Płatności w iTunes Store — karty debetowe/kredytowe/Pre-Paid
#1126
Napisano 16 czerwca 2012 - 17:49
#1127
Napisano 16 czerwca 2012 - 18:18
Na pewno dobrze ustaliłeś limity i masz paredziesiąt zł na karcie ? Sprawdz limity oraz ilość transakcji. Nigdzie nie może być zero.
Limity ustalone, kasa jest, dlatego dziwie sie ze nie hula.
#1128
Napisano 16 czerwca 2012 - 18:42
Limity ustalone, kasa jest, dlatego dziwie sie ze nie hula.
Jeżeli nie idzie to zadzwoń na infolinie mBanku, bo to AppStore otrzymuje negatywną odpowiedź z systemu banku, powiedzą Ci co jest nie tak...
#1129
Napisano 18 czerwca 2012 - 15:56
#1130
Napisano 18 czerwca 2012 - 16:04
#1131
Napisano 18 czerwca 2012 - 20:13
#1132
Napisano 19 czerwca 2012 - 12:43
#1133
Napisano 19 czerwca 2012 - 12:55
#1134
Napisano 20 czerwca 2012 - 14:45
#1135
Napisano 20 czerwca 2012 - 14:48
#1136
Napisano 20 czerwca 2012 - 16:40
#1137
Napisano 20 czerwca 2012 - 16:45
#1138
Napisano 20 czerwca 2012 - 17:34
#1139
Napisano 20 czerwca 2012 - 17:39
#1140
Napisano 21 czerwca 2012 - 19:20
#1141
Napisano 21 czerwca 2012 - 20:42
#1142
Napisano 26 czerwca 2012 - 21:36
#1143
Napisano 26 czerwca 2012 - 21:47
#1144
Napisano 26 czerwca 2012 - 22:25
Gdy konto zostanie zasilone - zaloguj się do iTunes Store - zakładka konto i płatności lub spróbuj pobrać darmową aplikację - pojawi się monit o aktualizację środka płatności - wtedy zablokuje pieniądze i je pobierze.Pewnie było już to gdzieś poruszane w tych 110 stron ale chciałbym na szybko dowiedzieć się czegoś!Nabyłem kilka app na kreskę w Itunes i nie mogę pobrać teraz nawet darmowej app bo odsyła mnie do płatności i rozumiem,że dopiero po uregulowaniu należności będę mógł pobierać nawet te darmowe tak?Czy jak moje konto bankowe zostanie zasilone to czy iTunes pobierze należność automatycznie czy będę musiał sam dokonać płatności?
#1145
Napisano 28 czerwca 2012 - 12:03
#1146
Napisano 29 czerwca 2012 - 15:27
Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie. Pozwoli to na łatwiejsze zrozumienie tego, co chcesz przekazać.
Przeczytaj koniecznie TO.
---------- Wpis dodano o 16:27 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:11 ----------
Witam Serdecznie. Mam pytanie. Mianowicie mam tą kartę internetową BZWBK z niej schodziły środki kiedy kupowałem aplikacje (ALE NIE BYŁO ICH W HISTORII TRANSAKCJI) Ale schodziły bo widziałem i sobie kwoty odejmowałem. A Dziś teraz wchodzę na BZWBK i patrzę znów te kwoty tym razem widoczne w historii transakcji i o nie potrącony znów rachunek. Dlaczego tak się stało i w dostępnych środkach mam -7zł a saldo 15zł ,że tak powiem. Ale pilnowałem tego i patrzałem ze po dniu czy dwóch schodziło z tej karty po tych zakupach w Appstore. Jak sądzicie dlaczego tak jest co jest nie tak?
#1147
Napisano 03 lipca 2012 - 16:52
#1148
Napisano 04 lipca 2012 - 14:51
#1149
Napisano 04 lipca 2012 - 22:07
#1150
Napisano 04 lipca 2012 - 22:42
Pierwszy post w tym temacie: http://myapple.pl/ip...html#post794849Witam. Mam taki problem ze zakupilem dzisiaj dwie gry z serii harrego pottera, sa w promocji wiec sie skusiłem. Jedna gra kosztuje 0,79€ czyli razem za dwie jest to 1,58€. Wszedlem w historie karty i tam pokazuje ze zaplacilem 4€ czyli to jakies 17zl z groszami... I tyle wlasnie pobralo mi z karty, bylem tym zdziwiony... Pytanie brzmi, dlaczego tak sie dzieje? Dodam ze nie jest to moj pierwszy zakup bo wczesniej zakupilem przegladarke z flashem... Ktora kosztuje 4€ ale na poczatku nic mi za nia nie pobralo... Ale pobralo jakies tam 9zl to myslalem ze to jest to co apple bierze zeby sprawdzic konto. Na nastepny dzien sprawdzam i pobralo mi pieniadze normalnie juz za to przegladarke, pytanie tylko czemu nie od razu, tak jak w przypadku hp tylko z dodatkowa kwota. Apple pieniedzy nie zwrocilo, a zakup zrobilem jakis tydzien temu. Czuje sie lekko oszukany ta cala sytuacja. Konto w banku mam od nie dawna jest to bzwk <30. Pozdrawiam i oczekuje na odpowiedz.
Jeśli nadal masz wątpliwości zalecam sprawdzenie historii zakupów w iTunes, oraz historii rachunku w banku (wtedy można pisać reklamacje etc). Przy blokadzie środków pamiętaj, że dokonując zakupu z nowego urządzenia - środki na koncie są ponownie blokowane (blokady sprawdzamy w zakładce kart). I cały proces dokonania transakcji może trwać nawet 2 tygodnie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 6
0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych