Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dungeon Defenders na silniku UT3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
229 odpowiedzi w tym temacie

#26 szeryf1

szeryf1
  • 149 postów

Napisano 16 grudnia 2010 - 14:52

A może po prostu źle przerobiłem plik info.plist Wydaje mi się jednak, że nie ma szans żeby odpalić. Jak jest napisane, że wymaga 2.2.1, to z czym tu polemizować.

#27 Polaaaaak

Polaaaaak
  • 133 postów
  • SkądGliwice\Augsburg

Napisano 16 grudnia 2010 - 15:00

Moglby ktos w koncu napisac cos o samej grze? Mam nadzieje, ze ktorys z uzytkownikow ma soft 4.2.1.

#28 Quimeen

Quimeen
  • 1 004 postów
  • SkądTrzebinia

Napisano 16 grudnia 2010 - 15:51

Czekałem na tę grę długo. Więc specjalnie dla niej wgrałem 4.2.1 :). Wieczorem napisze o niej coś.

#29 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 grudnia 2010 - 17:08

Czekałem na tę grę długo. Więc specjalnie dla niej wgrałem 4.2.1 :). Wieczorem napisze o niej coś.

Osobiście czekam na więcej opinii.
Do tej pory wyczytałem, że sama gra ok, jednak ekran w iPhone troche mały.

#30 Quimeen

Quimeen
  • 1 004 postów
  • SkądTrzebinia

Napisano 16 grudnia 2010 - 19:09

Pierwsze wrazenia po 40minutach gry.
Skomplikowana, rozbudowana. Widzialem komentarze w AppStore ze ma duzo guzikow, rzeczywiscie ma, i na poczatku trudno sie polapac. :D.
Grafika swietna, na iP4 potrafi przyciac.
Nie gralem jeszcze multiplayera, a tam ta gra napewno rozwija skrzydla. Narazie proboje polapac sie w singlu.

Gra jest dokladnie taka jak na trailerach i taka jaka mozna ja sobie wyobrazac. :)
Narazie tyle. Ogolnie pierwsze wrazenia bardzo pozytywne. Ale zeby ocenic te gre trzeba pograc wiecej niz 40 minut.

---------- Wpis dodano o 21:09 ---------- Poprzedni wpis dodano o 20:39 ----------

Drugie wrażenie - Multiplayer.
Jeśli ta gra nie będzie Top 1 we wszystkich AppStore pokonujac Angry Birds, to... to nie wiem co :D Bo bedzie.

#31 duchian

duchian
  • 1 224 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 grudnia 2010 - 19:38

a jak wygląda multiplayer? dla mnie najważniejszy jest single, jakoś nie lubię multi, ale może z ciekawości pograłbym w multi..

#32 Quimeen

Quimeen
  • 1 004 postów
  • SkądTrzebinia

Napisano 16 grudnia 2010 - 20:27

Jak wygląda?
Najpierw zakładamy grę i czekamy w swojej tawernie na innych graczy. Co jest w tawernie? Nie wiem nie zdazylem zobaczyc :D Ale jest to nasze wlasne pomieszczenie z roznymi dziwnymi rzeczmi. Tam mozemy rozmawiac przez mikrofon z innymi graczami. Potem gospodarz wybiera do jakich lochow sie wszyscy udaja by bronic krysztalu i wchodzimy do gry :) W fazie budowania kazdy buduje wlasne pulapki i zabezpiecza loch. Gdy wszyscy zglosza sie, ze sa gotowi, drzwi porozmieszczane w lochu otwieraja sie i wchodza hordy potworow :). Nastepuje sieczka. Biegamy po lochach i probujemy opanowac sytuacje razem z innymi graczami. Mozemu budowac rozne pulapki, ulepszac istniejace, naprawiac, leczyc sie, uzywac specjalnych mocy :) Wolac innych na pomoc. Wszystko po to, aby nie dopuscic stworow do krysztalu. Gdy zabijemy wszystkich wrogow. Mamy chwile przerwy i mozemy dobudowac zabezpieczenia. Znalezione przedmioty ktore wypadaja ze stworow mozemy sprzedawac, ulepszac. Wlasciwie wszystko co robi sie w grze robi sie za manne, ktora wypada z zabitych wrogow i skrzyn, porozmieszczanych na planszy. Ulepszajac nasz sprzet mozemy wybrac, ktory atrybut w nim ulepszamy. Gdy wszyscy beda przygotowani na kolejna fale przeciwnikow zglaszamy gotowosc i zabawa zaczyna sie od poczatku, tyle ze coraz trudniejsza. Na koncu wychodzi boss, ktory robi takie zamieszanie, ze nikt nie wie co sie dzieje. Ale kazdy probuje przezyc :D I zabudowac pulapkami krysztal, aby nic do niego sie nie dostalo.
Zreszta, to nie recenzja, wiec nie bede streszczal wszystkiego w grze :) Bo jest w niej tyle ciekawych rzeczy, ze dlugo by tu opowiadac :D.

To najlepsza gra w AppStore i chyba jedna z nielicznych, ktore naprawde mozna nazwac gra a nie gierka :D.

---------- Wpis dodano o 22:17 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:15 ----------

Aha, z mojego opisu wynika, ze gra polega tylko na budowaniu :) A tak nie jest bo przeciez sami mamy bron i sami walczymy :D

---------- Wpis dodano o 22:27 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:17 ----------

Gra ma oczywiscie minusy. Ja znalazlem dwa: Nie ma czatu i przeciwnik ktorego atakujemy sam sie zaznacza. Czyli nie mozna wybrac celu. Czasami gra robi blad i nie zaznacza nam najblizszych potworow. Jako ze ja chodze z mieczem i siekam wszystko na okolo, to nie ma dla mnie to znaczenia. Nie wiem jak to wyglada jak gramy magiem badz luczniczka.

#33 duchian

duchian
  • 1 224 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 grudnia 2010 - 22:03

zaciekawiła mnie kwestia itemów i ich ulepszania. Jak rozumiem są to itemy na jedną grę i przepadają po skończeniu wszystkich fal? Czy np. jeśli w singla gramy sporo to rozwijamy naszą postać pomiędzy grami?

#34 Quimeen

Quimeen
  • 1 004 postów
  • SkądTrzebinia

Napisano 16 grudnia 2010 - 22:22

Itemy nie przepadaja, sa caly czas. Postac w single i multi jest ta sama. Czyli mozna pograc w multi, przejsc do singla i mamy te przedmioty co caly czas.

#35 duchian

duchian
  • 1 224 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 grudnia 2010 - 22:28

super :) chyba się zdecyduje na nią. Trochę przerażał mnie ten chaos na ekranie, ale chyba można się przyzwyczaić

#36 duchian

duchian
  • 1 224 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 grudnia 2010 - 09:34

Kupiłem już i mam tylko jedno pytanie.
Czemu w app Store podane jest, że gra zajmuje 396mb:
Dołączona grafika

a przy próbie instalacji twierdzi, że 588,3:
Dołączona grafika

trochę się wkurzyłem bo mam 405mb wolnego :|

#37 xMaGiKx

xMaGiKx
  • 263 postów
  • SkądPL

Napisano 17 grudnia 2010 - 10:11

Większość gier jest skompresowana i zajmuje o wiele więcej po instalacji :)

#38 duchian

duchian
  • 1 224 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 grudnia 2010 - 11:12

o kurcze.. to ładnie robią w balona ;) teraz żałuję, że nie wziąłem 32gb iphone :( jeszcze mój ipek ma jakiś mniejszy dysk, bo niecałe 14gb (poprzedni miał chyba 14,5gb). Tak czy siak kolejne aplikacje usunąłem i wkońcu odpalam dd :)

#39 Quimeen

Quimeen
  • 1 004 postów
  • SkądTrzebinia

Napisano 17 grudnia 2010 - 14:32

I jak wrazenia? :)

#40 duchian

duchian
  • 1 224 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 grudnia 2010 - 14:49

bardzo fajna gra. wciąga! wysłałem Ci zaproszenie na multiplayer. zagrasz? Może ktoś jeszcze ma ochotę?

#41 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 grudnia 2010 - 15:08

o kurcze.. to ładnie robią w balona ;)
teraz żałuję, że nie wziąłem 32gb iphone :(
jeszcze mój ipek ma jakiś mniejszy dysk, bo niecałe 14gb (poprzedni miał chyba 14,5gb). Tak czy siak kolejne aplikacje usunąłem i wkońcu odpalam dd :)


Zawsze tak jest.
Pobrana aplikacja z AppStore po rozpakowaniu zajmuję więcej niż podano w opisie.
Odwrotnie z urządzeniami z pamięcią, zawsze jest mniej niż ma być.
Mój iPhone 3gs 32GB z tego co pamiętam miał w rzeczywistości 29GB.

3. 1 GB = 1 miliard bajtów; faktyczna pojemność sformatowanej pamięci jest mniejsza.

Wystarczy czytać odnośniki :)
http://www.apple.com...hone/specs.html

#42 duchian

duchian
  • 1 224 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 grudnia 2010 - 15:18

misiek, wiem o tym. Zastanawia mnie tylko czemu jak miałem 3g i 3gs to miały one ok 14,5 (lub 14,2 nie pamiętam), a iphone 4 ma 13,9. Wszystkie kupowałem jako 16Gb a obecny ma mniej niż powinien (niby niecałe 0,5gb ale to i tak sporo)

#43 Quimeen

Quimeen
  • 1 004 postów
  • SkądTrzebinia

Napisano 17 grudnia 2010 - 15:30

Tez ci wyslalem zaproszenie :) A twojego zaproszenia nie dostalem nie wiem czemu, a gralem aktualnie w DD

#44 knodr

knodr
  • 529 postów
  • SkądPoznań

Napisano 17 grudnia 2010 - 16:52

knodr gamecenter

#45 O-B-O

O-B-O
  • 19 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 grudnia 2010 - 17:03

kupiłem grę z ciekawości - chciałem zobaczyć jak wygląda UE na iPhone'a...

jest bardzo dobrze! jednak grafika to nie wszystko... wciągnęła mnie, a ja w robocie jestem i już nie mogę się doczekać kiedy wrócę do domu! ;)

co do ilości elementów na HUD, to da się to ogarnąć, nawet na etapie tutoriala (który jest bardzo przyzwoity i dobrze wprowadza w rozgrywkę)

Quimeen atakowanie przeciwników może odbywać się za pomocą kliknięcia ich na ekranie (tak mówili w tutorialu, ale ja korzystałem z przycisku ataku, więc sprawdź... jak znów do niej usiądę [20-40 min] to też sprawdzę i zaktualizuję posta)

EDIT: tak, wystarczy tap'nąć przeciwnika, nie trzeba używać przycisku ataku

#46 Dirian

Dirian
  • 259 postów
  • SkądWejherowo

Napisano 17 grudnia 2010 - 19:54

Ahhh ja pójdę z torbami przez te wszystkie gry! Ale muszę to zobaczyć na własne oczy, właśnie się ściąga ;)

#47 szeryf1

szeryf1
  • 149 postów

Napisano 17 grudnia 2010 - 20:05

Mój iPhone 3gs 32GB z tego co pamiętam miał w rzeczywistości 29GB.


misiek, wiem o tym. Zastanawia mnie tylko czemu jak miałem 3g i 3gs to miały one ok 14,5 (lub 14,2 nie pamiętam), a iphone 4 ma 13,9. Wszystkie kupowałem jako 16Gb a obecny ma mniej niż powinien (niby niecałe 0,5gb ale to i tak sporo)


1KB = 1024B

Reszty domyślcie się sami. Nie lada wyzwanie.

#48 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 grudnia 2010 - 20:11

1KB = 1024B

Reszty domyślcie się sami. Nie lada wyzwanie.

Wow. Dzięki, o mistrzu za oświecenie.

#49 DrIfTsTyLe

DrIfTsTyLe
  • 1 084 postów
  • SkądPleszew, Poland

Napisano 17 grudnia 2010 - 20:21

W pewnym stopniu chodzi o soft... W 3GS a 4 są inne softy a co za tym idzie inne rozmiary softu po wgraniu... Nie zbaczajmy z tematu - Grę kupię już niedługo :)

#50 knodr

knodr
  • 529 postów
  • SkądPoznań

Napisano 17 grudnia 2010 - 20:27

duchian sorka ze mnie wywaliło ale musialem do pracy spadać . Jak co mozna wieczorem pograć ... powiedz mi dlaczego na początku mogliśmy gadać a teraz nie ma opcji rozmowy kiedy walczyliśmy . Ogolnie gra zajebista !! Super ze jest możliwość uzycia mikrofonu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych