Zapomniałem udzielonych odpowiedzi do pytań zabezpieczających Apple ID w iTunes
#26
Napisano 04 października 2012 - 15:37
#27
Napisano 04 października 2012 - 16:29
Zadzwoniłem właśnie z telefonu PLAY na polską infolinie, byłem pewien, że połączenie jest darmowe, po 20minutach coś mnie rozłączyło i się okazało, że mi pożarło 80zł !!!! Konsultant Apple chciał mnie przełączyć do działu amerykańskiego, mam numer sprawy i mam oddzwonić, tylko jak to zrobić żeby było za darmo ? Bo z PLAY się okazuje 4zł za minute, a stacjonarnego nie mam. Wie ktoś może, czy w orange, t-mobile albo plus, jest to za darmo, zaraz bym skoczył do sklepu i kupił kartę.
Reklamuj w play. Chyba tylko Play okrada ludzi za połączenia z darmowymi infoliniami 00800 ...
#28
Napisano 08 października 2012 - 08:43
#29
Napisano 15 października 2012 - 12:20
#30
Napisano 15 października 2012 - 13:10
również mam ten sam problem. Da się jakoś zresetować te pytania? Na infolinie nie moge zadzwonić, chyba zablokowane połączenia mam z 00800.
To odblokuj i zadzwoń.
#31
Napisano 15 października 2012 - 13:28
Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami jęz. polskiego! plmax.
#32
Napisano 15 października 2012 - 14:11
#33
Napisano 16 października 2012 - 16:38
#34
Napisano 16 października 2012 - 18:13
Czy infolinia jest bezpłatna? Czy koszt jest normalnie naliczany? Dodam, że będę dzwonił z UK.
Sprawdź w cenniku Twojego operatora.
#35
Napisano 16 października 2012 - 19:17
#36
Napisano 16 października 2012 - 19:33
#37
Napisano 20 października 2012 - 01:12
Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie. Pozwoli to na łatwiejsze zrozumienie tego, co chcesz przekazać.
Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].
#38
Napisano 23 listopada 2012 - 00:52
Witam,
dosłownie przed momentem zakupiłem na allegro giftcarda za 10$, wprowadziłem kod do itunes, któryzostał zaakceptowany. Jedyny problem polega na tym, że przy zakupie płatnej aplikacji App store prosi mnie o odpowiedź na pytania zabezpieczające, której za chiny nie pamiętam. Czy cokolwiek da się na to poradzić? Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Post został przeniesiony do istniejącego tematu. eualex.
#39
Napisano 23 listopada 2012 - 16:07
#40
Napisano 23 listopada 2012 - 20:45
#41
Napisano 23 listopada 2012 - 20:58
Dodam, że pisałem do supportu i odpowiedzieli, że trzeba dzwonić.
Zdanie rozpoczynamy wielką literą.
Przeczytaj koniecznie TO.
plmax
#42
Napisano 23 listopada 2012 - 21:11
#43
Napisano 23 listopada 2012 - 21:15
#44
Napisano 23 listopada 2012 - 22:13
Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami jęz. polskiego! eualex.
#45
Napisano 23 listopada 2012 - 22:26
#46
Napisano 23 listopada 2012 - 22:27
#47
Napisano 23 listopada 2012 - 22:30
#48
Napisano 23 listopada 2012 - 23:14
Te informacje są dostępne po zalogowaniu się do https://appleid.appl.../MyAppleId.woa/ ...Pytania to pikus, problem będzie jak Cię przepytają z adresu, numeru telefonu, kodu pocztowego
... niestety - a może "stety" nie ma tam informacji np. o dacie urodzenia, którą wprowadziliśmy.i innych lewych informacji, które musiałeś podać aby założyć konto...
= Zalecam przeczytanie http://myapple.pl/ip...html#post359323 i zgodnie z tym postem utworzenie adresu ratunkowego (email) - ponoć wtedy, ma się szansę na reset pytań zabezpieczających (choć nie sprawdzałem czy to działa). Krokiem piwerszym w tym przypadku, aby zresetować pytania: jest skorzystanie z opcji przypomnienia hasła - na adres ratunkowy i wtedy zalogowanie się do konta.
#49
Napisano 24 listopada 2012 - 09:59
#50
Napisano 24 listopada 2012 - 14:26
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych