
znalazłam ipada
#26
Napisano 04 grudnia 2011 - 22:15
#27
Napisano 04 grudnia 2011 - 23:07
#28
Napisano 03 stycznia 2012 - 15:28
#29
Napisano 04 stycznia 2012 - 21:24
#30
Napisano 04 stycznia 2012 - 21:36
#31
Napisano 04 stycznia 2012 - 21:42
po restore nie zostaje zalogowany w appstorze? bo wtedy moznaby napisac maila do tej osoby....
Moze ja pomoge, jesli ipad pierwszej gen jailbreak i bez problemu mozna wyjac wszystko z ipada i bedziesz miec napewno do pana jakis kontakt. Druga opcja robisz backup ipada na itunes i trza miec nadzieje ze nie jest zabezpieczony haslem, potem wystarczy go przejrzec co jest banalnie proste i poszukac wskazowek do kogo nalezy.
#32
Napisano 21 stycznia 2012 - 16:31
Moze ja pomoge, jesli ipad pierwszej gen jailbreak i bez problemu mozna wyjac wszystko z ipada i bedziesz miec napewno do pana jakis kontakt. Druga opcja robisz backup ipada na itunes i trza miec nadzieje ze nie jest zabezpieczony haslem, potem wystarczy go przejrzec co jest banalnie proste i poszukac wskazowek do kogo nalezy.
a jak mam zrobic tego jailbreaka?czy do tego jest potrzebna karta bo ta jest juz nieaktywna?
#33
Napisano 31 stycznia 2012 - 22:00
#34
Napisano 31 stycznia 2012 - 22:49
#35
Napisano 01 lutego 2012 - 00:16
#36
Napisano 01 lutego 2012 - 00:42
contactus.it@euro.apple.com
list po angielsku.
Hello.
Sometime in November 2011, in (Warsaw) I have found an Apple device
with serial number ...... , imei number ....... with an italian sim-card (tim) inside.
Can You help me to find the owner in order to return the divice?
Sincerely,
Alex.
może tam są kumaci.
chętnie cytuj odpowiedzi od włochów.
#37
Napisano 09 lutego 2012 - 11:43
proponuję wysłać do apple italy
contactus.it@euro.apple.com
list po angielsku.
Hello.
Sometime in November 2011, in (Warsaw) I have found an Apple device
with serial number ...... , imei number ....... with an italian sim-card (tim) inside.
Can You help me to find the owner in order to return the divice?
Sincerely,
Alex.
może tam są kumaci.
chętnie cytuj odpowiedzi od włochów.
oto odpowiedz, wloskiego nie kumam

Gentile Cliente,
Grazie per aver scelto Apple Online Store.
Faremo il possibile per dare una risposta personalizzata alla Sua domanda entro 2 giorni lavorativi.
Si assicuri che l’e-mail che ci ha inviato includa la seguente informazione:
* un numero di ordine web (Wxxxxx), se la Sua domanda riguarda un acquisto effettuato presso Apple Online Store;
* un numero di riferimento, se il suo quesito riguarda una campagna promozionale.
Se la e-mail non include le informazioni richieste, La preghiamo di modificarla e inviarcela nuovamente.
Follow-Up: 191150104
Per altre domande, Si rivolga al contatto appropriato consultando la pagina web “Per contattare Apple” all’indirizzo: <[url=http://www.apple.com/it/contact/]Apple - Per contattarci[/url]
Potrà trovare le risposte a molte domande post-vendita visitando il sito web del servizio clienti Apple Store all’indirizzo:
Cordialmente,
Il team Apple Online Store
#38
Napisano 09 lutego 2012 - 12:00
#39
Napisano 09 lutego 2012 - 12:03
#40
Napisano 09 lutego 2012 - 15:04
#41
Napisano 09 lutego 2012 - 16:07
i napisali,ze proponuja oddac go na policje a ta napewno zrobi wszystko aby znalezc wlasciciela.
LOL. Taaa, zrobi. Kiedys odnalazlem skradzionego laptopa i sprawe na wszelki wypadek poszedlem zalatwiac z policja. Wzieli po wszystkim laptopa jako niby dowod w sprawie i przez chyba 2 miesiace nie moglem go odebrac, bo cholera wie po co, musial u nich lezec. Problem mieli z oddaniem rzeczy w przypadku gdy wlasciciel (czyli ja) sie o nia upominalem co kilka dni. Jestem przekonany, ze w przypadku jak wlasciciela trzeba szukac, to nawet nie rusza d... z miejsc w tej sprawie. Wrzuca do magazynu i jak sie sprawa przedawni, ktos sobie go zaadoptuje. To juz lepiej sobie go zostaw.
#42
Napisano 09 lutego 2012 - 21:22
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych