Dungeon Defenders na silniku UT3
#26
Napisano 16 grudnia 2010 - 14:52
#27
Napisano 16 grudnia 2010 - 15:00
#28
Napisano 16 grudnia 2010 - 15:51
#29
Napisano 16 grudnia 2010 - 17:08
Osobiście czekam na więcej opinii.Czekałem na tę grę długo. Więc specjalnie dla niej wgrałem 4.2.1 . Wieczorem napisze o niej coś.
Do tej pory wyczytałem, że sama gra ok, jednak ekran w iPhone troche mały.
#30
Napisano 16 grudnia 2010 - 19:09
Skomplikowana, rozbudowana. Widzialem komentarze w AppStore ze ma duzo guzikow, rzeczywiscie ma, i na poczatku trudno sie polapac. .
Grafika swietna, na iP4 potrafi przyciac.
Nie gralem jeszcze multiplayera, a tam ta gra napewno rozwija skrzydla. Narazie proboje polapac sie w singlu.
Gra jest dokladnie taka jak na trailerach i taka jaka mozna ja sobie wyobrazac.
Narazie tyle. Ogolnie pierwsze wrazenia bardzo pozytywne. Ale zeby ocenic te gre trzeba pograc wiecej niz 40 minut.
---------- Wpis dodano o 21:09 ---------- Poprzedni wpis dodano o 20:39 ----------
Drugie wrażenie - Multiplayer.
Jeśli ta gra nie będzie Top 1 we wszystkich AppStore pokonujac Angry Birds, to... to nie wiem co Bo bedzie.
#31
Napisano 16 grudnia 2010 - 19:38
#32
Napisano 16 grudnia 2010 - 20:27
Najpierw zakładamy grę i czekamy w swojej tawernie na innych graczy. Co jest w tawernie? Nie wiem nie zdazylem zobaczyc Ale jest to nasze wlasne pomieszczenie z roznymi dziwnymi rzeczmi. Tam mozemy rozmawiac przez mikrofon z innymi graczami. Potem gospodarz wybiera do jakich lochow sie wszyscy udaja by bronic krysztalu i wchodzimy do gry W fazie budowania kazdy buduje wlasne pulapki i zabezpiecza loch. Gdy wszyscy zglosza sie, ze sa gotowi, drzwi porozmieszczane w lochu otwieraja sie i wchodza hordy potworow . Nastepuje sieczka. Biegamy po lochach i probujemy opanowac sytuacje razem z innymi graczami. Mozemu budowac rozne pulapki, ulepszac istniejace, naprawiac, leczyc sie, uzywac specjalnych mocy Wolac innych na pomoc. Wszystko po to, aby nie dopuscic stworow do krysztalu. Gdy zabijemy wszystkich wrogow. Mamy chwile przerwy i mozemy dobudowac zabezpieczenia. Znalezione przedmioty ktore wypadaja ze stworow mozemy sprzedawac, ulepszac. Wlasciwie wszystko co robi sie w grze robi sie za manne, ktora wypada z zabitych wrogow i skrzyn, porozmieszczanych na planszy. Ulepszajac nasz sprzet mozemy wybrac, ktory atrybut w nim ulepszamy. Gdy wszyscy beda przygotowani na kolejna fale przeciwnikow zglaszamy gotowosc i zabawa zaczyna sie od poczatku, tyle ze coraz trudniejsza. Na koncu wychodzi boss, ktory robi takie zamieszanie, ze nikt nie wie co sie dzieje. Ale kazdy probuje przezyc I zabudowac pulapkami krysztal, aby nic do niego sie nie dostalo.
Zreszta, to nie recenzja, wiec nie bede streszczal wszystkiego w grze Bo jest w niej tyle ciekawych rzeczy, ze dlugo by tu opowiadac .
To najlepsza gra w AppStore i chyba jedna z nielicznych, ktore naprawde mozna nazwac gra a nie gierka .
---------- Wpis dodano o 22:17 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:15 ----------
Aha, z mojego opisu wynika, ze gra polega tylko na budowaniu A tak nie jest bo przeciez sami mamy bron i sami walczymy
---------- Wpis dodano o 22:27 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:17 ----------
Gra ma oczywiscie minusy. Ja znalazlem dwa: Nie ma czatu i przeciwnik ktorego atakujemy sam sie zaznacza. Czyli nie mozna wybrac celu. Czasami gra robi blad i nie zaznacza nam najblizszych potworow. Jako ze ja chodze z mieczem i siekam wszystko na okolo, to nie ma dla mnie to znaczenia. Nie wiem jak to wyglada jak gramy magiem badz luczniczka.
#33
Napisano 16 grudnia 2010 - 22:03
#34
Napisano 16 grudnia 2010 - 22:22
#35
Napisano 16 grudnia 2010 - 22:28
#36
Napisano 17 grudnia 2010 - 09:34
Czemu w app Store podane jest, że gra zajmuje 396mb:
a przy próbie instalacji twierdzi, że 588,3:
trochę się wkurzyłem bo mam 405mb wolnego :|
#37
Napisano 17 grudnia 2010 - 10:11
#38
Napisano 17 grudnia 2010 - 11:12
#39
Napisano 17 grudnia 2010 - 14:32
#40
Napisano 17 grudnia 2010 - 14:49
#41
Napisano 17 grudnia 2010 - 15:08
o kurcze.. to ładnie robią w balona
teraz żałuję, że nie wziąłem 32gb iphone
jeszcze mój ipek ma jakiś mniejszy dysk, bo niecałe 14gb (poprzedni miał chyba 14,5gb). Tak czy siak kolejne aplikacje usunąłem i wkońcu odpalam dd
Zawsze tak jest.
Pobrana aplikacja z AppStore po rozpakowaniu zajmuję więcej niż podano w opisie.
Odwrotnie z urządzeniami z pamięcią, zawsze jest mniej niż ma być.
Mój iPhone 3gs 32GB z tego co pamiętam miał w rzeczywistości 29GB.
Wystarczy czytać odnośniki3. 1 GB = 1 miliard bajtów; faktyczna pojemność sformatowanej pamięci jest mniejsza.
http://www.apple.com...hone/specs.html
#42
Napisano 17 grudnia 2010 - 15:18
#43
Napisano 17 grudnia 2010 - 15:30
#44
Napisano 17 grudnia 2010 - 16:52
#45
Napisano 17 grudnia 2010 - 17:03
jest bardzo dobrze! jednak grafika to nie wszystko... wciągnęła mnie, a ja w robocie jestem i już nie mogę się doczekać kiedy wrócę do domu!
co do ilości elementów na HUD, to da się to ogarnąć, nawet na etapie tutoriala (który jest bardzo przyzwoity i dobrze wprowadza w rozgrywkę)
Quimeen atakowanie przeciwników może odbywać się za pomocą kliknięcia ich na ekranie (tak mówili w tutorialu, ale ja korzystałem z przycisku ataku, więc sprawdź... jak znów do niej usiądę [20-40 min] to też sprawdzę i zaktualizuję posta)
EDIT: tak, wystarczy tap'nąć przeciwnika, nie trzeba używać przycisku ataku
#46
Napisano 17 grudnia 2010 - 19:54
#47
Napisano 17 grudnia 2010 - 20:05
Mój iPhone 3gs 32GB z tego co pamiętam miał w rzeczywistości 29GB.
misiek, wiem o tym. Zastanawia mnie tylko czemu jak miałem 3g i 3gs to miały one ok 14,5 (lub 14,2 nie pamiętam), a iphone 4 ma 13,9. Wszystkie kupowałem jako 16Gb a obecny ma mniej niż powinien (niby niecałe 0,5gb ale to i tak sporo)
1KB = 1024B
Reszty domyślcie się sami. Nie lada wyzwanie.
#48
Napisano 17 grudnia 2010 - 20:11
Wow. Dzięki, o mistrzu za oświecenie.1KB = 1024B
Reszty domyślcie się sami. Nie lada wyzwanie.
#49
Napisano 17 grudnia 2010 - 20:21
#50
Napisano 17 grudnia 2010 - 20:27
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych