Zwrot na karte poniewaz placilem karta200 zł tak po prostu? W gotówce, czy do wydania u nich na stronie np. na covera?Dziwne, może i ja po raz trzeci spróbuje, bo dwa razy już wymieniałem:-)
Nowy iPad - pierwsze wrażenia
#526
Napisano 06 kwietnia 2012 - 13:21
#527
Napisano 06 kwietnia 2012 - 16:42
Załączam kilka fotek.
http://imageshack.us...7/img0056dd.png
http://imageshack.us...1/img0057lo.png
http://imageshack.us...51/img0058t.png
http://imageshack.us/f/51/img0059t.png
Naładował się pewnie wcześniej, ale nie miałem czasu sprawdzić.
I przepraszam za jakość, ale tymczasowo pracuję na wolnym łączu.
#528
Napisano 06 kwietnia 2012 - 17:13
#529
Napisano 06 kwietnia 2012 - 18:09
#530
Napisano 06 kwietnia 2012 - 18:34
#531
Napisano 06 kwietnia 2012 - 18:46
Może weź się wyluzuj i zacznij używać sprzętu, bo mi to już wygląda na jakąś paranoję !
Człowieku ostrożne z takimi oskarżeniami bez uzasadnienia. Wadliwe były 3 kolejne sztuki iPada. Tak jak przeczytałeś. Skoro ekran jest żółty to znaczy, że tak jest obiektywnie. Nikomu klej przez wypalanie nie ustąpił z tego forum. Skoro ma hot pixela to też to jest zgodne ze stanem faktycznym. Ja kupiłem iPhona z Apple on line i za pierwszym razem był ok. Inni mieli problemy.
#532
Napisano 06 kwietnia 2012 - 19:15
#533
Napisano 06 kwietnia 2012 - 19:27
Pozatym na zagranicznych forach aż chuczy od zasikanych ekranów i dead pikseli ,wystarczy poczytać heh....
Dokładnie, wyluzujcie. Każdemu może trafić się zła partia.
#534
Napisano 06 kwietnia 2012 - 19:46
#535
Napisano 06 kwietnia 2012 - 19:48
Już sam nie wiem ale odnoszę wrażenie, że w moim egzemplarzu efekt przebarwień na ekranie postępuje wraz z użytkowaniem. Aż trudno mi uwierzyć w to, że wcześniej nie zauważyłem tego http://db.tt/ygrdD6sO Jedynym innym wytłumaczeniem może być to, że w 90% pracuję z iPadem w pozycji horyzontalnej. Po Świętach uderzam do serwisu Apple. Ale nie panikuję
Wadliwe ekrany to niezła wtopa Apple. Nie zmienia to jednak faktu, że samo urządzenie jest genialne i świetnie sprawdza się w pracy i w domu
Jeśli fotka oddaje rzeczywisty obraz to faktycznie po lewej stronie są ciemniejsze barwy.
#536
Napisano 06 kwietnia 2012 - 19:51
Już sam nie wiem ale odnoszę wrażenie, że w moim egzemplarzu efekt przebarwień na ekranie postępuje wraz z użytkowaniem. Aż trudno mi uwierzyć w to, że wcześniej nie zauważyłem tego http://db.tt/ygrdD6sO Jedynym innym wytłumaczeniem może być to, że w 90% pracuję z iPadem w pozycji horyzontalnej. Po Świętach uderzam do serwisu Apple. Ale nie panikuję
Wadliwe ekrany to niezła wtopa Apple. Nie zmienia to jednak faktu, że samo urządzenie jest genialne i świetnie sprawdza się w pracy i w domu
Widzę, że masz również Ipda 2 którego przymierzam się kupić. Czy odczuwasz dużo większy komfort przy czytaniu ebooków/e-prasy na nowym ipadzie?
#537
Napisano 06 kwietnia 2012 - 20:24
Już sam nie wiem ale odnoszę wrażenie, że w moim egzemplarzu efekt przebarwień na ekranie postępuje wraz z użytkowaniem. Aż trudno mi uwierzyć w to, że wcześniej nie zauważyłem tego http://db.tt/ygrdD6sO Jedynym innym wytłumaczeniem może być to, że w 90% pracuję z iPadem w pozycji horyzontalnej. Po Świętach uderzam do serwisu Apple. Ale nie panikuję
Wadliwe ekrany to niezła wtopa Apple. Nie zmienia to jednak faktu, że samo urządzenie jest genialne i świetnie sprawdza się w pracy i w domu
Po lewej jest odcień żółci a po prawej przy krawędzi czerwony.
#538
Napisano 06 kwietnia 2012 - 20:38
#539
Napisano 06 kwietnia 2012 - 20:42
Co radzicie? Da się w ogóle dostać sztukę bez żadnych wad??
Sam sobie musisz odpowiedzieć. Mi to przeszkadza i z tego powodu też odsyłam swojego.
#540
Napisano 06 kwietnia 2012 - 20:42
Ja mam jedno ledwo widocznego i wymieniam.Mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich. Ja właśnie odebrałem swojego iPada po wymianie z powodu przebarwień ekranu. Przebarwienie w jednym rogu, bardzo mało widoczne, ale przy przeglądaniu np. stron o tle zbliżonym do tła tego forum przeszkadzało na tyle że zdecydowałem się oddać. Kupiony w iSpot, sprzedawca wady nie widział, w tym świetle wcale mu się nie dziwie, potwierdzil jedynie przeciek światła w jednym miejscu (które mi osobiście w ogóle nie przeszkadzało bo nie było widoczne). Sprzęt odesłany do serwisu, dzisiaj po tygodniu (5 dni roboczych) wróciła nowa sztuka (zafoliowana) - wymieniony sam sprzęt - pudełko i akcesoria te same. Trudno sprawdzić na miejscu, ale przebarwień nie zauważyłem. Na szczęście po paru godzinach użytkowania przebarwień brak. Zauważyłem jednak jeden mankament. Jest jeden hot pixel, widoczny tylko na niebieskim tle. Na niebieskim tle świeci na biało, na innych kolorach nie widać. I teraz się zastanawiam, jest to w ogóle podstawa do zwrotu? Jaka jest polityka Apple w tej materii? Wygląda na to że to tylko jeden kolor w jednym punkciku. A nawet jeśli byłoby to podstawą do zwrotu to czy warto? W poprzedniej sztuce przebarwienia były widoczne podczas normalnego użytkowania, wątpie żebym widział ten jeden pixelek szczególnie że widać go tylko na czysto niebieskim tle. Co radzicie? Da się w ogóle dostać sztukę bez żadnych wad??
#541
Napisano 06 kwietnia 2012 - 20:45
#542
Napisano 06 kwietnia 2012 - 20:54
#543
Napisano 06 kwietnia 2012 - 20:57
#544
Napisano 06 kwietnia 2012 - 20:57
Ale martwe piksele macie widoczne na wszystkich kolorach czy tylko na jednym? U mnie normalnie go nie widać, jedynie na jednolicie niebieskim tle (odpowiednia aplikacja z kolorami RGB + B/W), dlatego myślę że gdybym nie zraził się tą pierwszą sztuką i nie testował bym tak dokładnie tej nowej to pewno w ogóle bym nie zauważył... Pytanie tylko czy walnięty jeden kolor na jednym pikselku jest podstawą do reklamacji?
Masz hot pixela nie martwego. Jest to podstawa reklamacji.
#545
Napisano 06 kwietnia 2012 - 21:11
#546
Napisano 06 kwietnia 2012 - 21:13
Masz hot pixela nie martwego. Jest to podstawa reklamacji.
To inaczej, czy jest jakaś różnica czy zgłoszę ten problem teraz czy np. za miesiąc? Przy poprzedniej wymianie w zgłoszeniu miałem wyraźnie zaznaczone że problem był zauważony zaraz po rozpakowaniu, więc wnioskuje że moźe mieć to jakieś znaczenie... Pytam bo w końcu bym się trochę pobawił nową zabawką a nie ciagle bawił się w wymiany... Generalnie moim zdaniem duża wtopa Apple. Jak można wypuścić na rynek aż tyle wadliwych egzemplarzy??
#547
Napisano 06 kwietnia 2012 - 21:14

że WYJĄTKOWO mój model zakwalifikuje się na NAPRAWĘ (!).
Powiedzieli, że mogę go oddać do serwisu. Zapytałem czy będzie naprawiany czy wymioniony i babka powiedziała, że tylko NAPRAWA...
Czy ktoś mógłby to potwierdzić ? Poważnie będą mi rozkręcać sprzęt, czy dadzą nowe urządzenie ?
Mam zamiar zrobić niemałą awanture w serwisie jeśli nie dostanę nowej sztuki, ale może bezpodstawnie ?
Dzięki
P
#548
Napisano 06 kwietnia 2012 - 21:15
#549
Napisano 06 kwietnia 2012 - 21:17
#550
Napisano 06 kwietnia 2012 - 21:23
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych









