Zwrot na karte poniewaz placilem karta200 zł tak po prostu? W gotówce, czy do wydania u nich na stronie np. na covera?Dziwne, może i ja po raz trzeci spróbuje, bo dwa razy już wymieniałem:-)

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Posted 06 April 2012 - 13:21
Zwrot na karte poniewaz placilem karta200 zł tak po prostu? W gotówce, czy do wydania u nich na stronie np. na covera?Dziwne, może i ja po raz trzeci spróbuje, bo dwa razy już wymieniałem:-)
Posted 06 April 2012 - 16:42
Posted 06 April 2012 - 17:13
Posted 06 April 2012 - 18:09
Posted 06 April 2012 - 18:34
Posted 06 April 2012 - 18:46
Może weź się wyluzuj i zacznij używać sprzętu, bo mi to już wygląda na jakąś paranoję !
Posted 06 April 2012 - 19:15
Posted 06 April 2012 - 19:27
Pozatym na zagranicznych forach aż chuczy od zasikanych ekranów i dead pikseli ,wystarczy poczytać heh....
Posted 06 April 2012 - 19:46
Posted 06 April 2012 - 19:48
Już sam nie wiem ale odnoszę wrażenie, że w moim egzemplarzu efekt przebarwień na ekranie postępuje wraz z użytkowaniem. Aż trudno mi uwierzyć w to, że wcześniej nie zauważyłem tego http://db.tt/ygrdD6sO Jedynym innym wytłumaczeniem może być to, że w 90% pracuję z iPadem w pozycji horyzontalnej. Po Świętach uderzam do serwisu Apple. Ale nie panikuję
Wadliwe ekrany to niezła wtopa Apple. Nie zmienia to jednak faktu, że samo urządzenie jest genialne i świetnie sprawdza się w pracy i w domu
Posted 06 April 2012 - 19:51
Już sam nie wiem ale odnoszę wrażenie, że w moim egzemplarzu efekt przebarwień na ekranie postępuje wraz z użytkowaniem. Aż trudno mi uwierzyć w to, że wcześniej nie zauważyłem tego http://db.tt/ygrdD6sO Jedynym innym wytłumaczeniem może być to, że w 90% pracuję z iPadem w pozycji horyzontalnej. Po Świętach uderzam do serwisu Apple. Ale nie panikuję
Wadliwe ekrany to niezła wtopa Apple. Nie zmienia to jednak faktu, że samo urządzenie jest genialne i świetnie sprawdza się w pracy i w domu
Posted 06 April 2012 - 20:24
Już sam nie wiem ale odnoszę wrażenie, że w moim egzemplarzu efekt przebarwień na ekranie postępuje wraz z użytkowaniem. Aż trudno mi uwierzyć w to, że wcześniej nie zauważyłem tego http://db.tt/ygrdD6sO Jedynym innym wytłumaczeniem może być to, że w 90% pracuję z iPadem w pozycji horyzontalnej. Po Świętach uderzam do serwisu Apple. Ale nie panikuję
Wadliwe ekrany to niezła wtopa Apple. Nie zmienia to jednak faktu, że samo urządzenie jest genialne i świetnie sprawdza się w pracy i w domu
Posted 06 April 2012 - 20:38
Posted 06 April 2012 - 20:42
Co radzicie? Da się w ogóle dostać sztukę bez żadnych wad??
Posted 06 April 2012 - 20:42
Ja mam jedno ledwo widocznego i wymieniam.Mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich. Ja właśnie odebrałem swojego iPada po wymianie z powodu przebarwień ekranu. Przebarwienie w jednym rogu, bardzo mało widoczne, ale przy przeglądaniu np. stron o tle zbliżonym do tła tego forum przeszkadzało na tyle że zdecydowałem się oddać. Kupiony w iSpot, sprzedawca wady nie widział, w tym świetle wcale mu się nie dziwie, potwierdzil jedynie przeciek światła w jednym miejscu (które mi osobiście w ogóle nie przeszkadzało bo nie było widoczne). Sprzęt odesłany do serwisu, dzisiaj po tygodniu (5 dni roboczych) wróciła nowa sztuka (zafoliowana) - wymieniony sam sprzęt - pudełko i akcesoria te same. Trudno sprawdzić na miejscu, ale przebarwień nie zauważyłem. Na szczęście po paru godzinach użytkowania przebarwień brak. Zauważyłem jednak jeden mankament. Jest jeden hot pixel, widoczny tylko na niebieskim tle. Na niebieskim tle świeci na biało, na innych kolorach nie widać. I teraz się zastanawiam, jest to w ogóle podstawa do zwrotu? Jaka jest polityka Apple w tej materii? Wygląda na to że to tylko jeden kolor w jednym punkciku. A nawet jeśli byłoby to podstawą do zwrotu to czy warto? W poprzedniej sztuce przebarwienia były widoczne podczas normalnego użytkowania, wątpie żebym widział ten jeden pixelek szczególnie że widać go tylko na czysto niebieskim tle. Co radzicie? Da się w ogóle dostać sztukę bez żadnych wad??
Posted 06 April 2012 - 20:45
Posted 06 April 2012 - 20:54
Posted 06 April 2012 - 20:57
Posted 06 April 2012 - 20:57
Ale martwe piksele macie widoczne na wszystkich kolorach czy tylko na jednym? U mnie normalnie go nie widać, jedynie na jednolicie niebieskim tle (odpowiednia aplikacja z kolorami RGB + B/W), dlatego myślę że gdybym nie zraził się tą pierwszą sztuką i nie testował bym tak dokładnie tej nowej to pewno w ogóle bym nie zauważył... Pytanie tylko czy walnięty jeden kolor na jednym pikselku jest podstawą do reklamacji?
Posted 06 April 2012 - 21:11
Posted 06 April 2012 - 21:13
Masz hot pixela nie martwego. Jest to podstawa reklamacji.
Posted 06 April 2012 - 21:14
Posted 06 April 2012 - 21:15
Posted 06 April 2012 - 21:17
Posted 06 April 2012 - 21:23
0 members, 1 guests, 0 anonymous users