Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Płatności w iTunes Store — karty debetowe/kredytowe/Pre-Paid


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2172 odpowiedzi w tym temacie

#1826 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 grudnia 2013 - 19:58

Czytaj ze zrozumieniem, jak nie masz środków to nawet karty nie dodasz, bo autoryzacja jej nie przejdzie. W Polsce banki praktycznie nie wydają innych kart niż MC Visa i AmEx więc nie wiem z czym masz problem.

#1827 SiwySiwersss

SiwySiwersss
  • 27 postów

Napisano 20 grudnia 2013 - 20:29

Ok dzieki. Liczyłem na wiecej wyrozumiałości, tym bardziej że nie jestem za bardzo obeznany w tych sprawach.

#1828 marjanoos

marjanoos
  • 375 postów

Napisano 20 grudnia 2013 - 21:30

Po to są podklejone tematy w działach oraz inne tematy, w których wszystko jest ładnie wyjaśnione.

#1829 itamasek

itamasek
  • 45 postów

Napisano 22 grudnia 2013 - 17:28

Doładowanie przez prepaid Witam, Doladowalem konto karta prepaid, konto zostało stworzone jako na USA, podany jest adres jakis z strony ktora generuje adresy, plus moje imię i nazwisko. Przebieg doładowania bezkonfliktowy, lecz jak chce cos kupic wyświetla mi sie "your purchase cannot be completed, contact support". Miał ktoś kiedyś takie cos? Wysłałem juz do nich maila, ale moze Wy dacie mi jakaś radę. Dodam, ze kiedyś po zakupie karty poprzednie konto zostało zbanowane(nie wiem, moze maja jakaś możliwość sprawdzenia ze to te same urządzenie i drugie konto mi częściowo zablokowali?)

#1830 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 22 grudnia 2013 - 17:47

Jeżeli karty pochodzą z wyłudzeń, bądź są kupowane kradzionymi kredytówkami a w 80% kart na portalach aukcyjnych tak jest, to Apple banuje takie konta od razu, albo je blokuje.

#1831 itamasek

itamasek
  • 45 postów

Napisano 22 grudnia 2013 - 18:08

Ale to chyba teraz nie blokada, bo wtedy miałem komunikat "your account has been disabled", no i wtedy nie mogłem tez darmowych aplikacji pobierać, a teraz moge

#1832 uczaj27

uczaj27
  • 107 postów

Napisano 30 grudnia 2013 - 11:01

Witam serdecznie mam pytanie związane z moim kupnem aplikacji w App Store ,a więc założyłem sobie konto w Amerykańskim itunes .Wykupiłem kartę podarunkową i doładowałem konto.Cała procedura zakończyła się sukcesem , więc od razu zabrałem się za kupno aplikacji ,która kosztowała 3.99$ .Nie byłoby nic dziwnego jak by pobrali mi z konta cenę apki w wysokości 3.99$ ,ale ku mojemu zdziwieniu odliczyli sobie 4,35$ .Jak to jest wreszcie jakieś ukryte koszty czy co ,sądziłem że może zwrócą mi tą różnicę ale już chyba z tydzień czekam i nic .Wiadomo to są grosze ale chodzi o sam fakt.Zawsze gdy kupowałem apki na androidzie w google play nigdy nie było takiej farsy .Wszystko jasne i klarowne bez żadnych ukrytych kosztów.Kupiłem kartę za 10$ ,powiedziałem sobie kupię sobie facetune za 3.99$ a później jakąś apkę za 6 $ a teraz mam 5,66$ i musiał bym znowu kupić kartę za 10 $ i w tym tkwi problem.

#1833 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 30 grudnia 2013 - 11:25

Zobacz w historii zamówień czy faktycznie tylko za tę appkę Ci pobrało czy czasem nie za coś jeszcze.

#1834 uczaj27

uczaj27
  • 107 postów

Napisano 30 grudnia 2013 - 11:44

aplikacja kosztowała 3.99$ z nieba doliczone zostało jakieś Tax: $0.35 Subtotal: $3.99 Tax: $0.35 Order Total: $4.34

#1835 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 30 grudnia 2013 - 11:54

No bo w USA wszystkie podawane ceny, są cenami NETTO do nich należy doliczyć podatek, który jest różny w zależności od stanu. Na aplikacje niektóre stany mają podatek, inne nie. Ty akurat widocznie podałeś adres w koncie, w stanie, który taki podatek ma, więc z automatu został Ci doliczony podatek. Tak to jest jak się nie sprawdzi jak coś funkcjonuje w innym kraju.

#1836 uczaj27

uczaj27
  • 107 postów

Napisano 30 grudnia 2013 - 12:03

Jak zakładałem konto to od razu przyszło mi namyśl aby wpisać New York.Dzięki za rozjaśnienie a powiedź mi czy są jakieś stany wyszczególnione bez podatku .Jak bym teraz edytował adres miasta to by mi nie pobierało tego podatku.I tak z ciekawości jakie stany nie posiadają takiego podatku

#1837 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 30 grudnia 2013 - 12:26

Nie mam pojęcia.

#1838 kdʘ

kdʘ
  • 257 postów
  • SkądJarosław

Napisano 30 grudnia 2013 - 16:48

Tu coś jest: Sales taxes in the United States - Wikipedia, the free encyclopedia

#1839 dawid595

dawid595
  • 493 postów

Napisano 31 grudnia 2013 - 00:47

Przeszukałem wiele tematów i nie znalazłem odpowiedzi. Dzisiaj wprowadziłem nową kartę jako środek płatności w AppStore. Mam kartę Debit MasterCard BGŻ (z możliwością płatności przez internet, limity są wysokie, a pieniądze znajdują się na koncie). Początkowo została przyjęta, lecz gdy wieczorem postanowiłem ściągnąć darmową aplikację, apple poprosiło o potwierdzenie kodu zabezpieczającego, co zrobiłem (poprawnie). Wyskoczył błąd "your payment method was declined. please enter another payment method". Sprawdziłem wszystko dokładnie i wszystko jest dobrze wypełnione. Ustawiłem rodzaj płatności na None, po czym znów chciałem wpisać dane karty, lecz teraz już od razu wyskakuje ten błąd. Nie mogę dodać karty. Dodam, że z konta zniknęło mi ponad 30 zł (trochę dużo). Czy jeżeli nie mam wpisanej karty, to apple zwróci mi te 30 zł? I co mogę zrobić z tym odrzucaniem karty. Wszystko jest wpisane dobrze, karta została dzisiaj autoryzowana. W banku stwierdzili, że wszystko powinno działać prawidłowo.

#1840 kdʘ

kdʘ
  • 257 postów
  • SkądJarosław

Napisano 31 grudnia 2013 - 00:59

Już było to tutaj poruszane wiele razy: to nie są pobrane pieniądze, a zablokowane. Za każdym razem blokowało kwotę autoryzacyjną, więc spokojnie mogło się nazbierać 30 zł. Kasa automatycznie zostanie odblokowana przez bank wciągu kilku dni, nieważne, że nie masz dodanej tek karty do konta iTunes.

#1841 dawid595

dawid595
  • 493 postów

Napisano 31 grudnia 2013 - 01:06

Tak, to wiem, w sumie nie wiem po co o tym wspominałem. Chodzi o to, że za nic nie chce przyjąć ponownie mojej karty, mimo że wszystko jest podane prawidłowo, tak jak wspominałem wyżej. Każe mi wybrać inną metodę płatności.

#1842 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 31 grudnia 2013 - 10:22

Tak, to wiem, w sumie nie wiem po co o tym wspominałem. Chodzi o to, że za nic nie chce przyjąć ponownie mojej karty, mimo że wszystko jest podane prawidłowo, tak jak wspominałem wyżej. Każe mi wybrać inną metodę płatności.


Jeżeli masz środki na koncie, poprawnie wypełniasz dane i masz ustawione właściwe limity na płatności internetowe (bo one są osobno ustawiane) to karta musi działać. Jak nie działa po sprawdzeniu powyższego, to dzwoń do banku i poproś o przełączenie do działu od kart, bo oni mogą sprawdzić jak wyglądała ścieżka zapytania o autoryzację i znaleźć przyczynę co jest nie tak.

#1843 uczaj27

uczaj27
  • 107 postów

Napisano 07 stycznia 2014 - 07:43

Witam wcześniej poruszałem temat podatku w USA ,który był naliczany po zakupie aplikacji .Na początku rejestrowałem konta na Nowy Jork ,w którym zawsze pobierano dodatkowo tax ,czyli podatek ,poczytałem trochę i zarejestrowałem konto na stan Georgia i miasto Atlanta , co skutkowało tym iż w tym stanie nie jest narzucony podatek i teraz nie zostaje mi naliczane dodatkowe koszty.

#1844 Ajki

Ajki
  • 4 postów

Napisano 08 stycznia 2014 - 00:20

Oto mój problem, proszę o pomoc:

Od lat korzystam z apple store i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Do momentu 31 grudnia 2013 r. kiedy skończyła się ważność mojej karty... Na karcie miałem dość mało, kilka złotych.

Kiedy pierwszego stycznia chciałem coś kupić wyskoczyło mi okienko;

there was a billing problem with a previous purchase


No więc stwierdziłem, że miałem za mało kasy bo to często się zdarzało, doładowałem kartę, ale wtedy wyskoczyło okienko, że karta się przeterminowała.
Założyłem więc nową, ale ilekroć próbuję ją autoryzować (co robiłem kilkanaście razy) to wyskakuje to nienawistne:

your payment method was declined


I nic nie da się zrobić. Na nowej karcie jest ponad 50 zł, więc środków nie brakuje, nie wiem więc w czym problem. Wygląda tak jakby ipad chciał na siłę pobrać środki ze starej, przedatowanej karty, bo tej nowej w ogóle nie akceptuje.

Mam skasować starą kartę (jak to zrobić?) i próbować dalej z nową? Co radzicie?

#1845 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 stycznia 2014 - 00:34

A zmieniles dane karty? Moze na nowej karcie nie sa ustawione limity do płatności internetowych, albo faktycznie wisiały jakieś zakupy na ponad 50 zł.

#1846 Ajki

Ajki
  • 4 postów

Napisano 08 stycznia 2014 - 01:38

A zmieniles dane karty? Moze na nowej karcie nie sa ustawione limity do płatności internetowych, albo faktycznie wisiały jakieś zakupy na ponad 50 zł.

Za każdym razem kiedy zmieniam numer i podaję kod CCV i datę ważności (nowych danych osobowych nie podaję, bo są takie same jak na starej) i klikam "done" wyskakuje to samo. Transakcje powyżej 50 zł nie wchodzą w grę, bo przez ostatnie kilka miesięcy wydałem maks kilkanaście euro w appstorze, a cały czas miałem pieniądze na starej karcie, które regularnie pobierano. Dopiero niedawno mogłem przekroczyć ten limit, ale maksymalnie o 1-2 euro nie więcej. No a teraz na starej karcie jest 30 zł (ale z niej nie chce pobrać, bo jest przedatowana), a na nowej około 60 zł, ale i tak nie chce jej zaakceptować i cały czas wywala "your payment method was declined".

Usunąć starą kartę? Może to coś pomoże, ale czy nie wiąże się z żadnym ryzykiem? Ponadto, nie wiem jak to zrobić :P.

#1847 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 stycznia 2014 - 02:00

Limity na nowej karcie.

#1848 Ajki

Ajki
  • 4 postów

Napisano 08 stycznia 2014 - 02:04

Również sprawdzone, ustalone bardzo wysoko. Teraz zauważyłem, że saldo dostępne na nowej karcie znacząco różni się od salda bieżącego (odpowiednio 60 i 10 zł. 10 nie starcza nawet na weryfikacje, więc być może z jakiegoś powodu nie zaksięgowano przelanych na tę kartę pieniędzy jeszcze). Jak rozumiem appstore bierze pod uwagę saldo bieżące tak? Jeśli tak to mógłby to być powód problemu.

#1849 Ajki

Ajki
  • 4 postów

Napisano 08 stycznia 2014 - 11:42

EDIT: Niestety, saldo bieżące wynosi od rana 60 zł a app store wciąż odrzuca tę kartę. Co robić? Limity, dane, pieniądze, wszystko się zgadza. Dzwonić do banku? Pisać do apple'a?

#1850 koh

koh
  • 2 186 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin

Napisano 08 stycznia 2014 - 11:57

Może bank zmienił system rozliczeń na tę kartę i przestała obsługiwać zagraniczne serwisy? To może być problem. W banku powiedzą ci jak nie przyciśniesz ich na infolinii, że obsługuje, a może nie obsługiwać. Sprawdź czy zadziała z Pay Pal-em...jak tam też nie zadziała to chyba ten problem. Teraz Humble Bundle https://www.humblebundle.com/ wydał pakiet gier na Mac-a z ceną co łaska, więc kupisz za 1 Centa z użyciem Pay Pal-a i będziesz wiedział na czym stoisz.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych