Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

GTA 3, Szukam Graphics Tweak


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
192 odpowiedzi w tym temacie

#51 riczardo

riczardo
  • 169 postów

Napisano 19 grudnia 2011 - 16:38

A da się jakoś poprawić płynność na 3Gs ? ;P

pewnie się da, poszukaj czegoś na zagranicznych forach

#52 terrorizer

terrorizer
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 grudnia 2011 - 16:57

Wszystko działa na iPodzie Touch 4G :) Z tym, że wydajność, która i tak nie była dobra, spadła o kilka fps. Mam prośbę, gdyby ktoś mógł stworzyć ten plik gta3.set tak zoptymalizowany, żeby GTA3 działało płynnie na Touchu 4G. Bo sam nie wiem jak to zrobić. Wchodziłem w img tool, ale nie ogarniam za bardzo.

#53 calissium

calissium
  • 52 postów

Napisano 19 grudnia 2011 - 20:20

a nie mówiłem wam ze działa? :) hehe, mysle ze idelany plik konfiguracyjny do kazdego z iUrządzeń to kwestia czasu:)

#54 Gr3G18

Gr3G18
  • 112 postów
  • SkądBytom

Napisano 19 grudnia 2011 - 20:27

Niestety gra zaczęła mi na iPadzie wywalać...zostaje mi zawsze 7MB pamięci gdy jest crash...ale znalazłem rozwiązanie. Można stworzyć swap'a ;] i zyskać dodatkowe 70-80MB RAM'u. Jeżeli ktoś będzie zainteresowany to napiszę, krótka instrukcję, na iPhonie 4 też będzie to działać ale tam nie widzę sensu tego robić :)

zaraz po starcie iPada: http://i42.tinypic.com/hwjxmo.png

z 9 zakładkami w Safari :D http://i39.tinypic.com/35jhvro.png

Ale coś za coś...swap nie jest taki szybki jak RAM więc zyskujemy to ze GTA 3 nie crashuje ale za to jest więcej "zrywów" i ścinek gry...jak kto woli :D

#55 Neo0O

Neo0O
  • 502 postów

Napisano 19 grudnia 2011 - 20:47

Ja poczekam z graniem jakis czas, wyjdzie moze update z poprawikami, a przy okazji moderzy zrobia dobre tweaki. Moze oplaca sie naprawde podkrecic procesor, sprawdzic w benchmarkach czy rzeczyiwiscie jest podkrecony, a potem ustawic te bajery z 4s na 4, przy okazji zmniejszajac troche FOV i bedzied obrze dzialac? Bede mial czas to sie pobawie z tym

#56 krl.krl

krl.krl
  • 522 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 grudnia 2011 - 21:12

Robiłem testy z tym "oc", wyniki w sunspiderze takie same, sam telefon chodzi tak samo, a wyimaginowane 900MHz łykał bez niczego (czyli oc o 50%! szok!).

#57 Neo0O

Neo0O
  • 502 postów

Napisano 19 grudnia 2011 - 21:21

Niestety gra zaczęła mi na iPadzie wywalać...zostaje mi zawsze 7MB pamięci gdy jest crash...ale znalazłem rozwiązanie. Można stworzyć swap'a ;] i zyskać dodatkowe 70-80MB RAM'u. Jeżeli ktoś będzie zainteresowany to napiszę, krótka instrukcję, na iPhonie 4 też będzie to działać ale tam nie widzę sensu tego robić :)

zaraz po starcie iPada: http://i42.tinypic.com/hwjxmo.png


z 9 zakładkami w Safari :D http://i39.tinypic.com/35jhvro.png

Ale coś za coś...swap nie jest taki szybki jak RAM więc zyskujemy to ze GTA 3 nie crashuje ale za to jest więcej "zrywów" i ścinek gry...jak kto woli :D


Tak to jest jak sie ma mnostwo smieci zainstalowanych. Moj swiezo uruchomiony iphone ma 340-360mb wolnego ramu. Z wlaczonym gta 4 ma lekko ponad 200mb wolnych.

#58 Gr3G18

Gr3G18
  • 112 postów
  • SkądBytom

Napisano 19 grudnia 2011 - 21:26

Czytanie ze zrozumieniem nie boli. Twój iPhone ma 512MB ramu a iPad 1gen. 256MB. W tle nic nie chodziło, z cydii tylko sbsettings. Wyduś na innym iPadzie 170MB pamięci gdy go uruchomisz :) albo otwórz 9 zakładek w safari zobaczymy czy ci 70MB zostanie...(oczywiście na iPadzie a nie twoim iPhonie4)!

#59 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 grudnia 2011 - 21:29

nie próbowaliście ustawić rozdzielczości 3GS-a bez włączania świateł itd.? myślę, że ważniejsza jest płynność od jakichś świecidełek :)

#60 Gr3G18

Gr3G18
  • 112 postów
  • SkądBytom

Napisano 19 grudnia 2011 - 22:38

Jeżeli ktoś chce swoje własne utwory to należy w jakimś programie zlepić parę nutek i zapisać pod nazwą np: FLASH.mp3 - to flashback radio czy jak ono się tam nazywa :D i podmienić plik w folderze Applications -> katalog z gta -> gta3.app

#61 abovePL

abovePL
  • 2 385 postów
  • SkądJaworzno, Poland

Napisano 19 grudnia 2011 - 22:50

nie próbowaliście ustawić rozdzielczości 3GS-a bez włączania świateł itd.? myślę, że ważniejsza jest płynność od jakichś świecidełek :)


Tylko, że one właśnie nie są tak mocno-żerne. Obstawiałbym, że bardziej dystans i detale. Póki co grałem sobie z godzinkę i jest świetnie. Grafika z 4S i ciut lepsza wydajność.

#62 riczardo

riczardo
  • 169 postów

Napisano 19 grudnia 2011 - 23:09

mam prośbę. mógłby mi ktoś upnąć czyste handling.cfg i wheels.dff zapomniałem backupa zrobić, a wgrałem coś źle i mi się teraz gta cały czas crashuje :x

#63 abovePL

abovePL
  • 2 385 postów
  • SkądJaworzno, Poland

Napisano 20 grudnia 2011 - 00:05

GTA3.set modyfikuje się przez Hex Editor. Pokręcone to strasznie, a szkoda bo bym się pobawił z rozdzielczością.

#64 Gr3G18

Gr3G18
  • 112 postów
  • SkądBytom

Napisano 20 grudnia 2011 - 09:49

Wersja dla iPoda 4G i iPhone'a 4 lub 4S

gta3.set

Full lights, refraction, shadows, blood, and reduced draw distance to very low with english language.

Na iPadzie dalej wywala z braku pamięci :(

#65 riczardo

riczardo
  • 169 postów

Napisano 20 grudnia 2011 - 09:57

gta3-4s-low-draw.7z
tutaj wersja z 4s ze zmniejszonym dystansem
u mnie chodzi perfekcyjnie, zyskałem dużo fpsów

#66 Gr3G18

Gr3G18
  • 112 postów
  • SkądBytom

Napisano 20 grudnia 2011 - 10:03

gta3-4s-low-draw.7z
tutaj wersja z 4s ze zmniejszonym dystansem
u mnie chodzi perfekcyjnie, zyskałem dużo fpsów


To jest to samo co mój link powyżej :D tzn na jedno wychodzi...bo tu i tu grafika ta sama, rozdziałka ta sama a dystans very low

#67 riczardo

riczardo
  • 169 postów

Napisano 20 grudnia 2011 - 10:20

To jest to samo co mój link powyżej :D tzn na jedno wychodzi...bo tu i tu grafika ta sama, rozdziałka ta sama a dystans very low

nie prawda ;p przynajmniej u mnie działa inaczej, z tym co ty wrzuciłeś miałem średnią grafikę, lekko poprawioną niż w 4 była bez zmian. z tym, który ja wrzuciłem mam grafikę taką jak na 4sie, tylko ze zmniejszonym dystansem :)

#68 Gr3G18

Gr3G18
  • 112 postów
  • SkądBytom

Napisano 20 grudnia 2011 - 10:23

nie prawda ;p przynajmniej u mnie działa inaczej, z tym co ty wrzuciłeś miałem średnią grafikę, lekko poprawioną niż w 4 była bez zmian. z tym, który ja wrzuciłem mam grafikę taką jak na 4sie, tylko ze zmniejszonym dystansem :)


Jeżeli tak to zwracam honor :D

#69 abovePL

abovePL
  • 2 385 postów
  • SkądJaworzno, Poland

Napisano 20 grudnia 2011 - 11:13

O i super panowie! ;)

---------- Wpis dodano o 11:13 ---------- Poprzedni wpis dodano o 11:03 ----------

gta3-4s-low-draw.7z
tutaj wersja z 4s ze zmniejszonym dystansem
u mnie chodzi perfekcyjnie, zyskałem dużo fpsów


W Twojej wersji podnieśli rozdzielczość do natywnej 4ki. Super, jest ostro i z detalami jak trzeba a przy tym płynniej jak na oficjalnej wersji. Teraz jeszcze pozbyć się cieni przechodniów bo i tak nikt na to nie zwraca uwagi, a może być jeszcze lepiej ;)

#70 riczardo

riczardo
  • 169 postów

Napisano 20 grudnia 2011 - 12:15

Teraz jeszcze pozbyć się cieni przechodniów bo i tak nikt na to nie zwraca uwagi, a może być jeszcze lepiej ;)


z tego co czytałem, to cienie są połączone razem ze światłami i wyłączając jedne wyłącza się drugie (nie chodzi mi o światła samochodów, tylko o lampy przy drodze itp)

#71 abovePL

abovePL
  • 2 385 postów
  • SkądJaworzno, Poland

Napisano 20 grudnia 2011 - 13:28

Jednak podczas deszczu gra ostro zwalnia. Nie wiem czy ma to sens. Podczas normalnej pogody i w nocy jest płynnie.

#72 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 grudnia 2011 - 18:31

GTA3.set modyfikuje się przez Hex Editor. Pokręcone to strasznie, a szkoda bo bym się pobawił z rozdzielczością.


banalna sprawa - właśnie sprawdzam różne konfiguracje :)

#73 nielololek

nielololek
  • 706 postów
  • SkądPolska

Napisano 20 grudnia 2011 - 18:46

Dzięki za tego moda :) W końcu widać policyjne światła :P A to, co niby przyspiesza iphone mi również działa. Nie sprawdzałem tego żadnymi programami, no ale widzę różnicę w używaniu iphone ! :)

#74 riczardo

riczardo
  • 169 postów

Napisano 20 grudnia 2011 - 20:47

Dzięki za tego moda :) W końcu widać policyjne światła :P

A to, co niby przyspiesza iphone mi również działa. Nie sprawdzałem tego żadnymi programami, no ale widzę różnicę w używaniu iphone ! :)

How to Overclock iPhone 3G, 3GS, and 4!
w sensie że to ;>

#75 nielololek

nielololek
  • 706 postów
  • SkądPolska

Napisano 20 grudnia 2011 - 22:45

How to Overclock iPhone 3G, 3GS, and 4!
w sensie że to ;>


Tak, dokładnie. W miejsce tych ??? wpisałem 999, oprócz tego ostatniego - tam wpisałem mniejszą liczbę. Po restarcie zauważyłem, że telefon np. szybciej sie odblokowuje no i gry również chodzą troszkę szybciej :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych