Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Zwrot aplikacji & Jak odwołać zakup z App Store & Jak odzyskać kasę za fatalną aplikację?


  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#51 Robert Bee

Robert Bee
  • 2 posts

Posted 03 April 2013 - 22:43

hej, mam problem, wlasnie wysylam maila, zeby zwrocono mi pieniazki za wypozyczony film. Ale jest w tym sporo mojej winy, bo nie bylem do konca zorientowany jak sie to robi. Otoz wybralem opcje wypozyczenia (dokladnie Hotel Transylvania) i zakupilem. Niestety CIAGLE mam opcje 'szukam' - film nie chce sie sciagnac. Ale jak rozumiem, z tego co przecyztalem na forum - tutaj potrzeba wifi a ja myslalem, ze microsim play mi wystarczy. Film ciagle 'wisi' mi w itunes 'downloads' - swieci sie na czerwono '1'. nie moge tego skasowac - szukalem info na forum, ale nie moglem znalezc. Jak moge to uczynic? Albo inaczej - czy moge sprobowac ten film sciagnac jeszcze raz, gdy podlacze ipada do kompa ze stalym łączem? Dzieki z gory za odpowiedz. pozdrawiam

#52 eualex

eualex
  • 2097 posts

Posted 03 April 2013 - 22:55

hej,

mam problem, wlasnie wysylam maila, zeby zwrocono mi pieniazki za wypozyczony film. Ale jest w tym sporo mojej winy, bo nie bylem do konca zorientowany jak sie to robi. Otoz wybralem opcje wypozyczenia (dokladnie Hotel Transylvania) i zakupilem. Niestety CIAGLE mam opcje 'szukam' - film nie chce sie sciagnac. Ale jak rozumiem, z tego co przecyztalem na forum - tutaj potrzeba wifi a ja myslalem, ze microsim play mi wystarczy. Film ciagle 'wisi' mi w itunes 'downloads' - swieci sie na czerwono '1'. nie moge tego skasowac - szukalem info na forum, ale nie moglem znalezc. Jak moge to uczynic? Albo inaczej - czy moge sprobowac ten film sciagnac jeszcze raz, gdy podlacze ipada do kompa ze stalym łączem?

Dzieki z gory za odpowiedz. pozdrawiam

Masz 30 dni na pobranie filmu i obejrzenie przed upływem 30 dni. Od kliknięcia "play" masz 48 godzin na obejrzenie go. Wydaje mi się, że możesz pobrać go później na iPada ze stałym łączem.

#53 Robert Bee

Robert Bee
  • 2 posts

Posted 03 April 2013 - 23:03

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie. Pozwoli to na łatwiejsze zrozumienie tego, co chcesz przekazać.
Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].

- - - Połączono posty - - -

ale ja nie wiem, czy on się ściąga, bo ciągle mam 'czekam'. Próbowałem różnych sposobów, ale nie idzie tego wykasować z folderu downloads w itunes.

#54 kamil887

kamil887
  • 12 posts

Posted 09 April 2013 - 19:37

Problem z reklamacją w appstore

Witam. Ostatnio mam problem z reklamacją aplikacji w appstore. Otóż chciałem zareklamować aplikację (kliknięcie raport a problem) i przekierowało mnie na tę stronę [url]http://www.apple.com/support/itunes/store/[/url] wcześniej gdy próbowałem reklamowałem aplikacje to przenosiło mnie do formularza. Czy ktoś z was wie o co chodzi?

#55 eualex

eualex
  • 2097 posts

Posted 09 April 2013 - 23:31

Witam. Ostatnio mam problem z reklamacją aplikacji w appstore. Otóż chciałem zareklamować aplikację (kliknięcie raport a problem) i przekierowało mnie na tę stronę http://www.apple.com...t/itunes/store/ wcześniej gdy próbowałem reklamowałem aplikacje to przenosiło mnie do formularza. Czy ktoś z was wie o co chodzi?

Ten sposób funkcjonuje od ponad 6 miesięcy. Masz napisać o co chodzi w formularzu kontaktowym - :)

#56 kamil887

kamil887
  • 12 posts

Posted 13 April 2013 - 15:43

O jaki formularz kontaktowy chodzi?

#57 eualex

eualex
  • 2097 posts

Posted 13 April 2013 - 15:57

O jaki formularz kontaktowy chodzi?


Apple — Wsparcie — iTunes Store — Kontakt

#58 kamil887

kamil887
  • 12 posts

Posted 13 April 2013 - 16:26

Dziwne bo jakiś miesiąc temu działało normalnie. To znaczy że jeśli chcę zwrócić aplikacje bo nie działa prawidłowo to mam to opisać w tym formularzu?

#59 eualex

eualex
  • 2097 posts

Posted 13 April 2013 - 23:34

Dziwne bo jakiś miesiąc temu działało normalnie. To znaczy że jeśli chcę zwrócić aplikacje bo nie działa prawidłowo to mam to opisać w tym formularzu?

Może jest to zależne od aplikacji, prosiłem o zwrot w przypadku 3 aplikacji, więc nie mam zbyt dużego doświadczenia z ich systemem składania reklamacji.
Tak, zgadza się, należy opisać swój przypadek w formularzu kontaktowym.

#60 matiitam7

matiitam7
  • 345 posts
  • Płeć:
  • SkądKatowice, PL

Posted 13 January 2014 - 20:25

Jakby ktoś chciał, to przygotowałem poradnik, jak zwracać gierki czy aplikacje w AppStore --->

#61 iUżytkownik

iUżytkownik
  • 754 posts
  • SkądPolska

Posted 19 January 2014 - 16:09

Zwrot pieniędzy w iTunes Po jakim czasie od otrzymania e-maila potwierdzającego zwrot, pieniądze wpłyną z powrotem na konto?

#62 crisco

crisco
  • 1485 posts

Posted 19 January 2014 - 17:04

Do 5 dni roboczych. Ale może się zdarzyć, że kasa nie wpłynie. Wtedy dzwoń na infolinie. Kiedy nie oddali mi pieniędzy za zwrócony towar zadzwoniłem z pytaniem co jest. Wtedy miałem pieniądze po 2 dniach. Podobno dział finansowy przeoczył info w systemie:) Chodziło o prawie 4 tyś.

#63 iUżytkownik

iUżytkownik
  • 754 posts
  • SkądPolska

Posted 20 January 2014 - 17:33

Dzięki za odpowiedź. Na stronie Apple'a wyczytałem, że w ciągu 5-7 dni roboczych.

#64 ktmracing

ktmracing
  • 635 posts
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Posted 23 April 2014 - 18:21

Itunes zwrot Witam. Otóż 4 dni temu w itunes zakupiłem program (przez przypadek), pisałem do apple o zwrot kasy i jako powód podałem pomyłkę. Zapłaciłem na polskie : 44,10zł a dzisiaj zwrócono mi za tą aplikacje 31,01zł. Gdzie reszta kasy?

#65 DanielF

DanielF
  • 5764 posts
  • SkądSiedlce

Posted 23 April 2014 - 18:24

A czemu pytasz nas a nie apple? sprawdź rachunek ile pobrało może dodatkowo słynne 8 lub więcej złotych na autoryzację karty.

#66 ktmracing

ktmracing
  • 635 posts
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Posted 23 April 2014 - 18:51

Pytam dlatego by zapytać i może ktoś wie. Autoryzację karty miałem 2 lata temu więc teraz nie mogło pobrać...

#67 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 23 April 2014 - 23:18

Napisz do apple ...

#68 bolec71

bolec71

  • 657 posts
  • SkądPodkarpacie

Posted 24 April 2014 - 07:32

Za niedziałające aplikacje Apple zwraca pieniądze natychmiast. Przerabiałem to ostatnio z polską aplikacją "Kursy Walut".

- - - Połączono posty - - -

Natomiast za omyłkowo zakupioną grę, po wymianie kilku e-maili dostałem zwrot po około 10 dniach.

P.S. Dlaczego nie ma edycji postów ?

#69 dliwski

dliwski


  • 15306 posts
  • SkądWarszawa

Posted 24 April 2014 - 08:26

Mi zwrócili pieniądze tego samego dnia, a powodem był właśnie "omyłkowo" zakupiony program.

#70 Melmanek

Melmanek
  • 4 posts
  • SkądWarszawa

Posted 18 August 2014 - 19:01

Problem ze zwrotem aplikacji Witam, chciałabym zwrócić grę "RollerCoaster Tycoon 4" kiedy iTunes przenosi mnie na stronę internetową Apple gdzie mam wybrać i opisać problem po wypełnieniu tego pokazuje mi się : "To submit feedback or get technical support, go to the app site." i nie ma opcji w której wybrałabym zwrot pieniędzy. Czy wie ktoś może dlaczego tak jest ? Z góry dziękuje :)

#71 dario13d

dario13d
  • 530 posts
  • Płeć:
  • SkądHOLLYŁÓDŹ

Posted 18 August 2014 - 22:37

Ta aplikacja jest teraz za free, i to jest pewnie przyczyną braku możliwości zwrotu kasy wydanej na tą aplikację.

#72 matek1988

matek1988
  • 1 posts

Posted 20 August 2014 - 15:14

Witam, mam ten sam problem co koleżanka wyżej z grą Minecraft - Pocket Edition, gra dalej jest płatna, a ja nie mam opcji zwrotu pieniędzy. Gra po uruchomieniu zaczyna się włączać po czym "wywala" ją i pokazuje się ekran główny. Restartowałem już iPad'a i dalej jest ten sam problem, dlatego chciałbym ją zwrócić.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users