Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Darmowa aktualizacja do Liona


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
299 odpowiedzi w tym temacie

#1 mektub

mektub
  • 17 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 lipca 2011 - 14:21

Kupiłam macbooka pro po 6 czerwca. Czy ktoś może ma już doświadczenia z darmową aktualizacją do liona? Appstore kazało mi zapłacić 23,99 euro ;-) Będę wdzięczna za jakieś wskazówki.

Pozdrawiam


Sprawa rozwiązana: trzeba wejść tu [url]https://uptodate.apple.com/pl/uptodate/macosx/[/url] i postępować krok po kroku.

#2 TheMoonwalls-c1df9413b1

TheMoonwalls-c1df9413b1
  • 678 postów

Napisano 20 lipca 2011 - 14:21

Up-To-Date

Witam serdecznie,
Próbował ktoś skorzystać z Up-To-Date, żeby dostać promo code'a? Pod tym linkiem: Apple (Polska) - OS X Lion and Lion Server - Up to Date Programme nie ma opcji, żeby wystąpić o aktualizację, a gdy próbuję to zrobić na amerykańskiej wersji strony to pokazuje mi błąd przy numerze seryjnym komputera i stanie (w sumie to u nas tego nie ma, ale próbowałem wpisywać PL).

Nowego MacBooka Pro kupiłem 15 czerwca w iSpocie.

#3 Marylka

Marylka
  • 48 postów
  • SkądMikołów

Napisano 20 lipca 2011 - 14:27

Ja również proszę o wskazówki! Z góry dziękuję

#4 just.tomasz

just.tomasz
  • 82 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 20 lipca 2011 - 14:32

to trzeba wejść na stronkę, żeby otrzymać darmowe uaktualnienie
Apple - OS X Lion and Lion Server - Up to Date Program
jeszcze nie wiem ca dalej bo ja właśnie wchodzę i czytam ;)

#5 emacs

emacs
  • 171 postów

Napisano 20 lipca 2011 - 14:46

Na stronie którą podałeś jest link do amerykańskiego Apple Store. Na polskiej wersji Apple (Polska) - OS X Lion and Lion Server - Up to Date Programme w tym miejscu nic niema. Widocznie trzeba poczekać, albo dzwonić po ispotach i cortlandach.

#6 MaksMaster

MaksMaster
  • 28 postów
  • SkądGorlice, Poland

Napisano 20 lipca 2011 - 14:48

Myślę że po prostu musimy poczekać aż na polskiej stronie pojawią się odpowiednie link..

#7 just.tomasz

just.tomasz
  • 82 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 20 lipca 2011 - 14:52

właśnie zauważyłem... bo przeczytałem warunki, w których była jedynie mowa o USA i Kanadzie ;) to czekamy

#8 MaksMaster

MaksMaster
  • 28 postów
  • SkądGorlice, Poland

Napisano 20 lipca 2011 - 14:54

https://uptodate.app...ptodate/macosx/

a w ten sposób sie nie da?

#9 tomslaw

tomslaw
  • 47 postów

Napisano 20 lipca 2011 - 14:54

Ja wysłałem zgłoszenie przez tę stronę: https://uptodate.app...ptodate/macosx/
Przez Apple Store mi się nie udało, bo na którymś etapie zawsze trzeba wybrać jeden z krajów w których działa Apple Store i nie ma tam Polski;-)

#10 equinoxe

equinoxe
  • 4 721 postów
  • Płeć:

Napisano 20 lipca 2011 - 14:55

Tematy zostały połączone

#11 MaksMaster

MaksMaster
  • 28 postów
  • SkądGorlice, Poland

Napisano 20 lipca 2011 - 14:56

no właśnie to przeczytałem. MODERATORZE ;D mamy dwa wątki na ten sam temat xD

#12 equinoxe

equinoxe
  • 4 721 postów
  • Płeć:

Napisano 20 lipca 2011 - 14:56

MODERATORZE ;D mamy dwa wątki na ten sam temat xD

Jakie dwa? Jeden :)

#13 Michalek

Michalek
  • 1 031 postów
  • SkądWołomin/ Chełm

Napisano 20 lipca 2011 - 14:59

Mi się już udało pod tym linkiem: link. Aktualnie czekam już na weryfikacje i kod ;)

#14 tomslaw

tomslaw
  • 47 postów

Napisano 20 lipca 2011 - 15:01

Ciekawe jak długo potrwa ta "weryfikacja";-)

#15 MaksMaster

MaksMaster
  • 28 postów
  • SkądGorlice, Poland

Napisano 20 lipca 2011 - 15:02

ok, teraz już jeden ;)

#16 Michalek

Michalek
  • 1 031 postów
  • SkądWołomin/ Chełm

Napisano 20 lipca 2011 - 15:08

Teoretycznie w regulaminie napisali, że 24h, a jak będzie naprawdę, zobaczymy. Dam znać jak dostanę maila z kodem ;)

#17 maj44

maj44
  • 46 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 lipca 2011 - 15:11

Ja wysłałem zgłoszenie przez tę stronę: https://uptodate.app...ptodate/macosx/
Przez Apple Store mi się nie udało, bo na którymś etapie zawsze trzeba wybrać jeden z krajów w których działa Apple Store i nie ma tam Polski;-)



Działa. Dzięki wielkie za podpowiedź :)

#18 prostreet

prostreet
  • 75 postów
  • SkądKalisz PL

Napisano 20 lipca 2011 - 15:35

Ok wysłane :) Czekamy :) DZIĘKUJĘ BARDZO ZA POMOC :D

#19 MaksMaster

MaksMaster
  • 28 postów
  • SkądGorlice, Poland

Napisano 20 lipca 2011 - 15:48

There has been an error with the system. The administrators have been informed, please try again later.


Przeciążenie serwerów? :<


odczekałem chwilę i jest ok ;)

#20 pk007

pk007
  • 13 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 20 lipca 2011 - 16:00

hej
A czy to możliwe że w związku np. z przeciążeniem serwerów w tym momencie pod adresem [url]https://uptodate.apple.com/pl/uptodate/macosx/[/url] wywali błąd: "Numer seryjny nie objęty programem" - pomimo 10 krotnej próby wprowadzenia poprawnego numeru seryjnego ? Warto poczekać jeszcze kilka dni czy już uderzać do Resellera u którego kupiłem sprzęcik ?

Dodam że zakupu dokonałem 20 czerwca 2011r.

#21 just.tomasz

just.tomasz
  • 82 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 20 lipca 2011 - 16:08

@pk007 ja nie wprowadzałem jeszcze swojego kodu ale za to zadzwoniłem do polskiego supportu Apple. Powiedziałem przemiłej Pani w jakiej sprawie dzwonię a ta powiedziała, że mój komputer widnieje w systemie jako zakupiony 15 maja (ja kupiłem go 15 czerwca) i zapewne jest to data kupienia go przez resellera. Mają na to sposób pani zakłada "sprawę" i podaje dalsze instrukcje. Trzeba będzie wysłać na maila, którego poda skan rachunku. Jak dostaniesz odpowiedź, że sprawa załatwiona wtedy będziesz mógł zarejestrować się w programie "Up to date" ;) mam nadzieję, że pomogłem i uspokoiłem

#22 pk007

pk007
  • 13 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 20 lipca 2011 - 16:16

Ok dzięki, będę próbował w takim razie kontaktować się z polskim supportem.. a może masz maila na którego trzeba wysłać skan faktury ?

#23 Hektor

Hektor
  • 1 570 postów
  • SkądPolska

Napisano 20 lipca 2011 - 16:30

Ok dzięki, będę próbował w takim razie kontaktować się z polskim supportem.. a może masz maila na którego trzeba wysłać skan faktury ?


mi kazali na ten:
dop_change@euro.apple.com
w temacie wpisz nr seryjny komputera.

#24 pk007

pk007
  • 13 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 20 lipca 2011 - 16:42

Ok dzięki :)

#25 just.tomasz

just.tomasz
  • 82 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 20 lipca 2011 - 17:05

oj oj oj!! nie wpisywać numeru seryjnego komputera. Pani w supporcie użyła sformułowania "numer sprawy" (był zdecydowanie inny od mojego numeru seryjnego). Poza tym Zapisała sobie również moje dane do kontaktu. Dlatego nie wysyłajcie na ślepo maili pod ten adres tylko zadzwońcie do polskiego supportu 00800-4411875 (dwa zera na początku). Numer wydaje się nieprawidłowy (za dużo cyferek) ale działa ze stacjonarnego. Z iPhone'a się nie połączyłem




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych