Płatności w iTunes Store — karty debetowe/kredytowe/Pre-Paid
#1951
Napisano 26 czerwca 2014 - 12:19
#1952
Napisano 26 czerwca 2014 - 12:33
#1953
Napisano 26 czerwca 2014 - 13:05
#1954
Napisano 26 czerwca 2014 - 13:24
#1955
Napisano 26 czerwca 2014 - 13:34
#1956
Napisano 27 czerwca 2014 - 13:54
#1957
Napisano 27 czerwca 2014 - 14:00
Siema, dziś postanowiłem sobie pierwszy raz kupić piosenkę w iTunes. Wszystko ok, pobrałem ją, ale jak popatrzyłem na rachunek to zapłaciłem 2x więcej niż kosztowała ta piosenka. Czy to normalne? Moja karta to Visa z PKO BP.
Czasem nie 8 zł?
#1958
Napisano 27 czerwca 2014 - 14:02
#1959
Napisano 27 czerwca 2014 - 14:21
@up Tak, a dokładnie 8,38 zł.
No to temat był omawiany 1000000 razy na forum.
Jest to kwota którą Apple Ci zwróci, ponieważ musi jakoś sprawdzić kartę...
#1960
Napisano 27 czerwca 2014 - 14:26
No to temat był omawiany 1000000 razy na forum.
Jest to kwota którą Apple Ci zwróci, ponieważ musi jakoś sprawdzić kartę...
Aha, dzięki Czyli jak będę coś jeszcze kupował, to tego nie będzie?
#1961
Napisano 27 czerwca 2014 - 14:42
Aha, dzięki Czyli jak będę coś jeszcze kupował, to tego nie będzie?
Do momentu kiedy nie zmienisz karty to nie. Pamiętaj, że jak usuniesz kartę a potem ponownie ją podepniesz to i tak pobierze 8 zł.
No i nie pobrało CI jeszcze kwoty za piosenkę.
#1962
Napisano 27 czerwca 2014 - 22:06
#1963
Napisano 27 czerwca 2014 - 22:40
Zaklino będzie, ma kartę w PKO BP. Czyli przy każdych zakupach będzie musiał wpisać kod CVV a więc za każdym razem będzie potrzebna ponowna weryfikacja karty. Pisałem o tym kilka postów wyżej.
Fakt. Moja mama ma to samo.
I nie zaklino tylko zakino... czytaj ze zrozumieniem.
#1964
Napisano 28 czerwca 2014 - 06:28
#1965
Napisano 18 września 2014 - 22:44
#1966
Napisano 18 września 2014 - 22:49
#1967
Napisano 19 września 2014 - 00:09
#1968
Napisano 16 października 2014 - 23:07
#1969
Napisano 14 grudnia 2014 - 15:39
Jedno pytanie:
Wczoraj podpiąłem do konta kartę a później dokonywałem jeszcze jakiś zmian i w sumie zablokowało mi środki 2 x 8.55 zł .
Następnie byłem zmuszony podpiąć inną kartę, która już zostanie na stałe.
Czy w takim przypadku te 2 x 8.55 zł mimo, że karta jest odpięta od konta, zostanie mi zwrócone-odblokowane ??
pozdr
#1970
Napisano 14 grudnia 2014 - 23:06
Zawsze zostają odblokowane.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#1971
Napisano 15 grudnia 2014 - 22:51
Mam tzw. "k@rtę wirtualną" VISA w ING do konta direct 18-26 (konto online dla osób w tym przedziale wiekowym, konto to miało te karte wirtualną prepaid za darmo). Przelałam na tę kartę 10zł. Kupiłam coś za 0,89€ i na koncie zostało mi 1,39 zł.
Wiem już, bo czytałam tutaj, że blokuje 8coś zł, to ok, rozumiem. Przelałam tam ponownie 5zl i w tej chwili mam 6,39, mimo że po wplacie tych 5zł dokonałam jeszcze 3 zakupów po 0,89€. (Po prostu myślałam, że mając 1,39zl nie będę mogłam nic kupić, a to i tak niczego nie pobrało). To jedna rzecz. Drugi problem to taki, że chciałam ściągnąc jakąs DARMOWĄ aplikację z appstore a oni mnie proszą o wpisanie CVV2, wpisałam (wiem, że prawidłowo) i wciąż jest komunikat "Your payment method was declined, please enter valid payment method information"
Zupełnie nie wiem co robić, bo nie mogę ściągać Free apps, żadnych kompletnie.
Wchodzę w Purchase History i obok "Billing info" jest komunikat na czerwono "We were unable to authorize your payment card for this purchase. Please update your billing info." Wchodzę w Billing Info i jest komunikat "The billing of a previous purchase has failed because your payment card was declined". Wprowadzialm ponownie wszystko i znów "Your payment method was declined, please enter valid payment method information".
Proszę pomóźcie, jeśli odpowiedź już jest, a przeglądając te 200stron ją przegapiłam to skierujcie mnie tam proszę.
#1972
Napisano 15 grudnia 2014 - 23:24
Było z 1000 razy w tym wątku, ale widocznie za trudne przeczytać te kilka stron do tyłu. Za 10 zł to możesz dropsy w żabce co najwyżej kupić. Doładuj kartę na 50-100 zł i Twoje problemy znikną.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#1973
Napisano 15 grudnia 2014 - 23:29
Napisane jest amount you owe 3,56€
Tzn mam nie czekać na to aż zwrócą 8coś itd tylko teraz przelać 50zl. Ok zrobię to i zadam w takim razie pytanie "do przodu": kiedy problemy znikną? Zaraz po doladowaniu będę mogla pobierac darmowe aplikacje?
#1974
Napisano 15 grudnia 2014 - 23:32
Przy pierwszej próbie zaktualizaowania danych pobioprą Ci 3,56€ + ~8 zł. Wszystkie blokady autoryzacyjne Ci do dwóch tygodni zwrócą. Jak chcesz kupować to utrzymuj na karcie większą kwotę, bo właśnie przez tak niskie kwoty pobkokowałaś sobie konto i pamiętaj, że z karty nigdy nie schodzi płatność od razu. Nieraz wezmą od razu, nieraz za kilka dni dopiero. Dlatego zamiast bawić się w wirtualne karty i doładowywania, dopnij swoją zwykłą kartę od konta i po sprawie.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#1975
Napisano 15 grudnia 2014 - 23:37
Ok dziękuję za pomoc, mam nadzieję, że jak zrobię, co mówisz, to zadziała
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych