
madhunt3r - umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość (w tym przypadku w AppleOnlineStore) wtedy na nowy produkt zawsze masz 10 dni
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 06 lutego 2012 - 23:43
Napisano 06 lutego 2012 - 23:53
Napisano 06 lutego 2012 - 23:58
Napisano 07 lutego 2012 - 00:33
Napisano 07 lutego 2012 - 06:06
Bzdura, skąd masz niby takie informacje, że będzie wymieniony na refurba?W ciągu 14 dni od daty dostawy można iPhone'a zakupionego w AOS zwrócić lub wymienić na nowego (fabrycznie nowego, w zafoliowanym pudełku) przy czym liczba wymian jest ograniczona. Po którejś z kolei (znajomemu odmówiono kolejnej wymiany po wysłaniu piątego wadliwego) Apple zaproponuje wyłącznie zwrot gotówki.
Po upływie 14 dni nie ma możliwości zwrotu, a w razie ujawnienia się wady telefon zostanie wymieniony na refurba.
Napisano 07 lutego 2012 - 13:49
Napisano 07 lutego 2012 - 14:10
Napisano 07 lutego 2012 - 14:42
Napisano 07 lutego 2012 - 14:49
Napisano 07 lutego 2012 - 15:15
Napisano 07 lutego 2012 - 19:26
Z AOS, treści zobowiązania gwarancyjnego, serwisu i praktyki.Bzdura, skąd masz niby takie informacje, że będzie wymieniony na refurba?
Poszukaj na stronie.Gdzie masz jakiś zapis o tych 14 dniach?
Napisano 08 lutego 2012 - 07:01
Napisano 08 lutego 2012 - 08:05
Napisano 08 lutego 2012 - 08:46
Witam,
Znajomy zakupił także 4S i mając go w ręku stwierdziłem, że inaczej niż u mnie działa suwak wyciszenia. Tzn. u mnie zawsze przesuwając go na dół lub do góry jest wyraźne "pstryk", u niego ten "pstryk" jest tylko jak się przesunie na dół a w górę już idzie bez oporu ''gładko''. Jak powinno być poprawnie?
Napisano 08 lutego 2012 - 10:13
Napisano 08 lutego 2012 - 10:28
Napisano 08 lutego 2012 - 10:40
Napisano 08 lutego 2012 - 10:52
Napisano 08 lutego 2012 - 10:57
Napisano 08 lutego 2012 - 11:13
Napisano 08 lutego 2012 - 11:15
Napisano 08 lutego 2012 - 11:22
Napisano 08 lutego 2012 - 11:27
Napisano 08 lutego 2012 - 11:27
Napisano 08 lutego 2012 - 11:29
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych