
iPhone Dev - konto firmowe?
#26
Napisano 18 stycznia 2012 - 17:55
Faktycznie komunikat na stronie był bardzo mylący, dlatego wcześniej zadzwoniłem do supportu sklepu na numer 800 702 328 i tam uzyskałem odpowiedź, że sklep dla firm nie jest jeszcze ostatecznie wdrożony i w tej chwili nie ma procesu rejestracji, o którym mówią komunikaty. W polu numeru NIP trzeba go podać w wariancie EU - czyli z literami PL na początku, bez żadnych spacji i myślników.
Już po zakupie pojawiła mi się opcja pobrania faktury w sklepie, w historii zamówień - i faktycznie nie ma mojego numeru NIP, chociaż są pozostałe dane. Jeśli nie dostanę na maila czegoś innego, to może być problem z zaksięgowaniem tego. Chyba znów będę musiał dzwonić.
No chyba, że jest tak, jak można wyczytać w komentarzach do tego postu http://macnow.pl/201...apple/#comments i coś bardziej wyglądającego na fakturę przyjdzie pocztą ;-)
#27
Napisano 18 stycznia 2012 - 18:36
#28
Napisano 19 stycznia 2012 - 08:03
Anks, dostałaś wymóg tłumaczenia, bo na tym samym apple ID robiłaś, zamiast założyć nowe. Faktury VAT w zasadzie nie dostaniesz. Nigdy nie ma na niej pola NIP i ogólnie jest nie do zaksięgowania.
Ale jak to robiłam na tym samym apple ID? Zakładałam specjalnie ID dla firmy i rejestrowałam się w iOS developer program dla *firm*. Gdzie się w takim razie rejestruje apple ID dla firm? Nigdzie nie było informacji o tym, że procedura firmowa jest jakas inna O.o
PS. Ta infolinia jest polskojęzyczna?
#29
Napisano 19 stycznia 2012 - 09:39
(...)
PS. Ta infolinia jest polskojęzyczna?
Tak, to obsługa polskiego Apple Store dla firm.
#30
Napisano 19 stycznia 2012 - 11:14

#31
Napisano 19 stycznia 2012 - 11:16
#32
Napisano 19 stycznia 2012 - 11:49
#33
Napisano 20 stycznia 2012 - 08:03
Ostatnio po długich bojach udało się w końcu sfinalizować zakładanie konta. Przy zamawianiu w sklepie online należy podać numer NIP i po 4 dniach od aktywacji konta dostaliśmy mail z fakturą gdzie jest wpisany numer NIP.
Pozdrawiam
Tomek
a płaciłeś kartą (firmową) czy przelewem? i zakładałeś to konto normalnym trybem (tylko przez internet) czy przez infolinię (to appleid dla firm, o którym była mowa kilka postów wcześniej, że via strona jeszcze nie jest dopracowane)
EDIT:
Dobra, nie czekam na odpowiedź. Zrobiliśmy przelew tak jak jest, z dopisanym NIPem.
Dane do przelewu były dziwne, bo nie było adresu beneficjenta. Będzie źle, jeśli był wpisany adres banku przetwarzającego płatność? Innych danych nie było.
#34
Napisano 20 stycznia 2012 - 19:34
#35
Napisano 23 stycznia 2012 - 09:52
a płaciłeś kartą (firmową) czy przelewem? i zakładałeś to konto normalnym trybem (tylko przez internet) czy przez infolinię (to appleid dla firm, o którym była mowa kilka postów wcześniej, że via strona jeszcze nie jest dopracowane)
EDIT:
Dobra, nie czekam na odpowiedź. Zrobiliśmy przelew tak jak jest, z dopisanym NIPem.
Dane do przelewu były dziwne, bo nie było adresu beneficjenta. Będzie źle, jeśli był wpisany adres banku przetwarzającego płatność? Innych danych nie było.
Formą płatności był przelew. NIP był podany w formularzu na stronie. Jak wszystko wypełniłem to w dalszych krokach pojawiła się strona z informacjami na jakie konto należy dokonać płatności. Te same informacje przyszły również na maila. Kontakt telefoniczny był, ale na wcześniejszym etapie w celu weryfikacji i dosłania dokumentów.
#36
Napisano 25 stycznia 2012 - 12:30
#37
Napisano 08 lutego 2012 - 10:12


#38
Napisano 08 lutego 2012 - 11:22

#39
Napisano 20 marca 2013 - 13:47

#40
Napisano 20 marca 2013 - 20:27
#41
Napisano 30 marca 2013 - 18:17
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych