Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dungeon Defenders na silniku UT3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
229 odpowiedzi w tym temacie

#1 ixion

ixion
  • 347 postów
  • SkądGdynia

Napisano 11 grudnia 2010 - 18:04

Po infirnity blade ten tytuł jest dla mnie obowiązkowy, czy ktoś zna dokładną date ukazania się w appstore?

#2 DrIfTsTyLe

DrIfTsTyLe
  • 1 084 postów
  • SkądPleszew, Poland

Napisano 11 grudnia 2010 - 18:29

Podobno 15 grudnia ma być :D

#3 ixion

ixion
  • 347 postów
  • SkądGdynia

Napisano 12 grudnia 2010 - 10:53

Podziękował

#4 ixion

ixion
  • 347 postów
  • SkądGdynia

Napisano 14 grudnia 2010 - 18:48

Jak by ktoś zobaczył tą grę w którymś ze sklepów appstore wcześniej np. dzisiaj to proszę o info.

#5 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 grudnia 2010 - 14:50

Dungeon Defenders: First Wave for iPhone 3GS, iPhone 4, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation) and iPad on the iTunes App Store

#6 DrIfTsTyLe

DrIfTsTyLe
  • 1 084 postów
  • SkądPleszew, Poland

Napisano 15 grudnia 2010 - 15:24

Jak zawsze w NZ pierwsze. W PL jutro będą wszystkie tytuły :D

#7 duchian

duchian
  • 1 224 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 grudnia 2010 - 15:53

fajne i cena dobra :) w PL powinno być ok 23? a swoją drogą ciekawe czemu w polskim app store ukazują się później. Jak gra zatwierdzona to co za problem przetworzenia w jednym czasie..?

#8 DrIfTsTyLe

DrIfTsTyLe
  • 1 084 postów
  • SkądPleszew, Poland

Napisano 15 grudnia 2010 - 16:30

Już pisałem gdzie indziej. W NZ jest Czwartek :) Dlategoo...

#9 Quimeen

Quimeen
  • 1 004 postów
  • SkądTrzebinia

Napisano 15 grudnia 2010 - 16:32

Gra ma jeden poważny minus, wymaga 4.2.1

#10 ixion

ixion
  • 347 postów
  • SkądGdynia

Napisano 15 grudnia 2010 - 16:45

4.2.1 No nie :(

#11 knodr

knodr
  • 529 postów
  • SkądPoznań

Napisano 15 grudnia 2010 - 16:48

eeee kurde szkoda.. bo mam 4.1 .. a tak wogle to jest juz mozliwosc sciagniecia sima z 4.2.1

#12 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 grudnia 2010 - 17:14

Specjalnie wprowadzono ograniczenie na 4.2.1 aby nie pojawiły się pirackie wersje. Chociaż może w Cydii jest jakieś lekarstwo na to.

#13 iKrawiec

iKrawiec
  • 1 152 postów
  • Skąd/root

Napisano 15 grudnia 2010 - 17:57

Dla ludzi co kupią ta gre i maja soft niższy niż 4.2.1 jest rada: 1.Wyciagamy wcześniej zakupioną instalke z biblioteki itunes. 2.Zmieniamy rozszerzenie na rar. 3.Wypakowujemy. 4.Dopadamy plik info.plist 5.Edytujemy go wprowadzając zmiany w polach-wpisujemy naszą wersje systemu: DTPlatformVersion DTSDKName MinimumOSVersion 6.Zapisujemy. 7.Podmieniamy. 8.Zmieniamy rozszerzenie na ipa. 9.Instalujemy naszą legalną grę.

#14 adrianopel

adrianopel
  • 1 451 postów

Napisano 15 grudnia 2010 - 18:33

Niestety baaardzo rzadko to dziala jesli chce sie ten manewr zrobic miedzy 3.x a 4.x. Wrzucic na telefon sie da ale brakuje komponentow z wyzszego softu. Jesli jednak ktos ma np 4.0 i chce odpalic gre wymagajaca przykladowo 4.1 to szanse sa o wiele wieksze.

#15 niekumaty

niekumaty
  • 250 postów

Napisano 15 grudnia 2010 - 23:53

Prawie sie nabralem. Wlasnie dzis, 15 grudnia pojawila sie w AppStore gra Dungeon Defense HD i myslalem, ze to wlasnie to ;) Dopiero po chwili sie zorientowalem, ze to tylko wersja HD gry wydanej w marcu.

#16 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 grudnia 2010 - 00:01

Prawie sie nabralem. Wlasnie dzis, 15 grudnia pojawila sie w AppStore gra Dungeon Defense HD i myslalem, ze to wlasnie to ;) Dopiero po chwili sie zorientowalem, ze to tylko wersja HD gry wydanej w marcu.


W Nowo Zelandzkim AppStore już jest. Do polskiego sklepu gra powinna trafić w najbliższych godzinach.

#17 iKrawiec

iKrawiec
  • 1 152 postów
  • Skąd/root

Napisano 16 grudnia 2010 - 01:21

Dla ludzi co kupią ta gre i maja soft niższy niż 4.2.1 jest rada:
1.Wyciagamy wcześniej zakupioną instalke z biblioteki itunes.
2.Zmieniamy rozszerzenie na rar.
3.Wypakowujemy.
4.Dopadamy plik info.plist
5.Edytujemy go wprowadzając zmiany w polach-wpisujemy naszą wersje systemu:


DTPlatformVersion
DTSDKName
MinimumOSVersion
6.Zapisujemy.
7.Podmieniamy.
8.Zmieniamy rozszerzenie na ipa.
9.Instalujemy naszą legalną grę.


Sposób na ominięcie odpalenia tylko na sofcie 4.2.1 działa, przed chwilą przetestowałem. Wszystko śmiga :)

#18 ixion

ixion
  • 347 postów
  • SkądGdynia

Napisano 16 grudnia 2010 - 07:43

Przecierz ta gra została zrobiona na soft 4.2.1, więc jak ma na nim nie działać, albo ja nie rozumiem o co ci chodzi, czy ktoś odpalił tą gre na innym iOS jak 4.2.1?

#19 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 grudnia 2010 - 10:21

Czytanie ze zrozumieniem.
Gra jest zrobiona tylko na iOS 4.2.1
Dyskusja toczy się na temat tego czy można to jakoś ominąć.
Kolega andrzejek sprawdził i podobno można uruchomić aplikację na iOS 4.1

#20 ixion

ixion
  • 347 postów
  • SkądGdynia

Napisano 16 grudnia 2010 - 10:47

Andrzejku na jakim iphonie odpalałeś tą gre? masz iOS4.1 z JB?

#21 szeryf1

szeryf1
  • 149 postów

Napisano 16 grudnia 2010 - 11:00

Przecierz ta gra została zrobiona na soft 4.2.1, więc jak ma na nim nie działać, albo ja nie rozumiem o co ci chodzi, czy ktoś odpalił tą gre na innym iOS jak 4.2.1?


Tak, ja. Odpalałem DD na 4.1 przy wykorzystaniu powyższej metody do zmiany wymagań minimalnej wersji softu.

Gra crashuje się po filmikach początkowych.

#22 ixion

ixion
  • 347 postów
  • SkądGdynia

Napisano 16 grudnia 2010 - 11:29

Nie udało ci się jeszcze zagrać, uruchomić samej gry na 4.1?

#23 szeryf1

szeryf1
  • 149 postów

Napisano 16 grudnia 2010 - 12:11

No tak jak napisałem. Gra nie uruchamia się w żaden sposób na 4.1. Zawsze się wysypuje filmiku, podczas ładowania menu.

#24 ixion

ixion
  • 347 postów
  • SkądGdynia

Napisano 16 grudnia 2010 - 12:28

:( mam jednak nadzieje że znajdzie się jakiś sposób na odpalenie gry na iOS 4.1 grafika wygląda rewelacyjnie.

#25 danteusz

danteusz
  • 527 postów
  • SkądWrocław-Psie Pole, Wroclaw, Poland, Poland

Napisano 16 grudnia 2010 - 13:54

Jeżeli gra wykorzystuje choć jedną metodę z SDK 4.2.1 to nie ma szans aby poszła na niższym sofcie




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych