Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy iPad w polskim Apple Store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1452 odpowiedzi w tym temacie

#1151 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 04 lipca 2012 - 19:35

To ,że istnieje pewna liczba zadowolonych klientów, nie jest równoważne z liczbą wadliwych egzemplarzy. Oznacza to tyle, że użytkownik akceptuje wadę, nie jest jej świadomy lub posiada idealny egzemplarz co jest bardzo wątpliwe. W badaniu powinieneś uwzględnić te trzy przypadki.


Wątpliwe? Nie przesadzaj, dajcie spokój z tymi teoriami spiskowymi.

#1152 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 04 lipca 2012 - 19:40

Proste - stosunek zadowolonych do niezadowolonych posiadaczy nowego iPada. Co ciekawe, ci zadowoleni nie piszą na forum, że kupili dobrego nowego iPada... wiadomo z jakich powodów.


Zgadzam się z Crisco.

W ankiecie jakiegoś zachodniego czasopisma zadowolonych było 80% właścicieli nowych iPadów. I co, czy to oznacza, że 80% nowych iPadów jest idealnych? Nie 80% ludzi nie zauważa lub nie przeszkadza im taka wada. Mam ogromną rezerwę jeśli chodzi o takie statystyki.

A ilu zadowolonych z Samsunga Galaxy S2 wie, że prawdopodobnie we wszystkich egzemplarzach jest czerwona plama na matrycy aparatu ()? Ja sam zauważyłem ją po pół roku używania telefonu, bo praktycznie nie korzystam z aparatu. A jest ohydna i uniemożliwia robienie dobrych zdjęć w wielu warunakch oświetleniowych i z jednorodnymi tłami. Olewam to, bo to dla mnie nieważne, ale ekran iPada, który generuje 85% wrażeń z używania tego urządzenia, to już inna bajka.

Dla mnie ważniejsza jest następująca statystyka: na pięć egz. jakie miałem dopiero piąty nie ma ewidentnych wad, a i tak idealny nie jest. Serwis, do którego oddawałem iPady POTWIERDZAŁ wadliwość zwrotów, bo inaczej byłaby płatna diagnoza i dochodzenie wyjaśniające. To nie były moje urojenia. To jest niestety katastrofa, że nie opanowali produkcji Retiny i że w Apple spadła kontrola jakości. Ja używałem iPada2 przez rok, żona ma swój do teraz i tam absolutnie nie miałem się do czego przyczepić. Problem nie istniał. W ogóle. Wcale. Wyciągaliśmy z pudełka i były bez skazy. Ideał. Używaliśmy. Cieszyliśmy się. Żaden element ekranu nie wzbudzał wątpliwości. Czysty Zen Jobsa.

A teraz słyszę, że nowe dwójki też bywają zasikane.

Ludzie... Gdyby wadliwe nowe iPady były małym procentem całej produkcji, nie byłoby tej rozmowy. Jedna wymiana, dwie, bo ktoś miał pecha, i problem by znikał. Nie huczałyby od postów niezadowolonych użytkowników zagraniczne fora ("oddałem różowego, geniusz z baru przyniósł nowy, w domu okazało się, że żółty, wymiana, nowy znów różowy, czy wasz też w świetle dziennym jest różowy, czy różowy jest lepszy niż żółty itd.").

Jakoś do innych urządzeń nie mam takich zastrzeżeń - matryca FullHD w moim HP Envy 17 - OK, matryca w Sony Vaio - OK, matryca w LED TV Samsunga - OK, dwie przypadkowe matryce w iPadach 2 moim i mojej żony - OK, matryca w MacBook Air 11'' - OK. Nie jestem świrem, sorry. To po prostu iPad nie jest do końca dopracowany. A najbardziej rozdzierające jest to, że nie ma alternatywy (jeśli ktoś kupuje w iTunes/iBookstore i ma Apple TV).

#1153 napior1516

napior1516
  • 123 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 04 lipca 2012 - 19:50

O fajnie Arkadie mam blisko. Obsługa miła jakoś w marcu kupowałem słuchawki i jestem zadowolony z zakupu. Więc pewnie pojadę do Arkadii. Dzięki za pomoc. Ale jeszcze raz się spytam nie mogę ogarnąć tej uszczelki ma może ktoś zdjęcia tego elementu z defektem?

#1154 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 04 lipca 2012 - 19:53

Poszukaj w tym wątku są zdjęcia.

#1155 napior1516

napior1516
  • 123 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 04 lipca 2012 - 20:06

Chodzi o to?
fot

#1156 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 04 lipca 2012 - 20:48

Chodzi o to?
fot


Tak.

#1157 dvcam

dvcam
  • 1 845 postów
  • SkądLodz

Napisano 04 lipca 2012 - 20:53

Czytając ten wątek, można dojść do wniosku, że wszystkie są złe. Zawsze są wadliwe egzemplarze.


Myślę, że to jest najcelniejsza puenta.

Temat ma również bardzo mylący tytuł

#1158 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 04 lipca 2012 - 21:03

Myślę, że to jest najcelniejsza puenta.


I w dodatku prawdziwa.

#1159 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 04 lipca 2012 - 21:21

To ,że istnieje pewna liczba zadowolonych klientów, nie jest równoważne z liczbą wadliwych egzemplarzy. Oznacza to tyle, że użytkownik akceptuje wadę, nie jest jej świadomy lub posiada idealny egzemplarz co jest bardzo wątpliwe. W badaniu powinieneś uwzględnić te trzy przypadki.


Dokładnie tak jest jak piszesz.

---------- Wpis dodano o 22:15 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:11 ----------

Temat ma również bardzo mylący tytuł


Zakładając temat nigdy bym nie przypuszczał, że sprawy się tak potoczą.

---------- Wpis dodano o 22:21 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:15 ----------

A najbardziej rozdzierające jest to, że nie ma alternatywy (jeśli ktoś kupuje w iTunes/iBookstore i ma Apple TV).


Też fakt. Jak żyć ?

#1160 Animatter

Animatter
  • 421 postów

Napisano 04 lipca 2012 - 21:24

No i po co ja czytałem ten temat...Przez pół roku używałem swoją 2kę. Poczytałem i zacząłem się przyglądać no i wyszło...
http://i.imgur.com/op6zT.jpg
http://i.imgur.com/yZdoy.jpg

#1161 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 04 lipca 2012 - 21:27

No i po co ja czytałem ten temat...Przez pół roku używałem swoją 2kę. Poczytałem i zacząłem się przyglądać no i wyszło...
http://i.imgur.com/op6zT.jpg
http://i.imgur.com/yZdoy.jpg


Zakuło w środku ? Czy jest luz?

#1162 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 04 lipca 2012 - 21:47

No i po co ja czytałem ten temat...Przez pół roku używałem swoją 2kę. Poczytałem i zacząłem się przyglądać no i wyszło...


Lightbleedingiem (zdjęcie nr 2) się nie martw - każdy LCD z podświetleniem EDGE LED ma większy lub mniejszy. Twój jest w normie. Jakbyś widział lightbleeding na moim "nowym iPadzie" egz. nr 4, to by Ci ręce opadły - plamy światła wylewające się na ekran spod wszystkich czterech krawędzi. U Ciebie jest OK.

#1163 Animatter

Animatter
  • 421 postów

Napisano 04 lipca 2012 - 21:58

Zakuło w środku ? Czy jest luz?


Luźno.

#1164 napior1516

napior1516
  • 123 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 05 lipca 2012 - 13:37

Jak wyglada sprawa zwrotu nowego iPada z defektem w iSpot w CH Arkadia robią problemy czy mozna sie z nimi porozumieć po ludzku.

#1165 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 05 lipca 2012 - 13:47

Jak wyglada sprawa zwrotu nowego iPada z defektem w iSpot w CH Arkadia robią problemy czy mozna sie z nimi porozumieć po ludzku.


Najlepiej zwracać bezpośrednio w serwisie - iSpoty i tak tam odsyłają.

#1166 napior1516

napior1516
  • 123 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 05 lipca 2012 - 16:37

Najlepiej zwracać bezpośrednio w serwisie - iSpoty i tak tam odsyłają.


A nie ma jakiegoś czasu na sprawdzenie sprzętu?

#1167 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 05 lipca 2012 - 16:53

W Apple Store masz 14 dni na wymianę bez jakiegokolwiek uzasadnienia. Kiedy kupujesz gdzieś indziej, to ponieważ masz roczną gwarancję, każda usterka to powód do wymiany (iSpot może straszyć naprawą w serwisie - nie ma czegoś takiego, iPadów nie da się łatwo rozebrać/naprawić, zawsze dostajesz nowy egzemplarz). Potrzebny jest tylko dobry serwis, który np. nie będzie się upierał, że nie ma zażółconego ekranu. W przypadku stwierdzenia wady zostawiasz iPada w serwisie, a oni do dniu-dwóch wzywają Cię po odbiór sprzętu. Na pewno bezdyskusyjnym powodem zwrotu są uszkodzone piksele, tu nie ma to tamto. Reszta wg uznania serwisu. Mój serwis stwierdzał wadę razem ze mną przy oddawaniu sprzętu i przychylał się do moich uwag.

#1168 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 05 lipca 2012 - 18:31

Jak wyglada sprawa zwrotu nowego iPada z defektem w iSpot w CH Arkadia robią problemy czy mozna sie z nimi porozumieć po ludzku.


Ja dwa tam zwróciłem, a aktywowane były w domu.

#1169 napior1516

napior1516
  • 123 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 05 lipca 2012 - 18:48

Czyli nie ma problemu jak coś nie halo jest ze sprzętem. To dobrze.

#1170 dirk.diggler

dirk.diggler
  • 2 464 postów

Napisano 09 lipca 2012 - 17:36

Przyszedł mój iPad (biały 16GB + 4G). Ekran super idealny, zero przebarwień (a jestem na to uczulony po przejściach z iMakiem:), nie ma również tych przecieków na czarnym. Jestem cholernie zadowolony. Jedyny minus? Szybko robi się z tyłu ciepły.

#1171 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 09 lipca 2012 - 18:20

Ekran super idealny, zero przebarwień.


Radziłbym przesłać do Crisco celem ostatecznego potwierdzenia i zdobycia badge'a "approved by" :)

A tak na serio - gratuluję!

Ja po tygodniu używania swojego 5. egz. z wymiany też jestem zadowolony, choć jakbym się chciał przyczepić, to bym się przyczepił.

---------- Wpis dodano o 19:20 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:12 ----------

Przyszedł mój iPad (biały 16GB + 4G).


A z ciekawości: możesz mi podać dwie pierwsze litery nr seryjnego?

#1172 kubutek

kubutek
  • 22 postów

Napisano 09 lipca 2012 - 18:29

Pochwale sie i ja... Dostalem od żony 4G, 64MB, wifi, etc... Jest naprawde niesamowity, kompa stacjonarnego nie wlaczalem od kilku tygodni hehehh

#1173 dirk.diggler

dirk.diggler
  • 2 464 postów

Napisano 09 lipca 2012 - 19:25

A z ciekawości: możesz mi podać dwie pierwsze litery nr seryjnego?

DMPHV5...

#1174 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 09 lipca 2012 - 20:48

DMPHV5...


To faktycznie ma prawo być dobry.

#1175 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 09 lipca 2012 - 21:12

Radziłbym przesłać do Crisco celem ostatecznego potwierdzenia i zdobycia badge'a "approved by" :)

Dobre :)

---------- Wpis dodano o 22:12 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:11 ----------

To faktycznie ma prawo być dobry.

Dlaczego? Pytam bo powoli robię przymiarkę do nowego zamówienia.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych