Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone po wymianie na nowy - jak jest z gwarancją?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
76 odpowiedzi w tym temacie

#51 carbon1

carbon1
  • 463 postów
  • SkądCalgary,CA

Napisano 05 marca 2012 - 16:30

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie. Pozwoli to na łatwiejsze zrozumienie tego, co chcesz przekazać.
Przeczytaj koniecznie TO.

#52 edyp

edyp
  • 121 postów
  • SkądDE / PL

Napisano 31 marca 2012 - 11:59

Przeczytałem cały wątek lecz jednoznacznie nie jest napisane jak to naprawdę jest z tą gwarancją. Ja kupiłem swojego iPhona ponad rok temu w T-Mobile na firmę. Po 8 miesiącach oddałem na gwarancji i został wymieniony na refurba/nowy. Teraz kompletnie padł i leży w szufladzie. Czy mogę go na jakichkolwiek zasadach reklamować?

#53 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 31 marca 2012 - 18:13

Przeczytałem cały wątek lecz jednoznacznie nie jest napisane jak to naprawdę jest z tą gwarancją. Ja kupiłem swojego iPhona ponad rok temu w T-Mobile na firmę. Po 8 miesiącach oddałem na gwarancji i został wymieniony na refurba/nowy. Teraz kompletnie padł i leży w szufladzie. Czy mogę go na jakichkolwiek zasadach reklamować?

Poczytaj o rękojmii między przedsiębiorcami.

#54 Levy

Levy
  • 658 postów
  • SkądPuławy

Napisano 20 stycznia 2013 - 22:16

Mam pytanie dotyczące telefonu wymienionego na nowy. Chcę kupić na allegro.pl białego iPhone'a 4S. Znalazłem ofertę kupna telefonu wymienionego na nowy w ramach gwarancji w Play pod koniec grudnia 2012. Sprzedawca podał mi numer seryjny, z którego wynika, że gwarancja Apple obowiązuje do sierpnia 2013 i dodał, że gwarancja Play działa do sierpnia 2014. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć taką sytuację? Play udziela dwuletniej gwarancji na iPhone'y i ta gwarancja działa niezależnie od tego czy telefon był wymieniony na nowy? Myślałem, że są dwie możliwości: albo po wymianie gwarancja od Apple trwa rok albo 3 miesiące. Czy ta oferta jest korzystna? Jak będzie realizowana taka gwarancja z Play po wygaśnięciu gwarancji Apple?

#55 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 stycznia 2013 - 00:21

Gwarancja na refuby jest przenoszona z poprzedniego urządzenia. Gwarancja Play to nie gwarancja a niezgodność towaru z umową i ponieważ telefon został wymieniony przez producenta, więc nie jest to, to samo urządzenie co Play sprzedało, więc nie przysługuje w tym momencie niezgodność już.

#56 anpan1

anpan1
  • 2 postów

Napisano 21 stycznia 2013 - 18:35

[CIACH]

Ochłoń trochę bo tego bełkotu nie da się czytać, a i poziom rodem z pod budki z piwem, do tego retoryka godna Antoniego. To nie miejsce na Twoje żenujące porównania. Opanuj się trochę.


#57 NoSacrifice

NoSacrifice
  • 170 postów
  • SkądZagłębie Dąbrowskie

Napisano 18 września 2013 - 09:07

Witam, wczoraj kupiłem iPhone 5 16GB na allegro, osoba sprzedająca mówiła że telefon jest po wymianie gwarancyjnej nowy, gwarancja, faktura wszystko. Zdecydowałem się na odbiór osobisty. Poczytałem troszkę jak rozpoznać refurb że przesyłane są w woreczkach foliowych, SN zaczyna się od 5k. Na miejscu powiedział mi że sprzedaje w takiej postaci w jakiej otrzymał od serwisu jego stare pudełko, akcesoria, telefon nowy folie przód, tył. Na przedniej folii naklejka z SN, IMEI, różniące się od tych widniejących na opakowaniu. Zdecydowałem się na zakup. Wróciłem do domu aktywowałem telefon i moim oczom ukazała się gwarancja do 31.Stycznia.2014 roku telefon zakupiony 31.Styczeń.2013 rok. I teraz jak wygląda z tą gwarancją refurb mają ponoć 3 miesiące, nowa gwarancja się nie aktywowała. Dzwoniłem do gościa powiedział że w piątek będzie się kontaktował z iSpotem w celu wyjaśnienia zaistniałem sytuacji, Kopie FV mam z Play. Co o tym myślicie? Pozdrawiam

#58 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 18 września 2013 - 09:15

Zdecydowałem się na zakup. Wróciłem do domu aktywowałem telefon i moim oczom ukazała się gwarancja do 31.Stycznia.2014 roku telefon zakupiony 31.Styczeń.2013 rok. I teraz jak wygląda z tą gwarancją refurb mają ponoć 3 miesiące, nowa gwarancja się nie aktywowała.


No i nie bardzo rozumiem w czym jest problem, gwarancja przechodzi zawsze ze starego telefonu na refurba, a te 3 miesiące to są w momencie jakby do końca gwarancji reklamowanego urządzenia zostało mniej niż 3 miesiące to wtedy dają 3 miesiące od dnia wymiany, ale ponieważ do stycznia jest więcej niż 3 miesiące to wszystko jest w porządku.

#59 NoSacrifice

NoSacrifice
  • 170 postów
  • SkądZagłębie Dąbrowskie

Napisano 18 września 2013 - 09:27

Piszesz wszystko w porządku czyli to jest refurb nie mam co liczyć na nową gwarancje?

#60 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 18 września 2013 - 09:30

Piszesz wszystko w porządku czyli to jest refurb nie mam co liczyć na nową gwarancje?


A umiesz czytać ze zrozumieniem ? Skoro masz więcej niż 3 miesiące do końca gwarancji to nie dostaniesz nowej.

#61 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 18 września 2013 - 09:32

Piszesz wszystko w porządku czyli to jest refurb nie mam co liczyć na nową gwarancje?


No jeżeli nie kupiłeś go zafoliowaqnym pudełku, tylko zafoliowany telefon z naklejką na pudełko, to oczywiście, że jest refurb, gwarancji nowej nie dostaniesz, gwarancja obowiązuje ze starego urządzenia, ponieważ Apple to zalicza jako naprawę.

#62 NoSacrifice

NoSacrifice
  • 170 postów
  • SkądZagłębie Dąbrowskie

Napisano 18 września 2013 - 09:57

Ok, dzięki za wyjaśnienie sprawy.

#63 RIPPERO03

RIPPERO03
  • 45 postów

Napisano 15 stycznia 2017 - 22:55

Odkopię temat, dziś odebrałem iPhone'a 7 z procesu wymiany na "nowy". Dostałem go w folii identycznie obklejonej jak nowy z pudełka. Rzecz w tym, że gwarancję mam przeniesioną ze starego telefonu, nie rozpoczęła mi się na nowo podczas aktywacji. Nie dostałem też żadnej naklejki na pudełko. Czy jest to refurb?

Wymiana dokonana za pośrednictwem iSpot. 

 

A tutaj fragment regulaminu:

Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple, Apple dostarczy użytkownikowi wolny od wad produkt w zamian za produkt wadliwy lub przeprowadzi istotną naprawę produktu objętego niniejszą gwarancją, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zwrotu użytkownikowi produktu naprawionego. Jeżeli Apple wymieni część produktu, wówczas powyższe postanowienie będzie stosowało się odpowiednio do części, która została wymieniona. W przypadku napraw, które nie były istotne, okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas, w którym użytkownik nie mógł korzystać z produktu ze względu na wystąpienie wady.


Użytkownik RIPPERO03 edytował ten post 15 stycznia 2017 - 23:14


#64 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 15 stycznia 2017 - 23:00

A kto powiedział że gwarancja będzie na nowo od daty aktywacji czy też będzie jakaś naklejka ?



#65 RIPPERO03

RIPPERO03
  • 45 postów

Napisano 15 stycznia 2017 - 23:11

O naklejce pisano wyżej, a o gwarancji jest w regulaminie. 



#66 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 15 stycznia 2017 - 23:29

W regulaminie jest jakieś słowo o gwarancji od daty aktywacji ? Naklejek nie dają już od 2-3 lat i mniej więcej z tego okresu są tamte posty.



#67 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 postów

Napisano 15 stycznia 2017 - 23:41

Coś mi się obiło o uszy że iphony z Polskiej dystrybucji dostają gwarancje od nowa, a z Europy biegnie dalej. Ale mogę się mylić.

#68 RIPPERO03

RIPPERO03
  • 45 postów

Napisano 15 stycznia 2017 - 23:44

Masz wyżej fragment regulaminu, nie chodzi mi o dzień aktywacji, lecz o sam fakt biegu gwarancji od nowa, czego nie uświadczyłem.

Może jutro status jeszcze się zaktualizuje w co wątpię, lecz planuje zadzwonić tam i się upewnić, gdyż sprzedawca, który wydawał mi urządzenie mówił, że gwarancja będzie biegła od nowa oraz nie jest w stanie sprawdzić czy jest to refurb. 


Użytkownik RIPPERO03 edytował ten post 15 stycznia 2017 - 23:46


#69 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 15 stycznia 2017 - 23:49

O aktywacji ani też o tym że ten bieg gwarancji będzie widoczny na serwerach apple nie ma tam ani słowa. Więc jeśli telefon jest z krajowej dystrybucji oraz masz potwierdzenie wymiany to masz rok gwarancji od daty na otrzymanym dokumencie. Jeśli ci tak bardzo przeszkadza to dzwoń na infolinię i poproś żeby poprawili datę - ktoś się chwalił gdzieś na forum że mu się udało. 


  • RIPPERO03 i wopo lubią to

#70 RIPPERO03

RIPPERO03
  • 45 postów

Napisano 15 stycznia 2017 - 23:53

No i pozostaje ostateczne pytanie czy jest to refurb. Gdyż nie jest teoretycznie nikt w stanie tego potwierdzić. Ani ja, ani pracownicy iSpot, w którym wymieniałem telefon.

#71 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 16 stycznia 2017 - 00:09

Nikt na tym forum nie udzieli ci takiej odpowiedzi gdyż nie posiada takiej wiedzy.



#72 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 stycznia 2017 - 10:37

No i pozostaje ostateczne pytanie czy jest to refurb. Gdyż nie jest teoretycznie nikt w stanie tego potwierdzić. Ani ja, ani pracownicy iSpot, w którym wymieniałem telefon.

 

Nikt Ci tego nie potwierdzi, bo tego nie da się jednoznacznie sprawdzić. Nie ma żadnej różnicy fizycznie między nowym, a odnowionym urządzeniem, więc tym bardziej nawet sprawdzając w środku tego nie poznasz.

Gwarancja leci od nowa na podstawie dokumentu wymiany, w systemie jest inna, ze starego iPhona.


  • RIPPERO03 i wopo lubią to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#73 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 16 stycznia 2017 - 10:55

Dzwonisz do Apple, mówisz ze wymienili ci na nowy w serwisie, zaktualizują gwarancję w systemie na nową :) Pozdro


  • RIPPERO03 i wopo lubią to

 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#74 036f6c57bf

036f6c57bf
  • 1 336 postów
  • Płeć:

Napisano 16 stycznia 2017 - 10:57

w systemie jest inna, ze starego iPhona.

Jeśli skontaktujemy się ze wsparciem Apple to zostanie to poprawione.
  • RIPPERO03 i wopo lubią to

#75 RIPPERO03

RIPPERO03
  • 45 postów

Napisano 16 stycznia 2017 - 16:35

Właśnie zadzwoniłem, 5 minut rozmowy i data została poprawiona. Dodano nawet wsparcie telefoniczne na 3 miesiące. Więc żadnych problemów z tym nie ma. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych