Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Nowy iPad - pierwsze wrażenia


  • Please log in to reply
1232 replies to this topic

#501 Castor Troy

Castor Troy
  • 16 posts
  • SkądWrocław

Posted 05 April 2012 - 14:33

Cześć, Czytam, czytam i aż nie wierzę. Miałem dziś po robocie jechać kupić sobie nowego iPada 32GB 4G ale po przeczytaniu tego całego wątku to aż się boję. Niby TAKA marka, a lipa się zrobiła. W wątku obok wszyscy "trąbią", o problemie z transmisją 3G (najwięcej przy simach T-Mobila - a ja też mam właśnie T-Mobile! :-| ). Lipa i tyle i teraz sam nie wiem co mam zrobić. Kupować czy nie. :(

#502 reticuli

reticuli
  • 25 posts

Posted 05 April 2012 - 14:53

kupowac zdecydowanie, ale DOKLADNIE sprawdzic jakosc wykonania. Niestety proces produkcyjny odbywa sie w Chinach i niestety odbija sie to negatywnie na jakosci niektorych urzadzen, a sam Samsung (czy celowo?) dostarczyl sporo wadliwych ekranow lcd. Urzadzenie jest drogie wiec mamy moralne prawo domagac sie 100% jakosci i nie isc na kompromis z defektami, to nie jest tablet z biedronki za 300zl i trzeba ostro walczyc o swoje

#503 koliberek1

koliberek1
  • 1091 posts
  • SkądRadom, Poland

Posted 05 April 2012 - 14:55

Ja już raz wymieniałem i kolejny też był żółty. Apple dało du.. na całej lini, wstyd dla firmy słynącej z jakości produktu. Trzeba poczekać ze 2 miesiące na jakieś normalne partie, może coś poprawią przez ten czas. Albo zainwestować w konkurencje. Kusi mnie Asus Transformer Infinity 700, który niedługo się pojawi.

#504 barneius

barneius
  • 220 posts

Posted 05 April 2012 - 15:14

Cześć,

Czytam, czytam i aż nie wierzę. Miałem dziś po robocie jechać kupić sobie nowego iPada 32GB 4G ale po przeczytaniu tego całego wątku to aż się boję. Niby TAKA marka, a lipa się zrobiła. W wątku obok wszyscy "trąbią", o problemie z transmisją 3G (najwięcej przy simach T-Mobila - a ja też mam właśnie T-Mobile! :-| ).

Lipa i tyle i teraz sam nie wiem co mam zrobić. Kupować czy nie. :(


Kupować! I mówię to mimo faktu, że sam zostałem posiadaczem przebarwionego ekranu. IMO Retina w iPadzie jest genialna i warto choćby tylko dla niej zainwestować w nową generację... Po świętach zamierzam zareklamować swoją trójeczkę. Zdam relację :) A wady ekranu? No cóż... jest to przykre ale tego rodzaju wady produkcyjne zdarzają się niestety u większości producentów elektroniki użytkowej. Szkoda tylko, że dotyczy to w równym stopniu Apple. Od tej firmy oczekuję znacznie więcej. No ale "nobody's perfect" :)

#505 Makaveli77

Makaveli77
  • 99 posts

Posted 05 April 2012 - 16:10

a ja wymieniałem tylko raz ale to mnie wystarczająco zniechęciło i ja już bym drugi raz nie kupił ,mało tego gdybym teraz miał od reki kupca na mojego to bym sprzedał go nawet stówkę taniej zeby odzyskać gotówkę i przeznaczył bym to na co innego np. TV 51 cali który chce tez kupić ,dostałem niezłą nauczkę.To tyle ode mnie.

#506 crisco

crisco
  • 1485 posts

Posted 05 April 2012 - 16:33

A ja raczej jutro dostanę 3 (2 poprzednie zasikane). Teraz rozgryzam tablet z Biedronki. Jego cena powala.

#507 corba

corba
  • 242 posts
  • SkądBielsko-Biała

Posted 05 April 2012 - 17:13

Cześć,

Czytam, czytam i aż nie wierzę.

Lipa i tyle i teraz sam nie wiem co mam zrobić. Kupować czy nie. :(


Moja rada: karta sim do kieszeni, najbliższy MM lub Saturn i wszystko sprawdzisz na miejscu. W tych sklepach obsługa jest naprawdę pro kliencka...

#508 crazyjuice

crazyjuice
  • 36 posts
  • SkądWrocław

Posted 05 April 2012 - 17:59

no i co ja mam teraz zrobic ? druga wymiana jeszcze gorsza od pierwszej hot pixele + zolc. Uruchomilem zwrot kasy z AOS. Problem w tym ze ja chce miec ipada:/ gdzie go kupic zeby nie bylo problemow ???

#509 bar-trek

bar-trek
  • 6159 posts

Posted 05 April 2012 - 18:01

Np. w Media Markt. Byłem mile zaskoczony z obsługi. Kiedyś tak tam nie było i dlatego nie kupowałem drogiego sprzętu, ale teraz jest tak jak być powinno.

#510 crazyjuice

crazyjuice
  • 36 posts
  • SkądWrocław

Posted 05 April 2012 - 18:05

Np. w Media Markt. Byłem mile zaskoczony z obsługi. Kiedyś tak tam nie było i dlatego nie kupowałem drogiego sprzętu, ale teraz jest tak jak być powinno.

Czyli wchodze do sklepu wybieram model i otwieram go przy kolesiu czy jak ? Co jest w przypadku jezeli znajde defekty ? ile sztuk moge przejzec ?

#511 SilentFisher

SilentFisher
  • 192 posts

Posted 05 April 2012 - 18:11

Czyli wchodze do sklepu wybieram model i otwieram go przy kolesiu czy jak ? Co jest w przypadku jezeli znajde defekty ? ile sztuk moge przejzec ?


Nie, musisz go najpierw kupić, wyjść ze sklepu, usiąść na ławce, odpakować, zobaczyć i jak coś będzie nie tak, to wracasz do sklepu i albo wymieniasz albo zwracają Ci pieniądze, w sklepie nie ma możliwości otwarcia opakowania.

#512 bar-trek

bar-trek
  • 6159 posts

Posted 05 April 2012 - 18:51

Przed zakupem pytali mi się czy chcę otworzyć i sprawdzić, ale już po zapłacie w kasie - jakby coś nie grało mogę wymienić (nie oddać na gwarancję) lub oddać. Nie sprawdzałem, bo się trochę śpieszyłem, ale okazało się, że wszystko gra.

#513 ron_1

ron_1
  • 156 posts

Posted 05 April 2012 - 19:39

Mnie to dziwi że sprzęt w cenie średniej krajowej pensji trzeba wymieniać po 2-3 razy żeby trafić na egzemplarz bez wad. (nie licząc szczęśliwców którzy trafili za 1 razem dobrą sztukę)

#514 midar

midar
  • 38 posts

Posted 05 April 2012 - 20:03

Ja kupiłem nocą w Galerii Mokotów w iSpot. Ekran "zasikany" był po stronie kamery. Poszedłem do iSpota, pokazałem, powiedzieli, że rzeczywiście i Kierownik zaproponował wymianę (po dostawie nowych lub zwrot). Oddałem po paru dniach i poszedłem w tym samym centrum do Komputronika. Mieli jedną sztukę (chciałem biały 4G 64 giga). Powiedzieli, że moge sprawdzić. Pan przytachał iPada i coś mnie tknęło. Pudełko było rozfoliowane, z tyłu jabłko miało paluchy i na obudowie coś przyklejone. Ale powalił mnie ekran; nie dość, że "obsikany" to jeszcze przez środek biegł ciemny pas (przebarwienie). Słowem, chcieli mi wcisnąć gniota z reklamacji. Pojechałem prosto do MediaMarkt na Ostrobramskiej (Wa-wa). Tam pan powiedział, że dostali dziś 7 sztuk interesującego mnie modelu. Powiedział, że po zakupie mogę sprawdzić na serwisie i wymienic od ręki lub w ciągu 14 dni od daty zakupu. Na serwisie nie chcieli odpalić swojego wi-fi (będę wtedy miał ich hasło) więc zrobiłem hot spota z mojego iPhona 4 i aktywowałem iPada. Ekran ideał, ideał i jeszcze raz ideał. Zabrałem do domu i ciesze się nim w pełni. Jeszce dodam, że sprzedawca (młody chłopak) zapewnił, że sprzedali już dużo sztuk i nie mieli ani jednej reklamacji i jest spokojny, że mój egzemplarz w czasie sprawdzania też będzie ok. Sprawdzilo się co do joty.

#515 imarcin73

imarcin73
  • 48 posts

Posted 05 April 2012 - 21:01

no ja czekałem na mojego zakupionego przez AppleStore. Czytałem te wszystkie opowieści o wadliwych partiach, grzaniu się i te inne straszzzne historie. Po czytaniu tego wszystkiego stwierdzałem że ten mój TheNewIpad musi mieć jakąś wadę! i... nic Ekran jest po prostu krystalicznie piękny i czysty, a sprzęt nie zacina sie, nie grzeje. Jest tak jak być powinno.

#516 corba

corba
  • 242 posts
  • SkądBielsko-Biała

Posted 05 April 2012 - 21:23

Nie, musisz go najpierw kupić, wyjść ze sklepu, usiąść na ławce, odpakować, zobaczyć i jak coś będzie nie tak, to wracasz do sklepu i albo wymieniasz albo zwracają Ci pieniądze, w sklepie nie ma możliwości otwarcia opakowania.


Oczywiście, że można rozpakować przy sprzedawcy przed zakupem i zwyczajnie uruchomić.

---------- Wpis dodano o 20:23 ---------- Poprzedni wpis dodano o 20:17 ----------

Pojechałem prosto do MediaMarkt na Ostrobramskiej (Wa-wa). Ekran ideał, ideał i jeszcze raz ideał. Zabrałem do domu i ciesze się nim w pełni.
Jeszce dodam, że sprzedawca (młody chłopak) zapewnił, że sprzedali już dużo sztuk i nie mieli ani jednej reklamacji i jest spokojny, że mój egzemplarz w czasie sprawdzania też będzie ok. Sprawdzilo się co do joty.


Razem ze mną w MM kupowały w tym samym czasie jeszcze dwie osoby bo tylko tam mieli sztuki na stanie. Każdy był rozpakowany przed zakupem a dla sprzedawca to była naturalna sytuacja.
Czytam te posty i jak widzę co dzieje się w typowych salonach resellerów Apple wiem, że będę je omijał z daleka.

#517 kusiek

kusiek
  • 832 posts

Posted 05 April 2012 - 21:43

Również polecam MM(w moim przypadku wawa Górczewska) udało się za pierwszym razem + 14 dni na zwrot.

#518 picik

picik
  • 288 posts
  • SkądWarszawa

Posted 05 April 2012 - 22:37

Witam, sprawa mojego ipada ciągle w toku po stronie Apple Polska, ale może ktoś wie, czy ew. wymiana zasikanego ekranu będzie na 100% na nowy egzemplarz ipada, czy będą w moim dłubać ?! Rozumiem, że nie dostanę żadnego refurba, tylko pełnowartościowy produkt 'półkowy' ? Dzięki P

#519 Zwickau

Zwickau
  • 817 posts
  • SkądWarszawa

Posted 05 April 2012 - 22:40

Nie tylko MediaMarket, a również polecam Saturn gdy kupiłem iPada (to same niemieckie firmy).

#520 corba

corba
  • 242 posts
  • SkądBielsko-Biała

Posted 05 April 2012 - 22:58

Macro, Media M, Saturn, Real - ten sam właściciel czyli Metro Grup.

#521 pawel-ferchmin

pawel-ferchmin
  • 109 posts

Posted 06 April 2012 - 00:17

przepraszam że przerwe wasze spory na temat ile procent ipadów ma wady fabryczne, ale ja swojego dostałem wczoraj ze stanów nie ma żadnych wad ale nie po to pisze. Czy ktoś jeszcze zauważył że funkcja ramki ze zdjeciami nie jest przystosowana pod retine ? Zdjęcia wygladają słabo ( gorzej niż w app "zdjecia" ) i jeszcze bardziej to widać przy przejsciu "origami"...

#522 Riba

Riba
  • 9 posts

Posted 06 April 2012 - 12:04

Mam zamiar kupić na dniach nowego Ipada i to co się dzieje, nie można opisać inaczej niż ŻENADA. Żeby wydając(jak już ktoś wyżej napisał) średnią krajową na sprzęt z najwyżej półki i martwić się o to, czy mój egzemplarz będzie sprawny, to po prostu żenada, nie da się tego określić inaczej. Niestety szkoda, że firma, która tak się chełpiła kontrolą jakości, nie może przez tyle czasu wyeliminować problemu "zasikanych ekranów", nie wspominając o innych usterkach, jak wi-fi.
Przez te wszystkie zawirowania mocno zastanawiam się nad innym sprzętem, niekoniecznie tabletem, bo takie problemy potrafią skutecznie zniechęcić do zakupu.

#523 KrispPL

KrispPL
  • 20 posts
  • SkądWrocław

Posted 06 April 2012 - 12:07

czy ew. wymiana zasikanego ekranu będzie na 100% na nowy egzemplarz ipada, czy będą w moim dłubać ?!
Rozumiem, że nie dostanę żadnego refurba, tylko pełnowartościowy produkt 'półkowy' ?

Apple Polska mówi, że nikt nie bawi się w naprawianie, tylko wysyłają nowy. Co wyślą, tego nie wie nikt :)

---------- Wpis dodano o 13:07 ---------- Poprzedni wpis dodano o 13:04 ----------

Wygląda na to, że po 48h już większej poprawy się nie uzyska: efekt po 60h znajdziecie tutaj.

#524 crazyjuice

crazyjuice
  • 36 posts
  • SkądWrocław

Posted 06 April 2012 - 12:09

dzisiaj dzwonilem do AOS i poprosilem o wymiane po raz 3. Pan zaproponowal mi nowego ipada + 200 zl z takiego powodu ze caly czas znajduje jakies defekty.

#525 koliberek1

koliberek1
  • 1091 posts
  • SkądRadom, Poland

Posted 06 April 2012 - 13:17

200 zł tak po prostu? W gotówce, czy do wydania u nich na stronie np. na covera?Dziwne, może i ja po raz trzeci spróbuje, bo dwa razy już wymieniałem:-)




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users