Płatności w iTunes Store — karty debetowe/kredytowe/Pre-Paid
#1826
Napisano 20 grudnia 2013 - 19:58
#1827
Napisano 20 grudnia 2013 - 20:29
#1828
Napisano 20 grudnia 2013 - 21:30
#1829
Napisano 22 grudnia 2013 - 17:28
#1830
Napisano 22 grudnia 2013 - 17:47
#1831
Napisano 22 grudnia 2013 - 18:08
#1832
Napisano 30 grudnia 2013 - 11:01
#1833
Napisano 30 grudnia 2013 - 11:25
#1834
Napisano 30 grudnia 2013 - 11:44
#1835
Napisano 30 grudnia 2013 - 11:54
#1836
Napisano 30 grudnia 2013 - 12:03
#1837
Napisano 30 grudnia 2013 - 12:26
#1838
Napisano 30 grudnia 2013 - 16:48
#1839
Napisano 31 grudnia 2013 - 00:47
#1840
Napisano 31 grudnia 2013 - 00:59
#1841
Napisano 31 grudnia 2013 - 01:06
#1842
Napisano 31 grudnia 2013 - 10:22
Tak, to wiem, w sumie nie wiem po co o tym wspominałem. Chodzi o to, że za nic nie chce przyjąć ponownie mojej karty, mimo że wszystko jest podane prawidłowo, tak jak wspominałem wyżej. Każe mi wybrać inną metodę płatności.
Jeżeli masz środki na koncie, poprawnie wypełniasz dane i masz ustawione właściwe limity na płatności internetowe (bo one są osobno ustawiane) to karta musi działać. Jak nie działa po sprawdzeniu powyższego, to dzwoń do banku i poproś o przełączenie do działu od kart, bo oni mogą sprawdzić jak wyglądała ścieżka zapytania o autoryzację i znaleźć przyczynę co jest nie tak.
#1843
Napisano 07 stycznia 2014 - 07:43
#1844
Napisano 08 stycznia 2014 - 00:20
Od lat korzystam z apple store i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Do momentu 31 grudnia 2013 r. kiedy skończyła się ważność mojej karty... Na karcie miałem dość mało, kilka złotych.
Kiedy pierwszego stycznia chciałem coś kupić wyskoczyło mi okienko;
there was a billing problem with a previous purchase
No więc stwierdziłem, że miałem za mało kasy bo to często się zdarzało, doładowałem kartę, ale wtedy wyskoczyło okienko, że karta się przeterminowała.
Założyłem więc nową, ale ilekroć próbuję ją autoryzować (co robiłem kilkanaście razy) to wyskakuje to nienawistne:
your payment method was declined
I nic nie da się zrobić. Na nowej karcie jest ponad 50 zł, więc środków nie brakuje, nie wiem więc w czym problem. Wygląda tak jakby ipad chciał na siłę pobrać środki ze starej, przedatowanej karty, bo tej nowej w ogóle nie akceptuje.
Mam skasować starą kartę (jak to zrobić?) i próbować dalej z nową? Co radzicie?
#1845
Napisano 08 stycznia 2014 - 00:34
#1846
Napisano 08 stycznia 2014 - 01:38
Za każdym razem kiedy zmieniam numer i podaję kod CCV i datę ważności (nowych danych osobowych nie podaję, bo są takie same jak na starej) i klikam "done" wyskakuje to samo. Transakcje powyżej 50 zł nie wchodzą w grę, bo przez ostatnie kilka miesięcy wydałem maks kilkanaście euro w appstorze, a cały czas miałem pieniądze na starej karcie, które regularnie pobierano. Dopiero niedawno mogłem przekroczyć ten limit, ale maksymalnie o 1-2 euro nie więcej. No a teraz na starej karcie jest 30 zł (ale z niej nie chce pobrać, bo jest przedatowana), a na nowej około 60 zł, ale i tak nie chce jej zaakceptować i cały czas wywala "your payment method was declined".A zmieniles dane karty? Moze na nowej karcie nie sa ustawione limity do płatności internetowych, albo faktycznie wisiały jakieś zakupy na ponad 50 zł.
Usunąć starą kartę? Może to coś pomoże, ale czy nie wiąże się z żadnym ryzykiem? Ponadto, nie wiem jak to zrobić .
#1847
Napisano 08 stycznia 2014 - 02:00
#1848
Napisano 08 stycznia 2014 - 02:04
#1849
Napisano 08 stycznia 2014 - 11:42
#1850
Napisano 08 stycznia 2014 - 11:57
Użytkownicy przeglądający ten temat: 13
0 użytkowników, 13 gości, 0 anonimowych