
4S w Tmobile.pl
#326
Posted 28 November 2011 - 19:54
#327
Posted 28 November 2011 - 21:30
#328
Posted 28 November 2011 - 21:57
#329
Posted 28 November 2011 - 22:09
#330
Posted 28 November 2011 - 22:43
nic nie wysłaliPpawcio, musieli Ci w takim razie wysłać dziś.


czyli mówisz, że spełni się "czekajcie, a się doczekacie"?Paweł poczekaj jeszcze,muszą w koncu dowieść wiekszą dostawę.

a co do kart microsim - to jest dla mnie chyba największe zdzierstwo - jednym dają za darmo, innym każą płacić... masakra jakaś...
#331
Posted 29 November 2011 - 00:18
#332
Posted 29 November 2011 - 00:27

#333
Posted 29 November 2011 - 00:45
#334
Posted 29 November 2011 - 08:00

#335
Posted 29 November 2011 - 09:29
Co do karty sim to jeszcze postaram sie wyjasnic sprawę " u swojego" konsultanta. Wtedy zobaczymy czy kolega,który wszystko wie nie zdziwi sie jak mu doliczą kasę za kartę do najblizszej faktury.
Zdziwisz się alfo omego jak się dałeś nabić w butelkę.
#336
Posted 29 November 2011 - 10:04
#337
Posted 29 November 2011 - 12:04
nie ma takiej możliwości aby otrzymać "nową" kartę sim wraz z telefonem w jednej przesyłce.
Ja dostałem micro SIMa w oddzielnej paczce niż telefon. To były dwie niezależne przesyłki.
(Tak w ogóle to dostałem omyłkowo normalnego małego (a nie micro) SIMa, więc dzień później dosłali mi kolejnego).
Bacio
#338
Posted 29 November 2011 - 12:06

#339
Posted 29 November 2011 - 12:12
Potwierdza to cennik, przynajmniej dla taryfy która ja wybrałem czyli-rodzinna multimedialna.:
http://www.t-mobile....M_SA_110801.pdf
Może w jakieś innej taryfie tej opłaty nie ma. Warto to sprawdzic. Moze znaczenie ma czy ktos jest nowym abonentem, czy tez przedłuża umowę.
#340
Posted 29 November 2011 - 12:28
#341
Posted 29 November 2011 - 12:33
#342
Posted 29 November 2011 - 12:38

#343
Posted 29 November 2011 - 13:04
#344
Posted 29 November 2011 - 16:27
#345
Posted 29 November 2011 - 21:47

#346
Posted 29 November 2011 - 23:22
#347
Posted 29 November 2011 - 23:24
Kolego a Ty znowu swoje.Pokaż mi prosze w regulaminie,cenniku czy innym dokumencie na stronie t-mobile,ze jest tak jak Ty to interpretujesz. Ja dałem linka gdzie jak wół jest napisane,ze trzeba kupić nową kartę sim. To samo mówili dwaj rózni pracownicy,z IBOA. To samo mówili w salonie. Prędzej jest tak jak pisze ppawcio,że trzeba kupic,ale w niektórych przypadkach(duzy abonament_tak jak np. u Ciebie, kilka numerów u danego operatora) udaje sie wynegocjowac tę kartę za darmo. Mnie się nie udało,może za mało naciskałem. Ale tak sie cieszyłem,że w końcu bede miał nowego Iphona(jak byscie po paru latach używania smartfonów,musieli uzywać przez 2 tygodnie telefonu Emporia-to zrozumielibyście co czułem :-) ) i jeszcze zawirowania z faktura,gdzie nijak nie dało sie odliczyc kasy z punktów premia(teoretycznie już wygasłych),ze 3 dychy w przód czy w tył juz mnie nie ruszały :-))Sipap -.- to w wypadku gdy wymieniasz po zniszczeniu przez siebie etc. a nie gdy kupujesz u nich telefon wymagający owej wymiany...
#348
Posted 30 November 2011 - 00:07
#349
Posted 30 November 2011 - 00:47

#350
Posted 30 November 2011 - 11:09
Najprawdopodobniej jest podobnie jak w Orange - wymiana karty sim na życzenie klienta jest płatna. Natomiast, jeśli stara karta sim ma błędy to wymiana jest darmowa. I teraz pytanie na jakiego konsultanta się trafiło - taki, który wpisał "wymiana na życzenie klienta" czy "wymiana z powodu awarii".
Bardzo możliwe, że o to chodzi. Ja kartę miałam wymienioną za darmo - konsultant po prostu poszedł na zaplecze, przyniosł microSIM, zaoferował przegranie zawartości starej karty, powpisywał coś w systemie i to wszystko. Nawet nic nie wspomniał, że to cos kosztuje itp. A abonamentu nie mam jakiegoś wysokiego (95 netto),a jak wymieniałam to był nawet niższy bo 99 brutto. Wymieniałam prawie rok temu jak kupowałam iP 4 (na wolnym rynku, poza operatorem).
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users