
Zwrot aplikacji & Jak odwołać zakup z App Store & Jak odzyskać kasę za fatalną aplikację?
#51
Napisano 03 kwietnia 2013 - 22:43
#52
Napisano 03 kwietnia 2013 - 22:55
Masz 30 dni na pobranie filmu i obejrzenie przed upływem 30 dni. Od kliknięcia "play" masz 48 godzin na obejrzenie go. Wydaje mi się, że możesz pobrać go później na iPada ze stałym łączem.hej,
mam problem, wlasnie wysylam maila, zeby zwrocono mi pieniazki za wypozyczony film. Ale jest w tym sporo mojej winy, bo nie bylem do konca zorientowany jak sie to robi. Otoz wybralem opcje wypozyczenia (dokladnie Hotel Transylvania) i zakupilem. Niestety CIAGLE mam opcje 'szukam' - film nie chce sie sciagnac. Ale jak rozumiem, z tego co przecyztalem na forum - tutaj potrzeba wifi a ja myslalem, ze microsim play mi wystarczy. Film ciagle 'wisi' mi w itunes 'downloads' - swieci sie na czerwono '1'. nie moge tego skasowac - szukalem info na forum, ale nie moglem znalezc. Jak moge to uczynic? Albo inaczej - czy moge sprobowac ten film sciagnac jeszcze raz, gdy podlacze ipada do kompa ze stalym łączem?
Dzieki z gory za odpowiedz. pozdrawiam
#53
Napisano 03 kwietnia 2013 - 23:03
Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie. Pozwoli to na łatwiejsze zrozumienie tego, co chcesz przekazać.
Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].
- - - Połączono posty - - -
ale ja nie wiem, czy on się ściąga, bo ciągle mam 'czekam'. Próbowałem różnych sposobów, ale nie idzie tego wykasować z folderu downloads w itunes.
#54
Napisano 09 kwietnia 2013 - 19:37
Witam. Ostatnio mam problem z reklamacją aplikacji w appstore. Otóż chciałem zareklamować aplikację (kliknięcie raport a problem) i przekierowało mnie na tę stronę [url]http://www.apple.com/support/itunes/store/[/url] wcześniej gdy próbowałem reklamowałem aplikacje to przenosiło mnie do formularza. Czy ktoś z was wie o co chodzi?
#55
Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:31
Ten sposób funkcjonuje od ponad 6 miesięcy. Masz napisać o co chodzi w formularzu kontaktowym -Witam. Ostatnio mam problem z reklamacją aplikacji w appstore. Otóż chciałem zareklamować aplikację (kliknięcie raport a problem) i przekierowało mnie na tę stronę http://www.apple.com...t/itunes/store/ wcześniej gdy próbowałem reklamowałem aplikacje to przenosiło mnie do formularza. Czy ktoś z was wie o co chodzi?

#56
Napisano 13 kwietnia 2013 - 15:43
#57
Napisano 13 kwietnia 2013 - 15:57
#58
Napisano 13 kwietnia 2013 - 16:26
#59
Napisano 13 kwietnia 2013 - 23:34
Może jest to zależne od aplikacji, prosiłem o zwrot w przypadku 3 aplikacji, więc nie mam zbyt dużego doświadczenia z ich systemem składania reklamacji.Dziwne bo jakiś miesiąc temu działało normalnie. To znaczy że jeśli chcę zwrócić aplikacje bo nie działa prawidłowo to mam to opisać w tym formularzu?
Tak, zgadza się, należy opisać swój przypadek w formularzu kontaktowym.
#60
Napisano 13 stycznia 2014 - 20:25
#61
Napisano 19 stycznia 2014 - 16:09
#62
Napisano 19 stycznia 2014 - 17:04
#63
Napisano 20 stycznia 2014 - 17:33
#64
Napisano 23 kwietnia 2014 - 18:21
#65
Napisano 23 kwietnia 2014 - 18:24
#66
Napisano 23 kwietnia 2014 - 18:51
#67
Napisano 23 kwietnia 2014 - 23:18
#68
Napisano 24 kwietnia 2014 - 07:32
- - - Połączono posty - - -
Natomiast za omyłkowo zakupioną grę, po wymianie kilku e-maili dostałem zwrot po około 10 dniach.
P.S. Dlaczego nie ma edycji postów ?
#69
Napisano 24 kwietnia 2014 - 08:26
#70
Napisano 18 sierpnia 2014 - 19:01

#71
Napisano 18 sierpnia 2014 - 22:37
#72
Napisano 20 sierpnia 2014 - 15:14
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych