Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Co cię denerwuje/Czego ci brakuje na Forum ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1840 odpowiedzi w tym temacie

#1576 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 12:23

*
Popularny

Kolejny nonsens. Nie wiem który admin tym zarządza https://myapple.pl/f...iem-rękojmi/ 

Temat dotyczący rękojmi. Problem dość ciekawy. Co prawda nie dla poszkodowanego ale na przyszłość mógłby się przydać. Ktoś kto się na tym zna zaczyna mówić o konkretach ale następuje "ciach" bo to nie forum prawne. Po pierwsze skoro już ktoś zaakceptował byt tego tematu to dlaczego nie można mówić o konkretach. Skoro to nie jest forum prawne (fakt nie jest) to wyrzucajcie każdy taki temat oraz każdą wypowiedź dotyczącą gwarancji i rękojmi bo to kwestie prawne. Po drugie nikt z tymi uwagami nie wychodzi poza ten jeden temat. Dajmy się rozpisać osobie która ma na ten temat wiedzę. Być może ktoś będzie mógł z niej skorzystać w przyszłości.  


Użytkownik kristof461 edytował ten post 11 grudnia 2019 - 13:03

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#1577 dobrakawa

dobrakawa
  • 835 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 13:57

Tym bardziej, że ludzie nie są świadomi swoich praw jako klienci i często są dymani przez sklepy czy serwisy.


Użytkownik dobrakawa edytował ten post 11 grudnia 2019 - 13:58

  • Sebosz i kristof461 lubią to

Pro 2012, 14 Pro


#1578 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 11 grudnia 2019 - 14:11

I tym bardziej, że ja jeszcze koleżankę pamiętam z forum WP gdzie wiele razy i wielu użytkownikom pomogła.


  • Sebosz i kristof461 lubią to

#1579 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 14:54

Tym bardziej, że ludzie nie są świadomi swoich praw jako klienci i często są dymani przez sklepy czy serwisy.

To raz. Dwa są niekonsekwentni. Nie mówiąc już o tym ile to razy sam kogoś poprawiałem odnośnie gwarancji/rękojmi bo ktoś głupoty pisał. Potem się admin wtrąca że to nie jest rozmowa na temat ale dla mnie jak ktoś gada głupoty które mogą wprowadzić kogoś w błąd to należy to wyjaśnić albo niech usną owe głupoty. 

 

I tym bardziej, że ja jeszcze koleżankę pamiętam z forum WP gdzie wiele razy i wielu użytkownikom pomogła.

"Góra" wie lepiej co jest dla nas dobre. 


  • Sebosz lubi to

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#1580 ec1940c406

ec1940c406
  • 893 postów
  • Płeć:

Napisano 11 grudnia 2019 - 17:08

 

"Góra" wie lepiej co jest dla nas dobre. 

 

zgodnie z polityką Apple ;)


  • kristof461 lubi to

#1581 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 11 grudnia 2019 - 17:08

Przeniosłem do Offtopic - zbędną dysputę usunąłem. Takie tematy proszę prowadzić w tym dziale, nie w dziale serwis.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#1582 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 11 grudnia 2019 - 18:41

Przeniosłem do Offtopic - zbędną dysputę usunąłem. Takie tematy proszę prowadzić w tym dziale, nie w dziale serwis.


Zbędna dyskusja? Chyba dla ciebie. Jak duży pierwiastek strażnika teksasu trzeba mieć w sobie żeby robić takie rzeczy. Szkoda ze to się dzieje z tym forum. Sam uważam ze śmietnik jest zły ale to zupełnie co innego. Chyba czas opuścić to forum. Niestety ja i wielu innych stałych użytkowników poradzi a nawet już radzi sobie na zagranicznych forach. Szkoda nowych użytkowników którzy liczą na pomoc.
  • Sebosz lubi to

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#1583 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 11 grudnia 2019 - 19:16

Przeniosłem do Offtopic - zbędną dysputę usunąłem. Takie tematy proszę prowadzić w tym dziale, nie w dziale serwis.

 

Ale to nie jest offtopic... Przecież ten temat tyczy się tylko i wyłącznie firmy Apple i jej praktyk związanych z reklamacją... Moim zdaniem ten temat powinien trafić co najwyżej do działu "Serwis". Przecież nikt nie zagląda do działu Offtopic w poszukiwaniu porad związanych z reklamacją urządzeń Apple...


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#1584 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 11 grudnia 2019 - 20:47

Nie są to porady serwisowe - za regulaminem działu serwis:
 

Ten dział ma na celu pomóc użytkownikowi znaleźć fachową pomoc, wstępną diagnozę i ewentualną, szacunkową wycenę naprawy telefonu/tabletu, Tutaj użytkownik otrzyma pierwsze wskazówki, co zrobić, aby rozpoznać problem, jakie czynności może przeprowadzić we własnym zakresie, a co kwalifikuje się już do interwencji serwisu.

 
Jest to dział typowo techniczny. Co prawda zastanawiałem się czy nie przypisać tematu do "Gdzie kupować/nie kupować sprzęt" ale jak jeden z moderatorów przydzielił podobny temat (nie merytorycznie oczywiście, ale tak samo trudny do umieszczenia) w offie - postąpiłem podobnie.
 
Za regulaminem forum:
 

Moderatorzy ( oraz SM) i Administratorzy mają przywilej ostatniego słowa dotyczącego moderacji dyskusji, w przywilej ten wchodzą: prawo do zamykania, wymazywania a także edycji treści i tytułów wątków oraz prawo do edycji i kasowania postów z jakiegokolwiek powodu związanego z moderacją forum. Jakkolwiek przyczyny podjęcia takich działań powinny być wyjaśnione, złożenie wyjaśnień jest dobrowolne i nie musi nastąpić, nawet na żądanie. Należy zaznaczyć, że przeoczenie przez moderatora naruszenia regulaminu nie oznacza przedawnienia takiego naruszenia a także dopuszczalności takich naruszeń w przyszłości.


Wyjaśniłem - dobrowolnie.
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#1585 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 16 grudnia 2019 - 13:32

Zgłupiałem. Kolejny temat gdzie omawiany byłby temat gwarancji i odpowiedzialności. https://myapple.pl/f...oria-serwisowa/

Tymczasem admin pyta dlaczego w dziale offtopic i zamyka. Ludzie co tu się dzieje? Przecież ostatnio taką rozmowę sami przenieśli do off


Użytkownik kristof461 edytował ten post 16 grudnia 2019 - 13:33

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#1586 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 220 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 grudnia 2019 - 13:34

Zdecydowałem, że płacze o odrzucenie gwarancji po zalaniu urządzenia to żaden offtopic. Zwłaszcza z wstawkami 'napiszę do ameryki i nagłośnię problem'. W ogóle płacze są bez sensu.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#1587 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 16 grudnia 2019 - 13:40

Zdecydowałem, że płacze o odrzucenie gwarancji po zalaniu urządzenia to żaden offtopic. Zwłaszcza z wstawkami 'napiszę do ameryki i nagłośnię problem'. W ogóle płacze są bez sensu.

Ok czyli twoje widzimisię jak zwykle ponad wszystko. Kolega z Ameryką przesadził ale chciał dopytać. Tak jak dziesiątki innych zakładających po raz n-ty ten sam temat. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#1588 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 220 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 grudnia 2019 - 14:20

Tam wynikło zamieszanie. Wątek wszedł do 'Serwis', inny moderator przeniósł do 'Offtopic', ale zapomniał dorzucić o tym adnotację. Jakbym wiedział, że już została podjęta akcja, nie dotykałbym ;-). Zostało to wszystko cofnięte, niech wisi - chociaż 'moje widzimisię' podtrzymuje opinie, że płacze 'zalałem telefon i każą płacić, podlece i szubrawcy' powinny mieszkać w koszu.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#1589 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 16 grudnia 2019 - 15:55

Ok. zamieszanie wyjaśnione. Teraz pytanie do Was - użytkowników. Czy pozostawiamy tego typu pytania w offi-e jak jest teraz, czy przenosimy wszystkie do "Gdzie kupować/nie kupować sprzęt" Chyba, że macie inne propozycje. Serwis i dyskusje ogólne odpadają. Też uważam jak ftpd, ale to Wy chcecie aby takie tematy gościły na forum - więc proszę - zadecydujcie sami.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#1590 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 952 postów
  • Płeć:

Napisano 16 grudnia 2019 - 16:39

Zmienić dział "gdzie kupować" na "zakupy, gwarancje i reklamacje"
  • Sebosz i kristof461 lubią to

#1591 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 16 grudnia 2019 - 17:22

Zmienić dział "gdzie kupować" na "zakupy, gwarancje i reklamacje"

O to to. Albo po prostu zrobić nowy dział/poddział na takie kwestie, bo offtop to to nie jest.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#1592 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 952 postów
  • Płeć:

Napisano 16 grudnia 2019 - 17:43

Żadnych nowych działów. I tak jest ich zdecydowanie za dużo.
  • 5b46927ee6 lubi to

#1593 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 26 grudnia 2019 - 11:51

Wasza propozycja przekazana do administracji - ale kiedy nastąpi zmiana, nie wiem.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#1594 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 952 postów
  • Płeć:

Napisano 04 lutego 2020 - 21:13

Wasza propozycja przekazana do administracji - ale kiedy nastąpi zmiana, nie wiem.

Nie żebym poganiał, w końcu minął niewiele ponad miesiąc, a zmiana jest dość skomplikowana, ale może przy okazji zmodyfikujecie ten zabawny fragment regulaminu działu?

 

"Dział "Gdzie (kupować / nie kupować) sprzęt" służy do umieszczania opinii o sklepach i sprzedawcach sprzętu Apple. W tym dziale nie pytamy, gdzie kupić, co kupić i za ile kupić."



#1595 slawrumia

slawrumia
  • 1 293 postów
  • SkądRumia

Napisano 07 lutego 2020 - 15:51

Jest już obsługa w tapataku ?



#1596 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 220 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 lutego 2020 - 16:54

Nie. I nigdy nie będzie.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#1597 jargo

jargo
  • 104 postów
  • SkądZabrze

Napisano 23 lutego 2020 - 17:06

Mi brak odpowiedzi na zadawane pytanie , księciunie zadufani w sobie którzy zwą się moderatorami zamiast np. udzielić odpowiedzi lub przenieść temat do odpowiedniego działu ( bo wg mnie umieściłem w odpowiednim ) zamykają temat. Może jednak kolesie moderatorzy po prostu nie znają odpowiedzi i tak najprościej ? Dla jednych zaawansowane funkcje systemu po chleb powszedni, ja otwieram kompa i użytkuję nie wgłębiam się co jak dlaczego, wybrałem maca bo jest prosty w użyciu ale zdarzają nie problemy i wówczas próbuję zadać pytanie - tutaj to TRAGEDIA. w 80% temat zamknięty , bufonada jak rządzący PiS wg którego wszystko jest ok i tyko oni mają rację tak samo tutaj . Brak starych macuserów , kiedyś to było nie do pomyślenia takie potraktowanie pytającego. Zaczynałem zabawę z mac bardzo, bardzo dawno temu Waszych serwisów nie było ale zadając pytanie otrzymywało nie odpowiedź. To smutne jak zarozumiałe pyszałki tutaj są, napiszcie forum dla programistów i ok , anie dla użytkowników których to nie interesuje i sprawa jasna, bo tak to traci sens. Forum ma pomagać użytkownikom korzystających ze stajni Maca - nie tutaj , tutaj na pomoc nie ma co liczyć. Konkretnie ostatnio mam na myśli kolegę powyżej, ekspert


Użytkownik jargo edytował ten post 23 lutego 2020 - 17:09


#1598 Aastelix

Aastelix
  • 1 528 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 23 lutego 2020 - 19:00

My tu sobie gadu gadu z uwagami a moderacja się wzajemnie po pupciach klepie.
  • jargo lubi to

iPhone 11


#1599 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 lutego 2020 - 16:07

Kolego jargo
 
Masz pretensję a usunięty temat nie miał:
1. Modelu komputera (wymagane w dziale hardware)
2. Opisanego systemu - jak miał moderator przenieść do odpowiedniego działu software, gdy nie wiedział gdzie ma go przenieść.
 
W takich przypadkach pozostaje nam jedno - przenieść do kosza i mieć nadzieję, że przy ponownie napisanym temacie użytkownik da szansę umiejscowienia tematu w odpowiednim dziale.
 
PS
 
Ogłoszenia podwieszone u góry każdego działu i wyróżnione na czerwono - wystarczy przeczytać:
 
wymagania niezbędne dla wątków w tym dziale
 

Wątki nazwane 'mam problem z...' (lub wszelkie ich modyfikacje, zwłaszcza samo 'mam problem') nie mówią absolutnie nic, kiedy się je przegląda. Tak samo te, które w tytule zawierają szczątkowe informacje ('nie działa komputer' i tak dalej). Dlatego wymagane jest:

  • Podanie modelu sprzętu wraz z rokiem produkcji (nie datą zakupu!). Podanie tego w tytule wątku dodatkowo ułatwi wyszukiwarce i innym użytkownikom odszukanie tematu w przyszłości
  • Zainstalowanego systemu

i zastosować się do tego - to nie takie trudne ;)


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#1600 a.s-6704ce448e

a.s-6704ce448e
  • 842 postów

Napisano 18 marca 2020 - 13:20

Mnie przeszkadza poziom moderacji... nie wiem o co chodzi z tym wrzucaniem do kosza tematów, bo temat wątku nie podobał się moderatorowi. Moim zdaniem jest to bardziej fanaberia mająca na celu pokazać ja tu rządzę. Poza tym nie każdy umie się tak samo wyrażać a zwracanie komuś uwagi, albo usuwanie go z dyskusji bo zdaniem moderatora sposób wyrażania się nie pasuje do innych członków grupy jest przejawem braku kultury osobistej. Mam propozycję, by dać ludziom normalnie z tego forum korzystać... nawet tym którzy być może nie sa tak "elokwentni" jak moderatorzy... ewentualnie może zróbcie rozwijaną listę dostępnych, przykładowych tytułów wątku skoro moderatorzy maja alergię na inny niz ich sposób myślenia... Forum moim zdaniem jest przede wszystkim miejscem, gdzie ktoś powinien znaleźć pomoc w kwestiach sprzętowych, a jest to znacznie utrudnione przez taki rodzaj moderacji i zniechęca do korzystania z tego forum...


Użytkownik a.s edytował ten post 18 marca 2020 - 13:49

MacBook 12" (2016), iPhone 7, Apple Watch 3, Apple TV 4K 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych