi na te pytania , typu gdzie poznali sie Twoi rodzice , a ja tego nie pamietam . Wszedlem na appleid.apple.com i dodalem drugi adres mail , jednakze nie ma tam opcji zresetowania tych pytan , co mam zrobic , pls help.

#64 iron.gery

iron.gery
  • 4 650 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 05 sierpnia 2013 - 17:32

Napisać do supportu aby zresetowali te pytania.

#65 bar-trek

bar-trek
  • 6 156 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 23 października 2013 - 22:19

Mam problem z udzieleniem odpowiedzi na pytania zabezpieczające. Kiedy zakładałem konto chyba odpowiedziałem zgodnie z prawdą więc nie wiem czemu odpowiedzi nie są prawidłowe, ale problem jest jeszcze taki, że to konto jest amerykańskie, na fałszywe dane (zakładane kiedy w Polsce nie można było założyć konta) i nie wiem co mam im napisać, bo przecież jak sprawdzą jaki adres wpisałem (do siedziby Apple ;)) to mogą mi nie pomóc. Jest jakiś inny sposób na zmianę pytań i odpowiedzi?

#66 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 23 października 2013 - 22:46

A jak myślisz o czym jest ostatnie siedem stron tego wątku, może byś z łaski swojej przeczytał zamiast zadawać pytania na które są odpowiedzi?

#67 iKubik

iKubik
  • 506 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 12 grudnia 2013 - 21:42

Zablokowane Apple ID Cześć, Dzisiaj chciałem kupić w App storze GTA: San Andreas (przez iTunes) i po podaniu hasła wyskoczyła mi prośba o odpowiedź na te pytania zabezpieczające. Nie mogłem poprawnie odpowiedzieć na jedno z nich, następnie postępowałem wg. poradnika z ich strony jak je zrestartować, ale po zalogowaniu się na Moje Apple ID nie pojawiała się taka opcja. Efekt jest taki, że teraz mam zablokowane Apple ID i mam tylko opcję skontaktowania się z supportem, ale tam jest tylko opcja podania numeru na który zadzwonią do mnie. Mam konto w amerykańskim app storze, więc domyślam się, że dzwoniliby do mnie z USA, mam rację? Jest jakaś inna opcja odblokowania?

#68 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 grudnia 2013 - 22:57

Możesz sam do nich zadzwonić na ichni amerykański numer i pogadać.

#69 iKubik

iKubik
  • 506 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 12 grudnia 2013 - 23:12

Konto się odblokowało po 8 godzinach automatycznie, ale nadal nie jestem w stanie odpowiedziećna te .... pytania zabezpieczające. Na stronie ich supportu co chwila atakuje mnie informacja o możliwości wyzerowania tych pytań, ale ja nie mam takiej opcji. Domyślam się, że powodem jest brak ratunkowego adresu e-mail ("opcja wysyłania wiadomości e-mail w celu wyzerowania pytań zabezpieczających i odpowiedzi nie będzie dostępna, jeśli nie podano ratunkowego adresu e-mail"), ale jak go kurna dodać? Jak sięzaloguję to mam 3 adresy e-mail dodane do tego konta i żaden nie jest ratunkowym?

#70 AdamDz

AdamDz
  • 376 postów
  • SkądEsbjerg Dania

Napisano 12 grudnia 2013 - 23:41

Jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś to znaczy że masz to zrobić teraz, czyli nie odpowiedzieć na pytania, ale wybrać trzy pytaniaz listy i wstawić swoje odpowiedzi na przyszłość w celu zabezpieczenia konta, jeśli kiedyś już ustaliłeś te odpowiedzi na wybrane pytania to znaczy że ktoś lub Ty próbował zalogować się do Twojego konta i popełnił błędy i możesz odblokować za pomocą tych pytań pomocniczych udzielając prawidłowych odpowiedzi które kiedyś ustaliłeś.

#71 iKubik

iKubik
  • 506 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 13 grudnia 2013 - 00:03

No właśnie w tym problem, że nie pamiętam ich. Apple ID zakładałem łaaadnych parę lat temu (jeszcze zanim był PL) i od tamtej pory nigdy z tymi pytaniami nie miałem styczności. Chce je zrestartować/usunąć, ale potrzebny jest do tego "ratunkowy adres e-mail". Mam w ustawieniach konta wpisane 3 adresy e-mail, ale skoro nie pojawia mi sięopcja wyzerowania pytań (o której mowa na stronie Apple) to znaczy, że żaden z tych adresów nie jest "ratunkowy" (choćwydaje mi sie, że to ustalałem....). Jak mogę go dodać?

#72 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 grudnia 2013 - 00:06

No właśnie w tym problem, że nie pamiętam ich. Apple ID zakładałem łaaadnych parę lat temu (jeszcze zanim był PL) i od tamtej pory nigdy z tymi pytaniami nie miałem styczności. Chce je zrestartować/usunąć, ale potrzebny jest do tego "ratunkowy adres e-mail". Mam w ustawieniach konta wpisane 3 adresy e-mail, ale skoro nie pojawia mi sięopcja wyzerowania pytań (o której mowa na stronie Apple) to znaczy, że żaden z tych adresów nie jest "ratunkowy" (choćwydaje mi sie, że to ustalałem....). Jak mogę go dodać?


Adresów przypisanych do konta nie myl z adresem ratunkowym. Ten możesz podać dopiero jak odpowiesz na pytania, bez odpowiedzi na pytania nie możesz dodać adresu ratunkowego. Jedyna opcja zresetowania pytań to telefon do USA.

#73 eRZetPL

eRZetPL
  • 5 postów

Napisano 27 grudnia 2013 - 12:24

w ramach udogodnienia powiem że łatwiej i o wiele taniej zadzwonić na darmowy numer do apple care w Stanach ze skype'a (przynajmniej tak mi poradził konsultant na mojego e-maila) należy wybrać numer: +18002752273.

#74 Gollden

Gollden
  • 1 postów
  • SkądŚwiętochłowice

Napisano 08 kwietnia 2014 - 09:42

Miałem problem jak większość w tym wątku i polecam telefon po nr: 008004411875
Jest to numer do polskiego wsparcia Apple i po identyfikacji konsultant resetuje pytania i nadajemy je sobie ponownie. Telefon w/w czynny w godzinach od 9-19.

Pozdrawiam ;)

#75 Pietruszex

Pietruszex
  • 141 postów

Napisano 05 maja 2014 - 11:34

Miałem problem jak większość w tym wątku i polecam telefon po nr: 008004411875
Jest to numer do polskiego wsparcia Apple i po identyfikacji konsultant resetuje pytania i nadajemy je sobie ponownie. Telefon w/w czynny w godzinach od 9-19.

Pozdrawiam ;)


Potwierdzam, jeśli ktoś zapomniał pytań zabezpieczających i ma amerykańskie konto, polecam zadzwonić do polskiego oddziału Apple. Mi odblokowali konto bez żadnego problemu pomimo tego że mam amerykańskie konto, nawet powiedziałem to facetowi który mi pomagał i powiedział że nie ma żadnego problemu, więc wcale nie trzeba dzwonić od ameryki ;) .




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych