Ja zalogowałem się do sklepu online (oczywiście w wersji USA) używając swojego Apple ID, do którego kartę mam już dodaną więc nic nie musiałem wypełniać tak więc karta nie musi być zarejestrowana na mieszkańca USA. Billing address ustawiłem taki sam jak shipping address (adres USA) więc to nie ma znaczenia. Na 100% nie da się ustawić adresu wysyłki do innego kraju niż USA ponieważ zasada jest taka, by kupować w sklepie przynależnym do miejsca zamieszkania czyli w naszym wypadku na apple.pl. Oczywiście u nas cena będzie dużo wyższa więc to żaden interes. Jedynym wyjściem jest ustawienie wysyłki do kogoś znajomego przebywającego aktualnie w USA, kto przywiezie telefon w bagażu lub wyśle go nam pocztą ale wtedy mogą w Polsce dowalić cło (jakieś 1,5%) i VAT (23%). Trzeba mieć jeszcze na uwadze, że ceny podane na w amerykańskim Apple Store to ceny netto - mi do 749$ za iPhone 5S 32GB dodali jeszcze 50$ podatku ustawiając wysyłkę do stanu Floryda.
Czyli jeśli dodam swoją kartę do AppleID nie będę o nią pytany już a billing address mogę ustawić już taki jak shipping address tak? Znajomy będzie teraz w stanach więc przesyłkę mi odbierze. Pytanie jeszcze czy koniecznie muszę podać prawidłowy telefon. Nie mam na ten moment nikogo w stanach (pl numeru nie da się podać) kto mógłby ewentualną informację nt. zamówienia telefonicznie potwierdzić.