Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy iPad - pierwsze wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1232 odpowiedzi w tym temacie

#801 NiEb0

NiEb0
  • 5 postów

Napisano 28 kwietnia 2012 - 15:04

Panowie mam pytanko odnośnie hot pixeli w nowym iPadzie. Mam jednego hot pixela widocznego na niebieskim tle. Sprzęt kupiony w iSpot. Zadzwoniłem do nich z pytaniem czy taki jeden hot pixel jest podstawą do reklamacji - odpowiedź była taka że w ramach gwarancji przyjmują sprzęt z conajmniej trzema hot pixelami. Miał ktoś już okazje reklamować iPada z takiego powodu? Czy rzeczywiście w iSpot jest takie ograniczenie? Jeśli tak to czy uda mi się go zareklamować gdzieś indziej np. w Cortland albo iSource?

#802 Jarson

Jarson
  • 139 postów

Napisano 29 kwietnia 2012 - 02:51

Raz niestety musiałem wymieniać, pierwszy miał popsuty iSight. W ten sam dzień jednak wymienili na nowy i od tego czasu nie wiem jak mogłem mieć dwójkę, ekran Retina niszczy wszystko. Z resztą odczucia są już na moim blogu.

#803 qubuss

qubuss
  • 518 postów
  • SkądKońskie, PL

Napisano 29 kwietnia 2012 - 10:58

W MM Kielce ceny takie jak w AppStore , z wymianą facet mówił , że niebędzie problemu w razie jakich niezgodności , ale naszczęście nie było powodu oddawać :)

#804 wolfik

wolfik
  • 56 postów

Napisano 01 maja 2012 - 10:13

Jest juz 1 maja i na stronie media markt nie ma zadnych informacji na temat sprzedaży asortymentu bez VAT. W Trójce niby są jakies reklamy MM ale tez nie ma ani slowa o promocji "bez VAT". Zna ktos szczególy ?

#805 buruuburu

buruuburu
  • 42 postów

Napisano 01 maja 2012 - 10:39

Jest juz 1 maja i na stronie media markt nie ma zadnych informacji na temat sprzedaży asortymentu bez VAT. W Trójce niby są jakies reklamy MM ale tez nie ma ani slowa o promocji "bez VAT". Zna ktos szczególy ?

także czekam, szukam i nic nie ma. przeglądając internet natknęłam się na coś takiego - Ceny na pół gwizdka w Media Markt - Media Markt | media2.pl wydaje mi się, że skończy się tym, że nowego iPada nie kupimy w niższej cenie niż rozmalna :(.

#806 wolfik

wolfik
  • 56 postów

Napisano 01 maja 2012 - 10:46

ja się po prostu wybiore do MM i najwyzej wyjde z pustymi rękami... Życzę powodzenia w polowaniu na Ipada :)

#807 michobo

michobo
  • 1 160 postów

Napisano 01 maja 2012 - 19:26

wyglada na to ze tym razem - po raz pierwszy od 5 lat - tej promocji nie bedzie

#808 dandan999

dandan999
  • 85 postów

Napisano 01 maja 2012 - 19:36

Fajnie by było jakby w okolcach dnia dziecka była jakaś promocja :) A wiecie może, czy AOS też można liczyć na jakieś spadki z cen ?

#809 kostek

kostek
  • 320 postów
  • SkądPiaseczno

Napisano 01 maja 2012 - 21:24

Raz niestety musiałem wymieniać, pierwszy miał popsuty iSight. W ten sam dzień jednak wymienili na nowy i od tego czasu nie wiem jak mogłem mieć dwójkę, ekran Retina niszczy wszystko. Z resztą odczucia są już na moim blogu.


Niszczy wszystko? Poczekaj, aż wypuszczą ekran 4096 x 3072 na 10 calach... ;)

#810 michobo

michobo
  • 1 160 postów

Napisano 02 maja 2012 - 07:51

Ale jest w MediaExpert bez VAT :) Uwielbiam takie teksty o "niszczeniu wszystkiego" ja mam tez nowego iPad'a ale bez problemu zasiadam do dwójki i nie widzę wiekszej różnicy

#811 buruuburu

buruuburu
  • 42 postów

Napisano 02 maja 2012 - 07:54

Ale jest w MediaExpert bez VAT :)


Ale w MediaExpert nie ma iPadów, przynajmniej u mnie :)

#812 wolfik

wolfik
  • 56 postów

Napisano 02 maja 2012 - 10:49

To można kupic dzisiaj ipada bez VAT w koncu czy nie ? obojetnie czy w mediaexpert czy mediamarkt.

#813 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 02 maja 2012 - 11:00

nawet jeśli w expercie jest bez VAT to nie ma tam iPadów ;-) przynajmniej w Poznaniu nigdy nie było jeszcze iPada 3GEN, mają tylko starą dwójkę WIFI za 2100zł :D

#814 robskate24

robskate24
  • 69 postów

Napisano 02 maja 2012 - 11:11

Odebrałem wczoraj 64 gb 4g czekałem miesiąc bo wszędzie był wykupiony. Powiem tak tak samo jak i założyciel tego tematu modlilem się o czysty biały ekran, po tym wszystkim co się naczytalem o tym żółtym ekranie, miałem obawy ze taki ów dostanę jednak jest pięknie. Ekran (Retina) wymiata naprawdę nie ma na rynku lepszego ekranu wszystko takie ostre, fotki i filmy wygladaja bajka. Jestem w pełni zadowolony tym bardziej ze to mój pierwszy iPad. Polecam

#815 dominias

dominias
  • 208 postów

Napisano 04 maja 2012 - 05:35

Witam, Mam takie pytanko. KUpi¬em ponad 2 tygodnie temu iPada 64gb w jednym ze sklepów (resselerów apple, na razie nie będę zdradzał nazwy i miejsca położenia), sklep znany, duży, sprzedający głównie produkty apple. iPada odpakowałem przy sprzedawcy celem sprawdzenia czy wszystko jest ok. Okazało się, że ma martwego pixela, więc stwierdziłem, że nie przyjmę(odbiorę) takiego iPada i poprosiłem o wymianę. "nie mieli na stanie" podobno iPada w tej samej konfiguracji więc nie dostałem nowego. Ipada z bad pixelem odesłali podobno do serwisu. No i tak sobie czekam do dzisiaj . Mineło już 2 tygodnie i ani widu ani słychu. Ipadem się jeszcze nie nacieszyłem , ale pieniążki sklep skasował. Drodzy forumowicze co teraz mogę zrobić w tj sprawie. Czy mogę żądać zwrotu gotówki? Tak jak pisałem iPada nie mam, nie miałem nawet przez minute poza sklepem bo odrazu go oddałem. Sklep leci w kule i jak dzwonie to mnie zbywają, że serwis się do nich nie odezwał. Co jeśli się okaże, że owy serwis nie wymieni mi iPada i sklep będzie mi dalej chciał wcisnąć tą samą sztukę? Czy te 14 dni które już minęły mają tu jakieś znaczenie ? Poprostu masakra, wydałem 3400 i ani Ipada ania kasy? a przy kupowaniu sprzedawca zapewnił, że jak będzie jakiś problem po otwarciu to mi wymienią odrazu. Potem nagle się wypiął i powiedział, że nie mają już na stanie. Szczerze wolał bym żeby mi oddali kasę i kupił bym iPada w sklepie gdzie nie robią problemów :(co radzicie? Dzięki

#816 dandan999

dandan999
  • 85 postów

Napisano 04 maja 2012 - 11:22

Poczekaj jeszcze chwile, może naprawde jeszcze jest w serwisie ? Dzwoń do nich codziennie i pytaj :D Zależy jaki to sklep, ale wydaje mi się, że powinni Ci zwrócić pięniądze, tym bardziej, że sprzedawca powiedział Ci, że bez problemu wymieni...

#817 dominias

dominias
  • 208 postów

Napisano 04 maja 2012 - 11:49

Poczekaj jeszcze chwile, może naprawde jeszcze jest w serwisie ? Dzwoń do nich codziennie i pytaj :D Zależy jaki to sklep, ale wydaje mi się, że powinni Ci zwrócić pięniądze, tym bardziej, że sprzedawca powiedział Ci, że bez problemu wymieni...


wiesz to już naprawdę za długo trwa.... tym bardziej, że ipad miał być wymieniony po paru dniach.... nie wspomne już, że umowa ze sprzedawcą była jeszcze inna = jest wada=jest sprzęt wymieniany od razu.
14 dni już minęło, nawet jeśli mówimy o tych roboczych. nie mam ani kasy ani iPada. Jestem już naprawdę na granicy wzięcia baseballa i wybrania się do tego sklepu...wolałbym jakieś prawne rozwiązanie tego problemu jednak. Podkreślam iPada nigdy ze sklepu nie wyniosłem. nie używałem go parę dni a potem przyniosłem.... Po otwarciu od razu oddałem. Czy naprawdę w tym naszym kraju nie ma możliwości oddania towaru jeśli widzę, że ma jakąś wadę , lub nie podoba mi się, obojętnie co... jeśli nawet nie wyniosłem danego towaru ze sklepu.....?co można w tej mojej sytuacji zdziałać???

#818 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 04 maja 2012 - 12:11

wiesz to już naprawdę za długo trwa.... tym bardziej, że ipad miał być wymieniony po paru dniach.... nie wspomne już, że umowa ze sprzedawcą była jeszcze inna = jest wada=jest sprzęt wymieniany od razu.
14 dni już minęło, nawet jeśli mówimy o tych roboczych. nie mam ani kasy ani iPada. Jestem już naprawdę na granicy wzięcia baseballa i wybrania się do tego sklepu...wolałbym jakieś prawne rozwiązanie tego problemu jednak. Podkreślam iPada nigdy ze sklepu nie wyniosłem. nie używałem go parę dni a potem przyniosłem.... Po otwarciu od razu oddałem. Czy naprawdę w tym naszym kraju nie ma możliwości oddania towaru jeśli widzę, że ma jakąś wadę , lub nie podoba mi się, obojętnie co... jeśli nawet nie wyniosłem danego towaru ze sklepu.....?co można w tej mojej sytuacji zdziałać???


Zażądaj zwrotu pieniędzy z powodu nie wymienienia towaru w ustalonym terminie.

Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa

#819 dandan999

dandan999
  • 85 postów

Napisano 04 maja 2012 - 12:17

No, to nie wiem. To po co sprzedawca powiedział, że jak będzie coś nie tak skoro nie mieli drugiej sztuki ?

#820 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 04 maja 2012 - 12:20

A to już jego problem.

#821 dominias

dominias
  • 208 postów

Napisano 04 maja 2012 - 13:42

no właśnie....zwrotu pieniędzy...oki wejdę do sklepu powiem .....oddawajcie kasę bo jak nie to.... ????? Jak znam życie to spowoduje to tylko usmiech szyderczy na ustach tych pseudo znawców ze sklepu. Czy mam to tą rozmowę nagrywać czy co.... piszę do nich maila, żeby mi oddali kasę i cisza.... nie wiem czy nie ściemniają ale odpisali tydzień temu , że apple wciąż się nie ustosunkowało do mojego roszczenia wymiany sprzętu z powodu bad pixela........jakie appla??? to oni to wysyłają do appla czy do jakiegoś polskiego serwisu typu regeneresis...? Wkurw... mnie już to serio. i ten sklep. Czy jest ktoś z katowic czy też okolic kto chciałby by mi pomoc jakoś w tej sprawie... oczywiście nie za darmoche . odpale ile będzie trzeba. Ja się nie znam na tych prawnych ustawach i kodeksach. sklep o którym mowa to kds.

#822 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 04 maja 2012 - 14:19

Zanieś albo wyślij listem poleconym do sklepu pismo, że rozwiązujesz umową kupla-sprzedaży z winy sklepu z powodu nie wykonania wcześniejszej reklamacji (wymiany na nowy pozbawiony wad w ustawowym terminie 14 dni) i mają ci zwrócić pieniądze na takie a takie konto w terminie takim a takim.

Na stronie Federacji Konsumentów jest wzór i podstawy prawne.

I kontakty do lokalnych biur federacji oraz Rzeczników Praw Konsumenta.

http://www.federacja...y.php?story=342

http://uokik.gov.pl/...konsumentow.php

#823 dandan999

dandan999
  • 85 postów

Napisano 04 maja 2012 - 16:02

Ja jestem z Będzina, ale nie wiem jak Ci pomóc :(
Nigdy w tym sklepie nawet nie byłem, choć zamierzam (może za miesiąc) zakupić iPada, może się tam wybiore i zobaczymy co mi powiedzą

#824 dominias

dominias
  • 208 postów

Napisano 04 maja 2012 - 16:09

.... A czy te 14 dni to chodzi o dni robocze czy ogolnie? Czy 14 dni ma sklep na sprowadzenie nowego sprzetu czy tylko na poinformiwanie mnie o decyzji w sprawie wymiany?? Napisali mi wlasnie ze apple sie ustosunkuje w poniedzialek. Co za oszusty!!!! Czekam juz tak od 12 kwietnia. W poniedzialek pewnie napisza ze apple sie nie zgadza na wymiane i mam sie ugryzc w pupe. Co to za gowniana firma Ludzie przestrzegam..... KDS.pl (katowice) to zykle oszusty. Zalezy im tylko na sprzedazy , pozniej maja czlowieka w nosie

#825 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 04 maja 2012 - 19:26

.... A czy te 14 dni to chodzi o dni robocze czy ogolnie?
Czy 14 dni ma sklep na sprowadzenie nowego sprzetu czy tylko na poinformiwanie mnie o decyzji w sprawie wymiany??
Napisali mi wlasnie ze apple sie ustosunkuje w poniedzialek. Co za oszusty!!!! Czekam juz tak od 12 kwietnia.
W poniedzialek pewnie napisza ze apple sie nie zgadza na wymiane i mam sie ugryzc w pupe. Co to za gowniana firma
Ludzie przestrzegam..... KDS.pl (katowice) to zykle oszusty. Zalezy im tylko na sprzedazy , pozniej maja czlowieka w nosie

14 kalendarzowych na odpowiedź, a skoro ten termin minął to reklamacja zostaje uznana za przyjętą zgodnie z twoim roszczeniem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych