
iPhone po wymianie na nowy - jak jest z gwarancją?
#1
Napisano 09 lutego 2011 - 18:25
#2
Napisano 09 lutego 2011 - 18:30
#3
Napisano 09 lutego 2011 - 19:34
#4
Napisano 09 lutego 2011 - 19:40
#5
Napisano 09 lutego 2011 - 20:05
#6
Napisano 09 lutego 2011 - 20:14
#7
Napisano 09 lutego 2011 - 20:17
#8
Napisano 09 lutego 2011 - 20:21
#9
Napisano 10 lutego 2011 - 13:44
#11
Napisano 10 lutego 2011 - 13:58
#12
Napisano 10 lutego 2011 - 14:03

Jak wchodzę na stronę https://selfsolve.ap...rantyDynamic.do i wpisuje mój Numer seryjny w celu sprawdzenia gwarancji to nie pokazuje mi Ile mi zostało gwarancji . Tylko wchodzi na stronę na której pisze : Zasięg serwisu i wsparcia

---------- Wpis dodano o 14:03 ---------- Poprzedni wpis dodano o 14:02 ----------
witam, żeby nie zakładać nowego tematu po wpisaniu imei na stronie wyżej podanej mam takie coś:
może mi ktoś to przełożyć na polski bo coś mi świta że wsparcie telefoniczne mam do marca a gwarancje do grudnia 2011.
mam takie same tylko zamiast iPhone pisze mi iPad , Co zrobić żeby zobaczyć ile mi zostało gwarancji?
#13
Napisano 10 lutego 2011 - 14:07
#14
Napisano 10 lutego 2011 - 14:10
Gwarancja to Repairs and Service Coverage
Ale ja nie chce go oddać na gwarancje tylko zobaczyć ile jeszcze mi jej zostało ... a tam mnie przekierowuje do Sklepów apple...
#15
Napisano 10 lutego 2011 - 14:12
Witam przepraszam że piszę ale nie chce zakładać nowego Postu
Jak wchodzę na stronę https://selfsolve.ap...rantyDynamic.do i wpisuje mój Numer seryjny w celu sprawdzenia gwarancji to nie pokazuje mi Ile mi zostało gwarancji . Tylko wchodzi na stronę na której pisze : Zasięg serwisu i wsparcia. Co zrobić żeby zobaczyć ile mi zostało gwarancji ? Pozdrawiam
---------- Wpis dodano o 14:03 ---------- Poprzedni wpis dodano o 14:02 ----------
mam takie same tylko zamiast iPhone pisze mi iPad , Co zrobić żeby zobaczyć ile mi zostało gwarancji?
wszystko dziala na tej stronie,wpisujesz numer seryjny i pokazuje Ci ile jeszcze zostalo gwarancji
#16
Napisano 10 lutego 2011 - 14:17
#17
Napisano 10 lutego 2011 - 14:19
no to mi nie pokazuje i pokazuje się ta sama strona co pan/chłopak wystawił ss na poprzedniej stronie ... Nie pisze nic o gwarancji .
wyslij mi na PM numer seryjny to Ci sprawdze albo zadzwonie do Apple i zapytam
#18
Napisano 10 lutego 2011 - 14:19
#19
Napisano 10 lutego 2011 - 14:25
#20
Napisano 11 kwietnia 2011 - 12:53

#21
Napisano 13 kwietnia 2011 - 15:23
#22
Napisano 13 kwietnia 2011 - 18:00
nikt nic nie wie? :|
Ja coś wiem

W pierwszej kolejności należy ustalić, czy nabywca jest konsumentem.
Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Art. 1. 1. Ustawę stosuje się do dokonywanej w zakresie działalności przedsiębiorstwa sprzedaży rzeczy ruchomej osobie fizycznej, która nabywa tę rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar konsumpcyjny).
Jeżeli tak, to dostarczony w ramach wymiany gwarancyjnej telefon objęty będzie gwarancją do końca okresu gwarancji udzielonej na produkt pierwotny lub przez 90 dni od daty wymiany (w zależności od tego, który z tych okresów będzie dłuższy).
Niezależnie od gwarancji, można dochodzić od sprzedawcy doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę. Tu jednak warto pamiętać, że sprzedawca ponosi odpowiedzialność wyłącznie za niezgodność tkwiącą w towarze w chwili jego wydania konsumentowi. Jeśli niezgodność ujawni się w ciągu pierwszych 6 m-cy, wówczas domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania towaru konsumentowi. Jeśli później, to trzeba będzie wykazać, że niezgodność tkwiła w towarze w chwili jego wydania (z reguły niewykonalne).
Jeżeli nabywca konsumentem nie jest (zakup "na firmę"), to w przypadku dokonanej w ramach gwarancji wymiany telefonu na wolny od wad (bez znaczenia czy nowy czy refurb), termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia telefonu wolnego od wad.
Kodeks cywilny Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
Co się tyczy gwarancji w związku z UE - nie istnieje przepis, który obligowałby kogokolwiek do jej udzielenia. Nie jest też określony minimalny okres jej trwania. Innymi słowy, jeśli jesteś konsumentem, to:
- od daty wymiany masz 90 dni gwarancji (zgodnie z warunkami zobowiązania gwarancyjnego),
- Orange drugiego roku gwarancji na telefon nie udziela,
- stary telefon był objęty gwarancją przez rok - do sierpnia 2010 (nie 2011) roku,
- nie jesteś w plecy, bo telefon został wymieniony, mimo że nikt takiego obowiązku nie miał,
- do sierpnia tego roku (24 m-ce od daty zakupu) masz prawo żądać naprawy lub wymiany od Orange, jednak Orange może się od spełnienia żądania uchylić, twierdząc że niezgodności w chwili wydania telefonu nie było.
#23
Napisano 13 kwietnia 2011 - 19:51

#24
Napisano 14 kwietnia 2011 - 18:17
#25
Napisano 15 kwietnia 2011 - 14:47
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych