
Simlock na softach 4.1 - 11.x wszystkie modele iPhone - PRZECZYTAJ!
#6001
Napisano 12 kwietnia 2012 - 20:36
#6002
Napisano 12 kwietnia 2012 - 20:37
#6003
Napisano 12 kwietnia 2012 - 20:49
#6004
Napisano 12 kwietnia 2012 - 21:54
#6005
Napisano 12 kwietnia 2012 - 21:56
#6006
Napisano 12 kwietnia 2012 - 22:03
Zadzwoniłem do at&t i pani powiedziała mi ze muszę mieć umowę z at&t co najmniej przez 2 lata zeby mi zdjeli simlocka . Ktoś ma jakieś wskazówki ?
A podawałeś numer IMEI, telefon, imię i nazwisko, maila? Czy od razu Cię "odrzuciła" bo nie masz umowy z AT&T Jak ja dzwoniłem to też od razu powiedziałem że nie mam konta u nich bo dzwonie z Polski a ta i tak pozwoliła sobie podać te dane co napisałem na początku.. To ja już nie wiem czy będę miał zdjętego simlocka czy nie... ehh
#6007
Napisano 12 kwietnia 2012 - 22:13
#6008
Napisano 12 kwietnia 2012 - 22:14
Jak mi kazała podać numer at&t to powiedziałem jej, że nie mam go ponieważ dzwonie z Polski, później nic nie kazała mi podawać tylko powiedziała , ze żeby zdjąć sim locka muszę mieć umowę z at&t co najmniej przez 2 lata. Zależy mi na zdjęciu tego sim locka. Jak komuś się udało zdjąć przez ten sposób niech pisze. Spróbuje jeszcze raz zadzwonić do nich, może trafiła mi się zła obsługa w at&t. :-)A podawałeś numer IMEI, telefon, imię i nazwisko, maila? Czy od razu Cię "odrzuciła" bo nie masz umowy z AT&T Jak ja dzwoniłem to też od razu powiedziałem że nie mam konta u nich bo dzwonie z Polski a ta i tak pozwoliła sobie podać te dane co napisałem na początku.. To ja już nie wiem czy będę miał zdjętego simlocka czy nie... ehh
#6009
Napisano 12 kwietnia 2012 - 23:03
#6010
Napisano 12 kwietnia 2012 - 23:24
Jak mi kazała podać numer at&t to powiedziałem jej, że nie mam go ponieważ dzwonie z Polski, później nic nie kazała mi podawać tylko powiedziała , ze żeby zdjąć sim locka muszę mieć umowę z at&t co najmniej przez 2 lata. Zależy mi na zdjęciu tego sim locka. Jak komuś się udało zdjąć przez ten sposób niech pisze. Spróbuje jeszcze raz zadzwonić do nich, może trafiła mi się zła obsługa w at&t. :-)
Wpisz sobie taki kanał w YT - myjailbreakmovies. Jeff na którymś z ostatnich filmów tłumaczył jak zrobic to w najprostszy sposób i bez umów itd.
Jak sobie nie poradzisz, rzuć sie z mostu.
Pozdrawiam.
Podziękowania ślijcie na PM.
#6011
Napisano 13 kwietnia 2012 - 09:10
---------- Wpis dodano o 10:05 ---------- Poprzedni wpis dodano o 10:03 ----------
]Jeszcze takie pytanko.Wyczytalem ze mozna zrobic JB na iOS 5.1 sn0wbreeze 2.9.2 lub redsn0w 0.9.10b6.Gdy pruboje zrobic redsn0w 0.9.10b6 po wprowadzeniu w tryb DFU wyskakuj komunikat "You have connected an iPhone4S in DFU mode.There are currently no supported operations for this device in DFU mode.",i niemoge nic dalej zrobic.Oczywiscie IP jest juz w trybie DFU o co chodzi?
Moze ktos to czytal i wie dlaczego tak sie dzieje???
---------- Wpis dodano o 10:10 ---------- Poprzedni wpis dodano o 10:05 ----------
I jeszcze jedno niemoge odpalic sn0wbreeze 2.9.2 (robie wszystko jak na filmiku pokazane)wyskakuje blad.Czy moze byc to wina windowsa??(chwilowo mam jakas okrojona wersje xp)
#6012
Napisano 13 kwietnia 2012 - 09:23
Mi tez pokazywal sie ten blad(3194) przy prubie wgrania 5.0.Zamienilem na 5.1 i poszlo bez problemu.
---------- Wpis dodano o 10:05 ---------- Poprzedni wpis dodano o 10:03 ----------
]
Moze ktos to czytal i wie dlaczego tak sie dzieje???
---------- Wpis dodano o 10:10 ---------- Poprzedni wpis dodano o 10:05 ----------
I jeszcze jedno niemoge odpalic sn0wbreeze 2.9.2 (robie wszystko jak na filmiku pokazane)wyskakuje blad.Czy moze byc to wina windowsa??(chwilowo mam jakas okrojona wersje xp)
1. Bo apple nie podpisuje 5.0.1
2. Moze dlatego ze nie ma jailbreak dla 4s na 5.1?
3.Moze byc wina windowsa.
#6013
Napisano 13 kwietnia 2012 - 11:12
Wpisz sobie taki kanał w YT - myjailbreakmovies. Jeff na którymś z ostatnich filmów tłumaczył jak zrobic to w najprostszy sposób i bez umów itd.
Jak sobie nie poradzisz, rzuć sie z mostu.
Pozdrawiam.
Podziękowania ślijcie na PM.
Jeff chyba ma jednak umowę lub przynajmniej konto na att ponieważ bez zalogowania nie jest możliwa konwersacja na czacie z biurem obsługi klienta att.
Czy może się mylę i komuś się w ten sposób udało?
#6014
Napisano 13 kwietnia 2012 - 15:12
#6015
Napisano 13 kwietnia 2012 - 16:15

#6016
Napisano 13 kwietnia 2012 - 17:08
#6017
Napisano 13 kwietnia 2012 - 17:20
#6018
Napisano 13 kwietnia 2012 - 17:45
#6019
Napisano 13 kwietnia 2012 - 18:06
#6020
Napisano 13 kwietnia 2012 - 18:12
#6022
Napisano 13 kwietnia 2012 - 18:16
#6023
Napisano 13 kwietnia 2012 - 18:17
#6024
Napisano 13 kwietnia 2012 - 18:43

#6025
Napisano 13 kwietnia 2012 - 18:46

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych
-
Bing (1)