Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Imac 20' early 2008


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#26 lebowsky

lebowsky
  • 101 postów

Napisano 22 lutego 2011 - 00:11

Szlag mnie trafi niedługo... Nie wiem co zrobić =/ do Iclinic nie chce już wracać. Jesli w innym serwisie stwierdzą, że to dysk - powiem w Iclinic, że chce zwrotu pieniędzy i odeślę im ten co wymienili z powrotem. W każdym razie pomóżcie odnaleźć jakiś normalny serwis w Warszawie, który zrobi mi to w miarę szybko i sprawnie. Pozdrawiam !!


Zostaje Ci MacLife, Cezkom, PDA Serwis. Nie wiem czy iSense naprawia iMaki? Musisz do nich napisać.

Gdzie mogę zgłosić taką próbę naciągania mnie na dodatkowe koszty?


Opisany przez Ciebie problem to typowy obraz cwaniactwa. Wydaje mi się, że nic nie poradzisz.

#27 empirewar

empirewar
  • 188 postów

Napisano 22 lutego 2011 - 00:25

A który z wymienionych serwisów polecasz? Ciekawe czy mi w ogóle zwrócą całą kwotę albo czy czegoś nie nabroją przy wkładaniu starego dysku :|.......... Damn ale jestem zły...

#28 lebowsky

lebowsky
  • 101 postów

Napisano 22 lutego 2011 - 00:53

A który z wymienionych serwisów polecasz? Ciekawe czy mi w ogóle zwrócą całą kwotę albo czy czegoś nie nabroją przy wkładaniu starego dysku :|.......... Damn ale jestem zły...


iPhony naprawiam w MacLife. Nie wiem jak sobie radzą z komputerami, ale przynajmniej po ludzku Cie potraktują. Cezkom też ma dobre opinie - po tym co napisałeś to gdzie byś nie poszedł bedzie tylko lepiej.

#29 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 22 lutego 2011 - 12:28



Opisany przez Ciebie problem to typowy obraz cwaniactwa. Wydaje mi się, że nic nie poradzisz.

Tutaj akurat się nie zgodzę. Klient zażyczył sobie wymiany dysku i to zrobili. A że wymiana dysku nie pomogła... de facto to już wina Klienta. Trzeba było wybrać opcje z diagnostyką, wówczas nie było by do czego się przyczepić. Miało być szybko, a jak wiadomo pośpiech jest wskazany tylko przy łapaniu pcheł ;)

Dlatego w Cezkom od razu rozmowa była o zdiagnozowaniu usterki i dopiero naprawie, żeby ustrzec się późniejszych nieporozumień. Tak powinno się podchodzić do Klienta. Nawet nie było mowy, żeby od razu wymieniać dysk bez sprawdzenia. Rozumiem, że iClinic ma dużo klientów, że nie mają czasu na zawracanie głowy, ale u mnie jak nie odpisali na drugiego maila, to dałem sobie spokój. Bo obawiałem się, że później mogą podobnie nie mieć czasu na załatwienie ewentualnej reklamacji naprawy.

Cezkom to fajna firma. Normalna. Bez krawatów i białych rękawiczek, bez "Ę, Ą, pardon". Normalni ludzie z krwi i kości, z poczuciem humoru i profesjonalnym podejściem do Klienta. Jako że sam zajmuję się serwisem i elektroniką (inna branża), potrafię ocenić, czy rozmówca zna temat i wie co robi. Tutaj p. Czarek pozytywnie przekonał mnie do siebie. Gość się zna, w dodatku nie idzie na łatwiznę i jak trzeba, to naprawia, a nie tylko wymienia. U mnie cała operacja trwała dwa dni. Jeden dzień na sprawdzenie wszystkich opcji, czy to na pewno padł dysk, drugi dzień na wymianę, postawienie systemu, sprawdzenie czy wszystko bangla jak powinno i odtworzenie kopii zapasowej.

#30 empirewar

empirewar
  • 188 postów

Napisano 22 lutego 2011 - 16:55

[QUOTE=renqien;1512470]Tutaj akurat się nie zgodzę. Klient zażyczył sobie wymiany dysku i to zrobili. A że wymiana dysku nie pomogła... de facto to już wina Klienta. Trzeba było wybrać opcje z diagnostyką, wówczas nie było by do czego się przyczepić. Miało być szybko, a jak wiadomo pośpiech jest wskazany tylko przy łapaniu pcheł ;)

A ja nie zgodzę się z Tobą bo wcale nie zażyczyłem sobie tylko wymiany dysku. Powiedziałem, że jeśli to wina dysku i mają wymieniać to niech wymienią na większy. Tyle. Diagnoza była - jednak błędna.
Zobaczymy jak to wyjdzie z tym Iclinic. Odesłałem do nich maca. W ogóle czy to jest uczciwe, żeby kolejna diagnoza była płatna skoro tamta była nieprecyzyjna?

#31 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 22 lutego 2011 - 17:05

A ja nie zgodzę się z Tobą bo wcale nie zażyczyłem sobie tylko wymiany dysku. Powiedziałem, że jeśli to wina dysku i mają wymieniać to niech wymienią na większy. Tyle. Diagnoza była - jednak błędna.
Zobaczymy jak to wyjdzie z tym Iclinic. Odesłałem do nich maca. W ogóle czy to jest uczciwe, żeby kolejna diagnoza była płatna skoro tamta była nieprecyzyjna?


A to dziwne, bo podliczyli cię tylko za wymianę dysku. Wiem, bo jak zapytałem o samą wymianę dysku, to w odpowiedzi dostałem właśnie 550-600 PLN za całość. Czyli nie doliczyli ekspertyzy, jeśli jak napisałeś zapłaciłeś ponad 500 PLN. Myślę, że gdzieś komunikacja zawiodła ;)

#32 empirewar

empirewar
  • 188 postów

Napisano 22 lutego 2011 - 23:43

Będzie jak będzie. Dzięki w każdym razie! Napisze jak się sprawa zakończy!

#33 empirewar

empirewar
  • 188 postów

Napisano 10 marca 2011 - 01:11

Witam ponownie!! Sprawa wygląda następująco... Jakoś tam się pogodziliśmy z Iclinic ;p jednak Imac jak nie chodził tak nie chodzi nadal... ostatnio wrócił do mnie z serwisu. Podobno uruchamiany był teraz ponad 30 razy i wszystko chodziło jak trzeba. Jednak gdy dotarł do mnie do domu, owszem uruchomił się za pierwszym razem, zrobiłem reboot i wszystko też było dobrze, więc uradowany zacząłem robić aktualizację Snow Leoparda. Wszystko poszło niby jak trzeba, jednak po zainstalowaniu aktualizacji, gdy wyłączyłem kompa - problem powrócił. Nie wiem czy to zbieg okoliczności z tą aktualizacją. Zrobiłem test. Zrobiłem format dysku i zainstalowałem wersję retail Snow Leoparda i postanowiłem, że zobacze czy wszystko będzie okej, dopóki nie zrobię aktualizacji. Wynik jednak okazał się negatywny. Mimo, że była to świeża wersje snowa bez aktualek nadal się nie uruchamiał jak trzeba (raz na około 20 rebootów się udawało). Nie wiem jak to jest, że u nich wszystko było dobrze a u mnie jest od razu jest źle... Jak twierdzi serwisant, dysk jest na 100% sprawny. Ram był uszkodzony, dlatego został wymieniony. Płace ale mac nadal nie działa. Nie chce od razu stwierdzać, że to naciąganie bo nie wątpię w szczere intencję serwisanta ale teraz Pan z Iclinic powiedział, że przychodzi mu tylko do głowy wymiana płyty głownej. 530 zł wymiana dysku + 210 zł wymiana ramu a teraz mam zapłacić około 2000 zł za wymianę płyty głównej. Nie są to małe pieniądze. Co mam robić? Szczerze mówiąc jestem lekko załamany, gdyż to moje narzędzie pracy a nie mogę z niego korzystać już od około 3 tygodni. Bracia i siostry, pomóżcie ! :/

#34 BiM Service

BiM Service

    user_jgora

  • 972 postów
  • SkądJelenia Góra

Napisano 10 marca 2011 - 08:48

ja bym jeszcze sprobowal wymiane kabelka sata, mialem ostatnio kontakt z imac-iem 21.5", ktory mial podobne problemy i wlasnie kabelek okazal sie winowajca...

#35 perfekt_system

perfekt_system
  • 34 postów
  • SkądPoznan

Napisano 10 marca 2011 - 11:05

racja, kabel sata laczacy dysk z plyta glowna albo plytka zasilajaca ( mialem jakis czas temu przypadek ze plytka zasilajaca - zasilacz ) robil taki sam problem z komputerem. 3 razy wymienialem w tym iMacu dysk zanim okazalo sie ze to wina zasilacza. jesli chcesz to moge pomoc - mam czesci do sprzetu apple.

#36 lebowsky

lebowsky
  • 101 postów

Napisano 10 marca 2011 - 19:55

To iClinic nie wykrył uszkodzonego RAMu wcześniej? Tylko tak nagle teraz?

#37 empirewar

empirewar
  • 188 postów

Napisano 11 marca 2011 - 00:37

Pan z Iclinic powiedział, że zwykle nie sprawdzają ramu bo On raczej nie powinien mieć wpływu na takie rzeczy no ale jednak później sprawdzili i był według niego niesprawny. Oddałem do MacLife, zobaczymy co oni powiedzą. Dziękuje za sugestie apropo kabla SATA, podzieliłem się nią z serwisantem z MacLife.

#38 perfekt_system

perfekt_system
  • 34 postów
  • SkądPoznan

Napisano 13 kwietnia 2011 - 09:08

jak sie sprawa zakonczyla z naprawa iMac?

#39 empirewar

empirewar
  • 188 postów

Napisano 19 kwietnia 2011 - 14:39

Witam ponownie. Sprawa z Imac'iem nie zakończyła się do tej pory.... to już ponad miesiąc. Wysłałem maca do maclife a oni do Cortlandu. Sprawa wygląda tak, że Cortland miał sprawdzić czy to wina karty graficznej ale wykluczył takową przyczynę i stwierdził, że to dysk LOL... Ale Pan z MacLife powiedział im, ze to na pewno nie jest wina dysku z racji, że błąd występuje nawet gdy system próbuje się uruchamiać z dysku zewnętrznego. I teraz Cortland siedzi i myśli dalej co z moim Mac'iem :/... Jeśli do piątku nic nie wymyślą, zwracają sprzęt do Maclife i wszyscy rozkładają ręce...... Co mam robić??? :/ wymiana płyty głównej to gdzieś 3000 zł więc nie wiem czy to się nie mija z celem........

#40 empirewar

empirewar
  • 188 postów

Napisano 20 kwietnia 2011 - 00:59

Panowie pomocy bo ja już nie wiem co mam robić...... :(

#41 perfekt_system

perfekt_system
  • 34 postów
  • SkądPoznan

Napisano 20 kwietnia 2011 - 19:19

pisalem juz z oferta pomocy. jesli jestes zainteresowany pisz: maciej@ibgroup.pl

#42 empirewar

empirewar
  • 188 postów

Napisano 21 kwietnia 2011 - 14:53

Czekam póki co na odpowiedź z Maclife jak sprawy się mają... Ale skoro autoryzowany serwis Apple (Cortland) nie wie jaka jest przyczyna usterki to szczerze mówiąc zaczynam już wątpić czy już w ogóle ktoś/coś może pomóc......... tak jak zaczynam wątpić w bezawaryjność apple...mit :/...

#43 kros

kros
  • 191 postów

Napisano 21 kwietnia 2011 - 18:24

autoryzowany nie zawsze znaczy najlepszy..

#44 empirewar

empirewar
  • 188 postów

Napisano 22 kwietnia 2011 - 00:16

Imac był w Iclinic, MacLife, Cortland... co teraz proponujecie? :(

#45 empirewar

empirewar
  • 188 postów

Napisano 07 maja 2011 - 13:23

Muszę podzielić się z wami tą radosną nowiną!! :D Mój Imac działa! Wreszcie! Mam nadzieje, że wszystko będzie okej ale MacLife daje mi 3 miesięczną gwarancję. Sprawa wygląda tak... Hmm ciągle ale to ciągle chodziło o dysk! Iclinic miał rację, że wymienił dysk, tamten jak najbardziej był uszkodzony ale... sami wstawili dysk nie tyle co uszkodzony co niekompatybilny z tym modelem Imaca! Pytałem się Pana z Iclinic po wymianie u nich, czy to możliwe żeby dysk, który wstawili był niekompatybilny. Serwisant stanowczo odpowiedział: nie!.. A jednak...TAK! MacLife przy współpracy z Cortlandem pomogli mi. Teraz tylko kwestia czy Iclinic odda mi bez szemrania kase za dysk!

#46 lebowsky

lebowsky
  • 101 postów

Napisano 11 maja 2011 - 09:49

Daj znać jak zachowa się iClinic. Wsadzili Ci jakiś dziadowski dysk i policzyli krocie :/ Jak finansowo wyszedłeś z MacLife? Cortland policzył Cie za diagnoze?

#47 iClinic.pl

iClinic.pl

  • 177 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 maja 2011 - 12:58

Jeśli dysk nie będzie nosił znacznych śladów zużycia (jednak iMac był 3-krotnie serwisowany po naszej wymianie), to oczywiście zwrócimy poprzednio uiszczoną opłatę. Nie zdarzyło się nam jeszcze, by ten model dysku nie współpracował prawidłowo z tym modelem iMaca, ale pomijając to - miło słyszeć, że wreszcie dziala panu iMac.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych