
Gwarancja Orange
#1
Napisano 02 stycznia 2012 - 22:32
#3
Napisano 03 stycznia 2012 - 17:30
#4
Napisano 03 stycznia 2012 - 20:45
#5
Napisano 04 stycznia 2012 - 15:27
#6
Napisano 04 stycznia 2012 - 21:44

#7
Napisano 05 stycznia 2012 - 14:24
#8
Napisano 06 stycznia 2012 - 13:04
#9
Napisano 09 stycznia 2012 - 18:39
Witam,
jak to jest z gwarancją Orange? Mam lekko ponad rocznego iPhone 4 w którym padła wibracja ok pół roku temu (czyli przed upływem roku czasu), jednak nie oddawałem go bo spojrzałem w papiery do telefonu i jest tam napisane jak wół o 24miesiącach (kartka z orange z nagłówkiem iPhone 3G i wypisanymi danymi mojego tel czy iPhone 4) - nie spieszyłem się więc... Dziś pani powiedziała że nie przyjmie, bo gwarancji jest jednak rok czasu a na dokumencie mam błąd. Trochę idiotyczna sytuacja, bo ten dokument jest jedynym powodem dlaczego nie oddałem telefonu wcześniej - ile rzeczywiście jest gwarancji? Czy mogę się gdzieś odwołać?, bo to przecież niedorzeczne jest...
W Orange masz na iPhone 12 miesięcy gwarancji i 24 miesiące jakiejś odpowiedzialności sprzedawcy (tak mi to wytłumaczyli w salonie, do dziś nie wiem o co z tym chodzi...). Miałem to samo, lepiej wykonaj naprawę na własną rękę (ja wysłałem do iSense - sami przyjechali po telefon, naprawili i odesłali do mnie). Szkoda zachodu...
#10
Napisano 15 stycznia 2012 - 11:41
#11
Napisano 07 marca 2012 - 19:05
Tutaj jest bardzo ładny artykuł na ten temat http://www.federacja...y.php?story=390 i radzę się bardzo dobrze zaznajomić z nim każdemu kto ma w planach oddanie telefonu do reklamacji, należy też uważać jeśli usterkę zauważyliście pół roku temu to broń boże nie przyznawać się do tego sprzedawcy, zawsze należy mówić że zostało to zauważone tydzień dwa bądź miesiąc wcześniej max 2 miesiące w artykule też to jest wyjaśnione
#12
Napisano 15 maja 2012 - 17:39
#13
Napisano 15 maja 2012 - 19:45
#14
Napisano 15 maja 2012 - 20:08
#15
Napisano 15 maja 2012 - 20:39
#16
Napisano 15 maja 2012 - 20:54
#17
Napisano 15 maja 2012 - 21:33
#18
Napisano 16 maja 2012 - 00:00
Walcz, mnie tez odmówili naprawy po upływie 12 miesięcy a skończyło się na tym, ze Orange zapłaciło prawie 900pln za naprawę i jeszcze dostałem FV. Pierwsze trzy maile były zupełnie zlewajace mnie ale nie odpuscielm.
A na jakiej podstawie ma walczyć tak z ciekawości ?
#19
Napisano 16 maja 2012 - 10:18
#20
Napisano 16 maja 2012 - 11:04
Miałeś na sprawdzenie czas gwarancji, bądź 90 dni od otrzymania wymienionego modelu.
A jak zaczniesz czytać ze zrozumieniem, to zrozumiesz. Nie ma gwarancji na 2 lata, jeśli producent jej nie udzieli.nie rozumiem niektórych stwierdzeń że gwarancja producenta to jest tylko 1 rok, to jest kłamstwo kupując nowy sprzęt na terenie Unii Europejskiej otrzymuje się 24 miesięczną gwarancję na zakupiony towar pod warunkiem przedstawienia dowodu zakupu (paragon, przelew, wyciąg z konta nawet oświadczenie woli)
#21
Napisano 16 maja 2012 - 11:06
Zadzwonie dziś do Apple Polska.
EDIT:
"Apple Polska, Orange powinno Panu pomóc, to nie nasza wina, życzymy powodzenia".
Spodziewana odpowiedź. W końcu to Orange ma obowiązek świadczenia poocy technicznej i posprzedażnej - nawet na stronach Apple jest to napisane, żeby się kontaktować z operatorem a nie z nimi.
#22
Napisano 16 maja 2012 - 12:17
#23
Napisano 16 maja 2012 - 12:36
Polecacie cisnąć jakoś dalej Orange czy odpuścić ich ?
Jak Ci się chce to możesz ich męczyć może pójdą na rękę klientowi, aczkolwiek generalnie nie muszą nic robić, bo okres gwarancji minął...
#24
Napisano 16 maja 2012 - 13:15
Przeczytaj go dokładnie, bo dpowiedzialność sklepu za wady towaru nie ma nic wspólnego z gwarancją producenta.... nie rozumiem niektórych stwierdzeń że gwarancja producenta to jest tylko 1 rok, to jest kłamstwo kupując nowy sprzęt na terenie Unii Europejskiej otrzymuje się 24 miesięczną gwarancję na zakupiony towar pod warunkiem przedstawienia dowodu zakupu (paragon, przelew, wyciąg z konta nawet oświadczenie woli). Więc jeśli Orange wciska kity na temat rocznej gwarancji straszyć Państwową inspekcją Handlową, Rzecznikiem Praw Konsumenta i innymi organami które sprzyjają kupującym. Tym bardziej trzeba się kłócić ponieważ sprzęt ten nie jest tani a Orange ma obowiązek jego naprawy w ramach gwarancji oraz niezgodności towaru z umową
Tutaj jest bardzo ładny artykuł na ten temat Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa i radzę się bardzo dobrze zaznajomić z nim każdemu kto ma w planach oddanie telefonu do reklamacji, należy też uważać jeśli usterkę zauważyliście pół roku temu to broń boże nie przyznawać się do tego sprzedawcy, zawsze należy mówić że zostało to zauważone tydzień dwa bądź miesiąc wcześniej max 2 miesiące w artykule też to jest wyjaśnione
#25
Napisano 16 maja 2012 - 18:06
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych