Zapomniałem udzielonych odpowiedzi do pytań zabezpieczających Apple ID w iTunes
#1
Napisano 30 kwietnia 2012 - 22:11
Doprecyzowałem tytuł wątku, plmax.
#2
Napisano 30 kwietnia 2012 - 22:31
#3
Napisano 30 kwietnia 2012 - 22:52
Aha i dodam jeszcze, że na górze jest napisane:' you did not provide the correct answer to one or both of your security questions. If you continue to provide incorrect answers, your Apple ID will be unable to make any purchases while it remains locked. '
Klikam w to customer support i szukałem tam pomocy lecz jej nie znalazłem :(' because it is your first time making a purchase on this computer, you must verify your identity by answering the following security questions before you can complete your purchase. If you fave forgotten your answers, contact Costomer Support '
[URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami jęz. polskiego![/URL] plmax.
#4
Napisano 30 kwietnia 2012 - 22:56
#5
Napisano 30 kwietnia 2012 - 23:25
(...) Klikam w to customer support i szukałem tam pomocy lecz jej nie znalazłem :(
Apple Wsparcie iTunes Store KontaktNo to napisz do nich.
Apple - Kontakt z nami > 800 702 322
Dla kont USA także:
Kliknij i wybierz USA, wybierz: iTunes > iTunes Store.
Następnie temat: Account Management > Lost or Forgotten Apple ID password > Choose Continue
Kolejny krok to: opcja ROZMOWY z suportem Apple lub zadzwonienia później. Apple będzie pytać o ... nasze odpowiedzi, na nasze pytania = musimy podać im przynajmniej jedną.
You will be given the options to Talk to Apple Support Now or Call Apple Support Later, please choose the option that works best for you. If the hold time is long, you might only have the option to talk with them later.
#6
Napisano 01 maja 2012 - 10:37
#7
Napisano 16 maja 2012 - 17:53
#8
Napisano 28 maja 2012 - 17:50
#9
Napisano 28 maja 2012 - 18:03
#10
Napisano 05 lipca 2012 - 23:52
Jak w temacie.
Podawałem jakiś czas temu wieczorem, no i stało się zapomniałem. Trzeba było odpowiedzieć na dwa, jedno pamiętam drugiego nie.
Mam wielki problem bo mam w gry itp zainwestowane z 1000zl...
Krótko mówiąc jestem zrozpaczony.
Temat: "Zapomniałem pytanie pomocnicze AppStore iTunes... POMOCY" został przeniesiony do istniejącego o tym samym zagadnieniu. plmax.
#11
Napisano 06 lipca 2012 - 08:02
#12
Napisano 06 lipca 2012 - 11:11
---------- Wpis dodano o 12:11 ---------- Poprzedni wpis dodano o 11:53 ----------
No i znowu zablokowali mi na 8 godzin...
#13
Napisano 06 lipca 2012 - 12:05
#14
Napisano 06 lipca 2012 - 12:15
#15
Napisano 06 lipca 2012 - 12:27
#16
Napisano 06 lipca 2012 - 13:02
Co gorsza datę urodzin też podałem jakąś z kapelusza.
Czy jest szansa że odzyskam swoje konto, bo mam je parę lat i troszkę $ też tam zainwestowałem.
#17
Napisano 06 lipca 2012 - 13:25
(...)
Czy jest szansa że odzyskam swoje konto, bo mam je parę lat i troszkę $ też tam zainwestowałem.
Konto odzyskasz. Napisz do supportu i będzie po problemie Apple - Support - iTunes - Contact Us
#18
Napisano 06 lipca 2012 - 16:21
ups. Ja w tych odpowiedziach wpisywałem losowy ciąg liter...
Co gorsza datę urodzin też podałem jakąś z kapelusza.
FAIL, i Face Palm... PIN w komórce też sobie losowy ustawiacie i modlicie się, zeby nie zresetował się telefon, bo już nie podacie PINu? Jak można być tak nieodpowiedzialnym, żeby blokować sobie ŚWIADOMIE dostęp do SWOICH kont, jak by ktoś przejął Wam konta to powodzenia z odzyskaniem ich...
#19
Napisano 06 lipca 2012 - 16:39
FAIL, i Face Palm... PIN w komórce też sobie losowy ustawiacie i modlicie się, zeby nie zresetował się telefon, bo już nie podacie PINu? Jak można być tak nieodpowiedzialnym, żeby blokować sobie ŚWIADOMIE dostęp do SWOICH kont, jak by ktoś przejął Wam konta to powodzenia z odzyskaniem ich...
Tylko że te pytania pamiętałem, przez dłuższy okres nic nie kupowałem i stało się...
Co do daty mój błąd, ale nie myślałem że będzie do czegokolwiek potrzebna.
#20
Napisano 06 lipca 2012 - 19:01
#21
Napisano 06 lipca 2012 - 19:30
To chyba logiczne, że jak trzeba to ustawić, to znaczy, że do czegoś służy, bo gdyby nie było potrzebne, nie było by wymogu ustawiania.
A powiedz mi np. jakie zastosowanie ma data urodzenia na naszym forum...?
Na szczęście udało się, napisałem do Supportu i już wszystko odblokowane. Widać pracują tam ludzie na poziomie, na to co na allegro...
#22
Napisano 06 lipca 2012 - 19:33
A powiedz mi np. jakie zastosowanie ma data urodzenia na naszym forum...?
Można coś otrzymać na urodziny. Mam do tego taki specjalny guzik
Temat rozwiązany, gratuluję i zamykam.
#23
Napisano 24 września 2012 - 16:21
Witam, zapomniałem odpowiedzi owe pytania, a chciałbym sobie coś kupić i nie ukrywam, że są mi one potrzebne, postępowałem zgodnie z tym tematem [URL="http://myapple.pl/ipod-itunes-itunes-store/226843-zapomnialem-udzielonych-odpowiedzi-do-pytan-zabezpieczajacych-apple-id-w-itunes.html"]http://myapple.pl/ipod-itunes-itunes-store/226843-zapomnialem-udzielonych-odpowiedzi-do-pytan-zabezpieczajacych-apple-id-w-itunes.html[/URL] ale po kontakcie z supportem ten każe mi zadzwonić do supporta, lub umówić się na rozmowę telefoniczną by wyjaśnić sytuację, konto mam na usa i nie mam chęci dzwonić tam, by z nimi o tym rozmawiać, a nie jestem pewien czy polski support pomoże, gdyż oni chyba pomagają tylko w sprawach związanych ze sprzętem.
Post został przeniesiony do istniejącego tematu. plmax.
#24
Napisano 04 października 2012 - 13:19
#25
Napisano 04 października 2012 - 14:27
Zapomniałem odpowiedzi na pytania pomocnicze napisalem do supportu US, ponieważ tam mam konto itunes, odpisali mi, że muszę zadzwonić na numer do działu bezpieczeństwa itunes store, numer niestety US. Jest ktoś w stanie mi pomóc ?
Znaczy, że co, mamy za Ciebie tam zadzwonić? Chyba logoczne, że dla kont amerykańskich wsparcie jest w USA. Weź i zadzwoń i pogadaj z nimi.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych