
Darmowa aktualizacja do Liona
#26
Napisano 20 lipca 2011 - 17:13
#27
Napisano 20 lipca 2011 - 17:26
#28
Napisano 20 lipca 2011 - 17:42
#29
Napisano 20 lipca 2011 - 17:50

#30
Napisano 20 lipca 2011 - 17:51
#31
Napisano 20 lipca 2011 - 18:02
#32
Napisano 20 lipca 2011 - 18:08


#33
Napisano 20 lipca 2011 - 18:10
#34
Napisano 20 lipca 2011 - 18:14

#35
Napisano 20 lipca 2011 - 18:18
#36
Napisano 20 lipca 2011 - 18:18
oj oj oj!! nie wpisywać numeru seryjnego komputera. Pani w supporcie użyła sformułowania "numer sprawy" (był zdecydowanie inny od mojego numeru seryjnego). Poza tym Zapisała sobie również moje dane do kontaktu. Dlatego nie wysyłajcie na ślepo maili pod ten adres tylko zadzwońcie do polskiego supportu 00800-4411875 (dwa zera na początku). Numer wydaje się nieprawidłowy (za dużo cyferek) ale działa ze stacjonarnego. Z iPhone'a się nie połączyłem
Nie do konca.
nr seryjny wysyla sie z dokuentem zakupu dlatego:
Gdy kupujesz komputer ze skleppu czesto w applu on figuruje z data wczesniejsza (zakup sklepu) a nie ze zakupiles w dniu faktycznym efekt jest tak (np w moim i wielu z tego co slysze przypadkow) ze osoby, ktore mimo tego iz kupily po 6 czerwca nowe komputery nie sa wpisane w ''free up to date'' z racji tego ze maja stara date zakupy.
I wlasnie po to jest ten email aby zmienili w swoim systemie.
Malo tego dowiedzialem sie tez ze to tyczy sie gwarancji lepiej to wyprostowac od razu juz abstrahujac od tego iz nie zostaniemy poprawnie wprowadzeni do darmowego upgradu.
#37
Napisano 20 lipca 2011 - 18:24
#38
Napisano 20 lipca 2011 - 18:31

#39
Napisano 20 lipca 2011 - 18:36
@Hektor
Wiem po co jest ten e-mail i zgadzam się z tym co piszesz.. z jednym wyjątkiem. Tytuł owego e-maila to numer zgłoszenia/sprawy/wątku, który przyjęła pani przez telefon (i przy tej okazji pytała o nr seryjny i moje dane) a nie numer seryjny mojej maszyny
wniosek? ---> najpierw telefon do supportu, żeby założyć "sprawę" a dopiero później wysłanie e-maila z potwierdzeniem zakupu. A nie wysyłanie go w ciemno. pozdr :]
no tak ja to zrobilem wlasnie najpierw tel a pozniej email.
#40
Napisano 20 lipca 2011 - 18:41
U mnie zmieniło się na INSTALLED
ale nie mogę kliknąć
bo pewnie juz masz zainstalowanego LIONA GM
---------- Wpis dodano o 13:41 ---------- Poprzedni wpis dodano o 13:40 ----------
Ja weszlem sobie normalnie na uptodate strone. Mak kupiony w usa 27 czerwca... wszystko poszlo bez problemu
#41
Napisano 20 lipca 2011 - 18:42
#42
Napisano 20 lipca 2011 - 18:45
pokazała się cena przed instalacją czy poszło to jakoś inaczej?
---------- Wpis dodano o 19:45 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:44 ----------
mi też poszło bez problemu i cały czas się ściąga ale nie wiem czy pobiorą kase
#43
Napisano 20 lipca 2011 - 18:50
#44
Napisano 20 lipca 2011 - 18:52
#45
Napisano 20 lipca 2011 - 18:58

#46
Napisano 20 lipca 2011 - 20:49
i nie widze nic zeby w ogole cos pobrali i potem zwrocili tak ze wszystko ok
en0x,
pokazała się cena przed instalacją czy poszło to jakoś inaczej?
---------- Wpis dodano o 19:45 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:44 ----------
mi też poszło bez problemu i cały czas się ściąga ale nie wiem czy pobiorą kase
#47
Napisano 20 lipca 2011 - 21:26
#48
Napisano 20 lipca 2011 - 21:33
#49
Napisano 20 lipca 2011 - 21:36

#50
Napisano 20 lipca 2011 - 21:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych