Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Nowy iPad - pierwsze wrażenia


  • Please log in to reply
1232 replies to this topic

#526 crazyjuice

crazyjuice
  • 36 posts
  • SkądWrocław

Posted 06 April 2012 - 13:21

200 zł tak po prostu? W gotówce, czy do wydania u nich na stronie np. na covera?Dziwne, może i ja po raz trzeci spróbuje, bo dwa razy już wymieniałem:-)

Zwrot na karte poniewaz placilem karta :) Z poczatku oczywiscie zapytalem ze chce mnie przekupic dajac 200zl i zostane przy modelu z defektem ale to nie to :)Ja nie chce pieniedzy ja chce sprawnego ipada!!!!!! :/ Te 200zl to jakas taka rekompensata nie wiem jak to rozumiec.

#527 mattkally

mattkally
  • 564 posts
  • SkądZambrów

Posted 06 April 2012 - 16:42

A jak u was jest z ładowaniem ? Serio zajmuje tak długo ? U siebie nie zauważyłem, jakiejś kosmicznej różnicy porównując do ''dwójki''. A czytam i czytam, że bateria się ładuje wieczność.

Załączam kilka fotek.
http://imageshack.us...7/img0056dd.png

http://imageshack.us...1/img0057lo.png

http://imageshack.us...51/img0058t.png

http://imageshack.us/f/51/img0059t.png

Naładował się pewnie wcześniej, ale nie miałem czasu sprawdzić.

I przepraszam za jakość, ale tymczasowo pracuję na wolnym łączu.

#528 mar99

mar99
  • 829 posts
  • SkądKraków

Posted 06 April 2012 - 17:13

Wlasnie byem zaskoczony czasem ladowania. Czytalem, ze jest kosmicznie dlugi, a tak naprawde laduje sie moze minimalnie dluzej niz jedynka.

#529 crisco

crisco
  • 1485 posts

Posted 06 April 2012 - 18:09

Panowie rozwijam sprawę w innym wątku. Tylko wspomnę trzecia sztuka wadliwa dziś przyszła. Tym razem hot pixel, poprzednie zasikane były.

#530 tdulinicz

tdulinicz
  • 28 posts

Posted 06 April 2012 - 18:34

Sorry, ale wydaje mi się to niewiarygodne... Dostałeś 3 sztuki i każda nie ok? Przy 3 kolejnych dostawach? Jesteś pewien że to nie jakaś autosugestia? Pokazywałeś te ekrany komuś, kto nie słyszał o siki-gate ?? Niesamowite... Mój egzemplarz jest ok, nie znam osobiście nikogo kto ma ten problem (a znam kilka osób, które kupiły). Na forach innych niż myapple na ten temat też jest raczej cicho... Może weź się wyluzuj i zacznij używać sprzętu, bo mi to już wygląda na jakąś paranoję !

#531 crisco

crisco
  • 1485 posts

Posted 06 April 2012 - 18:46

Może weź się wyluzuj i zacznij używać sprzętu, bo mi to już wygląda na jakąś paranoję !


Człowieku ostrożne z takimi oskarżeniami bez uzasadnienia. Wadliwe były 3 kolejne sztuki iPada. Tak jak przeczytałeś. Skoro ekran jest żółty to znaczy, że tak jest obiektywnie. Nikomu klej przez wypalanie nie ustąpił z tego forum. Skoro ma hot pixela to też to jest zgodne ze stanem faktycznym. Ja kupiłem iPhona z Apple on line i za pierwszym razem był ok. Inni mieli problemy.

#532 Makaveli77

Makaveli77
  • 99 posts

Posted 06 April 2012 - 19:15

Pozatym na zagranicznych forach aż chuczy od zasikanych ekranów i dead pikseli ,wystarczy poczytać heh....

#533 SilentFisher

SilentFisher
  • 192 posts

Posted 06 April 2012 - 19:27

Pozatym na zagranicznych forach aż chuczy od zasikanych ekranów i dead pikseli ,wystarczy poczytać heh....


Dokładnie, wyluzujcie. Każdemu może trafić się zła partia.

#534 barneius

barneius
  • 220 posts

Posted 06 April 2012 - 19:46

Już sam nie wiem ale odnoszę wrażenie, że w moim egzemplarzu efekt przebarwień na ekranie postępuje wraz z użytkowaniem. Aż trudno mi uwierzyć w to, że wcześniej nie zauważyłem tego http://db.tt/ygrdD6sO Jedynym innym wytłumaczeniem może być to, że w 90% pracuję z iPadem w pozycji horyzontalnej. Po Świętach uderzam do serwisu Apple. Ale nie panikuję :) Wadliwe ekrany to niezła wtopa Apple. Nie zmienia to jednak faktu, że samo urządzenie jest genialne i świetnie sprawdza się w pracy i w domu :)

#535 crisco

crisco
  • 1485 posts

Posted 06 April 2012 - 19:48

Już sam nie wiem ale odnoszę wrażenie, że w moim egzemplarzu efekt przebarwień na ekranie postępuje wraz z użytkowaniem. Aż trudno mi uwierzyć w to, że wcześniej nie zauważyłem tego http://db.tt/ygrdD6sO Jedynym innym wytłumaczeniem może być to, że w 90% pracuję z iPadem w pozycji horyzontalnej. Po Świętach uderzam do serwisu Apple. Ale nie panikuję :) Wadliwe ekrany to niezła wtopa Apple. Nie zmienia to jednak faktu, że samo urządzenie jest genialne i świetnie sprawdza się w pracy i w domu :)


Jeśli fotka oddaje rzeczywisty obraz to faktycznie po lewej stronie są ciemniejsze barwy.

#536 jayp

jayp
  • 94 posts

Posted 06 April 2012 - 19:51

Już sam nie wiem ale odnoszę wrażenie, że w moim egzemplarzu efekt przebarwień na ekranie postępuje wraz z użytkowaniem. Aż trudno mi uwierzyć w to, że wcześniej nie zauważyłem tego http://db.tt/ygrdD6sO Jedynym innym wytłumaczeniem może być to, że w 90% pracuję z iPadem w pozycji horyzontalnej. Po Świętach uderzam do serwisu Apple. Ale nie panikuję :) Wadliwe ekrany to niezła wtopa Apple. Nie zmienia to jednak faktu, że samo urządzenie jest genialne i świetnie sprawdza się w pracy i w domu :)


Widzę, że masz również Ipda 2 którego przymierzam się kupić. Czy odczuwasz dużo większy komfort przy czytaniu ebooków/e-prasy na nowym ipadzie?

#537 Makaveli77

Makaveli77
  • 99 posts

Posted 06 April 2012 - 20:24

Już sam nie wiem ale odnoszę wrażenie, że w moim egzemplarzu efekt przebarwień na ekranie postępuje wraz z użytkowaniem. Aż trudno mi uwierzyć w to, że wcześniej nie zauważyłem tego http://db.tt/ygrdD6sO Jedynym innym wytłumaczeniem może być to, że w 90% pracuję z iPadem w pozycji horyzontalnej. Po Świętach uderzam do serwisu Apple. Ale nie panikuję :) Wadliwe ekrany to niezła wtopa Apple. Nie zmienia to jednak faktu, że samo urządzenie jest genialne i świetnie sprawdza się w pracy i w domu :)


Po lewej jest odcień żółci a po prawej przy krawędzi czerwony.

#538 NiEb0

NiEb0
  • 5 posts

Posted 06 April 2012 - 20:38

Mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich. Ja właśnie odebrałem swojego iPada po wymianie z powodu przebarwień ekranu. Przebarwienie w jednym rogu, bardzo mało widoczne, ale przy przeglądaniu np. stron o tle zbliżonym do tła tego forum przeszkadzało na tyle że zdecydowałem się oddać. Kupiony w iSpot, sprzedawca wady nie widział, w tym świetle wcale mu się nie dziwie, potwierdzil jedynie przeciek światła w jednym miejscu (które mi osobiście w ogóle nie przeszkadzało bo nie było widoczne). Sprzęt odesłany do serwisu, dzisiaj po tygodniu (5 dni roboczych) wróciła nowa sztuka (zafoliowana) - wymieniony sam sprzęt - pudełko i akcesoria te same. Trudno sprawdzić na miejscu, ale przebarwień nie zauważyłem. Na szczęście po paru godzinach użytkowania przebarwień brak. Zauważyłem jednak jeden mankament. Jest jeden hot pixel, widoczny tylko na niebieskim tle. Na niebieskim tle świeci na biało, na innych kolorach nie widać. I teraz się zastanawiam, jest to w ogóle podstawa do zwrotu? Jaka jest polityka Apple w tej materii? Wygląda na to że to tylko jeden kolor w jednym punkciku. A nawet jeśli byłoby to podstawą do zwrotu to czy warto? W poprzedniej sztuce przebarwienia były widoczne podczas normalnego użytkowania, wątpie żebym widział ten jeden pixelek szczególnie że widać go tylko na czysto niebieskim tle. Co radzicie? Da się w ogóle dostać sztukę bez żadnych wad??

#539 crisco

crisco
  • 1485 posts

Posted 06 April 2012 - 20:42

Co radzicie? Da się w ogóle dostać sztukę bez żadnych wad??


Sam sobie musisz odpowiedzieć. Mi to przeszkadza i z tego powodu też odsyłam swojego.

#540 Makaveli77

Makaveli77
  • 99 posts

Posted 06 April 2012 - 20:42

Mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich. Ja właśnie odebrałem swojego iPada po wymianie z powodu przebarwień ekranu. Przebarwienie w jednym rogu, bardzo mało widoczne, ale przy przeglądaniu np. stron o tle zbliżonym do tła tego forum przeszkadzało na tyle że zdecydowałem się oddać. Kupiony w iSpot, sprzedawca wady nie widział, w tym świetle wcale mu się nie dziwie, potwierdzil jedynie przeciek światła w jednym miejscu (które mi osobiście w ogóle nie przeszkadzało bo nie było widoczne). Sprzęt odesłany do serwisu, dzisiaj po tygodniu (5 dni roboczych) wróciła nowa sztuka (zafoliowana) - wymieniony sam sprzęt - pudełko i akcesoria te same. Trudno sprawdzić na miejscu, ale przebarwień nie zauważyłem. Na szczęście po paru godzinach użytkowania przebarwień brak. Zauważyłem jednak jeden mankament. Jest jeden hot pixel, widoczny tylko na niebieskim tle. Na niebieskim tle świeci na biało, na innych kolorach nie widać. I teraz się zastanawiam, jest to w ogóle podstawa do zwrotu? Jaka jest polityka Apple w tej materii? Wygląda na to że to tylko jeden kolor w jednym punkciku. A nawet jeśli byłoby to podstawą do zwrotu to czy warto? W poprzedniej sztuce przebarwienia były widoczne podczas normalnego użytkowania, wątpie żebym widział ten jeden pixelek szczególnie że widać go tylko na czysto niebieskim tle. Co radzicie? Da się w ogóle dostać sztukę bez żadnych wad??

Ja mam jedno ledwo widocznego i wymieniam.

#541 sPoOnBoY

sPoOnBoY
  • 63 posts
  • SkądGdynia

Posted 06 April 2012 - 20:45

No ja właśnie mam jeden martwy piksel, przy tej rozdzielczości praktycznie niewidoczny w normalnym użytkowaniu i tak właśnie czytając o tych wszystkich przebarwieniach itd, to sam się zastanawiam czy bawić się w wymianę, czy po prostu cieszyć się sprzętem, który sprawia mi dużo przyjemności w użytkowaniu na codzień. Zawsze istnieje ryzyko, że następny egzemplarz będzie jeszcze gorszy. Z dwojga złego taki jeden martwy piksel na wyświetlaczu retina mniej przeszkadza i prawie go nie widać, niż takie przebarwienia, których u siebie się za bardzo nie dopatrzyłem.

#542 barneius

barneius
  • 220 posts

Posted 06 April 2012 - 20:54

Czytanie tekstu na iPadzie z Retiną jest zdecydowanie bardzie komfortowe. Najczęściej korzystam z aplikacji Safari, Kalendarz, Przypomnienia, Mail.

#543 NiEb0

NiEb0
  • 5 posts

Posted 06 April 2012 - 20:57

Ale martwe piksele macie widoczne na wszystkich kolorach czy tylko na jednym? U mnie normalnie go nie widać, jedynie na jednolicie niebieskim tle (odpowiednia aplikacja z kolorami RGB + B/W), dlatego myślę że gdybym nie zraził się tą pierwszą sztuką i nie testował bym tak dokładnie tej nowej to pewno w ogóle bym nie zauważył... Pytanie tylko czy walnięty jeden kolor na jednym pikselku jest podstawą do reklamacji?

#544 crisco

crisco
  • 1485 posts

Posted 06 April 2012 - 20:57

Ale martwe piksele macie widoczne na wszystkich kolorach czy tylko na jednym? U mnie normalnie go nie widać, jedynie na jednolicie niebieskim tle (odpowiednia aplikacja z kolorami RGB + B/W), dlatego myślę że gdybym nie zraził się tą pierwszą sztuką i nie testował bym tak dokładnie tej nowej to pewno w ogóle bym nie zauważył... Pytanie tylko czy walnięty jeden kolor na jednym pikselku jest podstawą do reklamacji?


Masz hot pixela nie martwego. Jest to podstawa reklamacji.

#545 sPoOnBoY

sPoOnBoY
  • 63 posts
  • SkądGdynia

Posted 06 April 2012 - 21:11

Martwy piksel to taki, który w ogóle nie świeci, niezależnie od koloru pozostaje ciemny (czarny).

#546 NiEb0

NiEb0
  • 5 posts

Posted 06 April 2012 - 21:13

Masz hot pixela nie martwego. Jest to podstawa reklamacji.


To inaczej, czy jest jakaś różnica czy zgłoszę ten problem teraz czy np. za miesiąc? Przy poprzedniej wymianie w zgłoszeniu miałem wyraźnie zaznaczone że problem był zauważony zaraz po rozpakowaniu, więc wnioskuje że moźe mieć to jakieś znaczenie... Pytam bo w końcu bym się trochę pobawił nową zabawką a nie ciagle bawił się w wymiany... Generalnie moim zdaniem duża wtopa Apple. Jak można wypuścić na rynek aż tyle wadliwych egzemplarzy??

#547 picik

picik
  • 288 posts
  • SkądWarszawa

Posted 06 April 2012 - 21:14

Dzisiaj miałem telefon z Appla po przedstawieniu tego zdjęcia
Dołączona grafika
że WYJĄTKOWO mój model zakwalifikuje się na NAPRAWĘ (!).

Powiedzieli, że mogę go oddać do serwisu. Zapytałem czy będzie naprawiany czy wymioniony i babka powiedziała, że tylko NAPRAWA...

Czy ktoś mógłby to potwierdzić ? Poważnie będą mi rozkręcać sprzęt, czy dadzą nowe urządzenie ?
Mam zamiar zrobić niemałą awanture w serwisie jeśli nie dostanę nowej sztuki, ale może bezpodstawnie ?
Dzięki
P

#548 crisco

crisco
  • 1485 posts

Posted 06 April 2012 - 21:15

Zasadniczo gwarancja jest udzielana na rok. Co do wtopy nic nie mów. Ja będę chyba miał 4 egz.

#549 sPoOnBoY

sPoOnBoY
  • 63 posts
  • SkądGdynia

Posted 06 April 2012 - 21:17

picik: hmm ciekawe... może wyczerpały się im już zapasy sztuk przeznaczonych na wymianę i teraz będą je odsyłać do naprawy? ;) Dziwne. Zawsze myślałem, że w AOS to jednak nie bawią się w żadne naprawy tylko wymieniają sprzęt na nowy.

#550 picik

picik
  • 288 posts
  • SkądWarszawa

Posted 06 April 2012 - 21:23

No dziwne, ale z drugiej strony to powiedziała mi babka z infolinii, więc może jak pójde do isource'a to powiedzą, że wymienią bez zabawy. Żadnego rozkręcania nie chcę...




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users