
iPhone po wymianie na nowy - jak jest z gwarancją?
#51
Napisano 05 marca 2012 - 16:30
Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie. Pozwoli to na łatwiejsze zrozumienie tego, co chcesz przekazać.
Przeczytaj koniecznie TO.
#52
Napisano 31 marca 2012 - 11:59
#53
Napisano 31 marca 2012 - 18:13
Poczytaj o rękojmii między przedsiębiorcami.Przeczytałem cały wątek lecz jednoznacznie nie jest napisane jak to naprawdę jest z tą gwarancją. Ja kupiłem swojego iPhona ponad rok temu w T-Mobile na firmę. Po 8 miesiącach oddałem na gwarancji i został wymieniony na refurba/nowy. Teraz kompletnie padł i leży w szufladzie. Czy mogę go na jakichkolwiek zasadach reklamować?
#54
Napisano 20 stycznia 2013 - 22:16
#55
Napisano 21 stycznia 2013 - 00:21
#56
Napisano 21 stycznia 2013 - 18:35
Ochłoń trochę bo tego bełkotu nie da się czytać, a i poziom rodem z pod budki z piwem, do tego retoryka godna Antoniego. To nie miejsce na Twoje żenujące porównania. Opanuj się trochę.
#57
Napisano 18 września 2013 - 09:07
#58
Napisano 18 września 2013 - 09:15
Zdecydowałem się na zakup. Wróciłem do domu aktywowałem telefon i moim oczom ukazała się gwarancja do 31.Stycznia.2014 roku telefon zakupiony 31.Styczeń.2013 rok. I teraz jak wygląda z tą gwarancją refurb mają ponoć 3 miesiące, nowa gwarancja się nie aktywowała.
No i nie bardzo rozumiem w czym jest problem, gwarancja przechodzi zawsze ze starego telefonu na refurba, a te 3 miesiące to są w momencie jakby do końca gwarancji reklamowanego urządzenia zostało mniej niż 3 miesiące to wtedy dają 3 miesiące od dnia wymiany, ale ponieważ do stycznia jest więcej niż 3 miesiące to wszystko jest w porządku.
#59
Napisano 18 września 2013 - 09:27
#60
Napisano 18 września 2013 - 09:30
Piszesz wszystko w porządku czyli to jest refurb nie mam co liczyć na nową gwarancje?
A umiesz czytać ze zrozumieniem ? Skoro masz więcej niż 3 miesiące do końca gwarancji to nie dostaniesz nowej.
#61
Napisano 18 września 2013 - 09:32
Piszesz wszystko w porządku czyli to jest refurb nie mam co liczyć na nową gwarancje?
No jeżeli nie kupiłeś go zafoliowaqnym pudełku, tylko zafoliowany telefon z naklejką na pudełko, to oczywiście, że jest refurb, gwarancji nowej nie dostaniesz, gwarancja obowiązuje ze starego urządzenia, ponieważ Apple to zalicza jako naprawę.
#62
Napisano 18 września 2013 - 09:57
#63
Napisano 15 stycznia 2017 - 22:55
Odkopię temat, dziś odebrałem iPhone'a 7 z procesu wymiany na "nowy". Dostałem go w folii identycznie obklejonej jak nowy z pudełka. Rzecz w tym, że gwarancję mam przeniesioną ze starego telefonu, nie rozpoczęła mi się na nowo podczas aktywacji. Nie dostałem też żadnej naklejki na pudełko. Czy jest to refurb?
Wymiana dokonana za pośrednictwem iSpot.
A tutaj fragment regulaminu:
Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple, Apple dostarczy użytkownikowi wolny od wad produkt w zamian za produkt wadliwy lub przeprowadzi istotną naprawę produktu objętego niniejszą gwarancją, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zwrotu użytkownikowi produktu naprawionego. Jeżeli Apple wymieni część produktu, wówczas powyższe postanowienie będzie stosowało się odpowiednio do części, która została wymieniona. W przypadku napraw, które nie były istotne, okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas, w którym użytkownik nie mógł korzystać z produktu ze względu na wystąpienie wady.
Użytkownik RIPPERO03 edytował ten post 15 stycznia 2017 - 23:14
#64
Napisano 15 stycznia 2017 - 23:00
A kto powiedział że gwarancja będzie na nowo od daty aktywacji czy też będzie jakaś naklejka ?
#65
Napisano 15 stycznia 2017 - 23:11
O naklejce pisano wyżej, a o gwarancji jest w regulaminie.
#66
Napisano 15 stycznia 2017 - 23:29
W regulaminie jest jakieś słowo o gwarancji od daty aktywacji ? Naklejek nie dają już od 2-3 lat i mniej więcej z tego okresu są tamte posty.
#67
Napisano 15 stycznia 2017 - 23:41
#68
Napisano 15 stycznia 2017 - 23:44
Masz wyżej fragment regulaminu, nie chodzi mi o dzień aktywacji, lecz o sam fakt biegu gwarancji od nowa, czego nie uświadczyłem.
Może jutro status jeszcze się zaktualizuje w co wątpię, lecz planuje zadzwonić tam i się upewnić, gdyż sprzedawca, który wydawał mi urządzenie mówił, że gwarancja będzie biegła od nowa oraz nie jest w stanie sprawdzić czy jest to refurb.
Użytkownik RIPPERO03 edytował ten post 15 stycznia 2017 - 23:46
#69
Napisano 15 stycznia 2017 - 23:49
O aktywacji ani też o tym że ten bieg gwarancji będzie widoczny na serwerach apple nie ma tam ani słowa. Więc jeśli telefon jest z krajowej dystrybucji oraz masz potwierdzenie wymiany to masz rok gwarancji od daty na otrzymanym dokumencie. Jeśli ci tak bardzo przeszkadza to dzwoń na infolinię i poproś żeby poprawili datę - ktoś się chwalił gdzieś na forum że mu się udało.
- RIPPERO03 i wopo lubią to
#70
Napisano 15 stycznia 2017 - 23:53
#71
Napisano 16 stycznia 2017 - 00:09
Nikt na tym forum nie udzieli ci takiej odpowiedzi gdyż nie posiada takiej wiedzy.
#72
Napisano 16 stycznia 2017 - 10:37
No i pozostaje ostateczne pytanie czy jest to refurb. Gdyż nie jest teoretycznie nikt w stanie tego potwierdzić. Ani ja, ani pracownicy iSpot, w którym wymieniałem telefon.
Nikt Ci tego nie potwierdzi, bo tego nie da się jednoznacznie sprawdzić. Nie ma żadnej różnicy fizycznie między nowym, a odnowionym urządzeniem, więc tym bardziej nawet sprawdzając w środku tego nie poznasz.
Gwarancja leci od nowa na podstawie dokumentu wymiany, w systemie jest inna, ze starego iPhona.
- RIPPERO03 i wopo lubią to
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#73
Napisano 16 stycznia 2017 - 10:55
Dzwonisz do Apple, mówisz ze wymienili ci na nowy w serwisie, zaktualizują gwarancję w systemie na nową Pozdro
- RIPPERO03 i wopo lubią to
MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB | iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro
#74
Napisano 16 stycznia 2017 - 10:57
Jeśli skontaktujemy się ze wsparciem Apple to zostanie to poprawione.w systemie jest inna, ze starego iPhona.
- RIPPERO03 i wopo lubią to
#75
Napisano 16 stycznia 2017 - 16:35
Właśnie zadzwoniłem, 5 minut rozmowy i data została poprawiona. Dodano nawet wsparcie telefoniczne na 3 miesiące. Więc żadnych problemów z tym nie ma.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych