Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zapomniałem udzielonych odpowiedzi do pytań zabezpieczających Apple ID w iTunes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#1 Erwin98

Erwin98
  • 4 postów

Napisano 30 kwietnia 2012 - 22:11

Witam, jestem tu nowy i założyłem konto dlatego, że nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na mój problem. Kupiłem niedawno na allegro gift card w wysokości 10$, wszystko poszło łatwo, doładowałem konto i chciałem zakupić grę, ale pojawiły mi się te pytania, które zadawali przy zakładaniu konta, a ja nie pamiętam co w nich wpisałem. Bez wpisania poprawnych odpowiedzi na 2 pytania nie mogę nic kupić, jest jakaś możliwość zmiany tych odpowiedzi albo uniknięcia ich odpowiadania ? Nie wiem, cokolwiek ? Dziękuję i proszę o jak najszybszą odpowiedź :)

Doprecyzowałem tytuł wątku, plmax.

#2 Tojot

Tojot
  • 1 187 postów

Napisano 30 kwietnia 2012 - 22:31

A jesteś pewien że cokolwiek wpisywałeś? Bo mi się coś wydaje że nie i że iTunes chce żebyś to uzupełnił.

#3 Erwin98

Erwin98
  • 4 postów

Napisano 30 kwietnia 2012 - 22:52

Tak, wpisywałem tam odpowiedzi, ale to było trochę dawno i po prostu nie pamiętam literki w literkę co napisałem, gdy wpisuję to co mi się nasuwa na myśl to wyskakuje komunikat:

' you did not provide the correct answer to one or both of your security questions. If you continue to provide incorrect answers, your Apple ID will be unable to make any purchases while it remains locked. '

Aha i dodam jeszcze, że na górze jest napisane:

' because it is your first time making a purchase on this computer, you must verify your identity by answering the following security questions before you can complete your purchase. If you fave forgotten your answers, contact Costomer Support '

Klikam w to customer support i szukałem tam pomocy lecz jej nie znalazłem :(

[URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami jęz. polskiego![/URL] plmax.


#4 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 30 kwietnia 2012 - 22:56

No to napisz do nich.

#5 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 30 kwietnia 2012 - 23:25

(...) Klikam w to customer support i szukałem tam pomocy lecz jej nie znalazłem :(

No to napisz do nich.

Apple Wsparcie iTunes Store Kontakt
Apple - Kontakt z nami > 800 702 322


Dla kont USA także:
Kliknij i wybierz USA, wybierz: iTunes > iTunes Store.

Następnie temat: Account Management > Lost or Forgotten Apple ID password > Choose Continue

Kolejny krok to: opcja ROZMOWY z suportem Apple lub zadzwonienia później. Apple będzie pytać o ... nasze odpowiedzi, na nasze pytania = musimy podać im przynajmniej jedną.

You will be given the options to Talk to Apple Support Now or Call Apple Support Later, please choose the option that works best for you. If the hold time is long, you might only have the option to talk with them later.


Spoiler


#6 Erwin98

Erwin98
  • 4 postów

Napisano 01 maja 2012 - 10:37

Dziękuję:)

#7 Nerfous

Nerfous
  • 1 postów

Napisano 16 maja 2012 - 17:53

Przed paroma dniami miałem taki sam problem, ale udało mi się go rozwiązać bez pomocy supportu.Aplikacje trzeba pobrać(zakupić) za pomocą komputera, a wtedy nie trzeba odpowiadać na pytania zabezpieczające!:-)

#8 mariopl5

mariopl5
  • 10 postów

Napisano 28 maja 2012 - 17:50

Niestety nie mogę kupić aplikacji ponieważ nie pamiętam odpowiedzi do pytań. Robiłem tak jak kolega wyżej napisał jednak nadal iTunes wymaga odpowiedzi. Czy wie ktoś jak ten problem rozwiązać ?

#9 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 28 maja 2012 - 18:03

Przypomnieć sobie odpowiedzi, albo skontaktować się z supportem.

#10 iron.gery

iron.gery
  • 4 650 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 05 lipca 2012 - 23:52

Zapomniałem pytanie pomocnicze AppStore iTunes... POMOCY

Jak w temacie.

Podawałem jakiś czas temu wieczorem, no i stało się zapomniałem. Trzeba było odpowiedzieć na dwa, jedno pamiętam drugiego nie.

Mam wielki problem bo mam w gry itp zainwestowane z 1000zl...:(

Krótko mówiąc jestem zrozpaczony.


Temat: "Zapomniałem pytanie pomocnicze AppStore iTunes... POMOCY" został przeniesiony do istniejącego o tym samym zagadnieniu. plmax.

#11 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 lipca 2012 - 08:02

https://appleid.appl...?localang=en_us podaj apple id i password bedziesz mógl zresetować te pytania.

#12 iron.gery

iron.gery
  • 4 650 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 06 lipca 2012 - 11:11

Sprawdzałem i u mnie nie ma takiej możliwości, system prosi abym je podał...:(

---------- Wpis dodano o 12:11 ---------- Poprzedni wpis dodano o 11:53 ----------

No i znowu zablokowali mi na 8 godzin...

#13 tasiu

tasiu
  • 546 postów
  • Skądokolice Cieszyna

Napisano 06 lipca 2012 - 12:05

Podałeś maila przy udzielaniu odpowiedzi na pytania? Jeśli tak to powinieneś mieć możliwość zresetowania pytań. Nie masz tej opcji? Pisz do supportu.

Dołączona grafika

#14 iron.gery

iron.gery
  • 4 650 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 06 lipca 2012 - 12:15

Nie wiem czy to możliwe ale u mnie nie ma tej opcji, sprawdzę o 20-tej. Teraz zablokowali ma na kolejne 8 godzin. Mimo wszystko dziękuje za pomoc :)

#15 speedave

speedave
  • 351 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 06 lipca 2012 - 12:27

ups. Ja w tych odpowiedziach wpisywałem losowy ciąg liter...

#16 iron.gery

iron.gery
  • 4 650 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 06 lipca 2012 - 13:02

Ja akurat jedno pamiętam ale drugiego już niestety nie...

Co gorsza datę urodzin też podałem jakąś z kapelusza.

Czy jest szansa że odzyskam swoje konto, bo mam je parę lat i troszkę $ też tam zainwestowałem. :(

#17 tasiu

tasiu
  • 546 postów
  • Skądokolice Cieszyna

Napisano 06 lipca 2012 - 13:25

(...)
Czy jest szansa że odzyskam swoje konto, bo mam je parę lat i troszkę $ też tam zainwestowałem. :(


Konto odzyskasz. Napisz do supportu i będzie po problemie Apple - Support - iTunes - Contact Us :)

#18 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 lipca 2012 - 16:21

ups. Ja w tych odpowiedziach wpisywałem losowy ciąg liter...


Co gorsza datę urodzin też podałem jakąś z kapelusza.


FAIL, i Face Palm... PIN w komórce też sobie losowy ustawiacie i modlicie się, zeby nie zresetował się telefon, bo już nie podacie PINu? Jak można być tak nieodpowiedzialnym, żeby blokować sobie ŚWIADOMIE dostęp do SWOICH kont, jak by ktoś przejął Wam konta to powodzenia z odzyskaniem ich...

#19 iron.gery

iron.gery
  • 4 650 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 06 lipca 2012 - 16:39

FAIL, i Face Palm... PIN w komórce też sobie losowy ustawiacie i modlicie się, zeby nie zresetował się telefon, bo już nie podacie PINu? Jak można być tak nieodpowiedzialnym, żeby blokować sobie ŚWIADOMIE dostęp do SWOICH kont, jak by ktoś przejął Wam konta to powodzenia z odzyskaniem ich...


Tylko że te pytania pamiętałem, przez dłuższy okres nic nie kupowałem i stało się...

Co do daty mój błąd, ale nie myślałem że będzie do czegokolwiek potrzebna.

#20 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 lipca 2012 - 19:01

To chyba logiczne, że jak trzeba to ustawić, to znaczy, że do czegoś służy, bo gdyby nie było potrzebne, nie było by wymogu ustawiania.

#21 iron.gery

iron.gery
  • 4 650 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 06 lipca 2012 - 19:30

To chyba logiczne, że jak trzeba to ustawić, to znaczy, że do czegoś służy, bo gdyby nie było potrzebne, nie było by wymogu ustawiania.


A powiedz mi np. jakie zastosowanie ma data urodzenia na naszym forum...?

Na szczęście udało się, napisałem do Supportu i już wszystko odblokowane. Widać pracują tam ludzie na poziomie, na to co na allegro...

#22 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 06 lipca 2012 - 19:33

A powiedz mi np. jakie zastosowanie ma data urodzenia na naszym forum...?


Można coś otrzymać na urodziny. Mam do tego taki specjalny guzik :D

Temat rozwiązany, gratuluję i zamykam.

#23 boosdfa

boosdfa
  • 4 postów

Napisano 24 września 2012 - 16:21

Zapomniałem odpowiedzi na pytania zabezpieczające

Witam, zapomniałem odpowiedzi owe pytania, a chciałbym sobie coś kupić i nie ukrywam, że są mi one potrzebne, postępowałem zgodnie z tym tematem [URL="http://myapple.pl/ipod-itunes-itunes-store/226843-zapomnialem-udzielonych-odpowiedzi-do-pytan-zabezpieczajacych-apple-id-w-itunes.html"]http://myapple.pl/ipod-itunes-itunes-store/226843-zapomnialem-udzielonych-odpowiedzi-do-pytan-zabezpieczajacych-apple-id-w-itunes.html[/URL] ale po kontakcie z supportem ten każe mi zadzwonić do supporta, lub umówić się na rozmowę telefoniczną by wyjaśnić sytuację, konto mam na usa i nie mam chęci dzwonić tam, by z nimi o tym rozmawiać, a nie jestem pewien czy polski support pomoże, gdyż oni chyba pomagają tylko w sprawach związanych ze sprzętem.

Post został przeniesiony do istniejącego tematu. plmax.

#24 d112

d112
  • 30 postów

Napisano 04 października 2012 - 13:19

Zapomniałem odpowiedzi na pytania pomocnicze napisalem do supportu US, ponieważ tam mam konto itunes, odpisali mi, że muszę zadzwonić na numer do działu bezpieczeństwa itunes store, numer niestety US. Jest ktoś w stanie mi pomóc ?

#25 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 04 października 2012 - 14:27

Zapomniałem odpowiedzi na pytania pomocnicze napisalem do supportu US, ponieważ tam mam konto itunes, odpisali mi, że muszę zadzwonić na numer do działu bezpieczeństwa itunes store, numer niestety US. Jest ktoś w stanie mi pomóc ?


Znaczy, że co, mamy za Ciebie tam zadzwonić? Chyba logoczne, że dla kont amerykańskich wsparcie jest w USA. Weź i zadzwoń i pogadaj z nimi.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych